Сабақ жоспары
Тексерілді: _________________ ___ жыл ӘБ жетекшісі:
|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Биосфера |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Материктердің табиғат зоналарын салыстыру |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.3 әр материкте орналасқан ұқсас табиғат зоналар мен биіктік белдеулерді салыстырады |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
әр материкте орналасқан ұқсас табиғат зоналар мен биіктік белдеулерді салыстырады |
||||||
|
Жетістік критерийлері |
«Жетті» деп есептеледі, егер:
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Ендік зоналар Зоналық Азоналық тропикалық ормандар тайга тундра арктикалық шөл прерия пампа сельва терая Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Табиғат зоналарының таралуы ... байланысты. Таулардағы белдеуліктердің қалыптасуының ерекшелігі ... . Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің ұқсастығы ... болып табылады. Айырмашылықтары неде? Немен ерекшеленеді? |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия, биология пәндерімен байланыс жасайды. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және презентация жасау барысында жүзеге асады. |
||||||
|
Бастапқы білім |
7 сыныптағы биосфера туралы бастапқы білім |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 0-5мин |
|
Презентация |
|||||
|
6-10 минут 10-30 минут 30-36 минут |
Тапсырма 1 (Т) табиғат зоналарын сипаттайды. Постер дайындайды І топ – экваторлық ормандар ІІ топ- тропиктік шөлдер ІІІ топ- тайга ІV топ - жалпақ жапырақты ормандар Бұл тапсырма еске түсіру мақсатында Бағалау өзара жүреді Бағалау критерийлері:
Тапсырма 2 Жеке жұмыс Оқушылар Африка және Оңтүстік Америка материгі бойынша ұқсас табиғат зоналары мен биіктік белдеулерін салыстырады. Айырмашылық пен ұқсастықтарын салыстырып, жазбаша кесте түрінде дәптерге орындайды. Дифферанциация : қабілеті жоғары оқушыларға Евразия мен Солтүстік Американы да салыстыруға беруге болады. Бағалауды мұғалім жүргізеді. Орындау барысында оқушылардың бітіргеніне қарай тексеріп шықсаңыз болады Бағалау критерийі: Материктегі табиғатзоналарын таба алған Материктегі табиғат зоналарын салыстыра алған. |
http://tak-to-ent.net/publ/22-1-0-631 |
|||||
|
Сабақтың соңы 37-40 |
Кері байланыс. Кері байланыс парағы толтырылады «Ойды жалғастыр».
Табиғат зоналарының ерекшелігі тақырыбында эссе жазу |
Түрлі түсті стикерлер |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Қабілеті төмен оқушыларға жеңілдеу тапсырма беруге болады. қабілеті жоғары оқушыларға Евразия мен Солтүстік Американы да салыстыруға беруге болады. |
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Материктердің табиғат зоналарын салыстыру 8 сынып
Материктердің табиғат зоналарын салыстыру 8 сынып
Сабақ жоспары
Тексерілді: _________________ ___ жыл ӘБ жетекшісі:
|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Биосфера |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Материктердің табиғат зоналарын салыстыру |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.3 әр материкте орналасқан ұқсас табиғат зоналар мен биіктік белдеулерді салыстырады |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
әр материкте орналасқан ұқсас табиғат зоналар мен биіктік белдеулерді салыстырады |
||||||
|
Жетістік критерийлері |
«Жетті» деп есептеледі, егер:
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Ендік зоналар Зоналық Азоналық тропикалық ормандар тайга тундра арктикалық шөл прерия пампа сельва терая Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Табиғат зоналарының таралуы ... байланысты. Таулардағы белдеуліктердің қалыптасуының ерекшелігі ... . Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің ұқсастығы ... болып табылады. Айырмашылықтары неде? Немен ерекшеленеді? |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия, биология пәндерімен байланыс жасайды. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және презентация жасау барысында жүзеге асады. |
||||||
|
Бастапқы білім |
7 сыныптағы биосфера туралы бастапқы білім |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 0-5мин |
|
Презентация |
|||||
|
6-10 минут 10-30 минут 30-36 минут |
Тапсырма 1 (Т) табиғат зоналарын сипаттайды. Постер дайындайды І топ – экваторлық ормандар ІІ топ- тропиктік шөлдер ІІІ топ- тайга ІV топ - жалпақ жапырақты ормандар Бұл тапсырма еске түсіру мақсатында Бағалау өзара жүреді Бағалау критерийлері:
Тапсырма 2 Жеке жұмыс Оқушылар Африка және Оңтүстік Америка материгі бойынша ұқсас табиғат зоналары мен биіктік белдеулерін салыстырады. Айырмашылық пен ұқсастықтарын салыстырып, жазбаша кесте түрінде дәптерге орындайды. Дифферанциация : қабілеті жоғары оқушыларға Евразия мен Солтүстік Американы да салыстыруға беруге болады. Бағалауды мұғалім жүргізеді. Орындау барысында оқушылардың бітіргеніне қарай тексеріп шықсаңыз болады Бағалау критерийі: Материктегі табиғатзоналарын таба алған Материктегі табиғат зоналарын салыстыра алған. |
http://tak-to-ent.net/publ/22-1-0-631 |
|||||
|
Сабақтың соңы 37-40 |
Кері байланыс. Кері байланыс парағы толтырылады «Ойды жалғастыр».
Табиғат зоналарының ерекшелігі тақырыбында эссе жазу |
Түрлі түсті стикерлер |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Қабілеті төмен оқушыларға жеңілдеу тапсырма беруге болады. қабілеті жоғары оқушыларға Евразия мен Солтүстік Американы да салыстыруға беруге болады. |
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













