Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ғалам.Жер. Адам Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Айтуганова Б.Р Сынып:6 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Материктерге сипаттама |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
6.2.6.1 Жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар материктерге сипаттама тақырыбындағы мәтінмен таныса отырып,оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері арқылы топта жұмыс жасайды, қарым-қатынас мәдениетін игереді, бір-бірінің пікірлерін тыңдай білуге үйренеді. Пәнге қатысты арнайы лексика мен терминология:.материктер:Еуразия, Африка,,Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Аустралия, Антрактида, Амазонка, Анхель. Диалог пен жазылым үшін жүргізілетін жұмыстар: Африка.....жартышарда орналасқан. Өсімдіктердің 12 мың түрінің 9мыңнан астамы –әлемнің басқа еш жерінде кездеспейтін .......... Ең үлкен материк –Еуразия. Онда біздің Отанымыз .......орналасқан. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып – үйрену |
|
Пəнаралық байланысі
|
Биология (Солтүстік Америкада тіршілік ететін қошқарөгіз,Аустралияның әлемнің басқа еш жерінде кездеспейтін эндемик жануарлары: үйректұмсық,ехидна,тұяқтылар,маймылдар,тасман шайтаны,динго жыртқышы т.б кездеседі.
|
|
Алдыңғы білім |
5.2.6.1 материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттелу тарихын сипаттау.
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі:
-Ширату «Заряд алу» (Бастаушы қолды бір рет, төрт рет, алты рет қысады) Психологиялық ахуал «Сиқырлы алаң» Топтарға жердің қиынды суреттері, мұхит, материк аттары жазылған қима қағаздар беру арқылы топқа бөлу.
«Ақиқат. Жалған» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. Сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау (үй тапсырмасы)
Бағалау: «Бағдаршам» арқылы бірін-бірі бағалайды.
ІІ.Жаңа тақырыпты ашу. «Миға шабуыл» Ой қозғау. «Материктер» тақырыбындағы бейнеролик көрсетіледі. Талдау сұрақтар:
-Балалар, бейнероликтен не туралы айтылған?
-Иә, дұрыс айтасыңдар. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: 6.2.6.1 Жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау. Мәтінмен жұмыс әр топ |
География оқулығы, 6 сынып,Алматы «Алматы»баспасы, 2018ж.Авторлары: Р.Ә.Қаратабанов О.А.Костюченко Презентация, оқулық, |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30мин.
|
«Атаулар кестесі» стратегиясы арқылы оқулық мәтінімен физикалық,атлас пайдалана отырып,жеке талқылайды және төмендегі кестені толтырады. 1. Материктердің физикалық географиялық орнын,ауданын төмендегі кестеге жазыңыз.
Қ/Б. Мұғалімнің бақылауы /Бұл оқушылардың негізгі ақпаратты тану дағдысын ажыратуға көмектеседі/ Ф\б: «Шапалақ» (Әрбір дұрыс жауапқа қол шапалақтау, қолдау)
Топпен жұмыс. «Нысана табу» әдісі Төмендегі жоспар бойынша Африканың физикалық картасын қолданып, кескін картаға құрлықтың физикалық-географиялық аймақтарын белгілеп, ерекшеліктерін жаз. Материктің географиялық орны.___________________________________ Материктің шеткі нүктелерінің координаталары._____________________ _______________________________________________________________ Физикалық-географиялық аймақтарын кескін картада белгілеңіз.
Ерекшеліктері______________________________________________________________________________________________
Қ/Б. Мұғалімнің ауызша бағалауы /Мұғалім оқушының жұмысқа белсене қатысуы үшін сенімділік қалыптастырады/.
Қ/Б. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
«Венн диаграммасы» 3тапсырма.Келесі жоспар бойынша физикалық картаны қолданып Еуразия және Солтүстік Американың физикалық географиялық аймақтарының ерекшеліктерін жеке салыстырмалы сипаттама бере отырып,келесі тапсырмаларды орындаңыз:
а/Материктердің айырмашылығын анықтаңыз; б/Материктердің ұқсастықтарын анықтаңыз; с/ Материктердің ортақ белгілерін анықтаңыз.салыстыр,ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелденіз
|
Дүниежүзінің физикалық,атлас картасы
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин. |
Ой қорыту. - Әр материктің физикалық географиялық табиғаты несімен ерекшеленеді? Өзара бағалау. «Бір сөйлеммен түйіндеу әдісі»
Рефлексия. «Баспалдақ» үлестірмелі қағазға сабақты түсінген түсінбегенін белгілеп көрсетеді
|
Рефлексиялық парақшалар |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пəнаралық байланыстар. Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға Оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған сараланған тапсырмалар беремін. Барлық оқушылар «Кестелер толтыру» әдісі арқылы материктердің физикалық географиялық жағдайы бойынша материктердің физикалық географиялық ерекшеліктеріне сипаттама береді. Оқушылардың басым бөлігі әрбір материктің физикалық картасын қолданып, бір құрлықтың физикалық-географиялық аймақтарын және шеткі нүктелерін белгілеп, ерекшеліктерін толтырады. Кейбір оқущылар «Венн диаграммасы» арқылы материктердің табиғат ерекшеліктерін салыстыра отырып қорытындылайды. |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бағалау критерийлері арқылы бағалау; «2жұлдыз,1тілек» арқылы топтар бір-бірін бағалайды, сабақты қорытындылауда «бір сөйлеммен түйіндеу» ашық баспалдақ әдісі арқылы оқушы өзіне-өзі кері байланыс беріп бүгінгі сабақтан не үйренгені айтады. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды дескриптор арқылы бағалаймын.
|
Сабақ барысында оқушылардың денсаулығын қорғау мақсатында сергіту сәттерін өткізіп отырамын.Тапсырмалар орындау барысында уақытты ұтымды пайдаланамын. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы жəне қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Материктерге сипаттама
Материктерге сипаттама
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ғалам.Жер. Адам Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Айтуганова Б.Р Сынып:6 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Материктерге сипаттама |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
6.2.6.1 Жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар материктерге сипаттама тақырыбындағы мәтінмен таныса отырып,оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері арқылы топта жұмыс жасайды, қарым-қатынас мәдениетін игереді, бір-бірінің пікірлерін тыңдай білуге үйренеді. Пәнге қатысты арнайы лексика мен терминология:.материктер:Еуразия, Африка,,Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Аустралия, Антрактида, Амазонка, Анхель. Диалог пен жазылым үшін жүргізілетін жұмыстар: Африка.....жартышарда орналасқан. Өсімдіктердің 12 мың түрінің 9мыңнан астамы –әлемнің басқа еш жерінде кездеспейтін .......... Ең үлкен материк –Еуразия. Онда біздің Отанымыз .......орналасқан. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып – үйрену |
|
Пəнаралық байланысі
|
Биология (Солтүстік Америкада тіршілік ететін қошқарөгіз,Аустралияның әлемнің басқа еш жерінде кездеспейтін эндемик жануарлары: үйректұмсық,ехидна,тұяқтылар,маймылдар,тасман шайтаны,динго жыртқышы т.б кездеседі.
|
|
Алдыңғы білім |
5.2.6.1 материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттелу тарихын сипаттау.
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі:
-Ширату «Заряд алу» (Бастаушы қолды бір рет, төрт рет, алты рет қысады) Психологиялық ахуал «Сиқырлы алаң» Топтарға жердің қиынды суреттері, мұхит, материк аттары жазылған қима қағаздар беру арқылы топқа бөлу.
«Ақиқат. Жалған» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. Сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау (үй тапсырмасы)
Бағалау: «Бағдаршам» арқылы бірін-бірі бағалайды.
ІІ.Жаңа тақырыпты ашу. «Миға шабуыл» Ой қозғау. «Материктер» тақырыбындағы бейнеролик көрсетіледі. Талдау сұрақтар:
-Балалар, бейнероликтен не туралы айтылған?
-Иә, дұрыс айтасыңдар. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: 6.2.6.1 Жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау. Мәтінмен жұмыс әр топ |
География оқулығы, 6 сынып,Алматы «Алматы»баспасы, 2018ж.Авторлары: Р.Ә.Қаратабанов О.А.Костюченко Презентация, оқулық, |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30мин.
|
«Атаулар кестесі» стратегиясы арқылы оқулық мәтінімен физикалық,атлас пайдалана отырып,жеке талқылайды және төмендегі кестені толтырады. 1. Материктердің физикалық географиялық орнын,ауданын төмендегі кестеге жазыңыз.
Қ/Б. Мұғалімнің бақылауы /Бұл оқушылардың негізгі ақпаратты тану дағдысын ажыратуға көмектеседі/ Ф\б: «Шапалақ» (Әрбір дұрыс жауапқа қол шапалақтау, қолдау)
Топпен жұмыс. «Нысана табу» әдісі Төмендегі жоспар бойынша Африканың физикалық картасын қолданып, кескін картаға құрлықтың физикалық-географиялық аймақтарын белгілеп, ерекшеліктерін жаз. Материктің географиялық орны.___________________________________ Материктің шеткі нүктелерінің координаталары._____________________ _______________________________________________________________ Физикалық-географиялық аймақтарын кескін картада белгілеңіз.
Ерекшеліктері______________________________________________________________________________________________
Қ/Б. Мұғалімнің ауызша бағалауы /Мұғалім оқушының жұмысқа белсене қатысуы үшін сенімділік қалыптастырады/.
Қ/Б. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
«Венн диаграммасы» 3тапсырма.Келесі жоспар бойынша физикалық картаны қолданып Еуразия және Солтүстік Американың физикалық географиялық аймақтарының ерекшеліктерін жеке салыстырмалы сипаттама бере отырып,келесі тапсырмаларды орындаңыз:
а/Материктердің айырмашылығын анықтаңыз; б/Материктердің ұқсастықтарын анықтаңыз; с/ Материктердің ортақ белгілерін анықтаңыз.салыстыр,ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелденіз
|
Дүниежүзінің физикалық,атлас картасы
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин. |
Ой қорыту. - Әр материктің физикалық географиялық табиғаты несімен ерекшеленеді? Өзара бағалау. «Бір сөйлеммен түйіндеу әдісі»
Рефлексия. «Баспалдақ» үлестірмелі қағазға сабақты түсінген түсінбегенін белгілеп көрсетеді
|
Рефлексиялық парақшалар |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пəнаралық байланыстар. Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға Оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған сараланған тапсырмалар беремін. Барлық оқушылар «Кестелер толтыру» әдісі арқылы материктердің физикалық географиялық жағдайы бойынша материктердің физикалық географиялық ерекшеліктеріне сипаттама береді. Оқушылардың басым бөлігі әрбір материктің физикалық картасын қолданып, бір құрлықтың физикалық-географиялық аймақтарын және шеткі нүктелерін белгілеп, ерекшеліктерін толтырады. Кейбір оқущылар «Венн диаграммасы» арқылы материктердің табиғат ерекшеліктерін салыстыра отырып қорытындылайды. |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бағалау критерийлері арқылы бағалау; «2жұлдыз,1тілек» арқылы топтар бір-бірін бағалайды, сабақты қорытындылауда «бір сөйлеммен түйіндеу» ашық баспалдақ әдісі арқылы оқушы өзіне-өзі кері байланыс беріп бүгінгі сабақтан не үйренгені айтады. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды дескриптор арқылы бағалаймын.
|
Сабақ барысында оқушылардың денсаулығын қорғау мақсатында сергіту сәттерін өткізіп отырамын.Тапсырмалар орындау барысында уақытты ұтымды пайдаланамын. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы жəне қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















