Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шығару
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шешу алгоритмін іс жүзінде қолдана білуге, бейімділіктерін жетілдіруге арналған сабақ жоспары.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Орындаған: Оспанова.Г.Т. С.К.О.Шал акын ауданы М.Ахметбеков атындагы орта мектепматематика пәнінің мұғалімі
Тақырыбы: Мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Пән: математика
сынып6
Тақырып:
Мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шығару.
Сабақмақсаты:
мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шешу алгоритмін іс жүзінде қолдана білу
Сабакміндеті:
Білімділік:
мәтін есептерді теңдеу құру арқылы шешу алгоритмін іс жүзінде қолдана білу бейімділіктерін жетілдіру.
Дамытушылық:
Оқушылардың ойлау және ойын жинақтау қабілетін, зейінін тұрақтандыру, сұраққа нақты жауап беру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік:
Өмірмен байланыстыра отырып, ұлттық дүниетанымын, танымдық ой-өрісін кеңейту; оқушыларды ізденімпаздылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Өз бетінше жұмыс істеуге және уақытты тиімді пайдалануға үйрету.
Жұмыс тұрі
Жеке және топтык жұмыс
Ресурс материалдары:
Белсенді тақта, оқулык, бағалау парағы, қима қағаздары
жетістіккритериялар
Мен мәтінді есептің мағынасын түсінемінМен айнымалыны ажыратып, белгілей аламын Мен теңдеу құра аламынМен теңдеуді шеше аламынМен дұрыс жауабын таңдай аламын
І. Ой қозғау бөлім. Бағдарлау-мотивациялық кезең. Мұғалім басшылығымен. Бұл сондай бір нәрсе, әуелі бірдеңені білмейсің, білгің келсе, іздеп тауып аласың. Кейде есептер тек соның көмегімен шығарылады. Мен оны шығаруды ұнатпаймын. Өйткені нашар білемін. Олардың жапырақтары мен сабақтары бар ма екенін білмеймін, ал түбірлері бар. Кейде жоқ болуы да мүмкін. Бастауыш сыныптарда олар -қарапайым, алтыншы сыныпта – сызықтық, ал сегізінші сыныпта квадраттық деп аталады. Бұл не? Жауабы: Теңдеу
Түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу.
ІІ. Мағынаны ажырату.1-тапсырма:Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын? (30 жас, 10 жас)
Егер мен зейнеткерлік жасқа жеткенде мені мен ұлымның жасының айырмасы қанша? (20 жас)Жауабын негіздеңдер.
2-тапсырма:
Қорада тауықтар мен лақтар бар. Олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше лақ, неше тауық бар?
Егер бастарының сандары белгісіз болса, онда барлық мүмкін болатын жағдайларын жазыңыз.
3-тапсырма:Сауыншының бірінші бидонында екіншісіне қарағанда үш есе көп сүт бар. Егер бірінші бидоннан екінші бидонға 20 л сүт құйса, онда екі бидондағы сүттің көлемі теңеседі. Бидондардағы барлығы неше литр сүт бар?Дұрыс жауапты таңдап ал:А) 40Б) 90В) 80Г) 120.Егер барлығы 160 л сүт болса, онда әрбір бидонда неше литр сүт болады?Егер бірінші бидонға 10 л сүт құйса, онда екінші бидонға қарағанда бірінші бидондағы сүт неше пайызға артады?
ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексиялық – бағалау кезеңі.Өзін – өзі бағалау.Сабақтың барысында үлестіріліп берілген «Өзін – өзі бағалау» парағы бойынша оқушылар мұғалімнің әрбір тапсырмаға берген ұпай санына сүйене отырып, өзін – өзі бағалайды.
Ежелгі есеп.− Оқушы ұстазынан: ұстаз сізде неше шәкірт бар деп сұрапты.Сонда ұстаз былай деп жауап беріпті: олардың жартысы математиканы оқиды, ширегі табиғатты зерттейді, жетіден бірі ойлауды ұнатады және үш әйел бар деп жауап қайтарыпты.
Дұрыс жауапты таңдаңызА) 30Б) 25В) 23Г) 28.2. Оқушылардыңт қандай бөлігі математиканы оқиды және уақытты бірге ойланумен өткізеді? (Эйлер шеңберімен көрсетіңдер). 3. Табиғатты оқитын бір әйел мен оқушылар барлық оқушылардың неше пайызын құрайды?
Бағалау парағы
Аты-жөні:
1- тапсырма
2- тапсырма
3-тапсырма
Барлығы
1-сұрақ
2-сұрақ
3-сұрақ
1-сұрақ
2-сұрақ
1-сұрақ
2-сұрақ
3-сұрақ
Әр сұрақ 0-5 ұпай аралығында бағаланады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз