|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
||||
|
Мектеп |
№31 мектеп гимназиясы ШЖҚ МКК |
|||
|
Бөлім |
Сөзбе сөз |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Нышанбаева Қ.К. |
|||
|
Күні |
17.11.23ж |
|||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтін теруде пернетақтаны басқару |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2. 2.1.1 пернетақтада мәтін теру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Пернетақта туралы біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Пернетақтаны қолдана алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
пернетақтаны пайдаланып, мәтін жаза алады |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3. 1-тапсырма. «Мюнстерберг» әдісі
Дескриптор: - Әріпті мәтінмен жұмыс істей алады -Тақырыпқа байланысты сөзді табады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.тапсырманы орындайды |
жұлдызша |
оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Редактор – (лат. «Editor» - «ретке келтіру») – мәтіндегі қателерді тексеретін, түзететін маман. WordPad-та қарапайым құжаттар жасауға болады. Пернетақтадан әріп цифларды бассақ, олар редактордың жұмыс алаңынан көрінеді. WordPad-та мәтін теріп, сурет пен дыбысты қоюға болады.
1-тапсырма. Практикалық жұмыс. «Менің мектебім» жобасы 45-бет оқулық Дескриптор: - MS Word программасын іске қосуды біледі; -оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды; -пернетақтаны пайдаланып мәтін жаза алады.
2-тапсырма Орында. 46-бет Мәтіндік редакторда берілген символдарды теріңдер. Кейбір символдар ағылшын алфавитінің орналасуына қатысты. Дескриптор: -оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп пернелерді басады; -пернетақтаны пайдаланып мәтін жаза алады. |
Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Нышанбаева Құндызай КеңесбайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Мәтін терудегі пернетақтаны басқару
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Мәтін терудегі пернетақтаны басқаруМатериал туралы қысқаша түсінік
Мәтін терудегі пернетақтаны басқару
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың барысы:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














