Сабақ тақырыбы
|
Мәтін
түрлері
|
Осы сабақтағы оқу
мақсаттары
|
3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің
тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды
анықтау;
3.3.6.1 бас əріп пен кіші
əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі
жазу, жазу қарқынын жеделдету;
3.2.1.1 тірек сөздер/көмекші
сөздер арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу, сипаттау, пайымдау) жəне
оның құрылымдық бөліктерін анықтау;
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы
(қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде
жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу
|
Сабақ мақсаты
|
Барлық оқушылар орындай
алады: Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,
мəтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтай
алады.
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды
анықтай алады.
|
Кейбір
оқушылар:
Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай
алады.
|
Әдіс-тәсілі:
|
Топтық, жұптық, жеке жұмыс
|
Бағалау криетрийлері
|
Мәтіннің мазмұнына қатысты өз
ойын айтады және негіздейді
|
Тілдік мақсат:
|
Пәндік лексика және
терминдер
Диалог/жазылымға қажетті сөз
тіркестер
Мәтін дегеніміз
не?
|
Құндылықтар дарыту
|
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып,
еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу,
ынтымақтастық.
|
Пәнаралық байланыс
|
Дүниетану,көркем еңбек
|
Қауіпсіздік ережелері
|
Топтық жұмыс барысында топ ережесін
сақтау.
|
Бұған дейін меңгерілген
білім
|
Мәтін түрлері.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт есебі
|
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
Жаңа топ
құру
«Жалаулар» арқылы топқа
бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға
бөлініп отырады.
Ширату тапсырмасы.
Миға шабуыл: «ия, жоқ»
әдісі
1. Мәтін дегеніміз ...
есеп 2. Мәтіннің бөліктері ...
болмайды 3. Мәтіннің тақырыбы ...
болмайды. 6. Мәтіннің түрлері: ...
хабарлы сөйлем ... 7. Әңгімелеу мәтіні ... бір
нәрсені, затты сипаттайды және
қандай?
сұрағына жауап
береді. 8. Сипаттау мәтіні ... қандай
да бір оқиғаны баяндап,
не
істеді? сұрағына жауап
береді. 9. Пайымдау мәтіні белгілі бір
пікірді түсіндіреді, дәлелдейді
және не
үшін? сұрағына жауап
береді
|
Ресурс
|
Бағалау
|
Саралау
|
Сабақтың басы
-
Минут
1-тапсырма
|
1-топ-Әңгімелеу мәтінін
құрастыру./кітап,оқу,табиғат/
2-топ-Сипаттау мәтінін
құрастыру./күн, аспан, көкмайса/
3-топ-Пайымдау мәтінін
құрастыру /оқиды, айтады, кызығады/
Дескрипторы:
-Оз топтарында тірек
сөздермен мәтін құрастыра алады;
-Мәтінге сай сұрақтарын
кояды;
. Жұппен жұмыс. №3
тапсырма
|
|
|
|
Сабақтың ортасы
2-тапсырма
|
Дескрипторы:
|
Оқулық
|
Бармақ арқылы
|
|
3- тапсырма
|
Үкі -
негізінен орманды мекендеп, жемін
көбіне түнде аулайтын
жыртқыш құс. Басы үлкен, көздері
бақырайған, қауырсындары жұмсақ. Ұшқанда дыбыссыз қанат
қағады.
|
Бір үйрек балапандарымен
бірге шұңқырдың жанында жүрген. Үйрек барқылдап, балапандар
шыр-шыр етеді.
Әсел жүгіріп келіп шұңқырға
қараса, ішінде бір балапан жатыр. Арқасымен құлапты, қалай бұлқынса
да тұра алмады.
|
Бал арасы табиғатта өздігінен тіршілік етеді.
Гүл шырынын сорып, бал жинайды.Балы үшін адамдар бал арасын қолда
асырайды. Оны «еңбекқор жәндік» деп атайды.Өйткені,олар өзінің дене
тұрқының өте кішкенелігіне қарамастан үлкен жұмыстар
атқарады.
|
|
|
|
|
Соңы
36-40 минут
|
Рефлексия сұрақтары:
-Сендерге осы сабақта не ұнады?
-
Не қиындық тудырды?
-Не
қызық болды?
Бұрын нені білмейтін едіңдер?
Үйге
тапсырма
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды
ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Оқыту ортасы қандай
болды?
Сабақ қандай деңгейде
өтті?
Оқушыларға дифференциация сәтті болды
ма?
|
Қорытынды бағалау
|