Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Орта мерзімді жоспар бөлімі:

    3-бөлім: Менің мектебім

    Күні:

    Сынып: 2-сынып

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар жасай алады:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    Оқушылардың көбі жасай алады:

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады:

    • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Бағалау критерийлері

    • Берілген лексикалық тақырып аясында диалогтар құрап жазады.

    • Үзіліс кезінде қалай жүріп-тұру керек екендігін талқылап, ережесін құрастырады.

    • Мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған материалдар бойынша жоспар құрады.

    • Тірек сөздерді, суреттерді пайдаланып, шағын мәтін жазады, постер құрастырады.

    • Оқушылар өзіндік, топтық жұмыстар жасауға дағдыланып, ой қорытып, кері байланыс жасайды.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыстар

    «Көркем еңбек» пәндерімен сабақтастық сақталды. «Б–п», «қ–ғ», «к–г», «л», «р», «ң» әріптерінің емлесі меңгертілді. Алған тілдік білімін өмірде қолдану ұстанымы ұстанылды. Бейне, аудиожазбалармен жұмыс негізінде өзгені тыңдау, өз ойын айту, бір-бірімен пікірлесу жүзеге асырылды.Берілген тапсырма бойынша түрлі дереккөзден ақпарат алуға машықтанды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    «Менің отбасым және достарым» 2-бөлімінде «Өз отбасымның шежіре ағашын жасаймын», «Сұхбат аламын», «Өмірбаян жаза аламын», «Келешекті елестетемін» тақырыптары қарастырылып, осы тақырыптар аясында берілген көркем және ғылыми-таным шығармалары арқылы оқушылар отбасы құндылықтарын және достықтың адам өміріндегі маңызын танып білді.,

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    (Ұ) «Сəлемдесу» ойыны. Бір-біріне жақсы тілектер тілеп,

    ынтымақтастық атмосферасын құру. «Бастаймыз» деген

    белгі берілгенде, бір-бірімен тез-тез көзбен, қолмен, иықпен

    амандасу керек.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Ережені еске түсіру

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау






    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    6. Оқы.

    «Менің інім – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты

    көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды: «Сынып

    деген не? Сенің сыныптастарың кімдер? Мектепте сабақ

    беретін кісіні кім дейді?»

    Мен бірден жауап бере алмай, тосылып қалдым*. Сен

    қалай жауап берер едің?

    • Оқығандарыңның мәтін екенін дәлелдеңдер. Мәтіннің тақыры-

    бын анықтаңдар: мәтінде кім туралы айтылған?

    • Мәтінге ат қой.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Дескриптор:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    8. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы.
    Білімді ізде еңбектен,
    Білім терең теңіз бе?
    Білім, еңбек егіз бе?
    Рухани азығым* –
    Осы екеуі деңіз де, –
    Дейді атам, – білімді
    Еңбекпенен сен ізде.
    Е. Шайхыұлы
    • Қай қатарларда автор айтқысы келген басты пікір берілген?
    • Өлеңнің аты негізгі ойды беріп тұрғанын дәлелдеп көр.
    • Негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді көшіріп жаз.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.












    Дəптермен
    жұмыс





    Белсенді оқу тапсырмалары.




    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





    Дəптермен
    жұмыс

    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

    .

    (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.


    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Кері байланыс парағы








    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім







    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

    кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылат ын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

    ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сыны

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Орынғалиева Айкоркем Нұрболатқызы
    27 Сәуір 2021
    4267
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Орта мерзімді жоспар бөлімі:

    3-бөлім: Менің мектебім

    Күні:

    Сынып: 2-сынып

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар жасай алады:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    Оқушылардың көбі жасай алады:

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады:

    • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Бағалау критерийлері

    • Берілген лексикалық тақырып аясында диалогтар құрап жазады.

    • Үзіліс кезінде қалай жүріп-тұру керек екендігін талқылап, ережесін құрастырады.

    • Мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған материалдар бойынша жоспар құрады.

    • Тірек сөздерді, суреттерді пайдаланып, шағын мәтін жазады, постер құрастырады.

    • Оқушылар өзіндік, топтық жұмыстар жасауға дағдыланып, ой қорытып, кері байланыс жасайды.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыстар

    «Көркем еңбек» пәндерімен сабақтастық сақталды. «Б–п», «қ–ғ», «к–г», «л», «р», «ң» әріптерінің емлесі меңгертілді. Алған тілдік білімін өмірде қолдану ұстанымы ұстанылды. Бейне, аудиожазбалармен жұмыс негізінде өзгені тыңдау, өз ойын айту, бір-бірімен пікірлесу жүзеге асырылды.Берілген тапсырма бойынша түрлі дереккөзден ақпарат алуға машықтанды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    «Менің отбасым және достарым» 2-бөлімінде «Өз отбасымның шежіре ағашын жасаймын», «Сұхбат аламын», «Өмірбаян жаза аламын», «Келешекті елестетемін» тақырыптары қарастырылып, осы тақырыптар аясында берілген көркем және ғылыми-таным шығармалары арқылы оқушылар отбасы құндылықтарын және достықтың адам өміріндегі маңызын танып білді.,

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    (Ұ) «Сəлемдесу» ойыны. Бір-біріне жақсы тілектер тілеп,

    ынтымақтастық атмосферасын құру. «Бастаймыз» деген

    белгі берілгенде, бір-бірімен тез-тез көзбен, қолмен, иықпен

    амандасу керек.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Ережені еске түсіру

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау






    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    6. Оқы.

    «Менің інім – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты

    көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды: «Сынып

    деген не? Сенің сыныптастарың кімдер? Мектепте сабақ

    беретін кісіні кім дейді?»

    Мен бірден жауап бере алмай, тосылып қалдым*. Сен

    қалай жауап берер едің?

    • Оқығандарыңның мәтін екенін дәлелдеңдер. Мәтіннің тақыры-

    бын анықтаңдар: мәтінде кім туралы айтылған?

    • Мәтінге ат қой.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Дескриптор:

    • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

    • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    8. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы.
    Білімді ізде еңбектен,
    Білім терең теңіз бе?
    Білім, еңбек егіз бе?
    Рухани азығым* –
    Осы екеуі деңіз де, –
    Дейді атам, – білімді
    Еңбекпенен сен ізде.
    Е. Шайхыұлы
    • Қай қатарларда автор айтқысы келген басты пікір берілген?
    • Өлеңнің аты негізгі ойды беріп тұрғанын дәлелдеп көр.
    • Негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді көшіріп жаз.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.












    Дəптермен
    жұмыс





    Белсенді оқу тапсырмалары.




    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





    Дəптермен
    жұмыс

    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

    .

    (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.


    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Кері байланыс парағы








    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім







    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

    кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылат ын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

    ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сыны

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 2 сынып
    27.04.2021
    4267
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Орынғалиева Айкоркем Нұрболатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации