Материалдар / "Мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
3910
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім: Менің мектебім

Күні:

Сынып: 2-сынып

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады:

Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • Берілген лексикалық тақырып аясында диалогтар құрап жазады.

  • Үзіліс кезінде қалай жүріп-тұру керек екендігін талқылап, ережесін құрастырады.

  • Мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған материалдар бойынша жоспар құрады.

  • Тірек сөздерді, суреттерді пайдаланып, шағын мәтін жазады, постер құрастырады.

  • Оқушылар өзіндік, топтық жұмыстар жасауға дағдыланып, ой қорытып, кері байланыс жасайды.

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

«Көркем еңбек» пәндерімен сабақтастық сақталды. «Б–п», «қ–ғ», «к–г», «л», «р», «ң» әріптерінің емлесі меңгертілді. Алған тілдік білімін өмірде қолдану ұстанымы ұстанылды. Бейне, аудиожазбалармен жұмыс негізінде өзгені тыңдау, өз ойын айту, бір-бірімен пікірлесу жүзеге асырылды.Берілген тапсырма бойынша түрлі дереккөзден ақпарат алуға машықтанды.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

«Менің отбасым және достарым» 2-бөлімінде «Өз отбасымның шежіре ағашын жасаймын», «Сұхбат аламын», «Өмірбаян жаза аламын», «Келешекті елестетемін» тақырыптары қарастырылып, осы тақырыптар аясында берілген көркем және ғылыми-таным шығармалары арқылы оқушылар отбасы құндылықтарын және достықтың адам өміріндегі маңызын танып білді.,

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

(Ұ) «Сəлемдесу» ойыны. Бір-біріне жақсы тілектер тілеп,

ынтымақтастық атмосферасын құру. «Бастаймыз» деген

белгі берілгенде, бір-бірімен тез-тез көзбен, қолмен, иықпен

амандасу керек.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Ережені еске түсіру

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау






Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

6. Оқы.

«Менің інім – Негеш сияқты көп білгісі келетін, сұрақты

көп қоятын бала. Бүгін мені сұрақтың астына алды: «Сынып

деген не? Сенің сыныптастарың кімдер? Мектепте сабақ

беретін кісіні кім дейді?»

Мен бірден жауап бере алмай, тосылып қалдым*. Сен

қалай жауап берер едің?

Оқығандарыңның мәтін екенін дәлелдеңдер. Мәтіннің тақыры-

бын анықтаңдар: мәтінде кім туралы айтылған?

Мәтінге ат қой.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Дескриптор:

  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

  • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

8. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы.
Білімді ізде еңбектен,
Білім терең теңіз бе?
Білім, еңбек егіз бе?
Рухани азығым* –
Осы екеуі деңіз де, –
Дейді атам, – білімді
Еңбекпенен сен ізде.
Е. Шайхыұлы
• Қай қатарларда автор айтқысы келген басты пікір берілген?
• Өлеңнің аты негізгі ойды беріп тұрғанын дәлелдеп көр.
• Негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді көшіріп жаз.


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.












Дəптермен
жұмыс





Белсенді оқу тапсырмалары.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





Дəптермен
жұмыс

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

.

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.


Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс парағы








Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Түрлі түсті

суреттері бар

журналдар,

флипчарт, желім







Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сыны

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!