Мәтінді есептер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтінді есептер.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға керек
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.3А Мәтінді есептер.

Мектеп: №10 ЖОББМ

Күні: 08.01.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Мушатова.Н.Д.

Сынып: 5 «а»

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы



Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға есептер шығару 1сабақ

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

5.5.1.4 санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Санның,шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды,

шаманы табу ережесін түсінеді ,есептер шығару барысында теориялық

білімдерін қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды

табуда мәтінді есептерді шығара алады

Кейбір оқушылар:қиындығы жоғары есептерді шығара алады.


Бағалау критерийі



Санның ,шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды,шаманы табу ережесін түсінеді ,есептер шығару барысында теориялық білімдерін қолданады; Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуда мәтінді есептерді шығара алады;Қиындығы жоғары есептерді шығарады.

Тілдік мақсаттар

-санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептердің шығарылуын түсінеді

-мәтінді есептердің шешімін түсіндіреді

-практикалық есептердің математикалық моделін сипаттайды

Бөлім бойынша лексика мен терминалогия:

-бөлік

-шама

-баға,саны,құн

-ұзындық,ені,периметр,аудан

Диалогқа қажетті тіркестер:

-Санның бөлшекпен берілген бөлігін табу үшін... керек.

-Бөлшекпен берілген бөлігі бойынша санды табу үшін ... керек.

Құндылықтарды

дарыту

Қазақстандық патриотизм және өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау, жауапкершілік , ынтымақтастық қарым –қатынас жасау қабілетін дамыту , өмір бойы оқуға дайын болу

Пәнаралық

байланыстар

Қазақ тілі пәні мен әдебиеті (анықтамаларды дұрыс, нақты айту ,бір-біріне түсінікті жеткізе білу) ,физика

Бастапқы білім

Бөлшек , бөлшектің алымы мен бөлімі,бөлік,бөлшектерге амалдар қолдану,натурал сандарды бөлшекке көбейту және бөлу

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар



Сабақтың басы

5 мин





























7 мин


  1. Ұ

    13+8

    йымдастыру кезеңі.

-оқушылармен амандасу;

-оқушыларды түгендеу;

-дәптерлерін алмастыру.

Топқа бөлу

Оқушылар түрлі түсті қағаздар суырады , ол қағаздарда натурал сандар, бөлшектер және аралас сандар бар. Алған қағаздары бойынша топқа бөлінеді.

Мысалы: 12*7 ; ; ;13+8 ;11-7;


І топ: «Натурал сандар»

ІІ топ: «Жай бөлшектер»

ІІІ топ: «Аралас сандар»

Топтық жұмыс

Белсенді оқыту : «Сұрақ қою және талқылау» әдісі

«Сұрақтар қобдишасы» .

Шарты: Оқушылар қобдишадан сұрақ жазылған қағаз суырады. Сұраққа топтан бір оқушы жауап береді.


1.Натурал сан мен аралас сандар қалай қосылады?

2.Натурал саннан бөлшекті қалай азайтамыз?

3. Натурал саннан аралас санды қалай азайтамыз?

4. Натурал санды бөлшекке қалай көбейтеміз және бөлеміз?

1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай қосылады?

3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады?

4. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай азайтылады?

1.Аралас сандар қалай қосылады?

2. Аралас саннан бөлшек қалай азайтылады?

3. Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

4.Аралас сандар қалай бөлінеді?

ҚБ «Бағдаршам»әдісі арқылы бір топ келесі топты бағалайды



Ширату жаттығуы:



1.Торт тең 12 бөлікке бөлінген. Түскі аста оның 5 бөлігін жедік.

Сонда торттың қандай бөлігі желінді? Дұрыс бөлігі. Қандай

бөлігі қалды? ( бөлігі)

2.8 сағаттың бөлігі нешеге тең?

3. Шаманың жартысы дегенді бөлшекпен қалай жазуға болады?

4.Ширек деген шаманың қандай бөлігі?

5.10-ның бөлігі нешеге тең?

Осы қарастырған мысалдарымыз не туралы болды? Олай болса бүгінгі жаңа тақырыбымыз санның бөлігіне байланысты.

Жаңа тақырып:

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға есептер шығару

















қобдиша





























Әдістеме

лік нұсқаулық








Сабақтың ортасы

5 мин









10мин





















































































5 мин

























































































6 мин

Жаңа тақырып мазмұнын түсіну үшін оқу.

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Оқушылар тақырыпты әуелі жеке оқиды, содан кейін мазмұнын жұпта, топта талқылап , меңгереді.


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы топтар тақырыпты талдайды.

1.Санның бөлігін табу үшін ...

2.Санды берілген бөлігі бойынша табу үшін ...


Әр топқа жеке саралау тапсырмалары «Қарқын» әдісімен беріледі

І топқа

Әкесі жуынатын бөлме мен дәліздің еденіне кафель төсеп, жөндеу жұмыстарын жүргізбекші болды.Үш күннің ішінде ол жуынатын бөлменің еденіне ғана кафель төсеп болды, бұл барлық жоспарланған ауданның бөлігі.Егер жөндеуге жоспарланған барлық аудан 1500 болса, жуынатын бөлменің ауданы қанша болғаны?

Ереже: Санның бөлігін табу үшін санды сол бөлікке көбейту керек.

Барлық аудан -- 1500

Жөнделген -- бөлігі

Жөнделген аудан -?

Шешуі: 1500* =

Жауабы: 675

Дескриптор: топ оқушылары

  • есептің шартын түсініп ,өрнек құрастырады

  • жұмыс өнімділігін анықтайды

  • көбейтуді орындайды

  • жауабын жазады

ІІ топқа

Арман дүкеннен 300 теңгеге алма алды.Арман алма алу үшін барлық ақшасының бөлігін жұмсады ,сонда Арманда қанша ақша болған?

Ереже:Санды оның берілген бөлігі бойынша табу үшін санның бөлігін оның бөлшегіне бөлу керек.

Арманның барлық ақшасы -- х тг

Жұмсаған бөлігі -- --ол 300 тг.

Шешуі: х*

Х=300

Х=300* =360

Жауабы: 360 теңге

Дескриптор: топ оқушылары

  • есептің шартын оқып ,теңдеу құрастырады

  • белгісіз көбейткішті табады

  • бөлуді көбейтумен алмастырады

  • жауабын жазады

ІІІ топқа

Математика кабинетінің еденнің ауданы 36 м2.Еденнің - бөлігіне парталар орналасқан.Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңдар?

Ереже: Санның бөлігін табу үшін санды сол бөлікке көбейту керек.

S еден = 36 м2

Парта -- бөлігі

S парта= ?

Шешуі : S парта =36* = = 20 м2

Жауабы: 20 м2

Дескриптор: топ оқушылары

  • есептің шартын түсініп ,өрнек құрастырады

  • көбейтуді орындайды

  • жауабын жазады


Оқушылар есептерін топта орындап болған соң тақтада шығарады.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды



Жұптық жұмыс:  Оқулықпен жұмыс.

Shape1

559

Қолдауды көп қажет ететін оқушылар үшін №559

Балқаш көлінің ұзындығы 600км,Зайсан көлінің ұзындығы оның -іне тең.Зайсан көлінің ұзындығы қандай?

БShape3 алқаш -- 600 км

Зайсан -- ? бөлігі

Шешуі: 600* = 100

Жауабы: 100 км.

Дескриптор: оқушы

  • есеп мазмұнын түсінеді

  • натурал санды бөлшекке көбейтуді қолдана алады

Қолдауды аз қажет ететін оқушылар үшін №557

МShape5

557

ашина жолдың бөлігін құрайтын 160 км жолды жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру керек?

Барлық жол – х

Жүргені - бөлігі – 160 км

Қалғаны -- ?

Шешуі: 160 =200

200 -160 = 40 км

Жауабы: 40 км жол жүруі керек

Дескриптор: оқушы

  • есеп мазмұнын түсінеді

  • бөлігі бойынша санды таба алады

  • жауабын анықтайды

Shape6

562

Қолдауды қажет етпейтін оқушылар үшін №562

Саябақта 639 ағаш бар.Қайыңдар барлық ағаштың бөлігін,. Ал қалғанын шыршалар құрайды.Саябақта қанша қайың және қанша шырша бар?

Барлығы – 639

Қайың -- ?

Шырша -- ?

Шешуі:639* =71*7 =497

639-497 = 142

Жауабы:497 қайың, 142 шырша

Дескриптор: оқушы

  • есеп мазмұнын түсінеді

  • санның бөлігін таба алады

  • жауабын анықтайды

Оқушылар оқулықтан тапсырманы орындап ,көршісімен алмасып тексеріп,түсінбегендерін топта талдайды.Әр топтан тақтаға шығатын оқушыны келесі топ таңдап оқушылар тақтаға есептер шығарады. Өзара түсіндіруді ұйымдастырады

Барлық есептердің жауаптары интерактивті тақтадан көрсетіледі.

ҚБ : « + , - , қызықты » әдісі арқылы бағаланады

Деңгейлік тапсырмалар: (жеке оқушылар үшін)

1 «А»

Жаңа жыл мерекесіне арнап мектепте 48 кг.торт дайындалды.Ол торттың бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді.Сонда бастауыш сынып оқушыларына неше кг. торт берілді?

Торт - 48 кг

Бастауыш сыныпқа -- бөлігі --? Кг торт

Шешуі: 48* =6*3= 18 кг

Жауабы: 18 кг торт

Дескриптор: оқушы

  • есеп мазмұнын түсінеді

  • санның бөлігін таба алады

  • жауабын анықтайды

2 «В»

Кесіндінің - бөлігі 15 см. Кесіндінің ұзындығын табыңдар?

Кесіндінің ұзындығы - х см

бөлігі – 15 см

Шешуі: х= 15

Х=15*

Х= 21 см

Жауабы: 21 см

Дескриптор: оқушы

  • есеп мазмұнын түсінеді

  • бөлігі бойынша санды таба алады

  • жауабын анықтайды

3 «С»

Сәулеге көйлек тігу үшін 2 м 50 см мата , ал оның анасына көйлек тігу үшін 3 метр мата керек.Сонда анасына көйлек тігетін мата Сәуленің көйлегіне кететін матаның қандай бөлігін құрайды?

Ереже:Санды оның берілген бөлігі бойынша табу үшін санның бөлігін оның бөлшегіне бөлу керек.

Анасына көйлекке - 3м=300 см

Сәуленің көйлегіне – 2м 50 см- қандай бөлігі

2м50 см=2 см

Шешуі: *х=300

Х=300 =

Жауабы: бөлігі

Дескриптор: оқушы

  • есеп мазмұнын түсінеді

  • бөлігі бойынша санды таба алады

  • жауабын анықтайды


Есептер шешімі интерактивті тақтада көрсетіліп тексеріледі.

ҚБ «Отшашу» әдісі

Қорытындылау: "Сәйкестендіру тесті"

Shape8 Shape7 45 46

Shape10 Shape9 215 18

Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 20 бөлігі 108

115 86

270 8



Оқулық,

Математи

ка 5сынып 2-бөлім

А.Е.Әбіл

қасымовТ.П.Кучер,

З.Ә.Жұма

ғұлова

2017ж.



Үлестірме беттер







ОМЖ

smk.edu.kz














Үлестірме беттер















Үлестірме беттер

Оқулық,

Математика 5сынып

Алдамұратова,2005

























































































































Үлестірме беттер

























Үлестірме беттер























Үлестірме беттер



Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс «Бағалау терезесі»

Shape18

Маған бәрі де Сұрақтар пайда

түсінікті болды

Shape19

Мен есте Түсінбедім

сақтадым





Флипчартстикерлер





Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Диалог және қолдау көрсету арқылы сыныппен жұмыс, топпен жұмыс,жеке жұмыс,жұптық жұмыс кезінде сараланған

деңгейлік тапсырмалар орындатамын .

Өздік оқуларын дамытуда«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісін , саралау тапсырмаларын беру арқылы оқушылардың топта бір-біріне қолдау көрсетуіне ықпал етіп,жұптық жұмыста оқушылардың басым бөлігінің тақырыпты меңгеруіне , деңгейлік тапсырмаларды орындауда қабілетті оқушылардың қиындығы жоғары есептерді дұрыс шығаруына көңіл бөлемін. «Сәйкестендіру тесті» арқылы сабақты қорытындылаймын

Оқушыларды есептер жазылған түрлі түсті қағаздар суыру арқылы топқа бөлемін , сабаққа ынтасын көтеру үшін «Бағдаршам»,

саралау тапсырмаларын тексеруде «Екі жұлдыз, бір тілек», жұптық жұмыста

«+ , - , қызықты» қалыптастырушы бағалауларын ,кері байланыс жасауда «Бағалау терезесі» әдісін қолданамын


Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалау;

АКТ-ны уақытылы қолдану;

Психологиялық жағымды ахуал туғызу;


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2018
1372
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі