Тексерілді______
ДОІЖО: Байдебекова Н.Е
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тізбектер |
Мектеп: Шымкент қаласы білім басқармасының «Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 19.12.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Аманқұлова Айнұр Шәріпбекқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 «А» Пәні:Алгебра |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Мәтінді есептерді шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.2.2. Арифметикалық немесе геометриялық прогрессияларға мәтінді есептерді шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Мәтінді есептерде:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Арифметикалық және геометриялық прогрессияға арналған мәтінді есептерді талқылайды. Арифметикалық және геометриялық прогрессия мәтінді есептердің шығару жолдарын түсіндіреді. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Тізбек, арифметикалық прогрессия, геометриялық прогрессия, белгісіз мүшесі, алғашқы мүшесі, прогрессияның периоды, формула, шексіз Диалогтар, жазылымға қажетті тіркестер: -Арифметикалық прогрессияға байланысты мәтінді есепті шешу үшін ... - Геометриялық прогрессияға байланысты мәтінді есепті шешу үшін ... |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Оқушыларды Қазақстандық патриотизмге және азаматтық жауапкершілікке баулу, құрмет пен ынтымақтастыққа, ашықтыққа тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Физика, биология |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Тізбек, еселік,арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерінің қосындысын есептеу формуласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8минут
Сабақтың ортасы 22 минут
Сабақтың соңы (5 минут)
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Психологиялық дайындық. Шеңбердегі сырласу Саралаудың «Жіктеу» тәсілін басшылыққа алып гендерлікке байланысты топқа бөлемін. (Оқушыларды ұлдар және қыздар топтарына бөлемін, топтардың бір-біріне жақсы тілектері) Ұлдар: «Арифметикалық прогрессия» тобы. Қыздар: «Геометриялық прогрессия» тобы. Үй тапсырмасы (3мин) «Көршіңмен бөліс» әдісі бойынша оқушылар үй тапсырмасын алмастырып тексереді «Өзара» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Сыныппен жұмыс: «Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін ұйымдастырамын. (3 мин) Оқушылардың ойлау қабілеттері оянады, оқушыларды логикалық қабілеттерін дамытуға, нақты білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді 1.Тізбектің анықтамасын атаңдар? 2.Тізбектің қандай түрлерін және берілу тәсілдерін білесіндер? 3.Арифметикалық прогрессия дегеніміз не ? 4. Арифметикалық прогресcияның айырымын тұжырымдаңдар 5. Геометриялық прогрессия дегеніміз не? 6. Геометриялық прогресcияның еселігінің анықтамасын айтыңдар? 7. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын атаңдар. 8. Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы қандай? «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды
«Ротация» әдісі бойынша оқушылар берілген есептерді топпен орындайды. 1-ші топ Әкесі үш ұлына енші малдарын бөліп берді. Малдар 12 көгенде көгенделген. 1- ші көгенде – 1 сиыр, 2-ші көгенде - 2 сиыр, ..., 12-ші көгенде – 12 сиыр. Әкесі ұлдарының әрқайсысына 4 көгеннің малын берді. Ол малдарын қалай бөлген?
2-ші топ Бір клеткалы бактерия 10-минут соңында екі бактерияға бөлінеді, олардың әрқайсысы келесі 10-минут соңында екі бактерияға бөлінеді және осылайша жалғасады.Бір бактериядан таралған тәулік соңындағы бактериялар санын табыңыз.
«Бағдаршам» әдісі бойынша өзара бағалайды.
Саралаудың «Тапсырма» әдісін басшылыққа алып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.
А деңгейі 1 тапсырма Тауға көтерілудің алғашқы сағаттарында саяхатшы 800м биіктікке жетті. Әрбір келесі сағатында алғашқысынан 25 м-ге кем биіктікке көтерілді. Қанша уақыт ішінде саяхатшы 5700 м көтерілді?
В деңгейі 2 тапсырма Бекеттен шыққан поезд, қозғалыс жылдамдығын біркелкі көбейте отырып 25 минут ішінде 60 км/сағ жылдамдыққа ие болды. Поездің үдеуін табыңыз.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













