Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді______

    ДОІЖО: Байдебекова Н.Е


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тізбектер

    Мектеп: Шымкент қаласы білім басқармасының «Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты» КММ

    Күні: 19.12.2019 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Аманқұлова Айнұр Шәріпбекқызы

    Сынып: 10 «А» Пәні:Алгебра

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Мәтінді есептерді шығару

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.4.2.2. Арифметикалық немесе геометриялық прогрессияларға мәтінді есептерді шығару




    Сабақ мақсаттары

    Мәтінді есептерде:

    • Арифметикалық немесе геометриялық прогрессияларының белгісізGмүшелерінKтабады;

    • Арифметикалық немесе геометриялық прогрессияларының алғашқы мүшелерінің қосындыларын есептеу формуласын қолданады.

    Бағалау критерийлері

    • Арифметикалық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.

    • Геометриялық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Арифметикалық және геометриялық прогрессияға арналған мәтінді есептерді талқылайды.

    Арифметикалық және геометриялық прогрессия мәтінді есептердің шығару жолдарын түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Тізбек, арифметикалық прогрессия, геометриялық прогрессия, белгісіз мүшесі, алғашқы мүшесі, прогрессияның периоды, формула, шексіз

    Диалогтар, жазылымға қажетті тіркестер:

    -Арифметикалық прогрессияға байланысты мәтінді есепті шешу үшін ...

    - Геометриялық прогрессияға байланысты мәтінді есепті шешу үшін ...


    Құндылықтарды дамыту

    Оқушыларды Қазақстандық патриотизмге және азаматтық жауапкершілікке баулу, құрмет пен ынтымақтастыққа, ашықтыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Физика, биология

    Алдыңғы білім

    Тізбек, еселік,арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерінің

    қосындысын есептеу формуласы


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    8минут






























    Сабақтың ортасы


    22 минут




















































































































    Сабақтың соңы (5 минут)



















    Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

    Психологиялық дайындық. Шеңбердегі сырласу

    Саралаудың «Жіктеу» тәсілін басшылыққа алып гендерлікке байланысты топқа бөлемін. (Оқушыларды ұлдар және қыздар топтарына бөлемін, топтардың бір-біріне жақсы тілектері)

    Ұлдар: «Арифметикалық прогрессия» тобы.

    Қыздар: «Геометриялық прогрессия» тобы.


    Үй тапсырмасы (3мин)

    «Көршіңмен бөліс» әдісі бойынша оқушылар үй тапсырмасын алмастырып тексереді

    «Өзара» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.


    Сыныппен жұмыс: «Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін ұйымдастырамын. (3 мин)

    Оқушылардың ойлау қабілеттері оянады, оқушыларды логикалық қабілеттерін дамытуға, нақты білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді


    1.Тізбектің анықтамасын атаңдар?

    2.Тізбектің қандай түрлерін және берілу тәсілдерін білесіндер?

    3.Арифметикалық прогрессия дегеніміз не ?

    4. Арифметикалық прогресcияның айырымын тұжырымдаңдар

    5. Геометриялық прогрессия дегеніміз не?

    6. Геометриялық прогресcияның еселігінің анықтамасын айтыңдар?

    7. Арифметикалық прогрессияның n-ші  мүшесінің формуласын атаңдар.

    8. Геометриялық прогрессияның n-ші  мүшесінің формуласы қандай?

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды


    1. Топпен жұмыс (10 минут)

    «Ротация» әдісі бойынша оқушылар берілген есептерді топпен орындайды.

    1-ші топ Әкесі үш ұлына енші малдарын бөліп берді. Малдар 12 көгенде көгенделген. 1- ші көгенде – 1 сиыр, 2-ші көгенде - 2 сиыр, ..., 12-ші көгенде – 12 сиыр. Әкесі ұлдарының әрқайсысына 4 көгеннің малын берді. Ол малдарын қалай бөлген?




    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1






    Арифметикалық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.


    1. Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады

    2. Есеп мазмұнын түсініп, арифметикалық прогрессияның формуласын қолданады

    3. Есептейді.

    4. Жауабын жазады.





    2-ші топ Бір клеткалы бактерия 10-минут соңында екі бактерияға бөлінеді, олардың әрқайсысы келесі 10-минут соңында екі бактерияға бөлінеді және осылайша жалғасады.Бір бактериядан таралған тәулік соңындағы бактериялар санын табыңыз.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1






    Геометриялық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.


    1. Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады

    2. Есеп мазмұнын түсініп, геометриялық прогрессияны ажыратады,формуланы қолданады

    3. Есептейді.

    4. Жауабын жазады.




    «Бағдаршам» әдісі бойынша өзара бағалайды.


    1. Жеке жұмыс (12 минут) «Пирамида» әдісі

    Саралаудың «Тапсырма» әдісін басшылыққа алып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.


    А деңгейі

    1 тапсырма

    Тауға көтерілудің алғашқы сағаттарында саяхатшы 800м биіктікке жетті. Әрбір келесі сағатында алғашқысынан 25 м-ге кем биіктікке көтерілді. Қанша уақыт ішінде саяхатшы

    5700 м көтерілді?


    В деңгейі

    2 тапсырма

    Бекеттен шыққан поезд, қозғалыс жылдамдығын біркелкі көбейте отырып 25 минут ішінде 60 км/сағ жылдамдыққа ие болды. Поездің үдеуін табыңыз.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    А






    Арифметикалық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.


    - Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады;

    -Есепке сәйкес қажетті формуланы қолданады;

    - Есептейді.


    В

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аманқұлова Айнұр Шәріпбекқызы
    02 Наурыз 2021
    1177
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мәтінді есептерді шығару

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мәтінді есептерді шығару

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушыларға арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы түсіндіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді______

    ДОІЖО: Байдебекова Н.Е


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тізбектер

    Мектеп: Шымкент қаласы білім басқармасының «Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы мектеп-интернаты» КММ

    Күні: 19.12.2019 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Аманқұлова Айнұр Шәріпбекқызы

    Сынып: 10 «А» Пәні:Алгебра

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Мәтінді есептерді шығару

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.4.2.2. Арифметикалық немесе геометриялық прогрессияларға мәтінді есептерді шығару




    Сабақ мақсаттары

    Мәтінді есептерде:

    • Арифметикалық немесе геометриялық прогрессияларының белгісізGмүшелерінKтабады;

    • Арифметикалық немесе геометриялық прогрессияларының алғашқы мүшелерінің қосындыларын есептеу формуласын қолданады.

    Бағалау критерийлері

    • Арифметикалық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.

    • Геометриялық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Арифметикалық және геометриялық прогрессияға арналған мәтінді есептерді талқылайды.

    Арифметикалық және геометриялық прогрессия мәтінді есептердің шығару жолдарын түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Тізбек, арифметикалық прогрессия, геометриялық прогрессия, белгісіз мүшесі, алғашқы мүшесі, прогрессияның периоды, формула, шексіз

    Диалогтар, жазылымға қажетті тіркестер:

    -Арифметикалық прогрессияға байланысты мәтінді есепті шешу үшін ...

    - Геометриялық прогрессияға байланысты мәтінді есепті шешу үшін ...


    Құндылықтарды дамыту

    Оқушыларды Қазақстандық патриотизмге және азаматтық жауапкершілікке баулу, құрмет пен ынтымақтастыққа, ашықтыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Физика, биология

    Алдыңғы білім

    Тізбек, еселік,арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерінің

    қосындысын есептеу формуласы


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    8минут






























    Сабақтың ортасы


    22 минут




















































































































    Сабақтың соңы (5 минут)



















    Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

    Психологиялық дайындық. Шеңбердегі сырласу

    Саралаудың «Жіктеу» тәсілін басшылыққа алып гендерлікке байланысты топқа бөлемін. (Оқушыларды ұлдар және қыздар топтарына бөлемін, топтардың бір-біріне жақсы тілектері)

    Ұлдар: «Арифметикалық прогрессия» тобы.

    Қыздар: «Геометриялық прогрессия» тобы.


    Үй тапсырмасы (3мин)

    «Көршіңмен бөліс» әдісі бойынша оқушылар үй тапсырмасын алмастырып тексереді

    «Өзара» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.


    Сыныппен жұмыс: «Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін ұйымдастырамын. (3 мин)

    Оқушылардың ойлау қабілеттері оянады, оқушыларды логикалық қабілеттерін дамытуға, нақты білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді


    1.Тізбектің анықтамасын атаңдар?

    2.Тізбектің қандай түрлерін және берілу тәсілдерін білесіндер?

    3.Арифметикалық прогрессия дегеніміз не ?

    4. Арифметикалық прогресcияның айырымын тұжырымдаңдар

    5. Геометриялық прогрессия дегеніміз не?

    6. Геометриялық прогресcияның еселігінің анықтамасын айтыңдар?

    7. Арифметикалық прогрессияның n-ші  мүшесінің формуласын атаңдар.

    8. Геометриялық прогрессияның n-ші  мүшесінің формуласы қандай?

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды


    1. Топпен жұмыс (10 минут)

    «Ротация» әдісі бойынша оқушылар берілген есептерді топпен орындайды.

    1-ші топ Әкесі үш ұлына енші малдарын бөліп берді. Малдар 12 көгенде көгенделген. 1- ші көгенде – 1 сиыр, 2-ші көгенде - 2 сиыр, ..., 12-ші көгенде – 12 сиыр. Әкесі ұлдарының әрқайсысына 4 көгеннің малын берді. Ол малдарын қалай бөлген?




    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1






    Арифметикалық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.


    1. Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады

    2. Есеп мазмұнын түсініп, арифметикалық прогрессияның формуласын қолданады

    3. Есептейді.

    4. Жауабын жазады.





    2-ші топ Бір клеткалы бактерия 10-минут соңында екі бактерияға бөлінеді, олардың әрқайсысы келесі 10-минут соңында екі бактерияға бөлінеді және осылайша жалғасады.Бір бактериядан таралған тәулік соңындағы бактериялар санын табыңыз.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1






    Геометриялық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.


    1. Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады

    2. Есеп мазмұнын түсініп, геометриялық прогрессияны ажыратады,формуланы қолданады

    3. Есептейді.

    4. Жауабын жазады.




    «Бағдаршам» әдісі бойынша өзара бағалайды.


    1. Жеке жұмыс (12 минут) «Пирамида» әдісі

    Саралаудың «Тапсырма» әдісін басшылыққа алып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.


    А деңгейі

    1 тапсырма

    Тауға көтерілудің алғашқы сағаттарында саяхатшы 800м биіктікке жетті. Әрбір келесі сағатында алғашқысынан 25 м-ге кем биіктікке көтерілді. Қанша уақыт ішінде саяхатшы

    5700 м көтерілді?


    В деңгейі

    2 тапсырма

    Бекеттен шыққан поезд, қозғалыс жылдамдығын біркелкі көбейте отырып 25 минут ішінде 60 км/сағ жылдамдыққа ие болды. Поездің үдеуін табыңыз.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    А






    Арифметикалық прогрессияға мәтінді есептер шығарады.


    - Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады;

    -Есепке сәйкес қажетті формуланы қолданады;

    - Есептейді.


    В

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 9 сынып
    02.03.2021
    1177
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аманқұлова Айнұр Шәріпбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации