Материалдар / Мәтіндік ақпараттарды кодтау қағидалары 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтіндік ақпараттарды кодтау қағидалары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып "Мәтіндік ақпараттарды кодтау қағидалары" сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2024
90
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік ақпараттарды кодтау қағидалары

Бөлім:

Деректерді ұсыну

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мәтіндік ақпараттарды кодтау қағидалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.3.1 Unicode (юникод) және ASCII(аск(и)й) символдарын кодтау кестесін салыстыру

Сабақтың мақсаты:

ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі / Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут





5 минут









Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру

Топқа бөлу

«Мен саған, сен маған» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс

Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.

  1. Логикалық элементтердің қажеттілігі неде?

  2. Компьютердің қандай құрылғылары логикалық элементтер негізінде жасалады?

  3. Логикалық элементтердің қандай түрлері бар?

  4. Конъюнктор қайда қолданылады?

  5. Дизъюнктор қайда қолданылады?

  6. Инвертор қайда қолданылады?

ЕББҚ бар оқушы басқа оқушының жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады.


Мұғаліммен амандасады.





сұрақтарға жауап бере отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.













Түрі- Өзін-өзі бағалау












Оқулық

Слайд





Сабақтың ортасы

5 минут












30 минут













Оқыту түрі: Жұптық жұмыс

Әдісі: «Миға шабуыл»

Тапсырма: сұрақтарды жұпта талқылаңыздар.

  • компьтердің логика лық элементтеріне не жатады?

  • Оқыту түрі: Жұптық жұмыс

Әдісі: «Кім жылдам»

Оқулықтағы практикалық тапсырмаларды орныдайды

Төмендегі логикалық функциялардың ақиқат

кестесін құрып, мәнін тап. F – логикалық функция.

1. F=А̅ ^ (A^B)(AvB)

2. F=А̅ B^ (A^A)B

3. F=(А ^ B¯)(A^B)A

4. F=(A^B) (А̅ ̅B )

5. F=А̅ ^ (AB)(A^В)

- Төмендегі логикалық функциялардың мәнін тап.

1. F = (1 v 1) v (1 v 0)

2. F = (0 ^ 0) ^ (1 ^ 1)

3. F = (0^1) v (0 ^ 1)

4. F = (0 v 0) ^ (1 ^ 1)

5. F = (1 v 0) ^ (0 ^ 1)

Талқылау сұрақтары:

  1. Есептеуіш техниканы неліктен логикалық элементтер негізінде құрастырады?

  2. Не себепті логикалық элементтер маңызды болып табылады?


Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады.

  1. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

  2. Сабақтың мақсатымен танысады.







Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді жазады















Дескриптор:

  1. логикалық функциялардың ақиқат

кестесін құрады;

  1. Логикалық функциялардың ақиқат кестесін құрады.









Компьютер, оқулық

үлестірме қағаз










Компьютер,

үлестірме қағаз


Сабақтың соңы

3 минут



Рефлексия

- не білдім, нені үйрендім

- не түсініксіз болды

- немен жұмыс істеу қажет

Үйге тапсырма: §15 оқу.


Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын талдайды.


Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!