Материалдар / Мәтіннің құрылымдық бөліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтіннің құрылымдық бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
473
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:

Мәтіннің құрылымдық бөліктері. (Оспан)

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 10.11.

СЫНЫП: 2 «ә»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.

2.2.4.1 – мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.

2.3.6.1 – бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу.

2.4.2.6 – сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу.

Сабақ мақсаттары:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Ресурстар

Парақтар, оқулық, бейнематериал, стикерлер, смайликтер.

Әдіс-тәсілдер

«Күннің шуағы» тренингі, түсіндіру, «Сақина салмақ» ойыны, сұрақ-жауап,кері байланыс

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы


Психологиялық ахуал туғызу.

«Күннің шуағы» тренингі

Оқушыларға күннің шуағы формасындағы парақтар таратылады.Тақтаға шуақтары жоқ күн ілінеді. Әр оқушы орнынан тұрып, тілек айтып, парағын тақтаға жабыстырады. Нәтижесінде, шуағын шашқан күн пайда болады.

Парақтар

Жаңа білім




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

13-жаттығу. Мәтінді оқы.Мәтіннің басқы және негізгі бөліктерін ажырат.

Қосымша тапсырма. «Сақина салмақ» ойыны.Мұғалім «сақина салмақ» ойыны арқылы келесі тапсырмаларды орындайтын екі оқушыны таңдап алады.

1- оқушыға тапсырма : мәтіннің негізгі бөлігін 1 – сурет арқылы толықтыр. 2- оқушыға тапсырма :соңғы бөлігінде не болғанын ойлап тап,ол үшін 2- сурет арқылы оқиғаны болжап көр.


Оқулық


Ортасы





Қолдану.

Дәптермен жұмыс.

14-жаттығу. Оқы. Парталас жұбыңмен мақалдың мазмұнын талқыла.Көшіріп жаз.

Жақсыдан үйрен,

Жаманнан жирен.

15-жаттығу. Мәтінді оқы, соңғы бөлігін көшіріп жаз.

Жаттығуға байланысты сұрақтар мен тапсырмалар:

  • Мәтін кейіпкерлері кімдер?

  • Мәтіндегі оқиғаға сенің көзқарасың қандай ?

  • Мәтінді қанша бөлікке бөлуге болады ? Қай бөлікте суреттер берілген ? Тағы қандай суреттер салуға болады ?


Сергіту сәті


Сергіту сәті

Бейнематериал

Аяқталуы

Сабақты бекіту


«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса оқушылар көмектесуіне болады.


Суреттер, алтын балық маскасы

Кері байланыс











Бағалау

«Білім қоржыны» кері байланыс

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Picture 5

Смайликтер арқылы бағалау жүргізіледі.


Стикерлер











Смайликтер

Үйге тапсырма:16-жаттығу

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!