Қазақ тілі.
8 сынып. Тақырыбы: Мазмұндама. «Теледидар біздің өмірімізде».
Мақсаты: Мазмұндама жазу.
Жүйелі түрде тақырыпты ашып, мазмұндаманың өзіндік ерекшелігін сақтау. Емлелерді есте сақтап, қатесіз жазуға баулу.
Сабақтың түрі: практикалы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Мазмұндама жазуға даярлану.
-
Мәтінді түсініп оқып,есте сақтау
Теледидар біздің өмірімізде.
Теледидар пайда болғаннан бастап ғалымдар оның адамдарға беретін пайдасы мен зияны туралы бір пікірге келе алмай, тартысып келеді. Сарапшылардың бір жағы теледидар пайдалы десе, екінші жағы пайдасынан зияны көп дегенді айтады. Теледидардың әрбір үйдің төрінен орын алғанына ондаған жыл болды, бірақ оның адамдар үшін үлкен қатер әкелетінін ешкім айтпайды.
Көрермендердің көздері шаршап, ауырады, бас ауруы пайда болады, ұйқы бұзылады, ағзаның психофизикалық жағдайы бұзылады. Ғылыми-зерттеулер электрлік сәулелердің адам ағзасына жүздеген әсері бар екенін дәлелдеп отыр.
Қазіргі кезде теледидар үйіміздің әр бөлмесінде, тіпті ас ішетін бөлмеде де, автокөлікте де тұрады. Көгілдір экранның алдында отырып тамақ ішу, әсіресе, балалардың денсаулығына өте зиян. Бұл асқазан жарасын, гастрит ауруларын қоздырады екен. Оларда диабет, жоғары қан қысымы, қанда холестериннің көбеюі пайда болады.
2. Сұрақтарға жауап беріп сөйлесу.
-Сарапшылар теледидар туралы не дейді?
-Адамдардың денсаулығына қалай әсер етеді?
-Экранның алдында отырып тамақ ішуге бола ма?
-Қандай ауруларға шалдығады?
3.Сөздік жұмыс.
- сәулелердің, ағзаның, көрермендердің.
ІІІ. Мазмұндама жазу, тексеру, тапсыру.
Үй жұмысы: Әссе жазу. Теледидар және мен.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мазмұндама "Біздіің өміріміздегі теледидар"
Мазмұндама "Біздіің өміріміздегі теледидар"
Қазақ тілі.
8 сынып. Тақырыбы: Мазмұндама. «Теледидар біздің өмірімізде».
Мақсаты: Мазмұндама жазу.
Жүйелі түрде тақырыпты ашып, мазмұндаманың өзіндік ерекшелігін сақтау. Емлелерді есте сақтап, қатесіз жазуға баулу.
Сабақтың түрі: практикалы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Мазмұндама жазуға даярлану.
-
Мәтінді түсініп оқып,есте сақтау
Теледидар біздің өмірімізде.
Теледидар пайда болғаннан бастап ғалымдар оның адамдарға беретін пайдасы мен зияны туралы бір пікірге келе алмай, тартысып келеді. Сарапшылардың бір жағы теледидар пайдалы десе, екінші жағы пайдасынан зияны көп дегенді айтады. Теледидардың әрбір үйдің төрінен орын алғанына ондаған жыл болды, бірақ оның адамдар үшін үлкен қатер әкелетінін ешкім айтпайды.
Көрермендердің көздері шаршап, ауырады, бас ауруы пайда болады, ұйқы бұзылады, ағзаның психофизикалық жағдайы бұзылады. Ғылыми-зерттеулер электрлік сәулелердің адам ағзасына жүздеген әсері бар екенін дәлелдеп отыр.
Қазіргі кезде теледидар үйіміздің әр бөлмесінде, тіпті ас ішетін бөлмеде де, автокөлікте де тұрады. Көгілдір экранның алдында отырып тамақ ішу, әсіресе, балалардың денсаулығына өте зиян. Бұл асқазан жарасын, гастрит ауруларын қоздырады екен. Оларда диабет, жоғары қан қысымы, қанда холестериннің көбеюі пайда болады.
2. Сұрақтарға жауап беріп сөйлесу.
-Сарапшылар теледидар туралы не дейді?
-Адамдардың денсаулығына қалай әсер етеді?
-Экранның алдында отырып тамақ ішуге бола ма?
-Қандай ауруларға шалдығады?
3.Сөздік жұмыс.
- сәулелердің, ағзаның, көрермендердің.
ІІІ. Мазмұндама жазу, тексеру, тапсыру.
Үй жұмысы: Әссе жазу. Теледидар және мен.
шағым қалдыра аласыз













