Материалдар / Мазмұндама жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мазмұндама жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мазмұндама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Шілде 2018
8079
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МАЗМҰНДАМАҒА БЕРІЛГЕН МӘТІНДЕРӘдебиеттік оқу. 3-сынып№1 мазмұндама

Ұста дүкені

Біздің ауылымыз Қостөбе деп аталады. Ауылда отыз-қырық үй бар. Ауылдың ортасында бір үй бар. Бұл үй – ұста дүкені. Ұста дүкені әңгіме- дүкен құруға, демалуға жақсы. Мұнда әрқашан аздап от жанады.Дүкенінде Өскембай ұста қыздарға, келіншектерге алқа, сақина, білезік, белдік, шолпы, жүзік, сөлкебай жасап береді. Ал бозбалаларға бәкі жасап береді. Өскембай – еңбекқор және өте көңілді адам. Оның дүкеніне балалар жиі келетін. (61 сөз) Б. Соқпақбаев Жоспар: 1. Біздің ауыл – Қостөбе 2. Ұста дүкені. 3. Өкембай ұста не істейді?

КритерийДескриптор
Баға«5»«4»«3»«2»
Мәтін мазмұнын түсінуіМәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген

Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген

Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп

Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысыТақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс

Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқығанСөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар

Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң
Грамматикалық сауаттылығыСөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген;Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету барЖазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету


№2 мазмұндамаҚарашақардың басы Қыстың алғашқы аязы қараша айынан басталады. Қыстың алғашқы аязынан кейін көлдің бетін мұз басты. Су асты күңгірт тартты. Бұрын мұндайды көрмеген жас сазандар абыржып қалды. Кәрі сазан түсіндіріп жатыр. Аю сияқты сазан тұқымы да қыста тамақ жемейтіндігін айтты. Кәрі сазан көл астында талай қыстаған. Көлдің терең жерлерінің бәрін білетін.Оның соңынан басқа сазандар ілесті. Бәрі тереңдегі бір қуысқа жиналды. Су астын қараңғылық басты. Тірек сөздер мен тапсырмалар: аязы, мұз басты, кәрі сазан, абыржып қалды, қараңғылық басты. Жоспар: 1. Алғашқы аяз 2. Абыржыған сазандар 3. Кәрі сазан ақылды.
КритерийДескриптор
Баға«5»«4»«3»«2»
Мәтін мазмұнын түсінуі Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген

Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген

Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп

Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысыТақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс

Мәтін мазмұны ашылған, бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқығанСөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар

Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң
Грамматикалық сауаттылығыСөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген;Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету барЖазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету


№3 мазмұндамаҚұсбақтың досы Егіндіктің қасында үлкен бақ бар. Бақтың шетінде биік теректер, қайыңдар өсіп тұр. Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар. Күзде жемістер пісіп, адамдар оны жинауға келеді. Жаздыгүні біздің жерімізде құстар көп болады. Бақ ішіндегі құстар зиянды құрт-құмырсқаларды, көбелектерді жейді. Құстар бақтарды зиянды жәндіктерден сақтайды. Құстарға тимеу керек. Оларға ұя жасап, қамқорлыққа алған жөн. Олар қыстыгүні ашығады. Балалар қыста жем беріп,оларды аштықтан құтқарады. Тірек сөздер мен сөз тіркестері: жаздыгүні, зиянды, сақтайды, қыстыгүні. Жоспар: 1. Жеміс ағаштары 2. Құстар көмегі. 3. Құстарға қамқорлық.

КритерийДескриптор
Баға«5»«4»«3»«2»
Мәтін мазмұнын түсінуі Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген

Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген

Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп

Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысыТақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс

Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқығанСөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар

Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң
Грамматикалық сауаттылығыСөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген;Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету барЖазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету
№4 мазмұндамаАққу Көктемде Жайық өңірінде аққулар қос-қостан ұшып келеді. Көл жағасындағы көк шалғынға киіз тіккенбіз. Сыртта тұрып, сыбызғының үніндей сұңқылдаған аққулар дыбысын тыңдадым. Тобымен орман ішіне қонды. Таңертең ерте оянып, тысқа шықтым. Шығыс жақ қызыл шапақ шашып тұр. Сүрлеумен өзенге қарай жүгірдім. Кешкісін қармақ құрып кеткенбіз. Келсем аққу жүр екен. Қармақ аяғына кіріп кетіпті. Жалма-жан көйлегімді шешіп тастап, аққудың қасына жүзіп жеттім. Аққу су сабалап сыңсыды. Аузын ашып айбат шекті. Аяғынан ұстадым да қармақтан босаттым. Рахмет айтқандай, бір саңқ етті де арғы беттегі тобына қосылды. Б.Тұралиев

Тірек сөздер мен сөз тіркестері: Жайық өңіріне, көк шалғынға, сыңсыды, айбат шекті, саңқ етті. Жоспар: 1. Жайық өңіріне аққулардың ұшып келуі. 2. Қармаққа ілінген аққу 3. Аққуды бұғаудан босату.
КритерийДескриптор
Баға«5»«4»«3»«2»
Мәтін мазмұнын түсінуі Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген

Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген

Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп

Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысыТақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс

Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқығанСөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар

Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң
Грамматикалық сауаттылығыСөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген;Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету барЖазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету


№5 мазмұндамаНайзағай Біздер, жеті-сегіз бала, жаздыгүні тоғайға бардық. Тоғай таудың етегінде ағашы қалың, іші көлеңкелі екен. Ағаш көлеңкесінде отырып дем алдық. Күні қызуы күшейе түсті. Шөлдеген соң, жидек теріп жедік. Кенет тоғай іші қара көлеңке болып кетті. Аспанды қалың бұлт бүркеді. Жел тұрды. Найзағай жарқылдап, күн күркіреді. Жаңбыр басталды. Біздер бір биік ағаштың түбін паналадық. Жаңбыр шелектеп құйды. Киімдеріміз су болды. Көп ұзамай бұлдырап, жаңбыр басылды. Күннің көзі көрінді. Киімдерімізді сығып, кептіріп алдық. Содан үйді-үйімізге қайттық. Тірек сөздер мен сөз тіркестері: Жаздыгүні, көлеңкесінде, қалың бұлт, жаңбыр, найзағай, шелектеп құйды. Жоспар: 1.Орманға серуен. 2.Жаңбыр. 3.Жаңбырдан қорғану.
КритерийДескриптор
Баға«5»«4»«3»«2»
Мәтін мазмұнын түсінуі Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген

Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген

Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп

Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысыТақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс

Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқығанСөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар

Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң
Грамматикалық сауаттылығыСөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген;Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету барЖазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету


ШЫҒАРМАҒА ҰСЫНЫЛАТЫН ТАҚЫРЫПТАР3-СЫНЫП№1 шығарма«Күз кереметі»Мақсаты:1.Оқушы өз ойын жүйелей отырып, қоршаған ортасына зерттеу жасайды, ой тұжырымдарын жазбаша жазуға дағдыланады; 2.Тақырыпты ашуда сөздерді дұрыс қолдануы мен сөйлемдердің үйлесімді болуына бағыт-бағдар жасау; 3.Тақырып мазмұнын ашуда мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, өлең жолдарынан үзінділерді дәл тауып, орынды қолдана білуге баулу.Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар мен тапсырмалар:1.Күз мезгілінде табиғатта болатын өзгерістер2.Күзге дайындық.3.Жыл құстары.4.Күз – еңбек маусымы.
КритерийДескриптор
Баға«5»«4»«3»«2»
Мәтін мазмұнын түсінуі Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген

Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген

Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп

Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысыТақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс

Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқығанСөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар

Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң
Грамматикалық сауаттылығыСөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген;Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету барЖазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету


№2 шығарма «Мен атаммен мақтанам»Мақсаты:1.Оқушы өз ойын жүйелей отырып, қоршаған ортасына зерттеу жасайды, ой тұжырымдарын жазбаша жазуға дағдыланады; 2.Тақырыпты ашуда сөздерді дұрыс қолдануы мен сөйлемдердің үйлесімді болуына бағыт-бағдар жасау; 3.Тақырып мазмұнын ашуда мақал - мәтелдерді, нақыл сөздерді, өлең жолдарынан үзінділерді дәл тауып, орынды қолдана білуге баулу; Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар мен тапсырмалар: 1. Менің атамның аты-жөні, жасы. 2. Атамның туған, қызмет істеген жері. 3. Атамның сүйікті, жиі айтатын ертегісі, мақалы, нақыл сөзі, өсиеті. Оның негізгі ойы неде? 4. Мен атамды мақтан тұтамын. Неге екенін дәлелде.
КритерийДескриптор
Баға«5»«4»«3»«2»
Мәтін мазмұнын түсінуі Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген

Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген

Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп

Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысыТақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс

Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқығанСөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар

Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң
Грамматикалық сауаттылығыСөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген;Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету барЖазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету


№3 шығарма«Қысқы тіршілік»1. Қыс мезгілінің ерекшелігі.2. Қыста ұйқыға кететін жануарлар.3. Қысқы тіршілік.
Критерий
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!