Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мазмұндама жинағы
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мазмұндама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Шілде 2018
9534
9 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МАЗМҰНДАМАҒА БЕРІЛГЕН МӘТІНДЕРӘдебиеттік оқу. 3-сынып№1 мазмұндама
Ұста дүкені
Біздің ауылымыз Қостөбе деп аталады. Ауылда отыз-қырық үй бар. Ауылдың ортасында бір үй бар. Бұл үй – ұста дүкені. Ұста дүкені әңгіме- дүкен құруға, демалуға жақсы. Мұнда әрқашан аздап от жанады.Дүкенінде Өскембай ұста қыздарға, келіншектерге алқа, сақина, білезік, белдік, шолпы, жүзік, сөлкебай жасап береді. Ал бозбалаларға бәкі жасап береді. Өскембай – еңбекқор және өте көңілді адам. Оның дүкеніне балалар жиі келетін. (61 сөз) Б. Соқпақбаев Жоспар: 1. Біздің ауыл – Қостөбе 2. Ұста дүкені. 3. Өкембай ұста не істейді?
№2 мазмұндамаҚараша – қардың басы Қыстың алғашқы аязы қараша айынан басталады. Қыстың алғашқы аязынан кейін көлдің бетін мұз басты. Су асты күңгірт тартты. Бұрын мұндайды көрмеген жас сазандар абыржып қалды. Кәрі сазан түсіндіріп жатыр. Аю сияқты сазан тұқымы да қыста тамақ жемейтіндігін айтты. Кәрі сазан көл астында талай қыстаған. Көлдің терең жерлерінің бәрін білетін.Оның соңынан басқа сазандар ілесті. Бәрі тереңдегі бір қуысқа жиналды. Су астын қараңғылық басты. Тірек сөздер мен тапсырмалар: аязы, мұз басты, кәрі сазан, абыржып қалды, қараңғылық басты. Жоспар: 1. Алғашқы аяз 2. Абыржыған сазандар 3. Кәрі сазан ақылды.
№3 мазмұндамаҚұс – бақтың досы Егіндіктің қасында үлкен бақ бар. Бақтың шетінде биік теректер, қайыңдар өсіп тұр. Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар. Күзде жемістер пісіп, адамдар оны жинауға келеді. Жаздыгүні біздің жерімізде құстар көп болады. Бақ ішіндегі құстар зиянды құрт-құмырсқаларды, көбелектерді жейді. Құстар бақтарды зиянды жәндіктерден сақтайды. Құстарға тимеу керек. Оларға ұя жасап, қамқорлыққа алған жөн. Олар қыстыгүні ашығады. Балалар қыста жем беріп,оларды аштықтан құтқарады. Тірек сөздер мен сөз тіркестері: жаздыгүні, зиянды, сақтайды, қыстыгүні. Жоспар: 1. Жеміс ағаштары 2. Құстар көмегі. 3. Құстарға қамқорлық.
№4 мазмұндамаАққу Көктемде Жайық өңірінде аққулар қос-қостан ұшып келеді. Көл жағасындағы көк шалғынға киіз тіккенбіз. Сыртта тұрып, сыбызғының үніндей сұңқылдаған аққулар дыбысын тыңдадым. Тобымен орман ішіне қонды. Таңертең ерте оянып, тысқа шықтым. Шығыс жақ қызыл шапақ шашып тұр. Сүрлеумен өзенге қарай жүгірдім. Кешкісін қармақ құрып кеткенбіз. Келсем аққу жүр екен. Қармақ аяғына кіріп кетіпті. Жалма-жан көйлегімді шешіп тастап, аққудың қасына жүзіп жеттім. Аққу су сабалап сыңсыды. Аузын ашып айбат шекті. Аяғынан ұстадым да қармақтан босаттым. Рахмет айтқандай, бір саңқ етті де арғы беттегі тобына қосылды. Б.Тұралиев
Тірек сөздер мен сөз тіркестері: Жайық өңіріне, көк шалғынға, сыңсыды, айбат шекті, саңқ етті. Жоспар: 1. Жайық өңіріне аққулардың ұшып келуі. 2. Қармаққа ілінген аққу 3. Аққуды бұғаудан босату.
№5 мазмұндамаНайзағай Біздер, жеті-сегіз бала, жаздыгүні тоғайға бардық. Тоғай таудың етегінде ағашы қалың, іші көлеңкелі екен. Ағаш көлеңкесінде отырып дем алдық. Күні қызуы күшейе түсті. Шөлдеген соң, жидек теріп жедік. Кенет тоғай іші қара көлеңке болып кетті. Аспанды қалың бұлт бүркеді. Жел тұрды. Найзағай жарқылдап, күн күркіреді. Жаңбыр басталды. Біздер бір биік ағаштың түбін паналадық. Жаңбыр шелектеп құйды. Киімдеріміз су болды. Көп ұзамай бұлдырап, жаңбыр басылды. Күннің көзі көрінді. Киімдерімізді сығып, кептіріп алдық. Содан үйді-үйімізге қайттық. Тірек сөздер мен сөз тіркестері: Жаздыгүні, көлеңкесінде, қалың бұлт, жаңбыр, найзағай, шелектеп құйды. Жоспар: 1.Орманға серуен. 2.Жаңбыр. 3.Жаңбырдан қорғану.
ШЫҒАРМАҒА ҰСЫНЫЛАТЫН ТАҚЫРЫПТАР3-СЫНЫП№1 шығарма«Күз кереметі»Мақсаты:1.Оқушы өз ойын жүйелей отырып, қоршаған ортасына зерттеу жасайды, ой тұжырымдарын жазбаша жазуға дағдыланады; 2.Тақырыпты ашуда сөздерді дұрыс қолдануы мен сөйлемдердің үйлесімді болуына бағыт-бағдар жасау; 3.Тақырып мазмұнын ашуда мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, өлең жолдарынан үзінділерді дәл тауып, орынды қолдана білуге баулу.Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар мен тапсырмалар:1.Күз мезгілінде табиғатта болатын өзгерістер2.Күзге дайындық.3.Жыл құстары.4.Күз – еңбек маусымы.
№2 шығарма «Мен атаммен мақтанам»Мақсаты:1.Оқушы өз ойын жүйелей отырып, қоршаған ортасына зерттеу жасайды, ой тұжырымдарын жазбаша жазуға дағдыланады; 2.Тақырыпты ашуда сөздерді дұрыс қолдануы мен сөйлемдердің үйлесімді болуына бағыт-бағдар жасау; 3.Тақырып мазмұнын ашуда мақал - мәтелдерді, нақыл сөздерді, өлең жолдарынан үзінділерді дәл тауып, орынды қолдана білуге баулу; Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар мен тапсырмалар: 1. Менің атамның аты-жөні, жасы. 2. Атамның туған, қызмет істеген жері. 3. Атамның сүйікті, жиі айтатын ертегісі, мақалы, нақыл сөзі, өсиеті. Оның негізгі ойы неде? 4. Мен атамды мақтан тұтамын. Неге екенін дәлелде.
№3 шығарма«Қысқы тіршілік»1. Қыс мезгілінің ерекшелігі.2. Қыста ұйқыға кететін жануарлар.3. Қысқы тіршілік.
Ұста дүкені
Біздің ауылымыз Қостөбе деп аталады. Ауылда отыз-қырық үй бар. Ауылдың ортасында бір үй бар. Бұл үй – ұста дүкені. Ұста дүкені әңгіме- дүкен құруға, демалуға жақсы. Мұнда әрқашан аздап от жанады.Дүкенінде Өскембай ұста қыздарға, келіншектерге алқа, сақина, білезік, белдік, шолпы, жүзік, сөлкебай жасап береді. Ал бозбалаларға бәкі жасап береді. Өскембай – еңбекқор және өте көңілді адам. Оның дүкеніне балалар жиі келетін. (61 сөз) Б. Соқпақбаев Жоспар: 1. Біздің ауыл – Қостөбе 2. Ұста дүкені. 3. Өкембай ұста не істейді?
Критерий | Дескриптор | |||
Баға | «5» | «4» | «3» | «2» |
Мәтін мазмұнын түсінуі | Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген | Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген | Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. | Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп |
Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысы | Тақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс | Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқыған | Сөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар | Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң |
Грамматикалық сауаттылығы | Сөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген; | Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар | Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету бар | Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету |
№2 мазмұндамаҚараша – қардың басы Қыстың алғашқы аязы қараша айынан басталады. Қыстың алғашқы аязынан кейін көлдің бетін мұз басты. Су асты күңгірт тартты. Бұрын мұндайды көрмеген жас сазандар абыржып қалды. Кәрі сазан түсіндіріп жатыр. Аю сияқты сазан тұқымы да қыста тамақ жемейтіндігін айтты. Кәрі сазан көл астында талай қыстаған. Көлдің терең жерлерінің бәрін білетін.Оның соңынан басқа сазандар ілесті. Бәрі тереңдегі бір қуысқа жиналды. Су астын қараңғылық басты. Тірек сөздер мен тапсырмалар: аязы, мұз басты, кәрі сазан, абыржып қалды, қараңғылық басты. Жоспар: 1. Алғашқы аяз 2. Абыржыған сазандар 3. Кәрі сазан ақылды.
Критерий | Дескриптор | |||
Баға | «5» | «4» | «3» | «2» |
Мәтін мазмұнын түсінуі | Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген | Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген | Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. | Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп |
Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысы | Тақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс | Мәтін мазмұны ашылған, бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқыған | Сөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар | Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң |
Грамматикалық сауаттылығы | Сөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген; | Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар | Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету бар | Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету |
№3 мазмұндамаҚұс – бақтың досы Егіндіктің қасында үлкен бақ бар. Бақтың шетінде биік теректер, қайыңдар өсіп тұр. Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар. Күзде жемістер пісіп, адамдар оны жинауға келеді. Жаздыгүні біздің жерімізде құстар көп болады. Бақ ішіндегі құстар зиянды құрт-құмырсқаларды, көбелектерді жейді. Құстар бақтарды зиянды жәндіктерден сақтайды. Құстарға тимеу керек. Оларға ұя жасап, қамқорлыққа алған жөн. Олар қыстыгүні ашығады. Балалар қыста жем беріп,оларды аштықтан құтқарады. Тірек сөздер мен сөз тіркестері: жаздыгүні, зиянды, сақтайды, қыстыгүні. Жоспар: 1. Жеміс ағаштары 2. Құстар көмегі. 3. Құстарға қамқорлық.
Критерий | Дескриптор | |||
Баға | «5» | «4» | «3» | «2» |
Мәтін мазмұнын түсінуі | Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген | Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген | Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. | Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп |
Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысы | Тақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс | Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқыған | Сөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар | Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң |
Грамматикалық сауаттылығы | Сөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген; | Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар | Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету бар | Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету |
Тірек сөздер мен сөз тіркестері: Жайық өңіріне, көк шалғынға, сыңсыды, айбат шекті, саңқ етті. Жоспар: 1. Жайық өңіріне аққулардың ұшып келуі. 2. Қармаққа ілінген аққу 3. Аққуды бұғаудан босату.
Критерий | Дескриптор | |||
Баға | «5» | «4» | «3» | «2» |
Мәтін мазмұнын түсінуі | Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген | Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген | Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. | Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп |
Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысы | Тақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс | Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқыған | Сөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар | Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң |
Грамматикалық сауаттылығы | Сөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген; | Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар | Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету бар | Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету |
№5 мазмұндамаНайзағай Біздер, жеті-сегіз бала, жаздыгүні тоғайға бардық. Тоғай таудың етегінде ағашы қалың, іші көлеңкелі екен. Ағаш көлеңкесінде отырып дем алдық. Күні қызуы күшейе түсті. Шөлдеген соң, жидек теріп жедік. Кенет тоғай іші қара көлеңке болып кетті. Аспанды қалың бұлт бүркеді. Жел тұрды. Найзағай жарқылдап, күн күркіреді. Жаңбыр басталды. Біздер бір биік ағаштың түбін паналадық. Жаңбыр шелектеп құйды. Киімдеріміз су болды. Көп ұзамай бұлдырап, жаңбыр басылды. Күннің көзі көрінді. Киімдерімізді сығып, кептіріп алдық. Содан үйді-үйімізге қайттық. Тірек сөздер мен сөз тіркестері: Жаздыгүні, көлеңкесінде, қалың бұлт, жаңбыр, найзағай, шелектеп құйды. Жоспар: 1.Орманға серуен. 2.Жаңбыр. 3.Жаңбырдан қорғану.
Критерий | Дескриптор | |||
Баға | «5» | «4» | «3» | «2» |
Мәтін мазмұнын түсінуі | Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген | Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген | Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. | Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп |
Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысы | Тақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс | Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқыған | Сөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар | Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң |
Грамматикалық сауаттылығы | Сөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген; | Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар | Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету бар | Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету |
ШЫҒАРМАҒА ҰСЫНЫЛАТЫН ТАҚЫРЫПТАР3-СЫНЫП№1 шығарма«Күз кереметі»Мақсаты:1.Оқушы өз ойын жүйелей отырып, қоршаған ортасына зерттеу жасайды, ой тұжырымдарын жазбаша жазуға дағдыланады; 2.Тақырыпты ашуда сөздерді дұрыс қолдануы мен сөйлемдердің үйлесімді болуына бағыт-бағдар жасау; 3.Тақырып мазмұнын ашуда мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, өлең жолдарынан үзінділерді дәл тауып, орынды қолдана білуге баулу.Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар мен тапсырмалар:1.Күз мезгілінде табиғатта болатын өзгерістер2.Күзге дайындық.3.Жыл құстары.4.Күз – еңбек маусымы.
Критерий | Дескриптор | |||
Баға | «5» | «4» | «3» | «2» |
Мәтін мазмұнын түсінуі | Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген | Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген | Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. | Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп |
Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысы | Тақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс | Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқыған | Сөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар | Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң |
Грамматикалық сауаттылығы | Сөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген; | Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар | Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету бар | Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету |
№2 шығарма «Мен атаммен мақтанам»Мақсаты:1.Оқушы өз ойын жүйелей отырып, қоршаған ортасына зерттеу жасайды, ой тұжырымдарын жазбаша жазуға дағдыланады; 2.Тақырыпты ашуда сөздерді дұрыс қолдануы мен сөйлемдердің үйлесімді болуына бағыт-бағдар жасау; 3.Тақырып мазмұнын ашуда мақал - мәтелдерді, нақыл сөздерді, өлең жолдарынан үзінділерді дәл тауып, орынды қолдана білуге баулу; Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар мен тапсырмалар: 1. Менің атамның аты-жөні, жасы. 2. Атамның туған, қызмет істеген жері. 3. Атамның сүйікті, жиі айтатын ертегісі, мақалы, нақыл сөзі, өсиеті. Оның негізгі ойы неде? 4. Мен атамды мақтан тұтамын. Неге екенін дәлелде.
Критерий | Дескриптор | |||
Баға | «5» | «4» | «3» | «2» |
Мәтін мазмұнын түсінуі | Мәтін мазмұны жүйелі әрі дұрыс жеткізілген | Мәтін мазмұны дұрыс, барыншатолық берілген | Мәтінмазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген,тақырыптан алшақтаған, 2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. | Мәтін мазмұнынан көпалшақ, қателері көп |
Дұрыс баяндалуы мен сөз қолданысы | Тақырып ашылған, сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс | Мәтін мазмұны ашылған ,бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы ауытқыған | Сөздік қоры аз, сөз қолданыста қателер бар | Ой жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры жұтаң |
Грамматикалық сауаттылығы | Сөздік қолданыста 1 -2 түзету жіберілген; | Аздаған (1 -2) фактілік және сөз қателері, сондай-ақ 1 -2 емле қате, 1 -2 түзету бар | Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде 3- 6 қате және 1 -2 түзету бар | Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көпқате және 3-5 түзету |
№3 шығарма«Қысқы тіршілік»1. Қыс мезгілінің ерекшелігі.2. Қыста ұйқыға кететін жануарлар.3. Қысқы тіршілік.
Критерий |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |