Материалдар / Мазмұндама «Керемет нәрселер»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мазмұндама «Керемет нәрселер»

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сыныпқа арналған мазмұндама. Керемет нәрсе 2-сынып оқушыларына арналған мазмұндама жұмысы. мазмұндама мәтіні мен жоспары берілген қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2022
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін ОІО: _____

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім

«Дені саудың – жаны сау»

Педагогтің аты - жөні


Күні

07.02.2022ж.

Сынып:

2 «О» Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Мазмұндама «Керемет нәрселер»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.3.1 Оқыған , тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар : аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу/келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіреді, интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара), керекті сөздерді қолдана отырып мазмұндама жазады;

Оқушылардың басым бөлігі: суреттерге қарайды, сөздерді оқиды, кез келген сөздермен сөйлем құрайды;

Кейбір оқушылар: жоғарыда сөздер қай суреттерге сәйкес келетінін айтады.

Бағалау критерийлері

- суреттерге қарайды, сөздерді оқиды, кез келген сөздермен сөйлем құрайды;

- жоғарыда сөздер қай суреттерге сәйкес келетінін айтады.


Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

10 минут


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Үй тапсырмасын сұрау


Ой қозғау

  • Бір тубірден қанша туынды сөз жасауға болады?

«Ізденемін, ойланамын»

  • Түбір сөздерді анықта.

Өнерпаз, кітапхана, өнер, суат, өнерлі, баспа, жұмысшы, арбакеш, орман, бүркітші, аспан, дала.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады




«Бас бармақ» әдісі

Смайликтер арқылы




Мазмұндама жинағы

(26-бет)








Сабақтың ортасы

5 минут







25минут










Мазмұндама «Керемет нәрсе»

Керекті тірек сөздер: баяғы заманда, ұшақ, ұшқыш кілем, ертегі, қазіргі кезде, көз алдымызда.

Жоспар:

1.Адамдардың арманы.

2.Ұшқыш кілем.

3.Арманның орындалуы.


Керемет нәрселер


Бұл ертегіні баяғы заманда ойлап шығарған. Бұл кезде кілем болған бірақ ұшақ болмаған.

Адамдар ертеде ұшып жүруді көп аңсаған. Сондықтан да олар ұшқыш кілем туралы ертегіні ойлап шығарған. Ал қазірде мұндай керемет нәрселер көз алдымызда болып жатады. Ұшаққа ұшқан құс та жете алмайды.





  • Жоспар бойынша мәтін мазмұнын айтады;


  • Тірек сөздермен танысады, мазмұндама жазу барысында осы сөздерді пайдаланады


  • Суреттерге қарайды, сөздерді оқиды, кез келген сөздермен сөйлем құрайды










10 балл


Picture 3




Сабақтың аяғы

5минут

Кері байланыс

«Сұрақ –жауап » әдіс


Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?



Сұрақтарға жауап береді




«Бас бар-мақ» әдісі

Үйге:

Ереже-лерді жаттау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!