Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Өсімдік шаруашылығы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мухамедьярова Карлыгаш Досымкановна

    Күні:

    15.05.2021


    Сынып: 8А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Медицина, фитотерапия және косметологиядағы өсімдіктің рөлі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.3.1-Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы).

    8.2.5.2-Фитотерапия мен косметика, медицинадағы өсімдіктер ролін зерделеу, талқылау және бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

    Дәрілік өсімдіктердің түрлерін білу.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады:

    Дәрілік өсімдікдерді медицинада, косметологияда пайдална білу

    Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

    Дәрілік өсімдіктерді фитотерапия және косметология түрлерінде қолдану мақсатын түсіну, зерделеу, мысал келтіру.

    Бағалау критерийлері

    1.АКТ-ны қолдану арқылы шығармашылық идеяларды дамытады

    2.Фитотерапия мен косметика, медицинадағы өсімдіктер рөлін зерделейді

    3. Таңдаған ақпаратты талқылайды және бағалайды

    Тілдік мақсаттар

    Фитотерапия-фитотерапия-phytotherapy

    Фитошай –фиточай-herbal tea

    Тұмба-настой- tincture

    Жақпа- мазь-ointment

    Қайнатпа –отвар-essential oils

    Эфир майлары- эфирные масла-

    Итмұрын- шиповник-rose hip

    Түймедақ –ромашка- chamomile

    Таңқурай – малина-raspberries

    Аскөк- укроп-dill

    Құндылықтарды дарыту

    Өзіне және өзгелерге құрмет

    Оқушылар мен мұғалім арасындағы сыйластық орнайды. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтап, өзара сыйластыққа шақыру.

    Оқушылар жаңа идея ұсынады.

    Пәнаралық байланыстар

    биология, сурет, информатика

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақыты

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Үйымдастыру

    5 мин

    1. Оқушылармен амандасу

    2. Жоқ оқушыларды түгендеу

    3. Онлайн форматта жұмыс жасау ережелерін еске түсіру

    Сабақ бойы камераларын қосып отыру, кедергі келтірмес үшін микрофонды тек жауап бергенде ғана қосу.

    Барлығы жақсы көңіл- күймен сабаққа кіріседі. Ережелерді ұмытпай, сақтайды.



    Сабақтың ортасы

    10 мин































































    10 мин









    10 мин


    1. Қандай дәрілік өсімдіктерді білесіздер?

    2. Оларды қайдан алуға болады?

    3. Өздерініз тұмауратқанда мамаларын не береді (дәрі – таңқурай морсы)

    Дәрінің ағзаға пайдасы мен зияны бірдей! дәрігерлер осы сөзді жиі айтады. Барлық дәрінің ағзаға пайдасымен қоса тигізер зияны да бар. Сондықтан мүмкіндігінше дәрі ішпеуге тырысып, ішкен жағдайда дәріні дұрыс іше білу жолдарын білу керек.

    Фитошай. Шөп немесе гүл шайы, кофеині жоқ өсімдіктердің жемістерінен, гүлдерінен, сабақтарынан немесе тамырларын қайнатумен алынған сусын.

    Қайнатпа. Оларды дәрілік өсімдік шикізатынан алынған концентратты суда еріту немесе су моншасымен қыздыра отырып сумен экстракциялау арқылы алады. Қайнатпаны сұйық дәрі ретінде ішеді және денеге шыққан жараны жуып, шаю үшін пайдаланады.

    Эфир майлары көптеген өсімдіктерде кездеседі және олардың бәрінде де эфир майларына тән ерекше иісі болады. Эфир майлары спирт, эфир, бензолда ериді, суда нашар ериді. Эфир майлары өсімдіктердің 150 – 200-ге жуық түрлерінен алынады. 1500-ден астам эфир майлары зерттелген.

    Тұнбаларды - алкогольді түрлі жемістерге, тұқымдарға, дәмдеуіштерге, хош иісті және дәрілік шөптерге құю арқылы жасалады. Оларды бір тамшыдан он тамшыға дейін суға қосып ішеді.

    Ең қарапайым жақпа майды, шөптен жасалған тұмбадан жасайды. Немесе шөпті суда емес, майлы компонентте дайындаймыз, сонда қоректік заттарды сақтап, жақпа консистенциясын құрайды.

    Шөптен жасалған сироптар, әсіресе, талғампаздар үшін шөптен көмек алудың ең жағымды тәсілі болуы мүмкін. Ащы және дәмсіз дәрілік шөптердің дәмін бал мен қант керемет бүркемелейді.

    Емдік ванналар көптеген ауруларға қолданылады: тері, неврологиялық, тыныс алу жүйесінің аурулары, метаболизмнің бұзылуы және асқазан-ішек жолдарының проблемалары, тірек-қимыл жүйесі патологиялары. Жуынатын бөлмеде дене буланып, қан тез айнала бастайды, қоректік заттар тері тесігіне терең еніп, адамға барынша әсер етеді.

    Талқылауға арналған сұрақтар:


    1.Қандай дәрілік өсімдік түрлерін жиі кездестіреміз?

    2.Медицинада фитотрепияда және косметологияда түймедақтың рөлі?

    3. Алоэ өсімдігін өсіру барысында қажетті шарттардың бірі болмаса (жарық,су....) не болады?

    Ұлы Абайдың әкесі Құнанбай қажы сырқаттанып қалғанда, найманның қыржы руынан шыққан Ырғызбай емші Досқанұлы дәрілік өсімдіктермен емдеп, құлантаза сауықтырып алыпты. Шөптерді жаз, күз айларында, әбден толысып-жетілген шағында жинайтын көрінеді. Бір шөпті таңғы шық кеппей тұрып жинау қажет болса, екіншісін тек күн сәскеден ауғанда терген.

    Сұрақтарға жауап беріп, өз ойлары мен білгендерін айтады.































































    Презентацияны өздері оқиды

    түсінбегендерін сұрайды, өзара талқылау








    Өздері немесе апа-аталары жинаған болса, тәжірибелерімен бөлісу

    Екі жұлдыз, бір тілек































































    5 слайд
































































    7-11 слайд









    12 слайд


    Рефлексия

    3 мин



    Үйге тапсырма:

    2 мин


    1. Нені білдім?

    2. Нені интернеттен тауып оқу,керек

    3. Мынау қызық болды

    Өздерін таңдаған емдік шөпке презентация жасау. Мыс:

    1. Қалақай, бақ-бақ, долана, жалбыз, жолжелкен және т.б

    2. Фитокосметология презентация


    Оқушылар өз ойларымен бөліседі





    Үй тапсырманы жазып алады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мухамедьярова Карлыгаш Досымкановна
    16 Мамыр 2021
    867
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Медицина, фитотерапия және косметологиядағы өсімдіктің рөлі 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Медицина, фитотерапия және косметологиядағы өсімдіктің рөлі 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    көркем еңбек (қыздар) ұстаздарына арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Өсімдік шаруашылығы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мухамедьярова Карлыгаш Досымкановна

    Күні:

    15.05.2021


    Сынып: 8А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Медицина, фитотерапия және косметологиядағы өсімдіктің рөлі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.3.1-Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы).

    8.2.5.2-Фитотерапия мен косметика, медицинадағы өсімдіктер ролін зерделеу, талқылау және бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

    Дәрілік өсімдіктердің түрлерін білу.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады:

    Дәрілік өсімдікдерді медицинада, косметологияда пайдална білу

    Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

    Дәрілік өсімдіктерді фитотерапия және косметология түрлерінде қолдану мақсатын түсіну, зерделеу, мысал келтіру.

    Бағалау критерийлері

    1.АКТ-ны қолдану арқылы шығармашылық идеяларды дамытады

    2.Фитотерапия мен косметика, медицинадағы өсімдіктер рөлін зерделейді

    3. Таңдаған ақпаратты талқылайды және бағалайды

    Тілдік мақсаттар

    Фитотерапия-фитотерапия-phytotherapy

    Фитошай –фиточай-herbal tea

    Тұмба-настой- tincture

    Жақпа- мазь-ointment

    Қайнатпа –отвар-essential oils

    Эфир майлары- эфирные масла-

    Итмұрын- шиповник-rose hip

    Түймедақ –ромашка- chamomile

    Таңқурай – малина-raspberries

    Аскөк- укроп-dill

    Құндылықтарды дарыту

    Өзіне және өзгелерге құрмет

    Оқушылар мен мұғалім арасындағы сыйластық орнайды. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтап, өзара сыйластыққа шақыру.

    Оқушылар жаңа идея ұсынады.

    Пәнаралық байланыстар

    биология, сурет, информатика

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақыты

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Үйымдастыру

    5 мин

    1. Оқушылармен амандасу

    2. Жоқ оқушыларды түгендеу

    3. Онлайн форматта жұмыс жасау ережелерін еске түсіру

    Сабақ бойы камераларын қосып отыру, кедергі келтірмес үшін микрофонды тек жауап бергенде ғана қосу.

    Барлығы жақсы көңіл- күймен сабаққа кіріседі. Ережелерді ұмытпай, сақтайды.



    Сабақтың ортасы

    10 мин































































    10 мин









    10 мин


    1. Қандай дәрілік өсімдіктерді білесіздер?

    2. Оларды қайдан алуға болады?

    3. Өздерініз тұмауратқанда мамаларын не береді (дәрі – таңқурай морсы)

    Дәрінің ағзаға пайдасы мен зияны бірдей! дәрігерлер осы сөзді жиі айтады. Барлық дәрінің ағзаға пайдасымен қоса тигізер зияны да бар. Сондықтан мүмкіндігінше дәрі ішпеуге тырысып, ішкен жағдайда дәріні дұрыс іше білу жолдарын білу керек.

    Фитошай. Шөп немесе гүл шайы, кофеині жоқ өсімдіктердің жемістерінен, гүлдерінен, сабақтарынан немесе тамырларын қайнатумен алынған сусын.

    Қайнатпа. Оларды дәрілік өсімдік шикізатынан алынған концентратты суда еріту немесе су моншасымен қыздыра отырып сумен экстракциялау арқылы алады. Қайнатпаны сұйық дәрі ретінде ішеді және денеге шыққан жараны жуып, шаю үшін пайдаланады.

    Эфир майлары көптеген өсімдіктерде кездеседі және олардың бәрінде де эфир майларына тән ерекше иісі болады. Эфир майлары спирт, эфир, бензолда ериді, суда нашар ериді. Эфир майлары өсімдіктердің 150 – 200-ге жуық түрлерінен алынады. 1500-ден астам эфир майлары зерттелген.

    Тұнбаларды - алкогольді түрлі жемістерге, тұқымдарға, дәмдеуіштерге, хош иісті және дәрілік шөптерге құю арқылы жасалады. Оларды бір тамшыдан он тамшыға дейін суға қосып ішеді.

    Ең қарапайым жақпа майды, шөптен жасалған тұмбадан жасайды. Немесе шөпті суда емес, майлы компонентте дайындаймыз, сонда қоректік заттарды сақтап, жақпа консистенциясын құрайды.

    Шөптен жасалған сироптар, әсіресе, талғампаздар үшін шөптен көмек алудың ең жағымды тәсілі болуы мүмкін. Ащы және дәмсіз дәрілік шөптердің дәмін бал мен қант керемет бүркемелейді.

    Емдік ванналар көптеген ауруларға қолданылады: тері, неврологиялық, тыныс алу жүйесінің аурулары, метаболизмнің бұзылуы және асқазан-ішек жолдарының проблемалары, тірек-қимыл жүйесі патологиялары. Жуынатын бөлмеде дене буланып, қан тез айнала бастайды, қоректік заттар тері тесігіне терең еніп, адамға барынша әсер етеді.

    Талқылауға арналған сұрақтар:


    1.Қандай дәрілік өсімдік түрлерін жиі кездестіреміз?

    2.Медицинада фитотрепияда және косметологияда түймедақтың рөлі?

    3. Алоэ өсімдігін өсіру барысында қажетті шарттардың бірі болмаса (жарық,су....) не болады?

    Ұлы Абайдың әкесі Құнанбай қажы сырқаттанып қалғанда, найманның қыржы руынан шыққан Ырғызбай емші Досқанұлы дәрілік өсімдіктермен емдеп, құлантаза сауықтырып алыпты. Шөптерді жаз, күз айларында, әбден толысып-жетілген шағында жинайтын көрінеді. Бір шөпті таңғы шық кеппей тұрып жинау қажет болса, екіншісін тек күн сәскеден ауғанда терген.

    Сұрақтарға жауап беріп, өз ойлары мен білгендерін айтады.































































    Презентацияны өздері оқиды

    түсінбегендерін сұрайды, өзара талқылау








    Өздері немесе апа-аталары жинаған болса, тәжірибелерімен бөлісу

    Екі жұлдыз, бір тілек































































    5 слайд
































































    7-11 слайд









    12 слайд


    Рефлексия

    3 мин



    Үйге тапсырма:

    2 мин


    1. Нені білдім?

    2. Нені интернеттен тауып оқу,керек

    3. Мынау қызық болды

    Өздерін таңдаған емдік шөпке презентация жасау. Мыс:

    1. Қалақай, бақ-бақ, долана, жалбыз, жолжелкен және т.б

    2. Фитокосметология презентация


    Оқушылар өз ойларымен бөліседі





    Үй тапсырманы жазып алады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 8 сынып
    16.05.2021
    867
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мухамедьярова Карлыгаш Досымкановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации