Материалдар / Механикадағы және термодинамикадағы жұмыс. Жылу мөлшері. Калориметрлік тәжірибелер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Механикадағы және термодинамикадағы жұмыс. Жылу мөлшері. Калориметрлік тәжірибелер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып 10 сыныпқа жасалған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
1122
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Мерзімі: 07.12.2016ж Сыныбы: 10 «Б» Пән мұғалімі: Г.Жолдыбаева

Сабақтың тақырыбы: Механикадағы және термодинамикадағы жұмыс. Жылу мөлшері. Калориметрлік тәжірибелер.

Сабақтың мақсаты: Механикадағы макроскопиялық денелердің жұмысы мен термодинамикадағы жұмыстың байланысын анықтауды. Жылу мөлшерін анықтауды. Калориметрлік тәжірибелерді жасауды есептеулерді дұрыс жүргізу үйрету

Күтілетін нәтиже: : Механикадағы макроскопиялық денелердің жұмысы мен термодинамикадағы жұмыстың байланысын анықтай алады. Жылу мөлшерін есептей алады. Калориметрлік тәжірибелерді жасауды есептеулерді дұрыс жүргізу үйренеді. Есептеулерді жүргізу дағдысы қалыптасады.

Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша

Сабақтың түрі: Сабақ

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, түрлі-түсті хаттар, плакат, маркер, бор, слайдтар, электрондық оқулық,


Уақыты

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқыту үшін бағалау

Қолданылатын ресурстар

3 мин

Кіріспе

Оқушыларды түгелдеу және оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сергіту сәтін ұйымдастыру;

Оқушылар сергіту сәтіне қатысады;



5 мин

Таныстырылым

Б.Т

1.Үй тапсырмасын оқушылардың өткен тақырыпты қалай меңгергендігін анықтау мақсатында «Элективтік тест» дайындалған тест тапсырмаларын оқушыларға ұсыну және жауаптарын тескеру.

Жеке жұмыс

1.Денелерді қыздырғанда немесе салқындатқанда оларды өтетін физикалық процестерді қалай атайды?

Ж: жылулық құбылыстар

2.Жылудың тегін 1619ж түсіндіруге тырысқан кім?

Ж: Галилео Галилей

3.Термодинамика деп аталатын қай ғасырда қалыптасты?

Ж: ХІХ ғасырда

4.Жылулық құбылыстарды энергетикалық түрлендірулер негізінде зерттейтін физиканың бөлімі.

Ж:Термодинамика

5.Молекулалардың ілгерілемелі және айналмалы қозғалыстарының кинетикалық энергиясы қалай аталады?

Ж: Ішкі энергия

6.1,38*10-23 Дж/К қандай тұрақты шаманың мәні?

Ж: Больцман тұрақтысы

7. Өзара әрекеттеспейтін, шексіз аз көлемді алатын, серпімді шариктер болып табылатын молекулалардан тұратын орта қалай аталады?

Ж: Идеал газ

8. Идеал газдың бір молекуласының орташа кинетикалық энергиясын анықта.

Ж: W=3/2kT

9. Больцман және Авогадра санының көбейтіндісі неге тең және қалай аталады?

Ж: Универсал газ тұрақтысы R=8.31Дж/К*моль

Оқушылардың жауап парағында шыққан фигура арқылы сыныпты екі топқа бөлу

1.Оқушылардың өткен тақырыпты қалай меңгергендігін көрсету үшін «Элективтік тест» дайындаған тест тапсырмаларын таңдайды, тест сұрақтарына жауап береді, жауап парағын мұғалімнің схемасы арқылы тексереді.


Оқушылар жауап парағындағы В әріптерін қосып шығады және пайда болған фигуралар арқылы екі топқа бөлінеді

Бағалау тақтасы

3ұпай -- 8-9дұрыс жауап

2ұпай – 6-7 дұрыс жауапқа

1ұпай – 1-5 дұрыс жауапқа

Слайдтар, бағалау тақтасы, тапсырмалар, маркер, А3 форматты қағаз.


Негізгі бөлім

Қ.Т

1-тапсырма:

Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіре отырып топтарға «Айналмалы бекет» әдісі арқылы тапсырма беру, тапсырманы постерге салуды және постерді қорғауды ұсыну. Оқушылардың «Бағдаршам» арқылы бағалауды ескерту.



2-тапсырма: практикалық тапсырма (жұптық тапсырма). Оқушыларды жұптасыр тапсырма орындауға ықпал жасау.



І-топ:

1. Идеал газ молекуласының 1000оС температурадағы кинетикалық энергиясын анықта.

Ж: 2,6*10-20Дж

2.127 оС температурадағы массасы 4г гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М – 4*10-3 кг/моль )

Ж: 5 кДж


ІІ-топ:

1.Температурасы 6000 К күн атмосферасындағы гелийдің орташа квадраттық жылдамдығын анықта.

(М – 4*10-3 кг/моль, R – 8.31Дж/К моль)

Ж: 6,1*103 м/с

2. 27 оС температурадағы 12 моль гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М – 4*10-3 кг/моль )

Ж: 45 кДж

1-тапсырма:

Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсінеді, топтар «Айналмалы бекет» әдісі арқылы тапсырмаларды таңдайды, тапсырманы постерге салады және постерді топ мүшесі қорғайды



2-тапсырма: практикалық тапсырма

Оқушылар тапсырмаларды таңдайды, жұптасыр тапсырманы орындайды, нәтижесін жариялайды.

І-топ:

1. Идеал газ молекуласының 1000оС температурадағы кинетикалық энергиясын анықта.

2.127 оС температурадағы массасы 4г гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М – 4*10-3 кг/моль )


ІІ-топ:

1.Температурасы 6000 К күн атмосферасындағы гелийдің орташа квадраттық жылдамдығын анықта.

(М – 4*10-3 кг/моль, R – 8.31Дж/К моль)

2. 27 оС температурадағы 12 моль гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М – 4*10-3 кг/моль )


Бағалау тақтасы

«Бағдаршам» арқылы бағалау

Жасыл түс – барлығын түсіндім ;

Сары түс - күмәнім бар;

Қызыл түс - түсінбедім.






Бағалау тақтасы


3- дұрыс жауап

2- жартылай дұрыс

1- талпынғаны үшін

Қажетті құралдар:, плакат, маркер, бор, интерактивті тақта, сызғыш,









Қажетті құралдар: тапсырмалар, маркер, А3 форматты қағаз.


10 мин






Қорытынды

Ж.Б

Сабақты қорытындылау мақсатында топтардың барлық тапсырмаларда жиған балдарын жариялау мақсатында әділқазы алқаларына сөз кезегін ұсыну;

Қорытынды балл бойынша жеңімпаз топты марапаттау;

Оқушылар әділқазы алқаларының қорытындысын тыңдайды.



Бағалау тақтасын






2 мин


Кері байланыс

Оқушыларға жазбаша кері байланысты «Ауа райы» әдісі арқылы көңіл-күйлерін білдіруді ұсыну

Оқушыларға жазбаша кері байланысты «Ауа райы» әдісі арқылы көңіл-күйлерін және сабақ соңында қандай сезімде болғанын білдіреді.

Оқушылардың жиынтық бағасын есептеп, бағалау.

Бағалау парақтары.

Үйге тапсырма: § 5.3 Механикадағы және термодинамикадағы жұмыс

§5.4Жылу мөлшері. Калориметрлік тәжірибелер.

11-жаттығу № 1,2

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!