5 мин
|
Таныстырылым
Б.Т
|
1.Үй
тапсырмасын оқушылардың өткен тақырыпты қалай меңгергендігін
анықтау мақсатында «Элективтік тест» дайындалған тест тапсырмаларын
оқушыларға ұсыну және жауаптарын тескеру.
Жеке жұмыс
1.Денелерді қыздырғанда
немесе салқындатқанда оларды өтетін физикалық процестерді қалай
атайды?
Ж: жылулық
құбылыстар
2.Жылудың тегін 1619ж
түсіндіруге тырысқан кім?
Ж: Галилео
Галилей
3.Термодинамика деп аталатын
қай ғасырда қалыптасты?
Ж: ХІХ ғасырда
4.Жылулық
құбылыстарды энергетикалық түрлендірулер негізінде зерттейтін
физиканың бөлімі.
Ж:Термодинамика
5.Молекулалардың
ілгерілемелі және айналмалы қозғалыстарының кинетикалық энергиясы
қалай аталады?
Ж: Ішкі энергия
6.1,38*10-23
Дж/К
қандай тұрақты шаманың мәні?
Ж: Больцман
тұрақтысы
7. Өзара
әрекеттеспейтін, шексіз аз көлемді алатын, серпімді шариктер болып
табылатын молекулалардан тұратын орта қалай
аталады?
Ж: Идеал газ
8. Идеал газдың бір
молекуласының орташа кинетикалық энергиясын анықта.
Ж:
W=3/2kT
9.
Больцман және Авогадра санының көбейтіндісі неге тең және қалай
аталады?
Ж:
Универсал газ тұрақтысы R=8.31Дж/К*моль
Оқушылардың жауап парағында
шыққан фигура арқылы сыныпты екі топқа бөлу
|
1.Оқушылардың өткен тақырыпты қалай меңгергендігін көрсету
үшін «Элективтік тест» дайындаған тест тапсырмаларын таңдайды, тест
сұрақтарына жауап береді, жауап парағын мұғалімнің схемасы арқылы
тексереді.
Оқушылар жауап парағындағы В әріптерін қосып
шығады және пайда болған фигуралар арқылы екі топқа
бөлінеді
|
Бағалау тақтасы
3ұпай --
8-9дұрыс жауап
2ұпай –
6-7 дұрыс жауапқа
1ұпай – 1-5 дұрыс
жауапқа
|
Слайдтар, бағалау тақтасы,
тапсырмалар, маркер, А3 форматты қағаз.
|
|
Негізгі бөлім
Қ.Т
|
1-тапсырма:
Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіре
отырып топтарға «Айналмалы бекет» әдісі арқылы тапсырма беру,
тапсырманы постерге салуды және постерді қорғауды ұсыну.
Оқушылардың «Бағдаршам» арқылы бағалауды ескерту.
2-тапсырма: практикалық тапсырма (жұптық
тапсырма). Оқушыларды жұптасыр тапсырма орындауға ықпал
жасау.
І-топ:
1. Идеал
газ молекуласының 1000оС температурадағы кинетикалық
энергиясын анықта.
Ж:
2,6*10-20Дж
2.127 оС температурадағы массасы 4г
гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М –
4*10-3
кг/моль
)
Ж: 5
кДж
ІІ-топ:
1.Температурасы 6000 К күн атмосферасындағы гелийдің орташа
квадраттық жылдамдығын анықта.
(М –
4*10-3
кг/моль, R – 8.31Дж/К моль)
Ж:
6,1*103 м/с
2.
27 оС температурадағы 12 моль
гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М –
4*10-3
кг/моль
)
Ж: 45
кДж
|
1-тапсырма:
Оқушыларға жаңа сабақтың
тақырыбы мен мақсатын түсінеді, топтар «Айналмалы бекет» әдісі
арқылы тапсырмаларды таңдайды, тапсырманы постерге салады және
постерді топ мүшесі қорғайды
2-тапсырма: практикалық
тапсырма
Оқушылар тапсырмаларды
таңдайды, жұптасыр тапсырманы орындайды, нәтижесін
жариялайды.
І-топ:
1. Идеал
газ молекуласының 1000оС температурадағы кинетикалық
энергиясын анықта.
2.127 оС температурадағы массасы 4г
гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М –
4*10-3
кг/моль
)
ІІ-топ:
1.Температурасы 6000 К күн
атмосферасындағы гелийдің орташа квадраттық жылдамдығын
анықта.
(М –
4*10-3
кг/моль, R – 8.31Дж/К моль)
2.
27 оС температурадағы 12 моль
гелийдің ішкі энергиясы қандай болады. (М –
4*10-3
кг/моль
)
|
Бағалау
тақтасы
«Бағдаршам» арқылы
бағалау
Жасыл түс
–
барлығын түсіндім ;
Сары
түс - күмәнім
бар;
Қызыл түс
-
түсінбедім.
Бағалау
тақтасы
3- дұрыс
жауап
2-
жартылай дұрыс
1- талпынғаны
үшін
|
Қажетті
құралдар:, плакат, маркер, бор, интерактивті тақта,
сызғыш,
Қажетті құралдар:
тапсырмалар, маркер, А3 форматты қағаз.
|
2 мин
|
Кері байланыс
|
Оқушыларға жазбаша кері байланысты «Ауа райы»
әдісі арқылы көңіл-күйлерін білдіруді ұсыну
|
Оқушыларға жазбаша кері байланысты «Ауа райы»
әдісі арқылы көңіл-күйлерін және сабақ соңында қандай сезімде
болғанын білдіреді.
|
Оқушылардың жиынтық бағасын есептеп,
бағалау.
|
Бағалау парақтары.
|