ҰМЖ тарауы: Жұмыс.
Қуат. Энергия. Мектеп: «Боранқұл орта мектебі»
КММ
Күні: Мұғалімнің
аты-жөні: Жаманқұлова А.Т:
Сынып: 7 Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Механикалық жұмыс. Қуат. Бөлімді бекіту, есептер
шығару.
|
Осы сабақта жүзеге
асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына
сілтеме)
|
7.2.3.8- Механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер
шығаруда қолдану
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық оқушылар істей алады:
Механикалық
жұмыс пен қуаттың ұғымын түсінеді.
Көптеген оқушылар істей алады:
Механикалық
жұмыс пен қуаттың формулаларын талдайды, формулаларды түрлендіре
алады
Кейбір оқушылар істей
алады: Механикалық жұмыс пен
қуаттың формулаларын пайдалана отырып, есептер
шығарады Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау критерийі
|
1.Механикалық жұмыстың және қуаттың анықтамасын
біледі;
2.Физикалық шамалардың белгіленуін, формуласын, өлшем
бірліктерін біледі
3.Жұмыстың және қуаттың
формуласын қолданып есепті шығарады
|
Тілдік мақсаттар
|
Механикалық жұмыс пен
қуатты жан-жақты анықтап айта алады.
Оқушылар механикалық
жұмыс пен қуаттың формуласын ауызша және жазбаша жеткізеді,
терминдер мен сөз тіркестерің қолданады: «Жұмыс», «Қуатт»,
«Джоуль», «Ватт», «кДж», «мВт», «мкВт»,
-
Қазақша
|
Орысша
|
Ағылшынша
|
Механикалық жұмыс
|
Механическая работа
|
Mechanical work
|
Күш
|
Сила
|
Force
|
Орын ауыстыру
|
Перемещение
|
Displacement
|
Қуат
|
Мощность
|
Power
|
Уақыт
|
Время
|
Time
|
Кило
|
Кило
|
Kilo
|
Мили
|
Мили
|
Mile
|
Микро
|
Микро
|
Mikro
|
|
Құндылықтарды дарыту
|
Жалпыға бірдей
еңбек қоғамы,
индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық
асу.Белгілі бір жұмысты орындау үшін әр түрлі қозғалтқыштар, әр
түрлі уақыт жұмсалады. Жұмыстың және қуаттың еңбек өнімділігін
арттыруда маңызы зор. Сол себепті сабағымды осы құндылықпен
байланыстырдым.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Ағылшын тілі (физикалық шамалардың
атауы),
информатика (тақтадан слайд тамашалау барысында пәнімен
байланысады)
математика (тақырыпқа байланысты есептер шығару және өлшем бірліктерді
ХБЖ-не келтіру арқылы пәнімен тығыз байланысады)
|
Алдыңғы білім
|
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақ
басы
«Миға
шабуыл» әдісі
6
мин
Білу,
түсіну
|
1.Оқушылармен сәлемдесу
Шаттық шеңберге тұрғызып, бір-біріне тілек айта отырып
сыныпта психологиялық ахуал орнату
«Миға шабуыл» әдісі
арқылы бейне роликтерді көріп,
тыңдап тақырыпты ашады (Жалпы оқушыға
тапсырма)
http://Bilimland.kz
|
Суреттер
Оқулық
Бейне
ролик
|
Өзара
бағалау
1
мин
|
Қ Б:
«Бағдаршам» тәсілі
арқылы
өзін-өзі бағалап стикерлер
жабыстыру
|
Стикер
|
Сабақтың
ортасы
«Кроссенс» әдісі
5 минут
|
Оқушыларды 1,2 санау
арқылы 2
топқа бөлемін.
Әр топқа топтарының атаулары
беріледі
Мысалы: І-
топ:Жұмыс,
ІІ- топ Қуат
«Кроссенс» әдісі
– ойлардың қиылысуы деген мағынаны білдіреді.
Әрбір квадраттағы суреттердің байланысын тауып, жүйелі түрде айтып
береді.Осы әдіс арқылы оқушылардың
назарын шоғырландыру, оқу мақсаттарын, нәтижелерін
анықтау.Механикалық жұмысқа, қуатқа анықтама беру.
суретке
қарап оқушылар жұмыс және қуаттың анықтамасын
айтады
|
С лайд
|
Өзара
бағалау
1
мин
|
ҚБ: Блоб ағашы
әдісі
|
С
тикер
|
«Білім баспалдағы» әдісі
Жеке жұмыс
18 мин
Саралау
|
Жеке жұмыс «Білім баспалдағы» әдісін қолданып деңгейлік
тапсырмалар орындайды. Оқушылардың білімін
саралау үшін
Есеп
шығару
Саралау
Әр білім сатысының
тапсырмалары бестік баллмен қойылады.
3-ші сатысы
оқушының міндетті
деңгейіне байланысты,яғни жеңіл
тапсырмалар беріледі (А).
4-ші сатысы
сәл күрделі тапсырмалар (В)
5-ші
сатысы қиындығы
жоғары тапсырмалар беріледі.(
С)
|
|
Есептер
шығару
|
А деңгейі
1."Жигули"автомобилі 3 сағатта
120 кДж жұмыс атқарса , оның қуаты неге
тең?
Бер: Шешуі: Есептелуі : t=3
сағ=10800 с
А=120 кДж=120000
Дж N= =11Вт
Т/к: N=? Жауабы:11
Вт
Критерий
|
Дескриптор
|
Қуаттың формулаларын қолданып есепті
шығарады
|
1.Берілгенін дұрыс жазады
|
2.Сұрағын дұрыс анықтайды
|
3.ХБЖ-не аударады
|
4.Қуаттың формуласын жазады
|
5. Берілген формулаға сан мәндерін қойып есептің жауабын
табады
|
Б –деңгейі
1.Салмағы 5 кг жүкті 3,5 ке
биіктікке көтергенде істелген жұмыс неге
тең?
Бер: Шешуі:
Есептелуі:
m=5 кг
А=F·S
А=5
кг·9,8Н/кг·3,5м
Һ=3,5 м F=
mg; S=Һ
=172Дж
Т/к: А-? A=
mg·Һ
Жауабы: 172
Дж
Критерий
|
Дескриптор
|
Жұмыстың, күштің формуласын қолданып есепті
шығарады
|
1.Берілгенін дұрыс жазады
|
2.Сұрағын дұрыс анықтайды
|
3.Жұмыстың формуласын жазадыды
|
4.Жұмыстың, формуласын
түрлендіреді
|
5. Берілген формулаға сан мәндерін қойып жұмыстың мәнін
анықтайды
|
С-
деңгейі
1.Салмағы 120 Н бір шелек
суды тереңдігі 20 м құдықтан 15 секунд ішінде көтеріп шығару үшін
адамның өндіретін орташа қуаты қандай?
Бер: Шешуі: Есептелуі: Р=120 Н
N= N= =
һ=20 м А= Р·Һ =160 Вт
t=15 с N= Жауабы:160
Вт
Т/к:
Nорт
-?
Критерий
|
Дескриптор
|
Қуат формуласын турлендіріп есепті
шығарады
|
1.Берілгенін дұрыс жазады
|
2.Сұрағын дұрыс анықтайды
|
3. Қуаттың формуласын жазады
|
4.Қуаттың формуласын түрлендіреді
|
5. Берілген формулаға сан мәндерін қойып жұмыстың мәнін
анықтайды
|
|
|
«Ой
қозғау» әдісі
3
минут
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Оқушылар физикалық
шамалардың белгіленуін, формуласын, өлшем бірліктерін
біледі
|
1.Физикалық шаманы
анықтайды
|
2.Белгілерін
жазады
|
3.Формуласын
анықтайды
|
4.Өлшем бірліктерін
жазады
|
«Ой қозғау» әдісін пайлану арқылы
жұптық тапсырма беру.(оқушылар тапсырманы орындап бірін- бірі
бағалайды)
Шама атауы
|
белгіленуі
|
формуласы
|
бірлігі
|
Жұмыс
|
|
|
|
Тұрақты күштің жұмысы
|
|
|
|
Ауырлық күшінің жұмысы
|
|
|
|
Қуат
|
|
|
|
Бірқалыпты қозғалыстағы
қуат
|
|
|
|
|
(оқулық)
|
Өзара
бағалау
1
минут
|
Тазалық
әдісі
е гер оқушы
тапсырманы орындаса чемоданға, жартылай
орындаса еттартқышқа, толық
орындамаса қоқысқа стикерін
қыстырады
|
Сурет
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
5-минут
|
|
Білдім
|
білемін
|
Білгім
келеді
|
Механикалық жұмыс пен
қуаттың анықтамасы
|
|
|
|
Механикалық жұмыс пен
қуаттың формуласын
|
|
|
|
Механикалық жұмыс пен
қуаттың өлшем бірліктерін
|
|
|
|
Формула
пайдаланып есеп
шығаруын
|
|
|
|
|
Үлестірмелі
қағаз
|
Саралау-Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз
|
Бағалау-Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Білім баспалдағы» әдісі арқылы деңгейлі
есептерді шешуде оқушылардың белсенділігі
артты.
«Ой
қозғау» әдісін қолдану арқылы
жұптық жұмыста ойлау, есте сақтау деңгейі
артты.
|
1. «Бағдаршам» әдісі
бойынша оқушылар өзін –өзі бағалау үшің
қолданады
2. «Блоб» әдісі арқылы оқушылар өз өздерің бағалап,сабақта
қандай дәрежеге жеткеніңұ ағаштан өзің тауып бояп
қояды.
3. «Тазалық» әдісі оқушылардың білімдерің жинақтау үшің
қолданады
|
Денсаулық: партада дұрыс отырып, көзді дұрыс қашықтықта
орналастыруын қадағалау, көз жаттығуларын
орындату
Жауапкершілік: жеке,
топта, жұпта жұмыс жасау кезінде өз ісіне, сабаққа дайындығына
жауапкершілікке баулу
АКТ – оқушылар жоғарыда
келтірілген сілтемелер бойынша сайттармен жұмыс жасай
алады
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
«БББ» әдісің қолданған
себебім оқушылардың тапсырмаларды дұрыс менгергенің анықтау
үшін
|