Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Механикалық жұмысқа есеп шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
физика пәнінен "Механикалық жұмысқа есеп шығару і" тақырыбы бойынша .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Мамыр 2018
6590
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Механикалық жұмысқа есеп шығару | ||
Оқыту мақсаты; Осы сабақтың сол мақсатқа қол жеткізуде тигізетін үлесі | 7.2.3.1. Механикалық жұмыстын физикалық мағынасын түсіну7. 2.3.3. A=F·s формуласы бойынша механикалық жұмысты есептеу, алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана алу дағдысын қалыптастыру, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарына сын көзбен қарауға үйрету. | |
Сабақтың мақсаты | Қайталау сабақтағы негізгі білімдер:Механикалық жұмыстың анықтамасыМеханикалық жұмыс атқарылуы үшін қажетті шарттарМеханикалық жұмыстың формуласы Жұмыс бірліктеріМеханикалық жұмыстың мысалдары A=F·s формуласын қолданып механикалық жұмысқа есептер шығару, «Жұмыс» жайлы өздерінің бұрыннан білетін түсініктерін тереңдету, оны басқа да физикалық ұғымдармен байланыстыра отырып, есептер шығару, әр түрлі жаттығу жұмыстарын орындау. | |
Тілдік міндеттерПәндік лексика және терминологияОрындалған жұмыс, механикалық жұмыс, күш, уақыт, механикалық қуат, жұмыстың орындалу шапшаңдығы,МВт,кДж.Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестеріМеханикалық жұмыс орындалу үшін мына екі шарт орындалу қажет….«механикалық жұмыс» … деп «күш»дегеніміз...; «жол» дегеніміз …; | ||
Алдыңғы білім | Қысым. Гидростатикалық қысым. Паскаль заңы. Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары | |
Жоспар | ||
Уақытты жоспарлау | Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар | Ресурстар |
Амандасу, балаларды түгендеу,сабақтың мақсатымен таныстыру.Оқушыларды жұпқа бөлу . Атомдар мен молекулалар ойыны бойынша. | ||
басы | Проблемалық сұрақ қою: күнделікті өмірдегі «жұмыс» және физикадағы «механикалық жұмыс» терминдерінің арасында қандай айырмашылық бар? Осы айырмашылықтарды өз сөздеріңмен жеткізіңдер. Сұрақтарға жауап беріңіз (постер қорғау)“Жолаушылар” жұбының тапсырмасы | |
ортасы | Жан қиналмай жұмыс бітпес, Талап қылмай мұратқа жетпес. Жолаушы мұраты – жету, Жас мұраты - өсу.“Бизнесмендер” жұбының тапсырмасы 1.Зертхана қаласы /құралдарды анықтау /2. Формулалар қаласы / глоссарий / 3. Ғалымдар қаласы / суреттері бойынша ғалымдарды анықтау /4. Есептер қаласы / 28 - жаттығу №1 /5. Кім жылдам /кесте толтыру / 3. Ғалымдар қаласы 1-Иссак Ньютон 2-Джоуль Лебенц 3-Блез Паскаль4-Михаил Васильевич Ломоносов “Бизнесмендер” жұбының тапсырмасы 1 л = ......... м3 1 сағат = .........с 1м = .........мм 1 кг = .........г Дұрыс жауабы:1 км = 1000 м 1 т = 1000 кг 1 л = 10-3 м3 1 сағат = 3600 с 1м = 1000 мм 1 кг = 1000 г 2.Есеп шығару. Массасы 2 кг орындықты 5 м жерге орынауыстырғанда баланың істеген жұмысыныңшамасы неге тең? Берілгені Шешуі Есептеу m=2 кг A=FS A= 2кг·10Н/кг·3м=60 Дж. S=3 м F=mg g=10 Н/кг A=mgS A=? 3. “ Байлықтың кілті ”......... бар жерде ,......... бар.Бірлік бар жерде , тірлік бар. 4.Ақша санау /еселік,үлестік бірліктерді анықтау/1 МДж = .......Дж 2 мкН = .......Н 5 кН = .......Н 6 мДж = .......Дж 7 мкПа = .......Па 4МПа = .......Па Дұрыс жауабы:1 МДж = 106 Дж 2 мкН =2·10-6 Н 5 кН =5·103 Н 6 мДж =6·10-3 Дж 7 мкПа =7·10-6 Па 4МПа =4·106 Па 5.Сөз тізбегі /Жұмыс – келесі сөз бастапқы сөздің соңғы әрпінен басталуы керек/Жұмыс с...........Жұмыс сағат термометр радиус салмақ қысым масса | Презентация 7 сыныпқа арналған физика оқулығы және есептер жинағы |
Кім алғыр. /Ж-дан басталатын физикаға байланысты сөздер табу/ Ж ылдамдық ЖолЖұмыс ЖарықЖұлдыздар ЖылуЖер | Қосымшалар -1-2-3 | |
соңы | Рефлексия жүргізу: Екі жұлдыз бір тілек.Қорытындылау: Оқушылар сабақты өздері қорытындылайды, өз ойларын ортаға салады, ең соңында мұғалім қорытындылайдыЕрінбей еңбек етсең, шыдап егерТікен де гүлге айналып шыға келер. Бұл өмірге келген әр адамның алдында улкен үш жұмыс тұр. Еңбек сүйсең, жасыңнан, Бақыттысың, жас ұлан! Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой – Бес асыл іс көнсеңіз. /Абай /Бүгінгі сабақта ерінбей еңбектенгендерің үшін көп рахмет. Өмірде мақсат – мұраттарыңа жетіңдер. Үйге тапсырма беру: §53, 21 жаттығу | 7 сыныпқа арналған физика оқулығы |
Сұрақтарға жауап беріңіз (постер қорғау)“Жолаушылар” тобы Қосымша ақпарат | ||
Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? | Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ ҚұндылықтарДенсаулық: партада дұрыс отырып, көзді дұрыс қашықтықта орналастыруын қадағалау, көз жаттығуларын орындату -3 және 7 сабақтарда.Жауапкершілік: жеке, топта, жұпта жұмыс жасау кезінде өз ісіне, сабаққа дайындығына жауапкершілікке баулу |
Төмендегі қосымшада әр түрлі қиындықта келтірілген тапсырмаларды ұсынамын | Алдын ала дайындалған тапсырмалар мен сұрақтарды, бағалау критерийлері мен бағалау парақтарын пайдалану арқылы; оқушыларды өзін өзі бағалау және өзара бағалауы арқылы тексеремін және бағалаймын | АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша сайттармен жұмыс жасай алады |
Ой толғауСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? | Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Оқыту мақсаттары бағдарлама мен оқу жоспарына сай; оқушылар бүгінгі сабақта күнделікті өмірдегі «жұмыс» және «механикалық жұмыс» терминдерінің арасында қандай айырмашылық бар екенін, механикалық жұмысқа анықтама беруді, жұмыс жасалуы үшін қажеті шарттарды, жұмыстың ХБЖ-дег өлшем бірліктерін ажыратуды және түрлендіруді; механикалық жұмыстың формуласын қолданып есеп шығаруды үйренді. Осының барлығы олар өздерінінің әрекетіне рефлексия жасауда, өздерін, бірін бірі бағалау кезінде және сабақты қорытырндылауда көрініс тапты.Мен өз уақытымды біршама ұтымды пайдаландым, себебі, сабақта оқушылар меңгеруге тиісті мәселелердің барлығы қарастырылды, жоспарлаған шаралар жүзеге асты, тапсырмаларды орындауға, рефлексия мен бағалауға уақыт жетті. Дегенмен, үйге тапсырма беруге уақыт тығыз болып қалды, сол себепті, үй тапсырмасы еш комментарийсыз берілді | ||
ҚорытындыЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 2: Оқушыларға алдымен проблемалық сұрақтар қою арқылы өздерінің ойларын тыңдай оытырып, жаңа тақырыпты өздері меңгеруге жағдай туғызу Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: оқушылардың математика пәнінен олқылықтары болмағанда есеп шығаруға көбірек уақыт бөлінуші еді 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1: Осының алдында сабаққа дайындықсыз келіп жүрген «Ә» деген оқушының сабаққа дайындығы, сабақтағы белсенділігінің артқаны байқалды; кейбір оқушылар әлі күнге ХБЖ-дегі негізгі бірліктерді шатастыратынын, кейбір оқушыларда математикалық амалдарды орындауда қателесулер кездесетінін байқадым2: келесі сабақтарда оқушылардың кейбіреулерінен жоғарыда бақылаған/байқаған жағдайлар бойынша жұмыстар жүргізуім қажет болады |
Формативті бағалау тапсырмалары |
Қосымша -2Жұмыс және қуат тақырыбына арналған өз бетімен орыдауға арналған тапсырмалар.Оқушыға нұсқаулық: Есепті шығармас бұрын есептің шартын жақсылап оқып шығыңыз. Егер сіз білмейтін сұрақ кездессе, міндетті түрде оқулықтағы параграфты оқып, сол сұрақтың жауабын тауып алыңыз. Оқулықтағы барлық анықтамалар мен ережелерді мұқият назар салып оқыңыз.№1. Массасы 400 г қаршығаны ауа тасқыны 70 м биікке көтереді. Құсты көтергендегі ауырлық күшінің жұмысын есептеңдер.№2. Автокран массасы 1,5 т жүкті көтеріп, 22, 5 кДж жұмыс атқарды. Сонда жүк неше метрге жоғары көтерілді?№3. Массасы 10,5 т көмір артқан қауға-ыдыс шахтыдан бір қалыпты көтерілгенде 6200 кДж жұмыс істелінеді. Шахтаның тереңдігі қандай? №4. Спортшы массасы 200 кг штанганы 4 с-те 2 м-ге көтерді. Сонда оның қуаты қандай?№5. 1 сағатта 18000 кДж жұмыс өндірген двигательдің қуатын анықтаңдар.№6. Қуаты 3МВт тепловоз 150 кН күшпен вагондарды тартып келе жатыр. Тепловоз вагондарымен 48 км жолды бір қалыпты жүріп өту үшін қанша уақыт керек?№7. Жүк көтеруші машинаның қуаты 4кВт. Ол қандай жүкті 15 м биіктікке 2 минут ішінде көтере алады?№8-Тест. Қуат дегеніміз не?А. Күш пен жол көбейтіндісіВ. Бетке перпендикуляр әсер ететін осы беттің ауданына қатынасыС. Жұмыстың уақытқа қатынасыД. Күш пен уақыттың көбейтіндісі.№9.-Тест. Жұмыстың орындалу тездігін/шапаңдығын сипаттайтын шама
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)