Күні: 18.09.18
Сыныбы: 10 ә
Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§ 1.Механикалық қозғалыс .Денелер қозғалысын сипаттауәдісі. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Жалпы физика ғылымында дененің қозғалғанын және орын ауыстырғанын басқа бір денемен салыстыру арқылы біледі.
М |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Жұптық жұмыс |
|
|
Жеке жұмыс «Жалғасын тап» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Қисықсызықты қозғалыс дегенді қалай түсінесің?
-
Траектория дегеніміз не?
-
Олай болса траекторияның қисықтық радиусы дегенді қалай түсінесіңдер?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (4 минут)
-
Физика ғылымында дененің орын ауыстырғанын қалай білеміз?
-
Қозғалыстың салыстырмалылығы дегенді қалай түсінесіңдер?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген тапсырманы топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Есептің шешуіне үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген формулаларды түсіндіреді

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «жалғасын тап» (11 минут)
-
Салыстыру дегеніміз.....................................................................
-
Қозғалыстың салыстырмалылығы..................................................
-
Галилей түсіндірулері..................................................
-
Кинематикада галилей түсіндірулерінің белгіленуі.......................................................
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Қозғалыстың салыстырмалылығына мысал келтіру |
|
Кейінгі оқу |
§1.6 Қозғалыстың салыстырмалылығы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Механикалық қозғалыс"
"Механикалық қозғалыс"
Күні: 18.09.18
Сыныбы: 10 ә
Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§ 1.Механикалық қозғалыс .Денелер қозғалысын сипаттауәдісі. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Жалпы физика ғылымында дененің қозғалғанын және орын ауыстырғанын басқа бір денемен салыстыру арқылы біледі.
М |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Жұптық жұмыс |
|
|
Жеке жұмыс «Жалғасын тап» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Қисықсызықты қозғалыс дегенді қалай түсінесің?
-
Траектория дегеніміз не?
-
Олай болса траекторияның қисықтық радиусы дегенді қалай түсінесіңдер?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (4 минут)
-
Физика ғылымында дененің орын ауыстырғанын қалай білеміз?
-
Қозғалыстың салыстырмалылығы дегенді қалай түсінесіңдер?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген тапсырманы топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Есептің шешуіне үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген формулаларды түсіндіреді

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «жалғасын тап» (11 минут)
-
Салыстыру дегеніміз.....................................................................
-
Қозғалыстың салыстырмалылығы..................................................
-
Галилей түсіндірулері..................................................
-
Кинематикада галилей түсіндірулерінің белгіленуі.......................................................
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Қозғалыстың салыстырмалылығына мысал келтіру |
|
Кейінгі оқу |
§1.6 Қозғалыстың салыстырмалылығы |
шағым қалдыра аласыз
еханикалық қозғалыс салыстырмалы болғандықтан, әр түрлі
координаталық санақ жүйесінде дененің жылдамдығы Галилей
түсіндірулерімен анықталады.












