«Механикалық қозғалыс» 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Механикалық қозғалыс» 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспар .ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді 7.2

«Механикалық қозғалыс»

Күні


Сыныбы : 7

қатысқан саны:

қатыспаған саны:

Сабақтың тақырыбы

Әртүрлі механикалық қозғалыстардың графиктері

Оқу мақсаты

7.2.1.5 – s-тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызуда координаталар осьтерінде және кестелерде өлшем бірліктерін дұрыс белгілеу

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: s-тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызады, қозғалыс теңдеуін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: s-тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызуда, координаталар осьтерінде және кестелерде өлшем бірліктерін дұрыс белгілейді

Кейбір оқушылар: s-тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызуда координаталар осьтерінде және кестелерде өлшем бірліктерін дұрыс белгілеп есеп шығарады

Бағалау критерийі

  • s-тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызады, қозғалыс теңдеуін біледі

  • s-тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызуда координаталар осьтерінде және кестелерде өлшем бірліктерін дұрыс белгілеп есеп шығарады

Тілдік мақсаттар

Пәнді оқыту мақсаты:

Оқушылар орындай алады

Тілді оқыту мақсаты:

Оқушылар

Пәндік лексика және терминология

Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері

s-тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызады

s-тің t-ға тәуелділік графигін ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады.

График, координата, қозғалыс теңдеуі

  1. Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс теңдеуі ...........

  2. Бірқалыпты түзусызықты қозғалатын дененің координатасы.............болып табылыды.

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Логикалық ойлау, салыстыру, өздігінен қорытынды жасау дағдыларын дамыту, шығармашылық қызығушылық ояту.

Пән аралық байланыс

Математика

Алдыңғы білім

Жылдамдық, орын ауыстыру, уақыт шамаларына есеп шығарады

Сабақ барысы

Сабақтың жосп-ған кезеңі

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.





Топқа бөлу

2 мин.








3 мин

Жеке жұмыс
















4 мин















7 мин







2 мин





3 мин








2 мин








8 мин






4 мин

Жеке жұмыс






Бағалау

2 мин



1 мин






Ұйымдастыру

    1. Сәлемдесу

    2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу- шеңбер құрып бір біріне сәттілік тілейді





Топқа бөлу

Геометриалық фигуралар арқылы топқа бөлінеді

1 топ. «Үшбұрыш»

2 топ. «Төртбұрыш»

3 топ. «Шеңбер»

Әр топ басшысына бағалау парағы таратылады





Әр түрлі фигуралар қыйындысы















Интербелсенді такта дұрыс жауап





















Интербелсенді тақта






















Интербелсенді тақта





Бейне жазба












Интербелсенді тақта














Интербелсенді тақта тест жауаптары


































1 тапсырма

Өткен тақырыпты қайталау






Әр оқушыға сематикалық карта таратылыды «Мадақтау» .



2-тапсырма

Мағынаны тану

Сұрақтар қою арқылы ой қозғау.

 

Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

1.      Қандай қозғалысты байқап тұрмыз?

2.      Мына екі суреттің арасында қандай байланыс бар?

3.     Графиктерімен жұмыс жасайды.


3- тапсырма

  1. берілген мәндер бойынша график салу

  2. графикке қарап, қозғалыс теңдеуін жазу

  3. кестедегі мәндерге қарап теңдеу құру

Әр топ бір бірін «Бармақ» әдісімен бағалайды



Сергіту сәті: «Жұмыр қылыш» биі


4 –тапсырма Ашық сұрақтар

Топтарға  сұрақтар беру арқылы диалогқа түседі.

1.Бірқалыпты түзу сызықты қозғалатын дененің орын ауыстыруын оның қозғалыс жылдамдығы мен уақыт арқылы қалай өрнектеуге болады?

2.Орын ауыстыруды координаталар айырмасы арқылы қалай өрнектеуге болады?

3.Қозғалыс теңдеуі дегеніміз не?

Әр топ бір бірін «Бағдаршам» әдісімен бағалайды

 

5 – тапсырма «Сиқырлы сөздер»

Бірнеше сөздер беріледі. Сол сөздердің арасынан бүгінгі тақырыпқа қатысы жоқ сөзді тауып айтыңыздар.

1) афгрик      2)қысзутзүтыты    3)шәбі

4)пытқалыріб  5) ориндакато    6)бейкаліклұы

Жауабы: график; түзусызықты; Әбіш; бірқалыпты; координата; Кекілбайұлы

Мадақтау


6- тапсырма «Айналмалы бекет» әдісі қолданылады. 3 топқа деңгейлі 3 есеп беріп, топтардың топтаса жүріп орындауына мүмкіндік беру, жауаптарының дұрыстығын тексеру үшін шешуі жазылған парақты беру, дұрыс бұрыстығын қарап төмендегі фигуралар бойынша бағалайды.

«Кім жылдам»


Тест


Топ басшылары бағалап, бағалау парағын өткізеді

Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.)



Үй тапсырмасы Жаттығу 2.2 1- есеп



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
1151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі