Материалдар / Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақжүйесі

Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақжүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарлауға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1643
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Күні:19.09.2017ж

Сынып: 7



СабақтақырыбыМеханикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақжүйесі.



Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)7.2.1.1.Терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру-санақ жүйесі, механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру.
Сабақ мақсаттары1.Механикалық қозғалысқа сипаттама бере алады.2. Санақ жүйесінде график сыза алады.3.Күнделікті тұрмыстан мысал келтіріп, санақ жүйесінде кескіндей алады.
Жетістік критерийлері1.Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы жайлы мағлұмат алады2.Механикалық қозғалыс. Санақ денесіне есеп шығара алады.3. Қозғалыстың салыстырмалылығын күнделікті өмірде, қолдануға үйренеді

Тілдік мақсаттар

Механика, санақ жүйесі, материя, координата, жол, орын ауыстыру сөздерінің мағынасын түсінеді айта алады.

Құндылықтарды дарыту



Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсуЭкономикалықөсу – бұлбіздіңеңмаңыздыміндетіміз, Қазақстанныңөңірлікжəнежаһандықбəсекегеқабілеттілігіосығантікелейбайланысты.Біздіңбастыміндетіміз – өндірісті, білім мен ғылымдыбіріктіру, инновациялық-индустриялықкластерлердідамыту. Сондықтанеліміздеғылымсаласыныңшешушіреформалары, білім беру жүйесінжаңғыртужүргізілуде, техникалықжəнекəсібимамандардыдаярлаудыңжаңатиімдіжүйесіжасалды.
Пәнаралық байланыстарГеометрия, география.
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивтітақтаданмеханикалыққозғалысжайлы видео ролик көрсетуарқылытанымдылыққабілетіартады.

Бастапқы білім

Жаратылыстану, география пәндеріненбастапқыбілімгеиеқозғалыстабиғаттағынәрселердіңбарлығынатәнекенінбіледі.
Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 10-минут1.Ұйымдастыру кезеңі2.Топтарға бөлу. Пазл арқылы топтарға бөлу(машина,ұшақ, эскалатор суреттерімен)3.Үй тапсырмасын сұрау «Кір жайғыш» әдісімен.1.Қандай физикалық шамаларды білесіңдер?2.Векторлық шамалар деп қандай шамаларды айтамыз?3.Физикалық шаманы өлшеу дегеніміз не?4.150000км-ді метр,сантиметр арқылы өрнекте5.0,0000022 санын ықшамдап жаз6.Өлшеу қателігі қандай себептерден туындайды?Әр топтан шыққан оқушылардың дұрыс жауаптары үшін жұлдызша беріледі.





Қиынды суреттер

Түрлі фигуралардағы түсті қағаздар, кесте























Сабақтыңортасы20-минут1.«Ой қозғау» Оқушыларға тақырыпты ашатын сұрақтар қою арқылы.1.Қозғалыс дегеніміз не?2. Табиғатта қозғалыстың қандай түрлерін көріп жүрсіңдер?3.Векторлық шама дегеніміз не?

2.(Мұғалім түсіндірмесі) Интерактивті тақтадан механикалық қозғалыс жайлы видео ролик.

Денелердің немесе олардың бөліктерінің уақыттың өтуіне қарай басқа денелермен салыстырғандағы орнының өзгеруі механикалық қозғалыс деп аталады. Механикалық қозғалыс қозғалыстың ең қарапайым түріне жатады.Қозғалыс траекториясы деп материялық нүктенің өз қозғалысы барысында сызған сызығын айтады.Орын ауыстыру — дененің бастапқы орнын соңғы орнымен қосатын бағытталған кесінді. Орын ауыстыру векторлық шама болып табылады және s→ әрпімен белгіленеді. Нұсқамасыз s символымен орын ауыстыру модулін белгілейді. SI жүйесінде орын ауыстырудың өлшем бі«бірлігі»— метр: [s] → = м.







3. Топтық жұмыс «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы топтарға механикалық қозғалыстың түрлеріне суреттер беріледі. Сурет бойынша түсіндіріп береді.

Топтар бірін-бірі «басбармақ» әдісімен бағалайды. «Басбармақ»Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қарай = өте жақсы. Басбармақ көлденең = жақсы. Басбармақ төмен қарай = қанағаттанарлық.4.Жұптық жұмыс«Мен саған, сен маған әдісі» оқулықпен жұмыс.1-топ,1. Үшбұрышты сызғышты қағаз парағының үстіне қойыңдар. Қағаз бетіне сызғыштың А, В және C төбелерін, ал катеттерінде D және Е нүктелерін белгілеңдер (2.4-сурет). Қарындаштың ұшын D нүктесінен Е нүктесіне алдымен үшбұрыштың қабырғасының бойымен DАВЕ бағытында, содан кейін DСЕ бағытында жылжытып апарыңдар. 2-топ.2. Екі жағдайдағы қарындаш ұшының қағаз парағына қатысты жүрілген жолын өлшеу нәтижесін дәптерлеріңе жазыңдар. 3-топ.3. Қарындаш ұшының қағаз парағына қатысты орын ауыстыру векторын салыңдар. Оның ұзындығын өлшеңдер және өлшеу нәтижесін дәптерге жазыңдар.



Жеке жұмыс. Мини тест «Жалғасын тап» әдісі1.Материялық нүкте деп---А. Дененің ажырамас бөлшегіВ.Екі нүктенің қосындысыС.Есептеуге елемеуге болатын нүкте2.Орын ауыстыру А.дененің бастапқы орнын соңғы орнымен қосатын бағытталған кесінді.В.денелердің өзара қозғалысыС.денелердің қарама-қарсы қозғалысы3.қозғалыс траекториясы---А.орын ауыстыру және жүрілген жол деген ұғымдар да енгізіледіВ.Алшақ жатқан екі нүктеС.Тыныштық күйде тұрған денеОқушылар «Серігіңді тексер» әдісімен бірін-бірі тексеріп шығады.
































7-сынып оқулығы,сызғыш, қаламсап, күлекештер.













































































Таратпа материал
Сабақтың соңы10-минут1.Үй тапсырмасы: 1. 6-оқу2.№4,5 жаттығуды орындау3.Сантиметрлік таспа көмегімен өздеріңнің қадамдарыңды өлшеңдер. Мектепке дейiн қанша қадам жасайтындарыңды санаңдар. Параққа өздеріңнің траекторияларың мен орын ауыстыруларыңды көрсетіңдер.

2.Кері байланыс«Чемодан, ет тартқыш, сұрақ» суреттеріне өз сабақта алған білім қарай  стикерге жазып жапсырады.Чемодан-түсіндім.Ет тартқыш- әлі де болса, толықтыруды қажет етемін.Сұрақ-сұрағым көп.
Суреттер,оқулық













стикер
Саралау Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы




Топтың

Сабақбойыншарефлексия

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?






Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ