Материалдар / Мектеп жасына дейінгі балалардың тәрбиелеудегі ролі

Мектеп жасына дейінгі балалардың тәрбиелеудегі ролі

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша балалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2018
368
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп жасына дейінгі балалардың тәрбиелеудегі ролі

Мектеп жасына дейінгі балаларды толыққанды жағдайда дамыту үшін, оның өз құрбы-құрдастарымен және ересектермен мазмұнды қарым-қатынас жасауы тиіс. Педагог әр баламен қарым-қатынас жасау практикасын түрлендіруге тырысады. Қарым-қатынас пен ынтымақтастық жағдайын қалыптастыра отырып, ол балаға сенімділік, мейірімділік пен сыйластық танытады. Сонымен қатар педагог баланы жаңа білікке, әрекет тәсіліне үйрету кезінде тәжірибені тікелей бере алады; тәрбиеші балалардың әрекетіне тең құқылы қатысушы болған жағдайда, тең серіктес атанады; педагог балаларға мәселені шешу үшін арнайы көмек сұрап жүгінгенде, балалар ересектердің «жіберген» қателерін жөндегенде, кеңес бергенде, «ересек қамқоршы» ретінде көрінеді. 6 жастағы балалардың өзіндік сана-сезімінің маңызды көрсеткіші – бұл өзіне және басқаларға құнды қарым-қатынасы. Өзінің болашақ ықтимал бейнесі туралы оң түсінігі алғаш рет оның кейбір өз кемшіліктеріне сын тұрғысынан қарағанда, ересектердің көмегімен оларды түзетуге талпыныс жасағанда қалыптаса бастайды. Дегенмен, мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлқы оның өзі туралы ойымен, өзінің қандай болу керектігі туралы түсініктерімен өзара қатынаста болады. Баланың айналадағы әрекеттерді оң сипатта қабылдауы өзінің тікелей «Меніне», іс-әрекеттер жетістігіне, достаса білу қабілетіне, өзара әрекеттесу барысында олардың жағымды тани білуіне байланысты. Мектеп жасына дейінгі бала өзара әрекеттесу барысында сыртқы дүниемен және адаммен белсенді әрекетке түседі, оны таниды, сондай-ақ өзін де таниды. Бала өзін-өзі тану арқылы өзі туралы және өзін қоршаған әлем туралы белгілі бір білімдер жиынтығына ие болады. Өзін-өзі тану тәжірибесі құрбы-құрдастарының арасындағы жағымсыз қарым-қатынастар мен кикілжің жағдайларды жеңу қабілеттері мектеп жасына дейінгі балалардың қалыптасу алғышарттарын құрайды. Өзінің мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін тани білу қоршаған адамдардың құндылықтарын түсінуге әкеледі. 6-7 жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқыту олардың дене, ақыл-ой, адамгершілік, эстетикалық дамуына, денсаулықтарын нығайтуға, сондай-ақ білім, білік және дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Үлгілік оқу жоспарына сәйкес, мектепалды даярлық сыныптарында ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің көлемі аптасына – 24 сағат, оның ішінде 4 сағат - вариативтік бөлім. Осы жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқыту бағдарламасының мазмұнын меңгеру білім беру сала

сын кіріктіру және заттық-кеңістіктік дамытушы ортаны қамтамасыз ету арқылы іске асады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ