«Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста мәрмәр тастарды қолдану»
«Балалардың қабілеттері мен таланттарының бастауы сіздің қолыңызда. Шығармашылық ойдың қайнар бұлағынан нәр беретін саусақтардан жұқа ағындар ағады.
В.А. Сухомлинский
Баланың бүкіл өмірі ойын. Ол тактильді сезімдерді, ұсақ моториканы, ақыл-ой операцияларын дамытады. Бірақ балалар әлемінің өз ойындары мен ойыншықтары бар.
Балалар қазынаны жақсы көретінін білеміз, олар өз қазынасын жасайды. «Қазыналардың» негізгі бөлігін бала көшеде тауып алған ұсақ-түйек заттар: моншақ, төсбелгілер, әдемі түймелер, шығу тегі мен мақсаты мүлдем түсініксіз заттар, өз оғаштығымен назар аударады. Балалар өздерінің «қазыналарын» сезімталдықпен қабылдайды, оларға бұл гизмостардың мәні ұнайды: қанық түстер, тереңдіктегі иридесценттік реңктер, ерекше пішін, тегістік, жұдырықтағы затты толығымен жасыруға мүмкіндік беретін шағын өлшем. Әр баланың қазынасында кристалдар бар. Ал бұл кристалдарға «Мраморлар» шыны тастары жатады.
Қазіргі «Мраморлар» деген не?
Бұл шыны қиыршық тас - мыңдаған жылдар бұрын балаларға ойыншық болған сазды шарлардың алыстағы ұрпағы.
Қазіргі малтатастардың түрлі-түсті реңктері, өлшемдері мен пішіндері бар (жүрек, шарлар, жұлдыздар, сопақшалар, полиэдрлер түрінде).
«Мраморлар» тастар балаларда қуаныш сезімін тудырады, олармен сезінуге, ұстауға, ұстауға, ойнауға ұмтылады. Қиыршық тастар бар әрекеттермен бірге жүретін жағымды эмоциялардың арқасында жұмыс қабілеті айтарлықтай артады, шаршау төмендейді, бұл денсаулықтың жалпы жағдайына жақсы әсер етеді.
Мектепке дейінгі тәрбиеге қойылатын қазіргі талаптар педагогтарды жұмыстың жаңа әдістері мен формаларын іздестіруге және қолдануға мәжбүрлейді. «Мраморлар» қиыршық тастарды қолдану – балаларды қызықтыратын және әртүрлі бағытта жұмыс істеуге мүмкіндік беретін дәстүрлі емес оқыту әдістерінің бірі.
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда мәрмәр тастарын қолданудың мақсаты – қолдың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту.
Материал келесі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін тиімді құрал болып табылады:
- Балалардың математикалық түсініктерін дамыту.
- Түс, өлшем, мөлшер, пішін ұғымдарын меңгерту және бекіту.
- Жазықтықта және қағаз бетінде бағдарлау жаттығулары.
- Көзді, тактильді сезімдерді, эстетикалық қабылдауды дамыту.
- Салыстыру, жіктеу, топтастыру қабілеттерін дамыту.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау барсында Марблс тастарын қолдану"
"Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау барсында Марблс тастарын қолдану"
«Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста мәрмәр тастарды қолдану»
«Балалардың қабілеттері мен таланттарының бастауы сіздің қолыңызда. Шығармашылық ойдың қайнар бұлағынан нәр беретін саусақтардан жұқа ағындар ағады.
В.А. Сухомлинский
Баланың бүкіл өмірі ойын. Ол тактильді сезімдерді, ұсақ моториканы, ақыл-ой операцияларын дамытады. Бірақ балалар әлемінің өз ойындары мен ойыншықтары бар.
Балалар қазынаны жақсы көретінін білеміз, олар өз қазынасын жасайды. «Қазыналардың» негізгі бөлігін бала көшеде тауып алған ұсақ-түйек заттар: моншақ, төсбелгілер, әдемі түймелер, шығу тегі мен мақсаты мүлдем түсініксіз заттар, өз оғаштығымен назар аударады. Балалар өздерінің «қазыналарын» сезімталдықпен қабылдайды, оларға бұл гизмостардың мәні ұнайды: қанық түстер, тереңдіктегі иридесценттік реңктер, ерекше пішін, тегістік, жұдырықтағы затты толығымен жасыруға мүмкіндік беретін шағын өлшем. Әр баланың қазынасында кристалдар бар. Ал бұл кристалдарға «Мраморлар» шыны тастары жатады.
Қазіргі «Мраморлар» деген не?
Бұл шыны қиыршық тас - мыңдаған жылдар бұрын балаларға ойыншық болған сазды шарлардың алыстағы ұрпағы.
Қазіргі малтатастардың түрлі-түсті реңктері, өлшемдері мен пішіндері бар (жүрек, шарлар, жұлдыздар, сопақшалар, полиэдрлер түрінде).
«Мраморлар» тастар балаларда қуаныш сезімін тудырады, олармен сезінуге, ұстауға, ұстауға, ойнауға ұмтылады. Қиыршық тастар бар әрекеттермен бірге жүретін жағымды эмоциялардың арқасында жұмыс қабілеті айтарлықтай артады, шаршау төмендейді, бұл денсаулықтың жалпы жағдайына жақсы әсер етеді.
Мектепке дейінгі тәрбиеге қойылатын қазіргі талаптар педагогтарды жұмыстың жаңа әдістері мен формаларын іздестіруге және қолдануға мәжбүрлейді. «Мраморлар» қиыршық тастарды қолдану – балаларды қызықтыратын және әртүрлі бағытта жұмыс істеуге мүмкіндік беретін дәстүрлі емес оқыту әдістерінің бірі.
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда мәрмәр тастарын қолданудың мақсаты – қолдың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту.
Материал келесі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін тиімді құрал болып табылады:
- Балалардың математикалық түсініктерін дамыту.
- Түс, өлшем, мөлшер, пішін ұғымдарын меңгерту және бекіту.
- Жазықтықта және қағаз бетінде бағдарлау жаттығулары.
- Көзді, тактильді сезімдерді, эстетикалық қабылдауды дамыту.
- Салыстыру, жіктеу, топтастыру қабілеттерін дамыту.
шағым қалдыра аласыз













