Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектеп жасына дейінгі сурдопедагогика перспективалық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Маңғыстау облысының білім басқармасының «Есту қабілеті бұзылған, психикалық дамуы тежелген және сөйлеу тілінде ауыр
бұзылыстары бар балаларға арналған №4 арнайы балабақшасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін»
«№4 АББ» Директор
_________________А.Б.Кенжегараева
«____» _______________ 2023 ж.
Перспективалық жоспар
2023-2024 оқу жылы
Жас деңгейі: 5 жас ( есту қабілеті бұзылған)
№ 12 «Қызғалдақ мектепалды топ»
Сурдопедагог : Хамидуллина Ш
Арнайы түзетуші іс-әрекет:Коммуникация
Ұйымдастырылған іс-әрекет : Сөйлеуді дамыту
Ай |
Апта |
Өтілетін тақырыптар |
Бірінші оқу жылының тілдік материалы. |
Коррекциялық –түзету жұмыстары |
Қыркүйек |
I |
Әріптер,дыбыстар әлемінде |
Балаларға дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата білуге үйрету. Сөйлеу тілін жетілдіру. Дидактикалық ойындар және сұрақ-жауап тәсілі арқылы балалардың логикалық ойлауын,зейінін,қабылдауын,есте сақтауын,саусақ маторикасын,тілінің қимыл-қозғалысын,дұрыс сөйлеу тілін дамыту. |
Негізгі тақырыптар бойынша баланың білім мен біліктілігінің меңгеруі мен есте сақталуының деңгейін анықтау.
-Мұғалімге еліктеу арқылы табличкадағы таныс сөздерді оқу.
-Кеспелі әліппемен жұмыс істей білу: барлық әріптерді қолдана отырып, табличкаларға қарап таныс сөздерді құрастыру;
-Қойылған сұрақтарды түсіне білу және оларға жауап бере білу;
Ересектер және құрдастарымен тілдесуде сөйлеу тілінің вербалды және вербалды емес түрлерін дамыту. Қатынас процесінің ерекшеліктерін бөліп көрсету:көзқарас арқылы білдіру (көз контактісі);мақұлдап немесе қарсы бас изеу;жымию, бас изеу, қолмен тиісті қимыл жасау;дауыстық реакция, сөйлеу тіліне еліктеу, дыбыс үйлестігі, дыбыс ұқсастығы, аморфты және былдыр сөздер,қарапайым сөздер; келісу-келіспеуді мимикамен, ым-ишарамен көрсету, сөзбен жеткізу; - қатынасқа түсу барысында дауыс белгілерін, қатысты, қатысы жоқ былдырды, сөздердің кескінін көрсету әрекеттерін қолдану; - заттық әрекеттерді бақылау, заттарды атау және оларға деген өзінің қатысын білдіру; айтқанды түсіну және сұрақтарға жауап беру (ым-ишарамен,дауыс реакцияларымен,сөзбен,суретті немесе заттарды көрсетумен); орындайтын іс-әрекеттерді атау; - бақыланатын іс-қимылдарды атау; - сурет, мультфильмдер, фильмдер көрген кездегі іс-қимылдарды атау; -сөздер мен дыбыстық еліктеудің көмегімен жануарларды атау; -орындайтын іс-әрекеттерді қысқа сөйлемдермен айту; -әңгімелесушілердің артикуляциясына, мимикасына және пантомимикасына еліктеу;
қойылған сұрақтардың мағынасын түсініп, сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру.; - сөздер мен сөз тіркестерін шамамен жақын көрсетілген және жақын ұштасқан түрде айту - амандасу - кестені көрсетіп ауызша сұрау. |
II |
Мамандықтар |
Балалардың есту арқылы сөйлеуі мен сөйлеу
тілі қимылдарын дамыту. Сөздік қорын
молайту. |
||
III IV |
Менің балабақшам |
-Бөлме. Қандай? Үшін қажет? -Кең,жарық. Ойнаймыз. Тамақ ішеміз. Сабақ оқимыз -Далада ойнаймыз. |
||
Қазан |
I-II |
Ойыншықтар |
- Үй, мысық, доп, қуыршақ, машина (қайталау).
|
|
III-IV |
Жыл мезгілдері. Күз |
|
||
Қараша |
I-II |
Көкөністер. |
|
|
III-IV
|
Жемістер, |
|
||
V
|
Нан. Нан өнімдері |
Бидай ,ұн, қамыр, нан.
Бұл не? … қайда? … міне. |
||
Желтоқсан |
I |
Жыл мезгілі.Қыс |
Қыс түсті .Қар жауды .Боран соқты Аққала.Шана.Сырғанақ. Бұл не? … қайда? … |
|
II II |
Менің Отаным Желтоқсан мерекесі. |
-Отан,Қазақстан елі,Ту, Елтаңба,Әнұран Менің Отаным......, Тудың түсі қандай? Тыңда...,көрсет... Бұл не? |
||
I II-IV |
Жаңа жыл мерекесі. |
Бұл кім? Бұл не? |
||
Қаңтар |
I-II |
Киім. Аяқ – киім. |
|
|
III
|
Жыл мезгілдері. Қыс. |
|
||
IV
|
Қыстап қалатын құстар |
Қыстайтын құстар ҚАРҒА -ТОРҒАЙ -КӨГЕРШІН\ Тиым сөздер жаттау. Құстың ұясын бұзба Құсқа тас лақтырма Құстың жұмыртқасын жарма.
«Сөйлемді жалғастыр» кеспе сөздерді қолдану.
|
||
V |
Ас үй техникасы |
Асүйде тұратын қандай тұрмыстық техника ол-Шайнек, электр пеші, тоңазытқыш, микротолқынды пеш Тоңазытқышқа не саламыз? Шайнек не үшін керек? Пешті қалай пайдаланамыз? |
||
Ақпан |
I |
Отбасы |
|
|
II |
Үй құстары |
Қандай...,Қайда?.... Бұл не?.... |
||
III |
Көшеде |
Кең,таза, әдемі -Бұл не? Үйлер қандай? Жолда не жүреді? Биік үйлер, көліктер.
қайда? … көрсет. |
||
IV
|
Ағза мүшелері |
|
||
|
I |
Үй |
|
|
Наурыз |
I |
Жыл мезгілдері. Көктем. |
|
|
II |
Көліктер |
-Автобус, машина, Арнайы көліктер -Бұл не? Қандай көлік? Ненің даусы? -Не үшін қажет№ -Көрсет,тыңда, тап. |
||
III |
Наурыз, Салт –дәстүр |
|
||
IV |
Жыл мезгілдері. Көктем |
КӨКТЕМ, КҮН ЖЫЛЫНДЫ. ШӨП ШЫҚТЫ. БӘЙШЕШЕК ГҮЛДЕДІ. ҚАР ЕРІДІ. ҚҰСТАР ҰШЫП КЕЛДІ.ҚАРЛЫҒАШ. (Ым-қимыл, кесте сөз ) Көктем белгілері туралы сюжет тамашалау |
||
Сәуір
|
I |
Жиһаз |
|
|
II |
Үй жануарлары |
|
||
III |
Жабайы аңдар |
|
||
IV |
Мамандықтар |
|
||
Мамыр
|
I |
Ыдыс – аяқ |
|
|
II |
Өсімдіктер |
|
||
III |
Жәндіктер . Қосмекенділер |
-көбелек,қоңыз,құрт,шегіртке ,құмырсқа,қанқызы -ұшады,жорғалайды екі қанатты,төрт қанатты -бақа, жылан -секіреді,жорғалайды -..... жүзеді |
||
IV |
Алақай жаз келді |
-ЖАЗ мезгілі, -күн ыссы, Теңізге шомылды. |
||
V
|
Қайталау |
-Кеспелі әліппемен жұмыс істей білу: барлық әріптерді қолдана отырып, табличкаларға қарап таныс сөздерді құрастыру; |