Ай
|
Апта
|
Өтілетін
тақырыптар
|
Бірінші оқу
жылының тілдік
материалы.
|
Коррекциялық –түзету
жұмыстары
|
Қыркүйек
|
I
|
Әріптер,дыбыстар
әлемінде
|
Балаларға дыбыс пен әріптің айырмашылығын
ажырата білуге үйрету. Сөйлеу тілін
жетілдіру.
Дидактикалық ойындар және сұрақ-жауап тәсілі
арқылы балалардың логикалық ойлауын,зейінін,қабылдауын,есте
сақтауын,саусақ маторикасын,тілінің қимыл-қозғалысын,дұрыс сөйлеу
тілін дамыту.
|
Негізгі
тақырыптар бойынша баланың білім мен біліктілігінің меңгеруі мен
есте сақталуының деңгейін
анықтау.
-
Ауызша айту,
ойыншықтарға, заттарға, суреттерге сәйкес табличканы қою барысында
сөздердің мағыналарын ажырата
білу;
-Мұғалімге еліктеу
арқылы табличкадағы таныс сөздерді
оқу.
-
Таныс сөзді нұсқауға
қоса білу (Қуыршақты ал), хабарлы сөз тіркестерін түсіне білу
(Қазына бен Мансур сурет салып отыр), сұрақтар (Жасмина қайда?) мен
жауаптарға жауап беру, Жасмина жоқ)
білу;
-
Сюжеттік суреттерді
2 – 3 сөз тіркестері арқылы суреттеп бере білу. Суретте берілген
ересектер мен балалардың іс әрекеттерін сипаттай білу, сұрақтарға
жауап бере білу. Суретке сәйкес табличканы тауып, оны оқи
білу;
-Кеспелі әліппемен
жұмыс істей білу: барлық әріптерді қолдана отырып, табличкаларға
қарап таныс сөздерді
құрастыру;
-Қойылған сұрақтарды
түсіне білу және оларға жауап бере
білу;
-
Істеген әрекетіне
ауызша жауап бере алу (Сен не істедің?), қиналған уақытта – сәйкес
табличканы тауып, оқи алу. Сөзік қорын өткен шақ етістіктерімен
толықтыру (жазды, отырды, оқыды) және оны сөйлеу тілінде күнделікті
қолдана білу;
Ересектер және құрдастарымен тілдесуде сөйлеу тілінің
вербалды және вербалды емес түрлерін
дамыту.
Қатынас процесінің ерекшеліктерін бөліп көрсету:көзқарас
арқылы білдіру (көз контактісі);мақұлдап немесе қарсы бас
изеу;жымию, бас изеу, қолмен тиісті қимыл жасау;дауыстық реакция,
сөйлеу тіліне еліктеу, дыбыс үйлестігі, дыбыс ұқсастығы, аморфты
және былдыр сөздер,қарапайым
сөздер;
келісу-келіспеуді мимикамен, ым-ишарамен көрсету, сөзбен
жеткізу;
- қатынасқа түсу барысында
дауыс белгілерін, қатысты, қатысы жоқ былдырды, сөздердің кескінін
көрсету
әрекеттерін
қолдану;
- заттық әрекеттерді бақылау,
заттарды атау және оларға деген өзінің қатысын
білдіру;
айтқанды түсіну және сұрақтарға жауап беру
(ым-ишарамен,дауыс реакцияларымен,сөзбен,суретті немесе заттарды
көрсетумен);
орындайтын іс-әрекеттерді
атау;
- бақыланатын іс-қимылдарды
атау;
- сурет, мультфильмдер,
фильмдер көрген кездегі іс-қимылдарды
атау;
-сөздер мен дыбыстық
еліктеудің көмегімен жануарларды
атау;
-орындайтын іс-әрекеттерді
қысқа сөйлемдермен
айту;
-әңгімелесушілердің
артикуляциясына, мимикасына және пантомимикасына
еліктеу;
қойылған сұрақтардың мағынасын түсініп, сұрақтарға жауап
беруге
дағдыландыру.;
- сөздер мен сөз тіркестерін
шамамен жақын көрсетілген және жақын ұштасқан түрде
айту
-
амандасу
- кестені көрсетіп ауызша
сұрау.
|
II
|
Мамандықтар
|
Балалардың есту арқылы сөйлеуі мен сөйлеу
тілі қимылдарын дамыту. Сөздік қорын
молайту.
Сөйлеу тілі белсенділігі мен ауызша
байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, есту, ойлау, есте сақтау
қабілеттері мен тіл кемістіктерін
түзеу.
|
III
IV
|
Менің
балабақшам
|
-Бөлме. Қандай? Үшін
қажет?
-Кең,жарық.
Ойнаймыз. Тамақ ішеміз. Сабақ
оқимыз
-Далада
ойнаймыз.
|
Қазан
|
I-II
|
Ойыншықтар
|
- Үй, мысық, доп,
қуыршақ, машина (қайталау).
-
Қайық, ұшақ, пирамида, поезд, шелек,
матрешка.
-
…
бер. … ал.
…ойна.
-
Бұл не? … қайда? Бұл
…
-
Тамақ бер, айда
…
-
Лақтыр, ұста …
|
III-IV
|
Жыл
мезгілдері. Күз
|
-
Күз, аспан, күн,
жаңбыр, тұман, жел.
-
Күз келді. Жел
соқты. Жапырақтар сары. Жапырақтар қызыл. Жапырақтар
түсіпжатыр.
-
Бұл
не? … қайда? … міне.
|
Қараша
|
I-II
|
Көкөністер.
|
-
Сәбіз, қызанақ,
картоп, пияз, қырыққабат,
-
Қызылша, қияр,
қарбыз,
-
Дөңгелек, тәтті, дәмді,
ащы.
-
Бұл
не? … қайда? … міне.
|
III-IV
|
Жемістер,
|
-
алма, банан, алмұрт,
апельсин,жүзім, лимон.
-
Дөңгелек, тәтті, дәмді,
ащы.
-
Бұл не? … қайда? …
міне.
|
V
|
Нан. Нан
өнімдері
|
Бидай ,ұн, қамыр,
нан.
Бұл не? … қайда? …
міне.
|
Желтоқсан
|
I
|
Жыл
мезгілі.Қыс
|
Қыс түсті .Қар жауды
.Боран соқты
Аққала.Шана.Сырғанақ.
Бұл не? … қайда?
…
|
II
II
|
Менің Отаным
Желтоқсан мерекесі.
|
-Отан,Қазақстан
елі,Ту, Елтаңба,Әнұран
Менің Отаным......,
Тудың түсі қандай?
Тыңда...,көрсет... Бұл
не?
|
I
II-IV
|
Жаңа жыл
мерекесі.
|
-
Жаңа Жыл, шырша, Аяз
Ата, Ақшақар.
-
Қар бүршігі, шарлар,
моншақтар.
-
…
қайда?
Бұл
кім? Бұл не?
|
Қаңтар
|
I-II
|
Киім. Аяқ –
киім.
|
-
Жейде, көйлек,
шалбар, аяқ – киім, бас киім, шарф,
етік.
-
Жаңа (көйлек, …).
Таза … Лас …
-
Бұл
не? … қайда? … міне.
|
III
|
Жыл мезгілдері.
Қыс.
|
-
Қыс, суық, қар,
сырғанақ.
-
Шана, шаңғы, коньки,
аққала.
-
Қардан аққала
жасау.
-
Сырғанап жүр. Тонып қалды.
|
IV
|
Қыстап қалатын
құстар
|
Қыстайтын
құстар
ҚАРҒА
-ТОРҒАЙ
-КӨГЕРШІН\
Тиым сөздер
жаттау.
Құстың ұясын
бұзба
Құсқа тас
лақтырма
Құстың жұмыртқасын
жарма.
«Сөйлемді жалғастыр» кеспе сөздерді қолдану.
• Қыста күн … (суып, қар жауады).
• Қыста аяз болады.
|
V
|
Ас үй
техникасы
|
Асүйде тұратын қандай тұрмыстық
техника
ол-Шайнек, электр пеші, тоңазытқыш,
микротолқынды
пеш
Тоңазытқышқа не саламыз?
Шайнек
не үшін керек?
Пешті
қалай пайдаланамыз?
|
Ақпан
|
I
|
Отбасы
|
|
II
|
Үй
құстары
|
Қандай...,Қайда?.... Бұл
не?....
|
III
|
Көшеде
|
Кең,таза,
әдемі
-Бұл не? Үйлер
қандай? Жолда не жүреді?
Биік үйлер,
көліктер.
қайда? … көрсет.
|
IV
|
Ағза мүшелері
|
-
Бас, қол, аяқ,
бет.
-
Мойын, тіс, ауыз, көз,
құлақ.
-
Арқа, шаш,
саусақтар.
|
|
I
|
Үй
|
-
Үй, еден, төбе,
есік, терезе.
-
…
аш. …
жап.
-
Мынау …
Анау…
-
… қайда? Бұл
не?
|
Наурыз
|
I
|
Жыл мезгілдері.
Көктем.
|
-
Көктем, ағыс,
шалшық, күн сәулесі, жапырақтар пайда болды,
жылы.
-
Бұл не?
-
… қайда? … міне.
|
II
|
Көліктер
|
-Автобус, машина,
Арнайы көліктер
-Бұл не? Қандай
көлік? Ненің даусы?
-Не үшін
қажет№
-Көрсет,тыңда,
тап.
|
III
|
Наурыз, Салт
–дәстүр
|
-
Ұлттық мереке.Ағаш
үй .Әже.Жайлау .Ою-өрнек,
қамзол,кәжекей.
-
Бұл не? Қайда ?Бұл
кім?
-
Биледі, ән
айтты,бауырсақ пісірді . Ойын
ойнады.
|
IV
|
Жыл мезгілдері.
Көктем
|
КӨКТЕМ, КҮН ЖЫЛЫНДЫ.
ШӨП ШЫҚТЫ. БӘЙШЕШЕК ГҮЛДЕДІ. ҚАР ЕРІДІ. ҚҰСТАР ҰШЫП
КЕЛДІ.ҚАРЛЫҒАШ.
(Ым-қимыл, кесте сөз
)
Көктем белгілері туралы сюжет
тамашалау
|
Сәуір
|
I
|
Жиһаз
|
-
Үстел, орындық,
шкаф, кереует.
-
Шам, кілем,
теледидар, диван.
-
Бұл
не?
-
… көрсет.
|
II
|
Үй
жануарлары
|
-
Ат,ешкі, сиыр, түйе,
қой.
-
Бұл не? Ненің даусы?
Мөңірейді, боздайды.
-
Көрсет...Тыңда...Айт...
|
III
|
Жабайы
аңдар
|
-
Қасқыр, түлкі, тиін,
кірпі, аю,
-
Бұл не? Бұл
…
|
IV
|
Мамандықтар
|
-
Сатушы,
дәрігер, тәрбиеші, жүргізуші.
-
Дүкен, дәрі,
машина.
-
Жүргізеді, емдейді,
береді.
|
Мамыр
|
I
|
Ыдыс –
аяқ
|
-
Тәрелке, қасық,
шанышқы.
-
Қазан, шәйнек,
пышақ.
-
Таза.
Лас.
-
…
бер. …
ал.
-
Бұл
не?
|
II
|
Өсімдіктер
|
-
Ағаш, шөп, гүлдер, орман, бақша, шелек,
су құйғыш.
-
…
өсіп
тұр.
-
…
отырғызды.
-
… су
құйды.
|
III
|
Жәндіктер
.
Қосмекенділер
|
-көбелек,қоңыз,құрт,шегіртке
,құмырсқа,қанқызы
-ұшады,жорғалайды
екі қанатты,төрт қанатты
-бақа,
жылан
-секіреді,жорғалайды
-.....
жүзеді
|
IV
|
Алақай жаз
келді
|
-ЖАЗ
мезгілі,
-күн
ыссы,
Теңізге
шомылды.
|
V
|
Қайталау
|
-
Сюжеттік суреттерді
2 – 3 сөз тіркестері арқылы суреттеп бере білу. Суретте берілген
ересектер мен балалардың іс әрекеттерін сипаттай білу, сұрақтарға
жауап бере білу. Суретке сәйкес табличканы тауып, оны оқи
білу;
-Кеспелі әліппемен жұмыс істей
білу: барлық әріптерді қолдана отырып, табличкаларға қарап таныс
сөздерді құрастыру;
|