Материалдар / Мектеп жасына дейінгі сурдопедагогика перспективалық жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектеп жасына дейінгі сурдопедагогика перспективалық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі, есту қабілеті нашар балаларға арналған оқу-тәрбиелеу іс жоспары. Перспективалық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Шілде 2024
216
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Маңғыстау облысының білім басқармасының «Есту қабілеті бұзылған, психикалық дамуы тежелген және сөйлеу тілінде ауыр

бұзылыстары бар балаларға арналған №4 арнайы балабақшасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



«Бекітемін»

«№4 АББ» Директор

_________________А.Б.Кенжегараева


«____» _______________ 2023 ж.





Перспективалық жоспар

2023-2024 оқу жылы














Жас деңгейі: 5 жас ( есту қабілеті бұзылған)

12 «Қызғалдақ мектепалды топ»

Сурдопедагог : Хамидуллина Ш









Арнайы түзетуші іс-әрекет:Коммуникация

Ұйымдастырылған іс-әрекет : Сөйлеуді дамыту


Ай

Апта

Өтілетін тақырыптар

Бірінші оқу жылының тілдік материалы.


Коррекциялық –түзету жұмыстары

Қыркүйек

I


Әріптер,дыбыстар әлемінде


Балаларға дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата білуге үйрету. Сөйлеу тілін жетілдіру. 

Дидактикалық ойындар және сұрақ-жауап тәсілі арқылы балалардың логикалық ойлауын,зейінін,қабылдауын,есте сақтауын,саусақ маторикасын,тілінің қимыл-қозғалысын,дұрыс сөйлеу тілін дамыту.



Негізгі тақырыптар бойынша баланың білім мен біліктілігінің меңгеруі мен есте сақталуының деңгейін анықтау.


  • Ауызша айту, ойыншықтарға, заттарға, суреттерге сәйкес табличканы қою барысында сөздердің мағыналарын ажырата білу;


  • Ауызша нұсқауларды түсіну және орындай білу;


  • амандасу, қоштасу, алғыс айту; құрдастарына және ересектерге мейірімділік таныту;


  • Суретке сәйкес табличканы таңдай білу, табличкада жазылған іс әрекетті көрсете білу, осы шақ етістіктері бар сөз тіркестерін түсіне білу;


  • Тек ауызша берілу арқылы таныс сөздер мен сөз тіркестерін ажырата білу;

-Мұғалімге еліктеу арқылы табличкадағы таныс сөздерді оқу.

  • Кеспелі әліппемен жұмыс істей білу: барлық әріптерді қолдана отырып, табличкаларға қарап таныс сөздерді құрастыру;



  • Баспа әріптермен таныс сөздерді жаза білу (табличкалардан көшіру);



  • Таныс сөзді нұсқауға қоса білу (Қуыршақты ал), хабарлы сөз тіркестерін түсіне білу (Қазына бен Мансур сурет салып отыр), сұрақтар (Жасмина қайда?) мен жауаптарға жауап беру, Жасмина жоқ) білу;



  • Сюжеттік суреттерді 2 – 3 сөз тіркестері арқылы суреттеп бере білу. Суретте берілген ересектер мен балалардың іс әрекеттерін сипаттай білу, сұрақтарға жауап бере білу. Суретке сәйкес табличканы тауып, оны оқи білу;

-Кеспелі әліппемен жұмыс істей білу: барлық әріптерді қолдана отырып, табличкаларға қарап таныс сөздерді құрастыру;


  • Мұғалімге еліктеу арқылы табличкадағы таныс сөздерді оқу;


-Қойылған сұрақтарды түсіне білу және оларға жауап бере білу;


  • Істеген әрекетіне ауызша жауап бере алу (Сен не істедің?), қиналған уақытта – сәйкес табличканы тауып, оқи алу. Сөзік қорын өткен шақ етістіктерімен толықтыру (жазды, отырды, оқыды) және оны сөйлеу тілінде күнделікті қолдана білу;


  • Сюжеттік суреттерді суреттей бере алу: сұрақтарға жауап беру, сәйкес табличканы табу, оларды оқу;


Ересектер және құрдастарымен тілдесуде сөйлеу тілінің вербалды және вербалды емес түрлерін дамыту.


Қатынас процесінің ерекшеліктерін бөліп көрсету:көзқарас арқылы білдіру (көз контактісі);мақұлдап немесе қарсы бас изеу;жымию, бас изеу, қолмен тиісті қимыл жасау;дауыстық реакция, сөйлеу тіліне еліктеу, дыбыс үйлестігі, дыбыс ұқсастығы, аморфты және былдыр сөздер,қарапайым сөздер;

келісу-келіспеуді мимикамен, ым-ишарамен көрсету, сөзбен жеткізу;

   - қатынасқа түсу барысында дауыс белгілерін, қатысты, қатысы жоқ былдырды, сөздердің кескінін көрсету

әрекеттерін қолдану;

     - заттық әрекеттерді бақылау, заттарды атау және оларға деген өзінің қатысын білдіру;

айтқанды түсіну және сұрақтарға жауап беру (ым-ишарамен,дауыс реакцияларымен,сөзбен,суретті немесе заттарды көрсетумен);

орындайтын іс-әрекеттерді атау;

    - бақыланатын іс-қимылдарды атау;

   - сурет, мультфильмдер, фильмдер көрген кездегі іс-қимылдарды атау;

   -сөздер мен дыбыстық еліктеудің көмегімен жануарларды атау;

    -орындайтын іс-әрекеттерді қысқа сөйлемдермен айту;

    -әңгімелесушілердің артикуляциясына, мимикасына және пантомимикасына еліктеу;


қойылған сұрақтардың мағынасын түсініп, сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру.;

    - сөздер мен сөз тіркестерін шамамен жақын көрсетілген және жақын ұштасқан түрде айту

    - амандасу

      - кестені көрсетіп ауызша сұрау.


II


Мамандықтар

Балалардың есту арқылы сөйлеуі мен сөйлеу тілі қимылдарын дамыту. Сөздік қорын молайту.
С
өйлеу тілі белсенділігі мен ауызша байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, есту, ойлау, есте сақтау қабілеттері мен тіл кемістіктерін түзеу.


III IV

Менің балабақшам



-Бөлме. Қандай? Үшін қажет?

-Кең,жарық. Ойнаймыз. Тамақ ішеміз. Сабақ оқимыз

-Далада ойнаймыз.

Қазан

I-II


Ойыншықтар

- Үй, мысық, доп, қуыршақ, машина (қайталау).

  • Қайық, ұшақ, пирамида, поезд, шелек, матрешка.

  • бер. … ал. …ойна.

  • Бұл не? … қайда? Бұл …

  • Тамақ бер, айда …

  • Лақтыр, ұста …

III-IV


Жыл мезгілдері. Күз

  • Күз, аспан, күн, жаңбыр, тұман, жел.

  • Күз келді. Жел соқты. Жапырақтар сары. Жапырақтар қызыл. Жапырақтар түсіпжатыр.

  • Бұл не? … қайда? … міне.

Қараша

I-II

Көкөністер.


  • Сәбіз, қызанақ, картоп, пияз, қырыққабат,

  • Қызылша, қияр, қарбыз,

  • Дөңгелек, тәтті, дәмді, ащы.

  • Бұл не? … қайда? … міне.


III-IV




Жемістер,




  • алма, банан, алмұрт, апельсин,жүзім, лимон.

  • Дөңгелек, тәтті, дәмді, ащы.

  • Бұл не? … қайда? … міне.



V





Нан. Нан өнімдері


Бидай ,ұн, қамыр, нан.

  • Дәмді,тәтті ,дөңгелек.

Бұл не? … қайда? … міне.


Желтоқсан

I

Жыл мезгілі.Қыс

  • Қыс,қар, аяз. боран

Қыс түсті .Қар жауды .Боран соқты

Аққала.Шана.Сырғанақ.

Бұл не? … қайда? …

II

II

Менің Отаным Желтоқсан мерекесі.





-Отан,Қазақстан елі,Ту, Елтаңба,Әнұран

Менің Отаным......, Тудың түсі қандай?

Тыңда...,көрсет... Бұл не?

I II-IV


Жаңа жыл мерекесі.





  • Жаңа Жыл, шырша, Аяз Ата, Ақшақар.

  • Қар бүршігі, шарлар, моншақтар.

  • қайда?

Бұл кім? Бұл не?

Қаңтар

I-II

Киім. Аяқ – киім.

  • Жейде, көйлек, шалбар, аяқ – киім, бас киім, шарф, етік.

  • Жаңа (көйлек, …). Таза … Лас …

  • Бұл не? … қайда? … міне.

III





Жыл мезгілдері. Қыс.




  • Қыс, суық, қар, сырғанақ.

  • Шана, шаңғы, коньки, аққала.

  • Қардан аққала жасау.

  • Сырғанап жүр. Тонып қалды.


IV


Қыстап қалатын құстар

Қыстайтын құстар

ҚАРҒА

-ТОРҒАЙ

-КӨГЕРШІН\

Тиым сөздер жаттау.

Құстың ұясын бұзба

Құсқа тас лақтырма

Құстың жұмыртқасын жарма.

«Сөйлемді жалғастыр» кеспе сөздерді қолдану.
• Қыста күн … (суып, қар жауады).
• Қыста аяз болады.

  • Қыста... (боран соғады)

V

Ас үй техникасы

Асүйде тұратын қандай тұрмыстық техника

ол-Шайнек, электр пеші, тоңазытқыш, микротолқынды пеш

Тоңазытқышқа не саламыз?

Шайнек не үшін керек?

Пешті қалай пайдаланамыз?

Ақпан

I


Отбасы

  • Қыз. Бала (ұл).

  • Әже, ата, әке, ана.

  • Бала жүгіріп бара жатыр. Қыз ұйқтап жатыр.

  • Сенің атың кім?

  • қайда? Бұл кім?

  • «Шалқан» ертегісі.

II

Үй құстары





  • Құстар, тауық,әтеш,балапан. Ұя

  • Ұшады,жүзеді,жүзбейді.

Қандай...,Қайда?.... Бұл не?....


III

Көшеде

  • Көше, көліктер, үйлер.жолдар

Кең,таза, әдемі

-Бұл не? Үйлер қандай? Жолда не жүреді?

Биік үйлер, көліктер.

  • -көрсет,айт..

қайда? … көрсет.

IV

Ағза мүшелері

  • Бас, қол, аяқ, бет.

  • Мойын, тіс, ауыз, көз, құлақ.

  • Арқа, шаш, саусақтар.


I

Үй

  • Үй, еден, төбе, есік, терезе.

  • аш. … жап.

  • Мынау … Анау…

  • қайда? Бұл не?

Наурыз

I


Жыл мезгілдері. Көктем.

  • Көктем, ағыс, шалшық, күн сәулесі, жапырақтар пайда болды, жылы.

  • Бұл не?

  • қайда? … міне.

II

Көліктер

-Автобус, машина, Арнайы көліктер

-Бұл не? Қандай көлік? Ненің даусы?

-Не үшін қажет№

-Көрсет,тыңда, тап.

III


Наурыз, Салт –дәстүр

  • Ұлттық мереке.Ағаш үй .Әже.Жайлау .Ою-өрнек, қамзол,кәжекей.

  • Бұл не? Қайда ?Бұл кім?

  • Биледі, ән айтты,бауырсақ пісірді . Ойын ойнады.


IV


Жыл мезгілдері. Көктем

КӨКТЕМ, КҮН ЖЫЛЫНДЫ. ШӨП ШЫҚТЫ. БӘЙШЕШЕК ГҮЛДЕДІ. ҚАР ЕРІДІ. ҚҰСТАР ҰШЫП КЕЛДІ.ҚАРЛЫҒАШ.

(Ым-қимыл, кесте сөз )

Көктем белгілері туралы сюжет тамашалау

Сәуір


I

Жиһаз

  • Үстел, орындық, шкаф, кереует.

  • Шам, кілем, теледидар, диван.

  • Бұл не?

  • көрсет.

II

Үй жануарлары

  • Ат,ешкі, сиыр, түйе, қой.

  • Бұл не? Ненің даусы? Мөңірейді, боздайды.

  • Көрсет...Тыңда...Айт...

III


Жабайы аңдар

  • Қасқыр, түлкі, тиін, кірпі, аю,

  • Бұл не? Бұл …

IV

Мамандықтар

  • Сатушы, дәрігер, тәрбиеші, жүргізуші.

  • Дүкен, дәрі, машина.

  • Жүргізеді, емдейді, береді.


Мамыр




I

Ыдыс аяқ

  • Тәрелке, қасық, шанышқы.

  • Қазан, шәйнек, пышақ.

  • Таза. Лас.

  • бер. … ал.

  • Бұл не?

II

Өсімдіктер

  • Ағаш, шөп, гүлдер, орман, бақша, шелек, су құйғыш.

  • өсіп тұр.

  • отырғызды.

  • су құйды.

III

Жәндіктер .


Қосмекенділер

-көбелек,қоңыз,құрт,шегіртке ,құмырсқа,қанқызы

-ұшады,жорғалайды екі қанатты,төрт қанатты

-бақа, жылан

-секіреді,жорғалайды

-..... жүзеді


IV

Алақай жаз келді

-ЖАЗ мезгілі,

-күн ыссы,

Теңізге шомылды.

V





Қайталау

  • Сюжеттік суреттерді 2 – 3 сөз тіркестері арқылы суреттеп бере білу. Суретте берілген ересектер мен балалардың іс әрекеттерін сипаттай білу, сұрақтарға жауап бере білу. Суретке сәйкес табличканы тауып, оны оқи білу;

-Кеспелі әліппемен жұмыс істей білу: барлық әріптерді қолдана отырып, табличкаларға қарап таныс сөздерді құрастыру;



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!