Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мектеп кітапханасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп кітапханасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Қараша 2018
507
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар1/ 40- сабақТақырыбы: Мектеп кітапханасыСыныбы: 5 «Б» сыныпМақсаты: - тірек сөздер арқылы мәтінді аудару, мазмұнын әңгімелеу;- сурет бойынша диалог құрастыру, сұрақ қою дағдысын дамыту; - «Біздің кітапхана» тақырыбына ой қозғау жазу, мақал-мәтелдердің жалғасын табуКүтілетін нәтиже: - тірек сөздер арқылы мәтінді аударады, мазмұнын әңгімелейді;- сурет бойынша диалог құрастырады, сұрақ қою дағдысын дамытады; - «Біздің кітапхана» тақырыбына ой қозғау жазады, мақал-мәтелдердің жалғасын табады.Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілер», «сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «оқыту мен оқуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану», «талантты және дарынды балаларды оқыту», «оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «оқытуды басқару және көшбасшылық».Әдіс-тәсілдер:«Сын есім айту» әдісі», «Қожанасырдың қоржыны» әдісі, Символдық бейнелер арқылы топтастыру, «Бір сурет бір сөз» стратегиясы
Мектептегі тәжірибе кезінде өткізген үшінші сабағымның тақырыбы: Мектеп кітапханасы, сабақтың мақсаты: тірек сөздер арқылы мәтінді аудару, мазмұнын әңгімелеу, сурет бойынша диалог құрастыру, сұрақ қою дағдысын дамыту, «Біздің кітапхана» тақырыбына ой қозғау жазу, мақал-мәтелдердің жалғасын табу. Сабақтан күтілетін нәтиже: тірек сөздер арқылы мәтінді аударады, мазмұнын әңгімелейді; сурет бойынша диалог құрастырады, сұрақ қою дағдысын дамытады; «Біздің кітапхана» тақырыбына ой қозғау жазады, мақал-мәтелдердің жалғасын табады.Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызып, «Сын есім айту» әдісі арқылы бастады, оқушылар бір-бірлеріне ақылдысың, әдемісің, көркемсің, т.б. сөздер айтып көңіл-күйлерін көтерді. «Қожанасырдың қоржыны» әдісін үй тапсырмасын тексеру мақсатында пайдаландым. Оқушылар қар кесектерін бір-біріне лақтыру арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойып, үй тапсырмасын тексерді. Символдық бейнелер арқылы топқа біріктіріп, символға қарап жаңа тақырыпты аштық. Символдық бейнелерге байланысты мұғалім түрткі сұрақтар қояды, оқушылар жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Сабағымыздың негізгі бөлімінде жаңа сабағымызға байланысты жаңа сөздермен танысудан бастады. Сөздерді тізбекпен, жұппен, топпен оқып, сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырып, бекіттік. Мұғалім интербеленді тақта арқылы мәтінді аудирование жасайды, оқушылар мұқият тыңдайды. Оқушылар мәтінді тыңдап, оқиды, сөздікті пайдаланып аударады. «Жұптас-ойлан-бөліс» әдісі бойынша оқулықтағы 2-тапсырманы орындадық, сурет бойынша диалог құрастыру. Сабақтың грамматикалық бөлңгінде 43-беттегі 3-тапсырманы орындадық, сызба бойынша сөз тіркестерін құрастырдық. Жалғау түрлерін қайталау мақсатында әр топқа жеке тапсырмалар берілді, Тәіелде І топқа кітап сөзі, ІІ топқа оқулық, ІІІ топқа мұғалім сөзі. Мәтіннен көптік жалғауы бар сөздерді теріп жазу. Сабақтың қорытынды бөлімінде Білдім, Үйрендім, Білгім келеді әдісі арқылы оқушылармен кері байланыс жасадым. Үйге тапсырма: 43-бет, 6-тапсырмадағы сөйлемдерді аударып келуге тапсырма берілді. Оқушыларды бағаладым.Рефлексия кезінде оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, не ұнап, не ұнамағандарын, нені білгісі келетіндіктерін қорытындылап айтты «ББҮ» кестесі толтырылды. «INSERT» кестесін топтарда талқылаймыз.Қорыта айтқанда, сабақта әртүрлі стратегияларды, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану оқушылардың қызығушылығын арттыра түсті.
Сабақ кезеңдері/ уақыты | Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау | Негізгі дереккөздер |
Кіріспе 5 минут | «Сын есім айту» әдісіМақсаты: бір-біріне жақсы сөз айту, көңіл –күй сыйлау. «Қожанасырдың қоржыны» әдісі.Мақсаты: қар кесектерін бір-біріне лақтыру арқылы үй тапсырмасын тексеру. | Оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып, көңіл күй сыйлайды. Оқушылардың сабаққа қызығушылықпен қатысуына ықпал ету мақсатында қарлы кесек тарата отырып, сұрақтар қойылады, парақшада жазылған сұрақтарға жауап береді. | Психологиялық жағымды ахуал тудырады Әр оқушы қар кесектерінде жазылған сұрақтарға жауап береді | Қалыптастырушы бағалау:"Бас бармақ»«Өте жақсы!»,«тамаша!»,«Керемет!»,«Жарайсыңдар!»Ауызша мадақтау, смайликтер, жұлдызша. | Оқулық,интербелсенді тақта, жұмсақойыншық, плакат, себет, түрлі-түсті маркер, асыл тастар,слайд- таныстырылым |
Тұсаукесер 8 минут | Символдық бейнелерМақсаты:Символдар арқылы топқа біріктіру, сиволға қарап жаңа тақырыпты ашу.Миға шабуылСимволдық бейнелерге байланысты мұғалім түрткі сұрақтар қояды. | Символдық бейнелер арқылы топқа біріктіру.Топ ережесін сақтап отыруларын ескертуСуретте не бейнеленген?Балалар қайда?Не үшін ол жерде? | Топ ережесін айтады. Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады | «Өте жақсы!»«тамаша!», | Суретті таратпалар |
Негізгі бөлім 22 минут | Жаңа сөзбен жұмыс Оқылым мәтін «Мектеп кітапханасы» | Жаңа сөздермен таныстырадыШығарма –произведениеКөбінесе – в основномӨлеңдер жинағы- сборник стиховҰлттық кітапхана- национальная библиотекаБейнеленген – изображен Шағын топтарға сөз тіркестерін, сөздіктегі етістіктерді қатыстырып сөйлем құратады. Мұғалім интербеленді тақта арқылы мәтінді аудирование жасайды | Сөзікті көреді - оқиды-түсінеді – қайталайды – есте сақтайды Өзара ортада ойлдарын қосып, құраған сөз тіркестері мен сөйлемдерін айтып шығады (кезектесіп, я бір оқушы айтады).Оқушылар мәтінді тыңдап, оқиды, сөздікті пайдаланып аударады. | «Өте жақсы!» «тамаша!», | Интербелсенді тақта |
«Жұптас-ойлан-бөліс»Мақсаты:идеядағы ойларды дамыту | 42- бет, 2-тапсырманы түсіндіреді | Жаттығудағы мәтінді өздері оқып, жұптасып талдайды. | |||
Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру | Мәтін бойынша сұрақтар құрастыртады | Мәтін бойынша сұрақтарды тізбекпен қояды, жауап береді | «тамаша!», | ||
Сергіту сәті «Шырша биі» | Экранда көрсетілген жаттығуды қайталауды түсіндіреді | Экранда көрсетілген жаттығуды қайталайды | «Өте жақсы!» | Интербелсенді тақта | |
Грамматикалық бөлікСөз таптары қайталау Жазылым40-бет, 5-тапсырманы түсіндіру | Оқушыларға тірек сызбалар беріледі, сөз тіркестерін құрастырып, олармен сөйлем құрастыру тапсырады3-тапсырмаСын есім + зат есімСан есім + зат есімЕсімдік + зат есім Суреттің орнына сөз жазып, мақал-мәтелдерді толықтырып жазуды түсіндіреді. | Берілген сызбалар арылы сөйлем құрап, түрлерін ажыратады. Оқушылар мақал-мәтелдерді толықтырып жазады1.- алтын қазына.2. Күш –білімде, білім - .- ғалым, тілсіз- мұғалім. | «Жарайсыңдар!» | Сызба-таратпалар | |
Қорытынды 10 минут | Рефлексия«Бір сурет бес сөз» стратегиясыМақсаты:игерген білімге кері байланыс орнату. | Оқушылардан бүгін не үйренгендерін, не түсінікті, не түсініксіз болғанын сұрайды. | Оқушылардың жауабы тыңдалады, сызба- кестеге стикер жабыстырылады. | стикер | |
Үйге тапсырма | Үйге тапсырма: 43-бет, 6-тапсырмадағы сөйлемдерді аударып келу. | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады | Күнделік, қалам | ||
Мұғалім әр оқушыға өзінің бағасын береді. |
Мектептегі тәжірибе кезінде өткізген үшінші сабағымның тақырыбы: Мектеп кітапханасы, сабақтың мақсаты: тірек сөздер арқылы мәтінді аудару, мазмұнын әңгімелеу, сурет бойынша диалог құрастыру, сұрақ қою дағдысын дамыту, «Біздің кітапхана» тақырыбына ой қозғау жазу, мақал-мәтелдердің жалғасын табу. Сабақтан күтілетін нәтиже: тірек сөздер арқылы мәтінді аударады, мазмұнын әңгімелейді; сурет бойынша диалог құрастырады, сұрақ қою дағдысын дамытады; «Біздің кітапхана» тақырыбына ой қозғау жазады, мақал-мәтелдердің жалғасын табады.Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызып, «Сын есім айту» әдісі арқылы бастады, оқушылар бір-бірлеріне ақылдысың, әдемісің, көркемсің, т.б. сөздер айтып көңіл-күйлерін көтерді. «Қожанасырдың қоржыны» әдісін үй тапсырмасын тексеру мақсатында пайдаландым. Оқушылар қар кесектерін бір-біріне лақтыру арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойып, үй тапсырмасын тексерді. Символдық бейнелер арқылы топқа біріктіріп, символға қарап жаңа тақырыпты аштық. Символдық бейнелерге байланысты мұғалім түрткі сұрақтар қояды, оқушылар жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Сабағымыздың негізгі бөлімінде жаңа сабағымызға байланысты жаңа сөздермен танысудан бастады. Сөздерді тізбекпен, жұппен, топпен оқып, сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырып, бекіттік. Мұғалім интербеленді тақта арқылы мәтінді аудирование жасайды, оқушылар мұқият тыңдайды. Оқушылар мәтінді тыңдап, оқиды, сөздікті пайдаланып аударады. «Жұптас-ойлан-бөліс» әдісі бойынша оқулықтағы 2-тапсырманы орындадық, сурет бойынша диалог құрастыру. Сабақтың грамматикалық бөлңгінде 43-беттегі 3-тапсырманы орындадық, сызба бойынша сөз тіркестерін құрастырдық. Жалғау түрлерін қайталау мақсатында әр топқа жеке тапсырмалар берілді, Тәіелде І топқа кітап сөзі, ІІ топқа оқулық, ІІІ топқа мұғалім сөзі. Мәтіннен көптік жалғауы бар сөздерді теріп жазу. Сабақтың қорытынды бөлімінде Білдім, Үйрендім, Білгім келеді әдісі арқылы оқушылармен кері байланыс жасадым. Үйге тапсырма: 43-бет, 6-тапсырмадағы сөйлемдерді аударып келуге тапсырма берілді. Оқушыларды бағаладым.Рефлексия кезінде оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, не ұнап, не ұнамағандарын, нені білгісі келетіндіктерін қорытындылап айтты «ББҮ» кестесі толтырылды. «INSERT» кестесін топтарда талқылаймыз.Қорыта айтқанда, сабақта әртүрлі стратегияларды, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану оқушылардың қызығушылығын арттыра түсті.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)