Сабақ кезеңдері/ уақыты | Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау | Негізгі дереккөздер |
Кіріспе 5 минут | «Сын есім айту» әдісіМақсаты: бір-біріне жақсы сөз айту, көңіл –күй сыйлау.
«Қожанасырдың қоржыны» әдісі.Мақсаты: қар кесектерін бір-біріне лақтыру арқылы үй тапсырмасын тексеру. | Оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып, көңіл күй сыйлайды.
Оқушылардың сабаққа қызығушылықпен қатысуына ықпал ету мақсатында қарлы кесек тарата отырып, сұрақтар қойылады, парақшада жазылған сұрақтарға жауап береді.
| Психологиялық жағымды ахуал тудырады
Әр оқушы қар кесектерінде жазылған сұрақтарға жауап береді
| Қалыптастырушы бағалау:"Бас бармақ»«Өте жақсы!»,«тамаша!»,«Керемет!»,«Жарайсыңдар!»Ауызша мадақтау, смайликтер, жұлдызша. | Оқулық,интербелсенді тақта, жұмсақойыншық, плакат, себет, түрлі-түсті маркер, асыл тастар,слайд- таныстырылым |
Тұсаукесер 8 минут | Символдық бейнелерМақсаты:Символдар арқылы топқа біріктіру, сиволға қарап жаңа тақырыпты ашу.Миға шабуылСимволдық бейнелерге байланысты мұғалім түрткі сұрақтар қояды.
| Символдық бейнелер арқылы топқа біріктіру.Топ ережесін сақтап отыруларын ескертуСуретте не бейнеленген?Балалар қайда?Не үшін ол жерде? | Топ ережесін айтады.
Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады | «Өте жақсы!»«тамаша!»,
| Суретті таратпалар |
Негізгі бөлім 22 минут | Жаңа сөзбен жұмыс
Оқылым мәтін «Мектеп кітапханасы» | Жаңа сөздермен таныстырадыШығарма –произведениеКөбінесе – в основномӨлеңдер жинағы- сборник стиховҰлттық кітапхана- национальная библиотекаБейнеленген – изображен
Шағын топтарға сөз тіркестерін, сөздіктегі етістіктерді қатыстырып сөйлем құратады.
Мұғалім интербеленді тақта арқылы мәтінді аудирование жасайды | Сөзікті көреді - оқиды-түсінеді – қайталайды – есте сақтайды
Өзара ортада ойлдарын қосып, құраған сөз тіркестері мен сөйлемдерін айтып шығады (кезектесіп, я бір оқушы айтады).Оқушылар мәтінді тыңдап, оқиды, сөздікті пайдаланып аударады.
| «Өте жақсы!»
«тамаша!»,
| Интербелсенді тақта |
| «Жұптас-ойлан-бөліс»Мақсаты:идеядағы ойларды дамыту
| 42- бет, 2-тапсырманы түсіндіреді | Жаттығудағы мәтінді өздері оқып, жұптасып талдайды. |
|
|
| Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
| Мәтін бойынша сұрақтар құрастыртады | Мәтін бойынша сұрақтарды тізбекпен қояды, жауап береді | «тамаша!»,
|
|
| Сергіту сәті «Шырша биі»
| Экранда көрсетілген жаттығуды қайталауды түсіндіреді | Экранда көрсетілген жаттығуды қайталайды | «Өте жақсы!»
| Интербелсенді тақта |
| Грамматикалық бөлікСөз таптары қайталау
Жазылым40-бет, 5-тапсырманы түсіндіру | Оқушыларға тірек сызбалар беріледі, сөз тіркестерін құрастырып, олармен сөйлем құрастыру тапсырады3-тапсырмаСын есім + зат есімСан есім + зат есімЕсімдік + зат есім
Суреттің орнына сөз жазып, мақал-мәтелдерді толықтырып жазуды түсіндіреді.
| Берілген сызбалар арылы сөйлем құрап, түрлерін ажыратады.
Оқушылар мақал-мәтелдерді толықтырып жазады1.- алтын қазына.2. Күш –білімде, білім - .- ғалым, тілсіз- мұғалім. | «Жарайсыңдар!»
| Сызба-таратпалар |
Қорытынды 10 минут | Рефлексия«Бір сурет бес сөз» стратегиясыМақсаты:игерген білімге кері байланыс орнату.
|
Оқушылардан бүгін не үйренгендерін, не түсінікті, не түсініксіз болғанын сұрайды. | Оқушылардың жауабы тыңдалады, сызба- кестеге стикер жабыстырылады. |
| стикер |
| Үйге тапсырма | Үйге тапсырма: 43-бет, 6-тапсырмадағы сөйлемдерді аударып келу. | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
| Күнделік, қалам |
|
| Мұғалім әр оқушыға өзінің бағасын береді. |
|
|
|