«Бекітемін»
ДОІЖО: Ж.Мусагалиева
|
Мерзімі: |
15.11.2018 жыл |
|
|
Қатысқан саны |
24 |
|
|
№ |
Семинар-тренинг тақырыбы |
Мектеп мәдениеті |
|
|
Уақыты |
45 мин |
|
1 |
Жалпы мақсаттар |
Семинар-тренинг қатысушылары: 1) «Мектеп мәдениеті» ұғымының мәнін анықтау және түсіну; 2) Жалпы мақсатқа қол жету үшін серіктестік қарым-қатынасты жүзеге асыру; 3) Семинар-тренингте белсенділік таныту, тренинг мәселесін шешуге қызығушылық білдіру. 4) тренингке қатысу бойынша кері байланыс орнату керек. |
|
2 |
Табыс критерийлері |
I Тренинг қатысушылары: 1) «Мектеп мәдениеті» ұғымының мәнін біледі және түсінеді; 2) Алған білімді өз тәжірибесінде қолданады; II Тренинг қатысушылары диалог құрудың, топты ұйымдастырудың, топтық рефлексия дағдыларын меңгереді. |
|
3 |
Түйінді идеялар |
Біріншіден, көшбасшылық; мектеп – бұл ұжымдық сана емес, жаңа оқыту жүйесі әр қатысушының талқылау, дәлелдеу, қарсылыққа төтеп бере алу, қорғану дағдыларын қалыптастырады. Екіншіден, серіктестік; Мәдениеттің өзгеруі қайраттылық пен батылдықты талап етеді; белгісіздік үшін ескі ұстанымнан арылу көзделеді. Әр қатысушының өзгерісте өз орны және қызметі болу шарт. Жаңа оқыту жүйесіне ұжым болып кіру. Мәдениетті өзгерту және оны басқару – маңызды іс. Мектептерде біз қандай құндылықтар мен сендірулер бар? Әр мектептің өз мәселесі бар сол себепті мәдениеті де әр түрлі болу керек. |
|
4 |
Ресурстар |
Флипчарттар, стикерлер, маркерлер, А-4, түрлі-түсті қарындаштар, қайшы, желім |
Семинар-тренинг барысы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп мәдинеті Семинар-тренинг
Мектеп мәдинеті Семинар-тренинг
«Бекітемін»
ДОІЖО: Ж.Мусагалиева
|
Мерзімі: |
15.11.2018 жыл |
|
|
Қатысқан саны |
24 |
|
|
№ |
Семинар-тренинг тақырыбы |
Мектеп мәдениеті |
|
|
Уақыты |
45 мин |
|
1 |
Жалпы мақсаттар |
Семинар-тренинг қатысушылары: 1) «Мектеп мәдениеті» ұғымының мәнін анықтау және түсіну; 2) Жалпы мақсатқа қол жету үшін серіктестік қарым-қатынасты жүзеге асыру; 3) Семинар-тренингте белсенділік таныту, тренинг мәселесін шешуге қызығушылық білдіру. 4) тренингке қатысу бойынша кері байланыс орнату керек. |
|
2 |
Табыс критерийлері |
I Тренинг қатысушылары: 1) «Мектеп мәдениеті» ұғымының мәнін біледі және түсінеді; 2) Алған білімді өз тәжірибесінде қолданады; II Тренинг қатысушылары диалог құрудың, топты ұйымдастырудың, топтық рефлексия дағдыларын меңгереді. |
|
3 |
Түйінді идеялар |
Біріншіден, көшбасшылық; мектеп – бұл ұжымдық сана емес, жаңа оқыту жүйесі әр қатысушының талқылау, дәлелдеу, қарсылыққа төтеп бере алу, қорғану дағдыларын қалыптастырады. Екіншіден, серіктестік; Мәдениеттің өзгеруі қайраттылық пен батылдықты талап етеді; белгісіздік үшін ескі ұстанымнан арылу көзделеді. Әр қатысушының өзгерісте өз орны және қызметі болу шарт. Жаңа оқыту жүйесіне ұжым болып кіру. Мәдениетті өзгерту және оны басқару – маңызды іс. Мектептерде біз қандай құндылықтар мен сендірулер бар? Әр мектептің өз мәселесі бар сол себепті мәдениеті де әр түрлі болу керек. |
|
4 |
Ресурстар |
Флипчарттар, стикерлер, маркерлер, А-4, түрлі-түсті қарындаштар, қайшы, желім |
Семинар-тренинг барысы
шағым қалдыра аласыз

нтыма
р қатысушыны тұлға
ретінде көрсету, таныту.
р мұғалім өз пікірін
айтады.
ұрға
бөлену
рактикум
.Әр 












