Материалдар / Мектеп тренерінің аналитикалық талдауы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектеп тренерінің аналитикалық талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп тренерлеріне әдістемелік үлгі-көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
1278
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Канатова "Сұраншы батыр ауылындағы Назипа орта мектеп мектепке дейінгі шағынАлдабергеновна орталығымен" КММ

"Тәжірибедегі рефлексия" жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша мектеп тренерінің аналитикалық талдауы «Ұстаз болу жүректің ақындығы….» деп ақындар жырлағандай ұстаз болу биік те мәртебелі мамандық. Әлем жылдам өзгеруде. Әлемнің жылдам өзгерісіне ілесе отырып заман көшінен қалмай қазақa баласына жаңа мазмұнды білім беру басты міндетіміз екені белгілі. Ендеше, жаңа өмірге жаңаша әрекет етуге, басқаруға, шешім қабылдауға білікті мұғалім, жоғары кәсіби тұлға ретінде моральдық беделімізге сүйене отырып оқыту мен оқуды тәжірибемізге енгізуге тиіспіз. Сол себепті мектеп тренерлігінің курсына шақыру алғанда осы сұрақтар төңірегіндегі түйінді мәселелерді шешуге бағытталған мектепке әлі де нақты қажетті өзгерістерді енгізетін, кәсібилікті дамытатын оқу деп ойладым. Мектептегі өзгерту үдерісін басқарғанда екіші деңгей бағдарламасы бойынша теориялық білімді кеңінен алғандығымды түсіндім. Себебі, мектепке алғаш барғанда әріптестеріме кәсіби дағдыны қалыптастыру өте қиынға соқты. Ұзақ дайындық, ғаламтор көздерінен іздену, жеті модуль әдіс-тәсілдерін саралау, мектептің даму жоспарын практикамен ұштастырып құру көптеген қиыншылықтар тудырды. Алғашқы күннен бастап «мектеп тренері кімдеген сұраққа жауап бере бастадық. Постер құрастырдық. Тобым өте белсенді, білімді, шығармашыл топ болып кездесті. Құрастырған постеріміз бірінші болып «эталон» деңгейіне жеткенде балаша мәз болдық. Яғни, мектептің тренері деген ұғымның өзімізше пайымдауымыз сәл де болса мақсат-міндетіне жуықтағанына қуандық. Кейбір әріптестер тарапынан: «мынау деңгейлік бағдарламаға қайталау сияқты» деген пікірлер айтылып жатты. Мен бұл пікірмен келіспеймін. Себебі, курста өткізілетін сабақтардың дайын жоспары жасалып оны қалай, қандай әдіспен өткізу тиімді екендігін үйрендік. Әрбір топтың өткізген бір сабағынан бірнеше дағды қалыптастырып, нақты білімді өз іс-әрекеттеріміз арқылы жасадық. Топқа бөлудің өзі бір-біріне ұқсамайтын түрліше әдіс-тәсілдермен өтті. Сергіту сәттерінің әр сәті ерекше қимыл-қозғалысты үйретті. Сабақтың әр кезеңінде қолданылатын әдіс-тәсілдер болашақ мектеп тренерлерінің ойлау, шығармашылық, іскерлік білімі мен біліктіліктерін көрсете білді. Әр тренерден әртүрлі дағды мен әдіс-тәсілдерін үйрене отырып педагогикалық тәжірибемді толықтырдым. Курстан кейін мектепке барғанда әріптестерімнің кәсіби деңгейлерін көтеруге және әр баланың ой-өрісін жетілдіретін технологияның түрлі әдіс-тәсілдерін топпен жұмыс, жұппен жұмыс, сын тұрғысында ойлау, диалогтық оқыту және тағы басқа  технологиялардың  ерекшеліктерін тренингтер арқылы үйретемін деп ойлаймын. 7 модульді әр сабаққа ықпалдастыра отырып құруды SMART арқылы нақты, қолжетімді, шынайы  жоспарлау негізінде өзгертулер енгізу керек екендігін аңғардым. Сабақ жоспарының балаға бағытталып БЛУМ жүйесімен жүйелі түрде қайта құрылып, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарларға қайта түзетулер енгізу керек екендігін түсіндім. Сонымен қатар, оқушыны зерттей отырып, сабақтағы әдіс-тәсілдерді жетілдіретін Lesson stadu әдісін өз практикама қаншалықты енгіздім десем де кездесетін мектепішілік қиындықтарды жеңуге болатын тиісті қадамдар жасау әрекеттерін меңгердім деп есептеймін. Бағдарламаны өз тәжірибеммен бөлісу және де мектептегі әріптестеріме қолдау көрсету мақсатында 2016-2017 оқу жылының басынан 100 академиялық сағатты жоспарлап, жыл бойы жұмыс жүргіздім. Мектептегі курсқа 24 мұғалім тартылды.


123456789101112131415161718192021222324


Талдыбаева Г.Б.Талдыбаев А.А.Битебаев
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!