Күн
тәртібі
|
Уақыты
|
Дүйсенбі
|
Сейсенбі
|
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
«Сәлеметсіңдер ме,
балалар?»
Балаларды
қабылдау
(Ата
–аналармен
әңгімелесу)
Ойындар (үстел үсті, саусақ
т.б.
Таңертеңгі дене
шынықтыру
|
8:00
-
8:30
|
Тәрбиешінің балалармен
қарым-қатынасы: Көңілді
жаз туралы жеке әңгімелесу,
қарым-қатынас
және
көтеріңкі көңіл-күй
орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай
орнату.
|
Дәрігер
Мақсаты: Адамның дене мүшелерін дұрыс атауға үйрету. Мынау не? сұрағына жауап беру.Шарты: Қуыршақ — дәрігер немесе бала — дәрігер балалармен амандасады да өолын, басын, құлағын және т. б. дене мүшелерін көрсетуге ұсынады
|
Домино Дидактикалық
міндет. Балалардың қоғамдық
тасымалдаушы көліктер жайлы білімдерін дамыту: автокөлік, позд,
ұшақ, кеме, қайық, олардың ерекшеліктерін анықтау; балалардың бірге
ойнау, ережеге бағыну қабілеттерін
тиянақтау
|
Балалар мен дос бола
білейік
Мақсаты:
Балаларды
басқа
балабақшадағы,
ауладағы
балалармен дос болуға баулу,
балалармен
тілдік қарым-қатынас
мәдениетін сақтауға
үйрету.
|
Сенде не бар?
Мақсаты: Сұрақты түсініп затты дұрыс атап, жауап беруге үйрету.Шарты: Мұғалім заттарды балаларға таратып беріп, сенде не бар?
— деп сұрақ қояды, балалар жауапбереді
|
Кім көп сөз айтады?Мақсаты: Өткен сөздерді пысықтау, логикалық ойлау қабілетін дамыту.Шарты:
Мұғалім тақырыпты айтады, балалар сол тақырыпқа байланысты сөздерді айтады.
Мысалы:
«Ойыншықтар». Балалар: доп, аю, қоян,
зырылдауық т. б
|
Таңертеңгі
жаттығулар кешені №3Құралсыз
5-6минут
Мақсаты:Балалардың дене дамуын
шынықтыру.
|
Гигиеналық
шаралар
Таңғы
ас
|
8:30
-
9:00
|
Ойын-
жаттығу
Айнадағы
бейнедей,
Қимылдарды
қайтала.
Бiр сөз айтсаң сен
оған
О-дан жауап қайта
ма?
/Б.Бөрiбаев/
Тамақ ішу
мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау
мәдениетін қалыптастыру және сақтау
Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп
барып, астан
алу
Бата: Пейіліңе қонақжай
Бата берем қолың
жай
Ақ жарылған
жүрегің
Қабыл болсын
тілегің!
|
Ойындар, ұйымдастырылған оқу
қызметіне (ҰОҚ)
дайындық
|
9:00
-
9:10
|
Балалармен ұйымдастырылған оқу
қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды
ойын-жаттығулар
|
«Не үшін».
Сөзі: Қадыр
Мырзалиев.
Балалар
айтыңдаршы
-Екі көзің не үшін
керек?
-Жақсыларды көру
үшін.
-Екі қолың не үшін
керек?
-Елге көмек беру
үшін.
-Құлақ не үшін
керек?
-Ақыл, кеңес тыңдау
үшін.
-Жүрек не үшін
керек?
-Жауларымнан
қорықпау үшін.
-Тіл мен жағың не
үшін керек?
-Ақиқатты айту
үшін.
-Ал ағын не үшін? Шетте жүрсем
туған жерге қайту үшін
|
«Азамат өсіп
келеді».
Сөзі: Ертай
Ашықбаев.
Көрсетіп көмек
кішіге,
Үлкенге сәлем
береді.
Ұқыпты барлық ісіне Азамат
өсіп келеді.
|
Біз кішкентай
балдырған,
Сескенбейбіз
жаңбырдан.
Төбемізде
қолшатыр,
Алдымызда жол
жатыр
|
Лото Дидактикалық
міндет. Балалардың мектеп, үй
жануарлары, отбасы туралы жекелеген білімдерін жүйеге келтіру;
сөйлеу қабілетін дамыту, заттарды дұрыс атауға үйрету, жалпылама
сөздерді қолдану: көлік, үй жануарлары, мектеп,
отбасы.
|
«Әрқашан күн
сөнбесін».
Күн әлемі, көк
әлемі
Бұл суреті жас
баланың.
Ақ қағазға салған
ізі,
Қалдырған бұл
сөзі:
Қайырмасы:
Әрқашан күн
сөнбесін!
Аспаннан бұлт
төнбесін!
Қасымда болсын
мамам
Болайын менде
аман
|
«Ойнайықта та,
ойлайық» Ұйымдастырылған оқу
қызметтері
(Үзілісті қосқандағы жалпы
ұзақтығы. Үзілісте: Дәруменді таңғы
ас)
|
9:10
-
11:05
|
Сөйлеуді
дамыту.
Әжесін қайсы жақсы көреді
(Ертегі)
Мақсаты: Менің сүйікті ойыншығым туралы
түсінік беру
Математика
негіздері
10
саны
Мақсаты: 10
саны
және цифры
жаттықтыру
Музыка
«Көкөністер»
Мақсаты: «Ана-өмір
шырағы» әнді жатқа
білу
|
Сауат ашу
негіздері.
Рдыбысы
Мақсаты: Р
дыбысы
сөзді сөдер арқылы
меңгерту
ЖаратылыстануТұқымнан не
өсіп
шығады?
Мақсаты: Барлық
ағаштардың
жапырағы түсе
ме? балалар еңбекке
баулу
Құрастыру.
Гүл
Мақсаты: Ұшақ.ашылығы
бар?
Құрылыс материялдар
құрастырғыштар арқылы құрастыруға
баулу
Дене
шынықтыру
Құм салынған
дорбашамен орындалатын жалпы дамыту
жаттығулары.
Мақсаты: Жалаушамен
орындалатын жалпы дамыту
жаттығуларын жаттықтыру
|
Мүсіндеу.
Түйе жайылып
жүр.
Мақсаты: Көкөніс
(қияр,сәбіз,
қызылша).
Дәрумендердің пайдасы
Көркем
әдебиет.
Үйшік
Мақсаты: Театр әлемінде ертегінің
киіпкерлерінің рөлін сұмдауға
баулу
Музыка
«Көкөністер»
Мақсаты: «Ана-өмір
шырағы» балабақшаға деген
сүйіспеншіліктерін арттыру
|
Орыс
тілі.
Который? Какой по
счёту?
Мақсаты: Обувь
Өзін -өзі
тану.
Отбасындағы
қуаныш
Мақсаты: Мен қандай боламын? Балалар
қандай болу керек түсінігін
қалыптастыру
Жапсыру.
Құмырадағы
гүл Мақсаты: Бұлттар
Менің сүйікті
Бұлттар
туралы мәлімет
білу
Дене
шынықтыру
Құм салынған
дорбашамен орындалатын жалпы дамыту
жаттығулары Мақсаты: Жалаушамен орындалатын жалпы
дамыту жаттығуларын жаттыға
білу
|
Сурет
салу.
Гүлдене бер,
Қазақстан.
Мақсаты: сурет салуға деген шеберлігін
артыру
Сауат ашу
негіздері.
Рдыбысы
Мақсаты: Р
дыбысы
сөзді сөдер арқылы
меңгерту
|