Материалдар / Мектепішілік бақылау анықтама

Мектепішілік бақылау анықтама

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепішілік бақылау анықтама
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігін тексеру нәтижесі бойынша


АНЫҚТАМА


Зерттеу объектісі: Үлгілік оқу бағдарламасы


Зерттеу мерзімі: 29 – 31 тамыз, 2024 - 2025 оқу жылы


Тексеру мақсаты: Күнтізбелік – тақырыптық жоспарға үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету


Бақылау нысаны: Фронталды, Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттармен танысу


Тексерді: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


Бақылау барысында анықталды:

Тексеру кезінде мұғалімдердің барлық күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауы қамтамасыз етілді.
Тексеру көрсеткендей, жоспарлауды құру кезінде мұғалімдер мыналарды пайдаланды:
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқу бағдарламалары;
- тиісті пән бойынша дөрекі тақырыптық жоспарлау;

Бақылау барысында күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес екендігі анықталды. Әдістемелік отырыста алдын-ала нұсқаулықтар мен жаңа оқу жылының каникул мерзімімен таныстыру өткізілді. Мұғалімдердің тақырыптық - күнтізбелік жоспарларын, таңдау курстарының, қолданбалы курстардың бағдарламалары бекітілген.

Талаптар:

- Титул бетінің рәсімделуі

-Түсінік хаттарының болуы

-БЖБ және ТЖБ саны

Барлық пән мұғалімдері негізгі аталған талаптарды қанағаттандыратын вариативті бөлімнің сағаттарының тақырыптық кестелері мен жұмыс бағдарламаларын тексерді. Барлық күнтізбелік - тақырыптық жоспарларда түсіндірме жазба, бақылау бөлімдерін өткізудің болжамды мерзімдері болады. Түсіндірме жазбалар субъект жұмысының өзектілігін көрсетеді, алдағы жұмыстың мақсаттары мен міндеттері нақты тұжырымдалған. Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау оқу бағдарламасына сәйкес, әдістемелік жағынан дұрыс құрастырылған, бірақ жекелеген мұғалімдерде аздаған кемшіліктері бар. Бірақ ауызша пікірлерден кейін барлық кемшіліктер түзетілді.


Тұжырымдар:

КТЖ жүргізу 99.9% Жоспарлау 99,9%


Ұсыныстар:

  • Мемлекеттік стандарттың орындалуын баса назарда ұстау

  • «Күнделік КЗ» электронды журналға КТЖ бойынша мұқият толтыру

  • Жоспарлау бойынша ауызша ескертулерді есепке алу







Бақылауды жүргізген директордың

оқу ісі жөніндегі орынбасары: Тауекелов Д

Молдажарова А





























Оқу жұмыс жоспарының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін тексеру нәтижесі бойынша


АНЫҚТАМА


Зерттеу объектісі: Оқу жұмыс жоспары


Зерттеу мерзімі: 29 тамыз, 2023-2024 оқу жылы


Тексеру мақсаты: Оқу жұмыс жоспарынының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау


Бақылау нысаны: Фронталды, Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттармен танысу


Тексерді: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


Бақылау барысында анықталды:

Барлығы да төмендегі талапқа сай жүргізілген.

Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен (ҚР Оқу ағарту министрінің 18.08.2023 ж. №264 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) бекітілген Үлгілік оқу жоспарларына сәйкес жүзеге асырылады. ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы №385 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларына» сәйкес білім беру ұйымдары үлгілік оқу жоспарын, оның ішінде оқу процесі жүзеге асырылатын қысқартылған оқу жүктемесі бар үлгілік оқу жоспарларын дербес таңдап алады. Үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлiгiнiң құрамына кiретiн және нақты бір ұйымның ерекшелігін көрсететiн оқу пәндерi бойынша оқу жұмыс жоспарын және бағдарламаларын әзiрлеудi білім беру ұйымы дербес жүзеге асырады. Білім беру ұйымдары жұмыс оқу жоспарларының Үлгілік оқу жоспарына және Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкестігін қамтамасыз етеді. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (оның ішінде төмендетілген оқу жүктемесімен) тиісті білім беру деңгейіндегі оқу жүктемесінің ерекшеліктерін қамтиды, оның ішінде: Бастауыш білім беру деңгейі бойынша: - 1-2-сыныптарда «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері» пәндері аптасына 1 сағаттан оқытылады; - қазақ, ұйғыр, өзбек, тәжік тілдерінде оқытатын 2-сыныпта «Орыс тілі» пәнін оқыту енгізіледі; - «Шетел тілі» пәні 3-сыныптан бастап оқытылатын болады.


Тұжырымдар:


Оқу жұмыс жоспарының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі 100%


Ұсыныстар:

  • Мемлекеттік стандарттың орындалуын баса назарда ұстау.





Бақылауды жүргізген директордың

оқу ісі жөніндегі орынбасары: Тауекелов Д

Молдажарова А





































Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайын тексеру нәтижесі бойынша


АНЫҚТАМА


Зерттеу объектісі: Жеке іс-қағаздар

Зерттеу мерзімі: 5 қыркүйек, 2024 – 2025 оқу жылы

Тексеру мақсаты: Құжаттардың талапқа сай толтырылуын қамтамсыз ету. Оқушылардың жеке істерінің болуын, сынып жетекшілерінің жеке істерін толтыру кезінде бірыңғай орфографиялық талаптардың сақталуын, жеке істерінде қажетті құжаттардың болуын анықтау.


Бақылау нысаны: Фронталды


Тексерді: ДОІЖО


Бақылау барысында анықталды:


Қажетті құжаттар:  


1. Титул парағы (оқушылар туралы жалпы мәліметтерді толтырудың дұрыстығы мен дәлдігі).

2. Ата-аналардың өтініштері.

3. Туу туралы куәліктің көшірмесі.

4. Алдыңғы сыныптардың табельдері.

5. Мөрдің болуы.

жеке істердің саны сыныптардағы оқушылар санына сәйкес келеді;

2. барлық жеке істер алфавиттік ретпен орналастырылған;

3. барлық жеке істерде нөмір көрсетілген;

4. жеке істің бет жағында мөр, директордың қолы, толтырылған күні бар;

5. оқушылар және олардың ата-аналары туралы мәліметтер толық көрсетілген;

6. сабақта болмаған күндері барлық жеке істерде көрсетіледі;

7. барлық жерде сынып жетекшісінің қолымен, мөрмен расталған оқу жылының нәтижелері туралы ақпарат бар;

8. барлық жеке істерде мектеп директорының визасы бар ата-аналардың өтініштері, директор куәландырған туу туралы куәліктің көшірмелері бар.

5 – сынып жетекшілеріне ескерту берілді



Тұжырымдар:

Жеке іс-қағаздарының толық толтырылуын жоспарлау 100%



Ұсыныстар:

  • Барлық сынып жетекшілері оқушылардың жеке істерін рәсімдеуге бірыңғай талаптарды сақтау


  • Титулдық параққа оқушылардың келгені және кеткені туралы мәліметтерді (бұйрықтың күні, нөмірі) уақтылы жазу.







Бақылауды жүргізген директордың

оқу ісі жөніндегі орынбасары: Тауекелов Д

Молдажарова А



































Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыру, жұмыс жоспарының жүзеге асырылуы бойынша


АНЫҚТАМА


Зерттеу объектісі: Үлгерімі нашар оқушылардың оқу әрекеттері


Зерттеу мерзімі: қыркүйек, 2024-2025 оқу жылы


Тексеру мақсаты: Олқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету


Бақылау нысаны: Тақырыптық, Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттармен танысу


Тексерді: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары


Бақылау барысында анықталды:


Қатысқан сабақтарды талдау, сынып журналдарын тексеру және жеке әңгімелесу нәтижесінде пән мұғалімдері үлгерімі нашар оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою мақсатында оқушылармен сабақ және сабақтан тыс жұмыстарды жоспарлайтыны анықталды. Олар сабақтан кейін жеке қосымша сабақтар ұйымдастырады, ата – аналармен байланыста болады.

Сонымен, орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасауда, білімдерін түзетуде саралау тәсілдерін қолданады:

  • Қателермен жұмыс: сөзді түзетілген түрде жазып, орфографияның немесе пунктуацияның түрін анықтап, графикалық бегімен түзету саналы түрде жасалғанын көрсету керек, емлені таңдауға әсер ететеін барлық нұсқаулықтардың анықталғаны кездейсоқ емес.


  • Үй тапсырмасы жеңілірек тапсырманы қамтиды, бірақ күшті оқушылармен тең дәрежеде үйде жұмыс жасауға ешқашан тыйым салынбайды, бұл оқушыға өзін оқу үдерісінің толыққанды қатысушысы ретінде сезінуге мүмкіндік береді.


  • Сабақтан кейін әлсіз оқушылармен өткізілетін сабақтар, егер мұндай оқушы үшін уақытша сабақ кеңістігі жеткіліксіз болса, бұл сабақтарға пркатикалық сипаттағы сұрақтар қойылады.

Пән мұғалімдері үлгерімі нашар оқушылармен жеке жұмыс жүргізеді. Үйге арналған карточкалық тапсырамалрды жаттықтырады.

Математика пәні бойынша сабақтарда үлгерімі т өмен оқушыларды жеке топқа бөледі, олармен жұмыс келесідей жүргізіледі: мұғалімнің тапсырмасынан кейін дайындығы жоғары оқушылар шақырылады, содан кейін фронтальді топтық жұмыс, содан кейін мұғалім тексеріп, түзететін өзіндік жұмыс. Үйде ең төменгі міндетті деңгейдегі тапсырмалар ұсынылады. Мұғалім ата –аналардан тапсырманың жазбаша бөлігінің орындалуын бақылауды және ережелерді, анықтамаларды және теоремалардың тұжырымдарын жатқа білуді талап етеді.

Тарих пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою үшін мыналарды пайдаланады:

  • Сабақтағы жеке, сараланған тапсырмалар

  • Қосымша сабақтар

  • Мықты оқушыларға кеңес беру

  • Табысқа жету жағдайын жасауға арналған шығармашылық тапсырмалар


Биология пәні бойынша үлгерімі нашар оқушылармен жұмысты сабақта келесідей ұйымдастырады:

  • Үй тапсырмасын тексеру кезінде: ауызша сауалнама, кестелермен жұмыс, базалық деңгейдегі тест тапсырмалары;


  • Жаңа материалды меңгеру барысында: мұғалімнің тапсырмасы бойынша жоспар –конспект құрастыру, жеке тапсырмалар


  • Үй тапсырмасы: оқу және материалды, хабарламаларды, сызбаларды жаңғырту


Үлгермеушіліктің алдын алу мақсатында сынып оқушылармен әңгімелесі жүргізілді.бұл мәселе бойынша мектептің педагогикалық ұжымының жұмысының оң нәтижесі тоқсан қорытындысы бойынша үлгерімі нашар оқушылардың болмауынан көрінеді.



Пән мұғалімдеріне үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс тиімділігін арттыру үшін

Ұсынымдар:


  • Үлгерімі нашар оқушылармен сұқбаттасқан кезде оқушыларға жауаптың шамамен жоспарын беру, үйде құрастырылған жоспарды пайдалануға рұқсат ету, тақтада жауапқа дайындалуға көбірек уақыт бөлу, алдын ала жазбалар жасау, көрнекі құралдарды қолдану;

  • Оқушыларға материалды дәйекті түрде түрде жеткізуге көмектесетін жетекші сұрақтар қою;

  • Сауалнама жүргізген кезде табысқа жетудің ерекше жағдайларын жасау;

  • Жүйеде және анықтамалық карталарды жүйелі түрде пайдалану, сабақтың барлық кезеңдерінде көп деңгейлі дифференцация жасау;

  • Сабақтан тыс уақытта әлсіз оқушылармен жеке жұмысты жоспарлау және жүйелі түрде жүргізу, әрбір әлсіз оқушының біліміндегі олқылықтарды қатаң есепке алу;

  • Мектеп психологы А.Байсалбаева, әлеуметтік педагог Ұ.Абдраманова үлгермеушіліктің алдын алу бойынша оқушылармен мақсатты жұмысты жалғастыру;

  • 5-11 сыныптардың сынып жетекшілері ата –аналармен байланыста болу.









Бақылауды жүргізген директордың

оқу ісі жөніндегі орынбасары: Тауекелов Д

Молдажарова А








ЖИ арқылы жасау
23 Қаңтар 2025
353
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі