Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектепке дейінгі екінші сәбилер тобына арналған таңғы жиын жинағы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектепке дейінгі екінші сәбилер
тобына арналған таңғы жиын
жинағы.
Мектепке дейінгі екінші сәбилер тобына арналған таңғы жиын жинағы.
Әдістемелік құралды құрастырған : Шалова Г. К
Мектепке дейінгі мекемелерге және студенттерге арналған әдістемелік құрал.
Кіріспе.
Мектепке дейінгі мекемеде балалардың дене –бітімінің дұрыс даму, денсаулығының нығаюы, жұмыс қабілеттінің артуы сыртқы ортаның қолайсыз жағ-дайларын қарсы тұруға ықпал етеді . Жақсы денсаулық - адамның еңбек және қоғамның іс-әрекетке жемісті қатысуының маңызды кепілі. Балалардың денсаулығына қамқорлық жасауға біздің қоғамыз мейлінше мүдделі. Сабақтарда, сабақтан тыс уақыттан,спорт секцияларында дене тәрбиесін күн сайын ұйымдастырып, қолайлы жағдайлар жасау қажет.
Дене қимыл қозғалыстың түрлері: жүгіру, қарғу, жүзу, лақтыру ,щаңғы, коньки, велосипед тебу, акро-батика өмірге қажетті дағды және іс –әрекеттерді қалыптастырады . Дене тәрбиесі ең басты күн тәртібін, яғни , еңбек, демалыс, тамақтану, ұйқы, бос уақыт ырғақтарын дұрыс ұйымдастыруда талап етеді7
Дене тәрбиесін тиімді пайдалану балалардың ақыл-ойы мен дене құрылысының дұрыс дамуына, денсау-лығын сақтауға көмектеседі. Күн тәртібін бұзбау мін-дет. Дене тәрбиесінің негізгі құралдарына дене жаттығулары, гимнастика, ойын, туризм, спорт, табиғат факторлар жатады.
Таңертенгілік жаттығуы - ол баланың дене құрылысы-ның ұйқыдан соңғы тіршілік қызметіне тез араласуына әсерін тигізіп қана қоймай, баланың сергек жүруге және көңіл- күйін көтеруге көмегін тигізеді.
Таңертенгілік бой сергіту жаттығуы - тұлғаны дұрыс қалыптасуға әсер ете отырып, тыныс алу жақсартады, қан айналу жүйесі қызметін күшейтеді, зат алмасу көмектеседі, оқушылардың зеоіктерін, мақсатқа жету ұмтылысын қалыптастырады, ақыл- ой қызметін арттырады. Ертеңгілік бойы сергіту жаттығулары оқушыларды тәртіпкілік пен бейімділікке, өзіне деген сенімділік пен белсенді қызмет атқаруға тәрбиелейді.
Дене тәрбиесінің негізгі құралдарына дене жаттығулары, гимнастика, ойын, туризм, спорт, табиғат факторлар жатады.
Таңғы жиын - ол баланың дене құрылысының ұйқыдан соңғы тіршілік қызметіне тез араласуына әсерін тейгізіп қана қоймай, баланы сергек жүруге және көңіл- күйін көтеруге көмегін тигізеді. Таңертенгілік бой сергіту жаттығуы тұлғаны дұрыс қалыптасуға әсер ете отырып, тыныс алуын жақсартады, қан айналу жүйесі қызметін күшейтеді, зат алмасу көмектеседі, балалардың мақсатқа жету ұмтылысын қалыптастырады, ақыл- ой қызметін арттырады.
Мақсаты: балаларды тәртіптілік пен бейімділкке, өзіне деген сенімділік пен белсенді қызмет атқаруға тәрбилеу.
Таңғы жиын кешені 3-4 жас
2 сәбилер тобы.
Таңғы жиын. Қыркүйек 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,тыныс алу жолдарына көңіл бөліп денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: доп/ шығыршық
Бір екі, бір екі Допты қолда
Көтеріңкі көңіл күй. ұстап,орнында жүру
Қадамдарын алшырақ.
Тамаққа тез асығайық.
*************************************************
Күннің көзі жарқырап, ( аяқтын ұшымен
Шуақтары шашылады. тұрып,қолдарыңмен допты
Қолдарымызды біз созайық, көтеріп, тартылады)
Күннің көзімен амандасайық
Ормандағы жолға тартылайық
Оңға, солға біз қарайық. ( Допты қолда ұстап
Гүлге толы айнала , басты оңға, солға бұру)
Жайқалады жасыл шөп.
*************************************************
Мықтымыз, мықтымыз, (допты қолға алып, жоғары
Қолға допты алайық. көтеру)
Жерге оны қоймайық
Биікке оны котеріп.
Күшімізді жинайық
*************************************************
Орман толы саңырауқұлақ. (доппен алға иіліп,допты
Біреуін алып, екеуін алып, аяқтын ұшына тигізу)
Себетті біз толтырдық.
Ара ұшып келді,
Ызылдады, айналды. ( доппен отырып тұру)
Гүлге қонды.
Бал жинады.
Саппен жүріп,
Денсаулығымызды нығатайық. ( Доппен орнында жүру)
Бір бірімізге рахмет айтамыз.
Таңғы жиын. Қыркүйек 3-4 апта
Мақсаты:көңіл күйлерін көтеріп,қимыл қозғалыс жасап,сөз байлығын нығайту
Қажетті құрал-жабдықтар : үнтаспа.
1.Кім? Кім?
Күнмен бірге тұрады,
Кім? Кім?
Бала бақша тұрады,
Балалар бәрі оянып.
Бір біріне күлімдеп.
Күнге қолын созады.
Қайырлы таң, жолдайды!
*************************************************
2.Балалар, күнді қуантып, оған ертегі айтайық
Шал мен кемпір болыпты.
Таңата тұрыпты
Беті қолын жуыпты.
Шұбар тауық болыпты
Жұмыртқа тауып беріпті.
Атасы да ұрыпты,
Әжесі де ұрыпты.
Тышқан жүгіріп келіпті.
Құйрығы тиіп кетіпті.
Жұмыртқа жарылып қалыпты
Ата жылапты, әже жылапты
Шұбар тауық айтыпты
Жылама ата, жылама әже
Мен сендергеалтын емес.
Жай жұмыртқа тауып берем.
Ата мен әже қуаныпты
Шұбар тауықты құшақтапты
3.Ритмикалық сурет: 1-2-3-4, 1-2, 1-2-3.
4. Күннің көзіне қараңдаршы оған біздің ертегіміз ұнады. Ол бізге өзінің жылы нұрын төгіп тұр. Кәнекей барлығымыз оған қолымызды созып, дауыстап «Қайырлы таң!» дейік.
Таңғы жиын. Қазан 1-2 апта
Мақсаты: көңіл күйлерін көтеріп,қимыл қозғалыс жасату.
Қажетті құрал-жабдықтар:үнтаспа,гүл шоғы/жалауша
1.Міне, оянып қолымыз бен
Аяғымыз билегісі келеді,
Қыздар мен ұлдар доп сияқты секіреді.
Көңілді боп, күлімдеп,
Алақанды соғады.
***********************************************************
Бір уақытта жел соғады
Аспанды бұлт жабады
Ағаштарды шайқатып,
Жаңбыр соқты шатырды
Жаңбыр шатырды тарсылдатты.
Күннің көзі тығылып.
Шуақтарын әкетті.
Балалар, күнді қуантып, оған ертегі айтайық.
Шал мен кемпір болыпты
Таңата тұрыпты.
Беті қолын жуыпты.
Шұбар тауық болыпты.
Жұмыртқа тауып беріпті.
Атасы да ұрыпты,
Әжесі де ұрыпты.
Тышқан жүгіріп келіпті.
Құйрығы тиіп кетіпті.
Жұмыртқа жарылып қалыпты
Ата жылапты, әже жылапты
Шұбар тауық айтыпты
Жылама ата, жылама әже
Мен сендергеалтын емес.
Жай жұмыртқа тауып берем.
Ата мен әже қуаныпты
Шұбар тауықты құшақтапты.
3.Ритмикалық сурет: 1-2-3-4, 1-2, 1-2-3.
4. Күннің көзіне қараңдаршы оған біздің ертегіміз ұнады. Ол бізге өзінің жылы нұрын төгіп тұр. Кәнекей барлығымыз оған қолымызды созып, дауыстап «Қайырлы таң!»дейік.
Таңғы жиын . Қазан 3-4 апта
Мақсаты: көңіл күйлерін көтеріп,қимыл қозғалыс жасату арқылы денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: ту
Бір екі, бір екі. ( орнында жүру)
Көтеріңкі көңіл күй.
Қадамдарын алшырақ
Тамаққа тез асығайық.
Күннің көзі жарқырап, (аяқтын ұшымен тұрып қолдарын
Шуақтары шашылады. көтеріп, тартылу)
Қолдарымызды біз созайық,
Күннің көзімен амандасайық
*Ормандағы жолға тартылайық (басты оңға, солға бұру)
Оңға, солға біз қарайық.
Гүлге толы айнала
Жайқалады жасыл шөп.
Мықтымыз, мықтымыз, (кубикты қолда ұстап,
Қолға кубик алайық. жоғары көтеру)
Жерге оны қоймайық
Биікке оны котеріп.
Күшімізді жинайық
Орман толы саңырауқұлақ. , ( алға иіліп,қолды
Біреуін алып, екеуін алып аяқтын ұшына тигізу)
Себетті біз толтырдық
Ара ұшып келді, ( отырып тұру)
Ызылдады, айналды.
Гүлге қонды.
Бал жинады.
*************************************************
Саппен жүріп,
Денсаулығымызды нығатайық. ( орнында жүру)
Бір бірімізге рахмет айтамыз.
************************************************
Таңғы жиын. Қараша 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,тыныс алу жолдарына көңіл бөліп денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: доп
1.Бірінен соң бірі жүру. Жеңіл жүгіру. Шеңберге тұру Жалпы дамытушылық жаттығулар
-
«Қолымыз жоғары». Бастапқы қалып:
аяқтын арасын ашу, қолды төмен түсіру. Қолды жоғары көтеріп, қолға қарау, төмен түсіру-5 рет.
-
«Тізе соғу». Бастапқы қалып: аяғымызды алшақ қою, қолымыз төменде. Төмен қарай еңкейіп тізені соғу, «тук-тук»деп айту, түзу тұру- 4 рет.
3.Пружиналар. Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолды белде ұстау.
Ақырын отырып, тізенің арасын ашу, тік тұру-4 рет
Шеңбер құрып , жеңіл жүгіру, бірінің соңынан бірі жүру.
4. Шеңбер бойымен жүру.
Ақырын жүгіру. Аяқтын ұшымен жүру. Шеңбер құру.
5.Допты бір-біріне кезекпен беру.
*************************************************
Таңғы жиын. Қараша 3-4 апта
Мақсаты: бұлшықетердің жұмысын жақсарту,тыныс алу жолдарына көңіл бөліп денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар.
Жалпы дамытушылық жаттығулар.
Б-Қ.Н-Т.
-
«Екі жаққа иілу». Бастапқы қалып: аяқты алшақ ұстау, қолымызды иыққа қою.Басты айналдыру (4рет алға/4 рет артқа басты бұру)Оңға, солға қарай иілу, түзу тұру-6 рет.
-
«Секіру» Аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Екі аяқпен рет секіру.,орнымызда тұрып жүру, тағы секіру. Шеңбер бойынша жүру.
-
. «Мотрешка»
Шеңбер бойымен жүру, ақырын жүгіру, аяқтын ұшымен жүгіру, қолды белге қою.
4.«Мотрешкалар билейді».Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолымыз төменде. Қолымызды екі жаққа созу
5.Мотрешкалар тербетіледі. Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Оңға, солға иілу, түзу тұру-5 рет.
6.Бастапқы қалып-Негізгі тұрыс.(2 аяқты алшақ қойып,таяқшаны екі қолмен ұстап-оңға /солға 2 рет бұрылу жаттығуын жасау.
Таңғы жаттығу . Желтоқсан 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,тыныс алу жолдарына көңіл бөліп денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: сылдырмақ
1. Шеңбер бойымен жүру. Ақырын жүру. Тізені жоғары көтеріп жүру.
Шеңберге тұру.
Жалпы дамытушылық жаттығулар.
-
«Сағатты жүргізу». Бастапқы қалып: аяқтын арасын ашу, қолды екі жаққа созу. Қолды бүгін кеуде алдында айналдыру, бастапқы қалыпқа оралу-5 рет.
-
«Маятник тербетіледі»Бастапқы қалып: аяқты алшақ ұстау, қолымыз белімізде. Оңға, солға қарай иіліп(айту)тик-так, бастапқы қалыпқа оралу-6 рет.
3. «Сағат сынды». Бастапқы қалып: аяқтын арасын ашу, қолды төмен ұстау. Отыру, тізені алақанмен соғу, тұру-5 рет.
2. Сылдырмақ
-
«Кубикпен соққыла». Бастапқы қалып: аяқтын арасын ашу, қолымыз кубикпен төменде,қолды жоғары көтеру,кубикті соққылау, төмен түсіру,(айту) төмен -5 рет.
2. «Екі жаққа иілу» Бастапқы қалып: аяқты алшақ ұстау, қолымыз кубиктен жоғары. Оңға, солға иілу-6 рет.
3. «Кубикті қою». Аяқты алшақ қою, кубиктер төменде. Отыру, кубикті жерге қою, тұру, отыру, кубикті алып бастапқы қалыпқа оралу 3 рет.
4.«Кубиктер жан-жақта. Бастапқы қалып: қолымызды екі жаққа ұстау, төмен түсіру-5р
*************************************************
Таңғы жиын. Желтоқсан 3-4 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту. қанайналымына назар аудару.
Қажетті құрал-жабдықтар: жалауша
Бір екі, бір екі
Көтеріңкі көңіл күй. (Жалаушаны қолда
Қадамдарын алшырақ. ұстап,орнында жүру)
Тамаққа тез асығайық.
************************************************
Күннің көзі жарқырап, (аяқтын ұшымен қолдарымен
Қолдарымызды біз созайық тұрып жалаушаны
Шуақтары шашылады. көтеріп, тартылады)
Күннің көзімен амандасайық
*************************************************
Оңға, солға біз қарайық. (Жалаушаны қолда бұру
Гүлге толы айнала ұстап басты оңға, солға )
Жайқалады жасыл шөп.
*************************************************
Мықтымыз, мықтымыз, (жалауды қолғалып, жоғары
Қолға жалаушаны алайық. көтеру)
Жерге оны қоймайық
Биікке оны котеріп.
Күшімізді жинайық
*************************************************
Ара ұшып келді,
Ызылдады, айналды. (жалаумен отырып тұру)
Гүлге қонды.
Бал жинады.
Саппен жүріп,
Денсаулығымызды нығатайық. (орнында жүру)
Бір бірімізге рахмет айтамыз.
Таңғы жиын. Қаңтар 1-2 апта
Мақсаты: бұлшықеттердің жұмысын жақсарту қан айналымына назар аудару.Сүйектердің жұмысын жақсарту.
Қажетті құрал-жабдықтар:доп
1.Ұйқыдан ояну үшін,
Бәріміз созылайық.
Созылып
Алға,артқа иілу
Бұрыламыз терезеге
Қабырғаға
Жаттығу жасаймыз
Арқамыз демалу үшін
Денені оңға,солға бұрамыз.
**********************************************
2.Мықты болу үшін
Жаттығу жасаймыз
Орында тұрып,адымдау
Қолдарың белінде ұстап,
Демдерін ішке алу,сыртқа шығару.
Тереңнен демалу.
Орында тұрып,адымдау.
Алақандарын шапалақтау
Екі қолын екі жаққа созу.
Оң қолмен лақтыруды бейнелейміз.
3.Ойын: «Допты аяқтың астымен жүргізу»
Таңғы жиын. Қаңтар 3-4апта
Мақсаты: бұлшықеттердің жұмысын жақсарту.
Қанайналымына назар аудару.Сүйектердің жұмысын жақсарту.
Бірінен соң бірі жүру.Аяқтың ұщымен жүру.
-
«Көңілді қолдар»
Бастапқы қалып:аяқты алшақ қою,қолды төмен ұстау.Қолды алға көтеру,алақанды айналдыру,түсіру-5 рет
-
«Көңілді аяқтар»
Бастапқы қалып:жерге отырып аяқты екі жаққа қою,қолды төмен түсіру.Алға еңкею,қолмен аяқтың басын ұстау,түзелу-5рет.
-
«Орында тұрып екі аяқпен секіру»
Бастапқы қалып:аяқты алшақ қою,қолымыз төменде 8 рет орныныда секіру.
-
«Бірінің соңынан бірі жүру»
1.«Қолымызды жылытамыз»
Бастапқы қалып:аяқты алшақ қою,қолымызды төмен ұстау..Қолды көтеру,кеуде алдына шапалақ жасау, «хлоп»деп айту,төмен түсіру-5рет.
2. «Аяғымызды жылытамыз»
Бастапқы қалып:
Жерде тұрып,аяқты алшақ қою,қолды төмен түсіру.Еңкею тізенін шапалақтап,»хлоп»айту,түзелу-5рет.
3 « Секіреміз»
Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою,қолымызыд төмен ұстау.6 рет екі аяқпен орында секіру,орында тұрып жүру,секіруді қайталау.
Шеңберде тұрып,бір-бірінің соңынан жүру.
-
«Қояндар тыңдайды»
Бастапқы қалып: аяқты алшақ ұстау,қолды төмен түсіру.Қолды жоғары көтеру,сұқ саусағымызды құлағымызға қойып-уқалап қолды төмен түсіру.
-
«Қояндар аяқтарын біледі»
Бастапқы қалып:отырып,аяқ бірге,қол төменде.Аяқты өзімізге тарту,қолымен құшақтау,аяқты созу-5рет.
Таңғы жиын. Ақпан 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту.қанайналымына назар аудару.Сүйектердің жұмысын жақсарту
Қажетті құрал - жабдықтар: үнтаспа.
Балалар қимылды мәтінге сәйкес орындайды.
Бастапқы қалып-Негізігі тұрыс:
Біздің көңілді аңдардың аяқтары жыбырлайды
Топ-топ-топ,топ-топ,топ,
Аяқтары шаршаса,
Қолдарын шапалақпен соғады,
Хлоп-хлоп,хлоп-хлоп
Еңкейіп жүріп,
Би билейді көңілді,
Жүгіреді адымдап,
Қолды жоғары көтеріп
Адымдап жүреді,
Аулада ойнайды (алақанды жұмып,орнында айналу)
Мерекелі мерекелі (алақанды шапалақтау)
Күн бүгінгі берекелі.
Таңғы жиын. Ақпан 3-4 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,тыныс алу жолдарына көңіл бөліп денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: Гимнастикалық таяқшалар.
Жалпы дамытушылық жаттығулар.
Б-Қ.Н-Т.
-
«Екі жаққа иілу» Бастапқы қалып: аяқты алшақ ұстау, қолымызды иыққа қою.Басты айналдыру (4рет алға/4 рет артқа басты бұру)Оңға, солға қарай иілу, түзу тұру-6 рет.
-
«Секіру» Аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Екі аяқпен рет секіру.,орнымызда тұрып жүру, тағы секіру. Шеңбер бойынша жүру.
-
«Мотрешка»
Шеңбер бойымен жүру, ақырын жүгіру, аяқтын ұшымен жүгіру, қолды белге қою.
-
«Мотрешкалар билейді».Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолымыз төменде. Қолымызды екі жаққа созу, төмен түсіру -5 рет.
5.Мотрешкалар тербетіледі. Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Оңға, солға иілу, түзу тұру-5 рет.
6.Бастапқы қалып-Негізгі тұрыс.(2 аяқты алшақ қойып,таяқшаны екі қолмен ұстап-оңға /солға 2 рет бұрылу жаттығуын жасату.
Таңғы жиын. Наурыз 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,кез келген тапсырманы қозғалыста орындау.
Қажетті құрал-жабдықтар: гир
Жұмбақ:Теңселіп басып аң келеді,
Таңқурай кезіп,бал кезіп. (аю)
Бірге екеуіміз секірейік,жүгірейік.
Алақанды соғайық,
Аяқпен басайық.
Біз көңілід балалар
Біздің атымыз-аюлар.
Жоғарлаумен ойнауды ұнатамыз.
Аю орманмен жүгіріп,
Екі аяғын көтеріп,
Жәндіктерді қозғамайды.
Аю келе жатып.
Тыныыш өзенге кездесті.
Малтып-малтып өзеннен өтті.
Өзеннің шетіне жетті.
Аю ауырмау үшін
Денесін жылыттайық.
Аю келе жатып
Шалшық суға кездесті.
Шалшық судан секірді.
Шапшаң-шапшаң қоян сияқты.
Аю орманға келді.
Орманда жаңғақ терді.
Күші көп болу үшін
Басын айналдырды
Мықты болу үшін
Артынан қайталайық.
Гирді көтереміз
1-2-3-4-5 гирді қоямыз.
Таңғы жиын. Наурыз 3-4 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту.
Қажетті құрал-жабдықтар:доп
1.Ұйқыдан ояну үшін,
Бәріміз созылайық.
Созылып
Алға,артқа иілу
Бұрыламыз терезеге
Қабырғаға
Жаттығу жасаймыз
Арқамыз демалу үшін
Денені оңға,солға бұрамыз.
***********************************************
2.Мықты болу үшін
Жаттығу жасаймыз
Орында тұрып,адымдау
Қолдарың белінде ұстап,
Демдерін ішке алу,сыртқа шығару.
Тереңнен демалу.
Орында тұрып,адымдау.
Алақандарын шапалақтау
Екі қолын екі жаққа созу.
Оң қолмен лақтыруды бейнелейміз.
3.Ойын: «Допты аяқтың астымен жүргізу»
Таңғы жиын. Сәуір 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,қанайналымына назар аудару.
Қажетті құрал-жабдықтар: жалауша
Бір екі, бір екі (Жалаушаны қолда ұстап,
Көтеріңкі көңіл күй. орнында жүру)
Қадамдарын алшырақ.
Тамаққа тез асығайық.
*************************************************
Күннің көзі жарқырап, (аяқтын ұшымен тұрып,
Шуақтары шашылады. қолдарыңмен жалаушаны
Қолдарымызды біз созайық, көтеріп, тартылады)
Күннің көзімен амандасайық
************************************************
Мықтымыз, мықтымыз, (жалауды қолға алып
Қолға жалаушаны алайық. жоғары көтеру)
Жерге оны қоймайық
Биікке оны котеріп.
Күшімізді жинайық
*************************************************
Ара ұшып келді,
Ызылдады, айналды. жалаумен отырып тұру
Гүлге қонды.
Бал жинады.
*************************************************
Таңғы жиын . Сәуір 3-4 апта
Мақсаты:көңіл күйлерін көтеріп,қимыл қозғалыс жасап,сөз байлығын нығайту
Қажетті құрал - жабдықтар: үнтаспа.
1.Кім? Кім?
Күнмен бірге тұрады,
Кім? Кім?
Бала бақша тұрады,
Балалар бәрі оянып.
Бір біріне күлімдеп.
Күнге қолын созады.
Қайырлы таң, жолдайды!
2.Балалар, күнді қуантып, оған ертегі айтайық
Шал мен кемпір болыпты.
Таң ата тұрыпты
Беті қолын жуыпты.
Шұбар тауық болыпты
Жұмыртқа тауып беріпті.
Атасы да ұрыпты,
Әжесі де ұрыпты.
Тышқан жүгіріп келіпті.
Құйрығы тиіп кетіпті.
Жұмыртқа жарылып қалыпты
Ата жылапты, әже жылапты
Шұбар тауық айтыпты
Жылама ата, жылама әже
Мен сендергеалтын емес.
Жай жұмыртқа тауып берем.
Ата мен әже қуаныпты
Шұбар тауықты құшақтапты
3.Ритмикалық сурет: 1-2-3-4, 1-2, 1-2-3.
4. Күннің көзіне қараңдаршы оған біздің ертегіміз ұнады. Ол бізге өзінің жылы нұрын төгіп тұр. Кәнекей барлығымыз оған қолымызды созып, дауыстап
«Қайырлы таң!»дейік.
Таңғы жиын. Мамыр 1-2 апта
Мақсаты: көңіл күйлерін көтеріп,қимыл қозғалыс жасату арқылы денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал - жабдықтар: шаршы
1.Балалар бір-біріне қараңдар да күлімсіреңдер.Жүздерің қандай мейірімді!Неге олай екенін білесіңдер ме? Себебі –бүгін қайырлы таң!Шеңбер құрып тұра қалайық,мен таңның қайырлылығын өз алақанымен сендерге табыс етем,ал сендер шеңбер бойымен «Қайырлы таң!»-деп бір-біріне айтыңдар.
Бір екі, бір екі
Көтеріңкі көңіл күй.
Қадамдарын алшырақ. орнында жүру
Тамаққа тез асығайық.
Күннің көзі жарқырап,
Шуақтары шашылады.
Қолдарымызды біз созайық, аяқтын ұшымен тұрып, қолдарын көтеріп, тар тылу.
Күннің көзімен амандасайық
Ормандағы жолға тартылайық
Оңға, солға біз қарайық.
Гүлге толы айнала басты оңға, солға бұру
Жайқалады жасыл шөп.
Мықтымыз, мықтымыз, ( кубикты қолда ұстап,
Қолға кубик алайық. жоғары көтеру)
Жерге оны қоймайық
Биікке оны котеріп.
Күшімізді жинайық
Орман толы саңырауқұлақ.
Біреуін алып, екеуін алып, алға иіліп,қолды аяқтын ұшына тигізу
Себетті біз толтырдық
Ара ұшып келді,
Ызылдады, айналды. отырып тұру
Гүлге қонды.
Бал жинады.
Саппен жүріп,
Денсаулығымызды нығатайық. орнында жүру
Бір бірімізге рахмет айтамыз.
Таңғы жиын . Мамыр 3-4 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,тыныс алу жолдарына көңіл бөліп денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар.
Жалпы дамытушылық жаттығулар.
Б-Қ.Н-Т.
1. «Екі жаққа иілу» Бастапқы қалып: аяқты алшақ ұстау, қолымызды иыққа қою.Басты айналдыру (4рет алға/4 рет артқа басты бұру)Оңға, солға қарай иілу, түзу тұру-6 рет.
2. «Секіру» Аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Екі аяқпен рет секіру.,орнымызда тұрып жүру, тағы секіру. Шеңбер бойынша жүру.
3. «Мотрешка»
Шеңбер бойымен жүру, ақырын жүгіру, аяқтын ұшымен жүгіру, қолды белге қою.
4. «Мотрешкалар билейді».Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолымыз төменде. Қолымызды екі жаққа созу, төмен түсіру -5 рет.
5.Мотрешкалар тербетіледі. Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Оңға, солға иілу, түзу тұру-5 рет.
6.Бастапқы қалып-Негізгі тұрыс.(2 аяқты алшақ қойып,таяқшаны екі қолмен ұстап-оңға /солға 2 рет бұрылу жаттығуын жасату.
Таңғы жиын. Маусым 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту.қанайналымына назар аудару.Сүйектердің жұмысын жақсарту
Қажетті құрал-жабдықтар: үнтаспа
Балалар қимылды мәтінге сәйкес орындайды.
Бастапқы қалып-негізігі тұрыс:
Біздің көңілді аңдардың аяқтары жыбырлайды
Топ-топ-топ,топ-топ,топ,
Аяқтары шаршаса,
Қолдарын шапалақпен соғады,
Хлоп-хлоп,хлоп-хлоп
Еңкейіп жүріп,
Би билейді көңілді,
Жүгіреді адымдап,
Қолды жоғары көтеріп
Адымдап жүреді,
Аулада ойнайды (алақанды жұмып,орнында айналу)
Мерекелі мерекелі (алақанды шапалақтау)
Күн бүгінгі берекелі.
Таңғы жиын . Маусым 3-4 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,тыныс алу жолдарына көңіл бөліп денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар.
Жалпы дамытушылық жаттығулар.
Б-Қ.Н-Т.
-
«Екі жаққа иілу»Бастапқы қалып: аяқты алшақ ұстау, қолымызды иыққа қою.Басты айналдыру (4рет алға/4 рет артқа басты бұру)Оңға, солға қарай иілу, түзу тұру-6 рет.
-
«Секіру»Аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Екі аяқпен рет секіру.,орнымызда тұрып жүру, тағы секіру. Шеңбер бойынша жүру.
-
«Мотрешка»
Шеңбер бойымен жүру, ақырын жүгіру, аяқтын ұшымен жүгіру, қолды белге қою.
-
«Мотрешкалар билейді».Бастапқы қалып: аяқты
алшақ қою, қолымыз төменде. Қолымызды екі жаққа созу, төмен түсіру -5 рет.
5.Мотрешкалар тербетіледі. Бастапқы қалып: аяқты алшақ қою, қолымыз белімізде. Оңға, солға иілу, түзу тұру-5 рет.
6.Бастапқы қалып-Негізгі тұрыс.(2 аяқты алшақ қойып,таяқшаны екі қолмен ұстап-оңға /солға 2 рет бұрылу жаттығуын жасату.
Таңғы жиын. Шілде 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту,кез келген тапсырманы қозғалыста орындау.
Қажетті құрал-жабдықтар: гир
«Аю балаларымен»
Жұмбақ:Теңселіп басып аң келеді,
Таңқурай кезіп,бал кезіп. (аю)
Бірге екеуіміз секірейік,жүгірейік.
Алақанды соғайық,
Аяқпен басайық.
Біз көңілід балалар
Біздің атымыз-аюлар.
Жоғарлаумен ойнауды ұнатамыз.
Аю орманмен жүгіріп,
Екі аяғын көтеріп,
Жәндіктерді қозғамайды.
Аю келе жатып.
Тыныыш өзенге кездесті.
Малтып-малтып өзеннен өтті.
Өзеннің шетіне жетті.
Аю ауырмау үшін
Денесін жылыттайық.
Аю келе жатып
Шалшық суға кездесті.
Шалшық судан секірдіі.
Шапшаң-шапшаң қоян сияқты.
Аю орманға келді.
Орманда жаңғақ терді.
Күші көп болу үшін
Басын айналдырды
Мықты болу үшін
Артынан қайталайық.
Гирді көтереміз
1-2-3-4-5 гирді қоямыз.
Таңғы жаттығу. Шілде. 3-4апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту.қанайналымына назар аудару.Сүйектердің жұмысын жақсарту.
Қажетті құрал-жабдықтар: доп
1.Ұйқыдан ояну үшін,
Бәріміз созылайық.
Созылып
Алға,артқа иілу
Бұрыламыз терезеге
Қабырғаға
Жаттығу жасаймыз
Арқамыз демалу үшін
Денені оңға,солға бұрамыз.
2.Мықты болу үшін
Жаттығу жасаймыз
Орында тұрып,адымдау
Қолдарың белінде ұстап,
Демдерін ішке алу,сыртқа шығару.
Тереңнен демалу.
Орында тұрып,адымдау.
Алақандарын шапалақтау
Екі қолын екі жаққа созу.
Оң қолмен лақтыруды бейнелейміз.
3.Ойын: «Допты аяқтың астымен жүргізу»
Таңғы жиын. Тамыз 1-2 апта
Мақсаты:бұлшықтердің жұмысын жақсарту.қанайналымына назар аудару.Сүйектердің жұмысын жақсарту.
Қажетті құрал-жабдықтар: жалауша
Бір екі, бір екі
Көтеріңкі көңіл күй.
Қадамдарын алшырақ.
Тамаққа тез асығайық. ұстап,орнында жүру)
*************************************************
Мықтымыз, мықтымыз, (жалауды қолға алып,жоғары
Қолға жалаушаны алайық. көтеру)
Жерге оны қоймайық
Биікке оны котеріп.
Күшімізді жинайық
Саппен жүріп,
Денсаулығымызды нығатайық. ( орнында жүру)
Бір бірімізге рахмет айтамыз.
Таңғы жиын. Тамыз. 3-4 апта
Мақсаты:көңіл күйлерін көтеріп,қимыл қозғалыс жасап,сөз байлығын нығайту
Қажетті құрал-жабдықтар:үнтаспа.
1.Кім? Кім?
Күнмен бірге тұрады,
Кім? Кім?
Бала бақша тұрады,
Балалар бәрі оянып.
Бір біріне күлімдеп.
Күнге қолын созады.
Қайырлы таң, жолдайды!
2.Балалар, күнді қуантып, оған ертегі айтайық
Шал мен кемпір болыпты.
Таңата тұрыпты
Беті қолын жуыпты.
Шұбар тауық болыпты
Жұмыртқа тауып беріпті.
Атасы да ұрыпты,
Әжесі де ұрыпты.
Тышқан жүгіріп келіпті.
Құйрығы тиіп кетіпті.
Жұмыртқа жарылып қалыпты
Ата жылапты, әже жылапты
Шұбар тауық айтыпты
Жылама ата, жылама әже
Мен сендергеалтын емес.
Жай жұмыртқа тауып берем.
Ата мен әже қуаныпты
Шұбар тауықты құшақтапты
3.Ритмикалық сурет: 1-2-3-4, 1-2, 1-2-3.