Ұйымдастырған оқу қызметінің
технологиялық картасы Уақыты:
«Ақбота» Ересектер тобы
Білім беру саласы:Әлеумет
Бөлім:Өзін-өзі тану
Пәнаралық байланыс:сөйлеуді дамыту, сурет, көркем әдебиет
Тақырыбы: «Елімді мен қорғаймын!»
Мақсаты:
-
«Қамқорлық»ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу.
-
қамқорлық ұғым туралы түсінік беру;
-
қамқорлық жасай білу дағдыларыне дамыту,
-
қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: қамқорлық, адамгершілік.
Полингвалдық компонент: жақсы-жорошо-good, жаман-плохой-bad , бала-ребенок-child
Көрнекілік: сурет үлгілері, мақал, мәтел, бейне таспа.
|
Іс-әрекеттің кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себебті (дәлелді) - ықпалды |
Шаттық шеңбер: Балалар шеңбер құрып тұрады.Әр түрлі суреттерібар карочкалар (су,күн,ағаш,т.б.)үлестіріліп беріліп,әркім өз суреттеріне сәйкес көршісіне жылы тілектер білдіреді. Аяна, күндей күліп жүр.(күннің суреті) арман Тәрбиеші балаларды достық көрмесіне шақырады. |
Балалар шеңбер құрып, қол ұстасып тұрады,тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады.
Балалар қуана келіседі. |
|
Ұйымдастыру-барлау
Ұйымдастыру- барлау |
Тәрбиеші балаларға Қазақстанымызда көп ұлт екенімізді, сол ұлттардың салт –дәстүрлері туралы әңгімелеп айтып береді. Сұрақтар: -Біздің Қазақстанымызда әр ұлттар тұрады, ал сендер осы ұлттарды атап бере аласыңдар ма? -Біздің ол ұлттармен қарым-қатынасымыз қандай? -Өз балабақшамыздың ішінде қандай ұлттың тілін меңгеріп жатырмыз. -Осы меңгеріп жатқан тілімізден өлең айтып бере аласыңдар ма? Дидактикалық ойын: «Не деу керек?» Тәрбиеші балаларға Ә.Дүйсенбаевтін өлеңін оқып береді. Жақсылыққа бақытқа, Талпынған әр уақытта. Бала біткен дос –бауыр, Болмасын еш тосқауыл. Ақпыз, қара, сарымыз Ағайынбыз бәріміз. Дидактикалық ойын: Полингвалдық компонент: жақсы-жорошо-good, жаман-плохой-bad , бала-ребенок-child Тынышытқ сәті: Балалар, денелерін түзу ұстап,бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырып, терең тыныс алады. Сергіту сәті: «Достарды біз қолдаймыз!» (01-В-№14) «Достық» Тәрбиеші балаларға «Екі дос» туралы әңгіме оқып береді. |
Балалар тәрбиешінің айтқан әңгімесін мұқият тыңдайды. Біздің Қазақстанда қазақ, орыс, неміс, татар т.б. ұлт өкілдері тұрады. -Біз басқа ұлт өкілдерімен тату –тәті тұрамыз. -Өзіміздің ана тілімізді меңгеріп жатырмыз. «Отан»-әнін орындайды. Балалар ойында қойылған сұрақтарға жауапбереді. Балалар өлеңді мұқият тыңдайды. Балалар ойында тату –тәтті ойнайтындарын айтады. Балалар көздерін жұмып бір сәт ауаны терең жұтып, еркін тыныс алады. Тәрбиеші мен бірге өлең жолдарын айта отырып қимыл –қозғалыс жасайды. Балалар тәрбиеші оқыған әңгімені мұқият тыңдап, қойылған сұрақтарға толықтай жауап береді. |
|
Рефлексифтік- қорытындылау |
Тәрбиеші балалардан қайда барғандарын, онда не көргендерін, қандай ұлттар тұратыңдарын сұрап ҰОҚ-не жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. |
Балалар достық көрмесіне барғандарын, тату доспыз бәріміз деген тақырыпта әңгімелескендерін айтып қорытындылайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:
-
Қазақстанда әр түрлі ұлт өкілдері тұратынын білу керек.
Не туралы түсінігі болу керек:
-
Барлық ұлт өкілдері тату тұратыны жайында түсінігі болу керек.
Істей алу керек:
-
Әр қашанда бір бірлеріне көмектесіп, қамқор жасай алу керек.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мектепке дейінгі мекемелерде инклюзивті білім беру" тәрбипшілерге арналған кеңес
"Мектепке дейінгі мекемелерде инклюзивті білім беру" тәрбипшілерге арналған кеңес
Ұйымдастырған оқу қызметінің
технологиялық картасы Уақыты:
«Ақбота» Ересектер тобы
Білім беру саласы:Әлеумет
Бөлім:Өзін-өзі тану
Пәнаралық байланыс:сөйлеуді дамыту, сурет, көркем әдебиет
Тақырыбы: «Елімді мен қорғаймын!»
Мақсаты:
-
«Қамқорлық»ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу.
-
қамқорлық ұғым туралы түсінік беру;
-
қамқорлық жасай білу дағдыларыне дамыту,
-
қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: қамқорлық, адамгершілік.
Полингвалдық компонент: жақсы-жорошо-good, жаман-плохой-bad , бала-ребенок-child
Көрнекілік: сурет үлгілері, мақал, мәтел, бейне таспа.
|
Іс-әрекеттің кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себебті (дәлелді) - ықпалды |
Шаттық шеңбер: Балалар шеңбер құрып тұрады.Әр түрлі суреттерібар карочкалар (су,күн,ағаш,т.б.)үлестіріліп беріліп,әркім өз суреттеріне сәйкес көршісіне жылы тілектер білдіреді. Аяна, күндей күліп жүр.(күннің суреті) арман Тәрбиеші балаларды достық көрмесіне шақырады. |
Балалар шеңбер құрып, қол ұстасып тұрады,тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады.
Балалар қуана келіседі. |
|
Ұйымдастыру-барлау
Ұйымдастыру- барлау |
Тәрбиеші балаларға Қазақстанымызда көп ұлт екенімізді, сол ұлттардың салт –дәстүрлері туралы әңгімелеп айтып береді. Сұрақтар: -Біздің Қазақстанымызда әр ұлттар тұрады, ал сендер осы ұлттарды атап бере аласыңдар ма? -Біздің ол ұлттармен қарым-қатынасымыз қандай? -Өз балабақшамыздың ішінде қандай ұлттың тілін меңгеріп жатырмыз. -Осы меңгеріп жатқан тілімізден өлең айтып бере аласыңдар ма? Дидактикалық ойын: «Не деу керек?» Тәрбиеші балаларға Ә.Дүйсенбаевтін өлеңін оқып береді. Жақсылыққа бақытқа, Талпынған әр уақытта. Бала біткен дос –бауыр, Болмасын еш тосқауыл. Ақпыз, қара, сарымыз Ағайынбыз бәріміз. Дидактикалық ойын: Полингвалдық компонент: жақсы-жорошо-good, жаман-плохой-bad , бала-ребенок-child Тынышытқ сәті: Балалар, денелерін түзу ұстап,бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырып, терең тыныс алады. Сергіту сәті: «Достарды біз қолдаймыз!» (01-В-№14) «Достық» Тәрбиеші балаларға «Екі дос» туралы әңгіме оқып береді. |
Балалар тәрбиешінің айтқан әңгімесін мұқият тыңдайды. Біздің Қазақстанда қазақ, орыс, неміс, татар т.б. ұлт өкілдері тұрады. -Біз басқа ұлт өкілдерімен тату –тәті тұрамыз. -Өзіміздің ана тілімізді меңгеріп жатырмыз. «Отан»-әнін орындайды. Балалар ойында қойылған сұрақтарға жауапбереді. Балалар өлеңді мұқият тыңдайды. Балалар ойында тату –тәтті ойнайтындарын айтады. Балалар көздерін жұмып бір сәт ауаны терең жұтып, еркін тыныс алады. Тәрбиеші мен бірге өлең жолдарын айта отырып қимыл –қозғалыс жасайды. Балалар тәрбиеші оқыған әңгімені мұқият тыңдап, қойылған сұрақтарға толықтай жауап береді. |
|
Рефлексифтік- қорытындылау |
Тәрбиеші балалардан қайда барғандарын, онда не көргендерін, қандай ұлттар тұратыңдарын сұрап ҰОҚ-не жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. |
Балалар достық көрмесіне барғандарын, тату доспыз бәріміз деген тақырыпта әңгімелескендерін айтып қорытындылайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:
-
Қазақстанда әр түрлі ұлт өкілдері тұратынын білу керек.
Не туралы түсінігі болу керек:
-
Барлық ұлт өкілдері тату тұратыны жайында түсінігі болу керек.
Істей алу керек:
-
Әр қашанда бір бірлеріне көмектесіп, қамқор жасай алу керек.
шағым қалдыра аласыз













