"Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016
жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына өзгерістер енгізу
туралы
Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24
қыркүйектегі № 412 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет
министрлігінде 2020 жылғы 28 қыркүйекте № 21290 болып
тіркелді
БҰЙЫРАМЫН:
1.
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын
бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №
499 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді
мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелді, Қазақстан
Республикасы нормативтік құқықтық актілер эталондық бақылау
банкінде 2016 жылғы 12 қазанда жарияланды) мынадай өзгерістер
енгізілсін:
көрсетілген
бұйрықтың кіріспесі мынадай редакцияда
жазылсын:
"Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан
Республикасы Заңының 5-бабының 6) тармақшасына сәйкес және Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №
604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие
мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын (Қазақстан
Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу
тізілімінде № 17669 болып тіркелді) іске асыру
мақсатында БҰЙЫРАМЫН:";
көрсетілген
бұйрыққа 1-қосымша осы
бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда
жазылсын.
2.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке
дейінгі және орта білім комитеті заңнамада белгіленген
тәртіппен:
1)
осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде
мемлекеттік тіркелуін;
2)
осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің
интернет-ресурсында орналастыруды;
3)
осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні
ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң
департаментіне осы
тармақтың 1), 2)
тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы
туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз
етсін.
3.
Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым вице-министріне
жүктелсін.
4.
Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он
күн өткен соң қолданысқа
енгізіледі.
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
|
А.
Аймагамбетов
|
|
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 24 қыркүйегі
№ 412 Бұйрыққа
қосымша
|
|
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым
министрінің міндетін
атқарушының
2016 жылғы 12 тамыздағы
№ 499 бұйрығына
1-қосымша
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік
оқу бағдарламасы
1-тарау. Түсіндірме
жазба
1.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы
(бұдан әрі - Бағдарлама) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы
Заңының 5 және 14-баптарына,
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31
қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие
мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының (Қазақстан
Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу
тізілімінде № 17669 болып тіркелді) талаптарына сәйкес
әзірленді.
2.
Бағдарламаның мақсаты: мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу
мен оқыту үшін қолайлы және қауіпсіз білім беру жағдайларын жасау,
балалардың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім, білік және
дағдыларды, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру, "Рухани
жаңғыру" бағдарламасын іске асыру аясында ұлттық салт-дәстүрлерге
және жалпы адамзаттық құндылықтарға негізделген патриотизм мен
толеранттылыққа тәрбиелеу, сондай-ақ балалардың мектепте оқуға
әлеуметтік-психологиялық, тұлғалық, ерік, физикалық және зияткерлік
дайындығын қалыптастыру.
3.
Бағдарламаның міндеттері: баланың өмірін қорғауды және денсаулығын
нығайтуды және олардың әлеуметтенуін қамтамасыз ететін
заттық-кеңістіктік дамытушы орта құру, мектепке дейінгі білім
берудің сабақтастығы мен үздіксіздігі ұстанымдарын қамтамасыз ету,
балалардың зияткерлік, әлеуметтік және тұлғалық дамуына бағытталған
білім беру салаларын кіріктіру, инновациялық әдістер мен
технологияларды қолдану, тәрбиелеу, дамыту және оқыту мндеттерінің
бірлігін қамтамасыз ету, мектепке дейінгі ұйым, мектеп пен
отбасының бірлескен ынтымақтастығы, мектеп жасына дейінгі балаларды
тәрбиелеуде ата-аналар қауымдастығының қажеттілігін
қанағаттандыру.
4.
Бағдарлама мазмұны:
1)
күтілетін оқыту нәтижелері түрінде ұсынылған мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізуге;
2)
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту және бастауыш білім беру
арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып,
сабақтастық пен үздіксіздік қағидаларын қамтамасыз
етуге;