Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Сабақ барысында оқушыларды
үздіксіз саралап отырамын. Ұжыммен жұмыс жасағанда
оқушылар қарқынын анықтап «Қарқын» , «Диалог және қолдау»
әдістерімен саралаймын. Оқушылар деңгейіне байланысты тапсырма
беріп, «Тапсырма» әдісімен саралап отырдым. Қабілеті жоғары
оқушыларға күрделі тапсырмалар беріп, білімдерін нығайтамын.
Қабілетін төмен оқушыларға қолдау білдіріп, жеңіл тапсырма
ұсынамын.
Сараланған
тапсырма Егер фотоэлектрондардың
кинетикалық энергиясы 4,5·10-20
Дж, ал электрондардың металдан
шығу жұмысы 7,6·10-19
Дж болса, металл бетін
жарықтандыратын жарық толқынының ұзындығы
(һ=6,63·10-34
Дж·с
с=3·108м/с)
|
Оқушыларды әр сұрақтарға жауап
беріп, әр тапсырманы орындаған сайын бағалау әдістерін қолданып,
бағалап отырамын.
Ұжымдық жұмыс
жасағанда оқушыларды «Комментарий
бер», «
Like»,
әдістерімен бағалау жұмыстарын
жүргіземін. Жеке жұмыс жасағанда "Серпілген сауал" тәсілі арқылы
оқушылар өзара бағалау жүргізеді.
|
Оқушылардың партада
дұрыс отыруын және арақашықтық сақтауын, маскалы режимді
қадағалаймын.
|