Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп: Қырық құдық ауылы орта мектебі |
|||||
|
Күні-20.09.16. 1-тоқсан. 8- сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Айгисова С.Е. |
|||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:12 |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектептегі күн |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдайды,түсінеді және оларды қабылдайды. Т5.1.1.1 Тыңдағандарын түсінеді,қимыл арқылы көрсете алады. А4 1.1 Сурет арқылы мәселені түсінгенін көрсетеді. А6 1.1 Қарапайым тілмен айтады. |
|||||
|
Ойлау деңгейлері |
Бағалау критерийлері |
|||||
|
Білу және түсіну |
Зейін қойып тыңдайды,сурет арқылы айтады. Қимыл арқылы көрсете алады. |
|||||
|
Анализ |
Мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды.
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: Сөзді зейін қойып тыңдайды,тыңдағанды қабылдайды. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көбі іс-қимыл көмегімен көрсете алады,аса қызығушылықпен тыңдайды; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Түсінеді ,анық сөйлейді. Сұрақтарға жауап бере алады. Сұрақ қоя алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Тыңдағандарын түсінеді, қарапайым тілмен айтады.қимыл арқылы көрсете алады. |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үзіліс,қоңырау, түскі ас, бірінші сабақ, соңғы сабақ. |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Қазақ тілі сабағы нешінші сабақ? Мектепке нешеде келесің? Сабақ нешеде басталады? |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Тыңдалым мен айтылымға көмек |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру Сынып, мектеп туралы өткен білімдерімен бүгінгі сабақ жоспарын құра отыра , білімдерін тереңдету. |
|||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
5 мин Басы 6минут ( Қимылмен бейнелеу) Сұрақ-жауап әдісі Сұрақ арқылы айтылым дағдысына жетелеу (Ойлау қабілеттерін дамыта, Айтылым дағдысын жеткізу) 11 минут (Бір минут стратегиясы) |
Ынтымақтастық ахуал. Оқушылар бір-біріне сәттілік тіледі. Топқа бөлеміз 1-топ Қоңырау 2-топ Сынып 3-топ Сілтеу таяқшасы Сабақтың мақсаты айтылады. 1.Тақырыпқа сай кітап, сурет көрсетіледі. Мұғалімнің көмегімен тақырыпты ашу үшін мектептегі күннің бір сәтін көрсетеміз; кітап оқу,сілтеу таяқшасымен сурет көрсету, тақтаға жазу. (Мен қайда тұрмын?) (Мен не істеп жатырмын?), Қимылмен көрсеткенді түсінеді, Сұраққа дұрыс жауап береді. 1.Тапсырма .(Топтық жұмыс) Менің мектептегі бір күнім Суреттің көмегімен топ бойынша мектептегі бүгінгі бір күніміздің анықтап , дәлелдейміз
3-Топ дене шынықтыру ( доп, секіртпе, кегли ,гір) Шашыранды суреттерді ретімен қою Дескриптор Қандай пән екенін анықтады, дәлелдеді. Тақырыпқа байланысты сөздерді тоқтаусыз,қайталаусыз және қатесіз айта алады. |
Сурет арқылы топқа бөлеміз Қоңырау,Сынып, Сілтеу таяқшасы
|
|
|||
|
Ортасы (Айтылым) Сұрақ-жауап әдісі 12 минут Әріптестер стратегиясы |
2.Тапсырма( Жұптық жұмыс) Басы және соңы бар алты сурет бар кеспе қағаздарды көрсетемін және оларды мағынасына қарай сұраққа жауап бере отыра біріктірулерін сұраймын. Суреттің басы. * Сен мектептен келгенде не істейсің? *Сыныпта қайда отырасың? * Сағат 4-те не істейсің? *Бос уақытта не істейсің? *Сабақтан соң қайда барасың? Суреттің соңы. ..... тамақ ішемін. ... партама отырамын. ... ойын ойнаймын. ... сурет саламын. ... үйге барамын. Дескриптор Сұрақ-жауапты дұрыс қолдана алады |
|
||||
|
Соңы Тыңдалым (11 минут іс-қимылмен көрсетеді |
Тапсырма (Жеке жұмыс) 3.МК 1. Орныңнан тұр. 2. Кітабыңды досыңа бер. 3. Тақтаны сүрт. 4. Күнделігіңді мұғалімге бер. 5. Дәптеріңді көрсет. 6. Есікті жап. Дескриптор Тыңдағанын қимыл арқылы көрсетеді. Рефлексия: баланың көңіл –күйі арқылы сабақты қалай түсінгендерін бақылау. |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
|
1.Зейін қойып тыңдайды,сурет арқылы айтады. 2.Қимыл арқылы көрсете алады. |
-суреттерді тақырыбымен және бастапқы бөлімімен сәйкестендіреді; -суреттерді сипаттайды; - сурет арқылы қарапайым тілде айтады. - сұраққа дұрыс жауап бере алады. |
|
Мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды.
|
|
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймыз? |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабаққа дейінгі рефлексия қаблеті қандай? 4 –дағды бойынша несі төмен |
||
|
Сабақ басталғалы аз уақыт болсада, оқушылардың тілінің дамығаны байқалды, бірақ тыңдалым мен айтылымға әлді де көп көңіл бөлу керек. |
||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия тапсырма көмектесті (тиімді, тиімсіз) 1-тапсырма бойынша өздерінің мектептегі бір күндік уақытын жасай алғандарын және қарапайым тілмен айта білгендері . Тиімді болды тақырыпқа байланысты сөздерді тоқтаусыз,қайталаусыз және қатесіз айта алады 2-тапсырма бойынша бір-біріне қойған сұраққа –жауап бере алды. 3-тапсырма.Мұғалім қойған сұраққа қимылмен көрсете алды, тақырыпты түсінгендерін байқадық. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп: Қырық құдық ауылы орта мектебі |
||||
|
Күні,айы 4-тоқсан |
Мұғалімнің аты-жөні: Айгисова С.Е. |
||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:12 |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрігерге қаралу |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
О1.1.1. Таныс сөздерді буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді. Ж2.1.1. Қарапайым,түсінікті тілмен жазады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздердің мағынасын түсінеді; суретке қарап сөздерді жаза алады. оқушылар мәтіндегі сөздерді буынға бөліп оқи алады ; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөзді,сөз тіркестерін дұрыс оқи алады; қарапайым тілмен жаза алады,таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: кейбір оқушылар мәтінді түсініп оқиды,сұраққа жауап жазады.Жаңа сөздердің мағынасын талқылайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар мәтінді оқи алады.Қарапайым тілде жаза алады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:дәрігер,дәріхана, аурухана, дәрі, емделуші,емдейді. |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жаңа термин сөздерден (дәрігер туралы) сөз тіркестерін мен сөйлем құрап жазады? |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл кім?. Бұл қандай бөлме?Мектепке кім келді? |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
Оқылымға мен жазылымға көмек. |
|||||
|
Мәтінді дұрыс түсіне оқи білуге үйрету, қарапайым тілмен жаза алады. |
|||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру. Дәрігер, дәрі,емхана |
||||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
5 мин Басы |
Ынтымақтастық ахуал. Доппен ойын Бір-біріне сәттілік тілеу, сурет бойынша бөлінеді 1-топ дәрі,қызу өлшегіш, ақ қалпақ Сабақтың мақсаты айтылады. 1.Тапсырма
|
|
|||
|
10 мин Ортасы 3 мин Табиғи әдіспен (сөздік) 10 мин 9 мин |
Мәтінді оқыңдар. (Топпен жұмыс) Дәрігер Біздің мектепте дәрігер бөлмесі бар.Дәрігер бөлмесі бірінші қабатта орналасқан. Балалар мектептің дәрігерлік бөлмесінде тұр. Дәрігер балаларды емдейді.Мектепке емханадан дәрігерлер келді. Олар балалардың денсаулығын тексерді. Дәрігер апайдың аты – Анна Васильевна. Ол – жақсы дәрігер.
Сөздік Дәрігерлік бөлме –кабинет врача, емдейді-лечит Тапсырма.Мәтінді мұқият оқып,түсінгендерін қарапайым тілмен жазу.Сөздерді дұрыс қолданып,жазғанын қадағалау(топпен жұмыс)
Мысалы : Мектепте дәрігер бөлмесі бар.Ол бірінші қабатта. Т.б Жазылым. Көп нүктенің орнына керекті әріпті жазыңдар және буынға бөліңдер. ( жұппен жұмыс) Д ...рігер,денсаулы...,б...лме,б...р...нш...,...абат, жа...сы,б...зд...ң, т...р, келд..., тексерд.... , емдед..
|
|
|||
|
8 минут Соңы |
Топпен жұмыс. Әрбір топқа сурет беріледі.Осы берілген сурет бойынша 2-3 қарапайым сөйлем құрау. У Мысалы: 1-топ «Дәрі» ( 1-сурет .Анамен дәрігерге келдім. Дәрігер мені емдеді. Ол маған дәрі берді.) 2- топ « Қызу өлшегіш» (2-сурет Мен дәрігерге келдім. Менің құлағым ауырды. Дәрігер құлағымды емдеді.) 3-топ«Ақ қалпақ» (3- сурет Бұл балабақша.Біз дәрігер болып ойнадық. Айнұр бізді емдеді.) |
|
|||
|
Дескрипторы 5мин |
- таныс емес сөздердің мағынасын аша алады; -мәтінді оқи алады; - Сурет бойынша сөйлем құрай алады. |
|
|||
|
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймыз? |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабаққа дейінгі рефлексия қаблеті қандай? 4 –дағды бойынша несі төмен |
||
|
|
||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия тапсырма көмектесті (тиімді, тиімсіз) |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
мектептегі күн
мектептегі күн
Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп: Қырық құдық ауылы орта мектебі |
|||||
|
Күні-20.09.16. 1-тоқсан. 8- сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Айгисова С.Е. |
|||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:12 |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектептегі күн |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдайды,түсінеді және оларды қабылдайды. Т5.1.1.1 Тыңдағандарын түсінеді,қимыл арқылы көрсете алады. А4 1.1 Сурет арқылы мәселені түсінгенін көрсетеді. А6 1.1 Қарапайым тілмен айтады. |
|||||
|
Ойлау деңгейлері |
Бағалау критерийлері |
|||||
|
Білу және түсіну |
Зейін қойып тыңдайды,сурет арқылы айтады. Қимыл арқылы көрсете алады. |
|||||
|
Анализ |
Мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды.
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: Сөзді зейін қойып тыңдайды,тыңдағанды қабылдайды. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көбі іс-қимыл көмегімен көрсете алады,аса қызығушылықпен тыңдайды; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Түсінеді ,анық сөйлейді. Сұрақтарға жауап бере алады. Сұрақ қоя алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Тыңдағандарын түсінеді, қарапайым тілмен айтады.қимыл арқылы көрсете алады. |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үзіліс,қоңырау, түскі ас, бірінші сабақ, соңғы сабақ. |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Қазақ тілі сабағы нешінші сабақ? Мектепке нешеде келесің? Сабақ нешеде басталады? |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Тыңдалым мен айтылымға көмек |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру Сынып, мектеп туралы өткен білімдерімен бүгінгі сабақ жоспарын құра отыра , білімдерін тереңдету. |
|||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
5 мин Басы 6минут ( Қимылмен бейнелеу) Сұрақ-жауап әдісі Сұрақ арқылы айтылым дағдысына жетелеу (Ойлау қабілеттерін дамыта, Айтылым дағдысын жеткізу) 11 минут (Бір минут стратегиясы) |
Ынтымақтастық ахуал. Оқушылар бір-біріне сәттілік тіледі. Топқа бөлеміз 1-топ Қоңырау 2-топ Сынып 3-топ Сілтеу таяқшасы Сабақтың мақсаты айтылады. 1.Тақырыпқа сай кітап, сурет көрсетіледі. Мұғалімнің көмегімен тақырыпты ашу үшін мектептегі күннің бір сәтін көрсетеміз; кітап оқу,сілтеу таяқшасымен сурет көрсету, тақтаға жазу. (Мен қайда тұрмын?) (Мен не істеп жатырмын?), Қимылмен көрсеткенді түсінеді, Сұраққа дұрыс жауап береді. 1.Тапсырма .(Топтық жұмыс) Менің мектептегі бір күнім Суреттің көмегімен топ бойынша мектептегі бүгінгі бір күніміздің анықтап , дәлелдейміз
3-Топ дене шынықтыру ( доп, секіртпе, кегли ,гір) Шашыранды суреттерді ретімен қою Дескриптор Қандай пән екенін анықтады, дәлелдеді. Тақырыпқа байланысты сөздерді тоқтаусыз,қайталаусыз және қатесіз айта алады. |
Сурет арқылы топқа бөлеміз Қоңырау,Сынып, Сілтеу таяқшасы
|
|
|||
|
Ортасы (Айтылым) Сұрақ-жауап әдісі 12 минут Әріптестер стратегиясы |
2.Тапсырма( Жұптық жұмыс) Басы және соңы бар алты сурет бар кеспе қағаздарды көрсетемін және оларды мағынасына қарай сұраққа жауап бере отыра біріктірулерін сұраймын. Суреттің басы. * Сен мектептен келгенде не істейсің? *Сыныпта қайда отырасың? * Сағат 4-те не істейсің? *Бос уақытта не істейсің? *Сабақтан соң қайда барасың? Суреттің соңы. ..... тамақ ішемін. ... партама отырамын. ... ойын ойнаймын. ... сурет саламын. ... үйге барамын. Дескриптор Сұрақ-жауапты дұрыс қолдана алады |
|
||||
|
Соңы Тыңдалым (11 минут іс-қимылмен көрсетеді |
Тапсырма (Жеке жұмыс) 3.МК 1. Орныңнан тұр. 2. Кітабыңды досыңа бер. 3. Тақтаны сүрт. 4. Күнделігіңді мұғалімге бер. 5. Дәптеріңді көрсет. 6. Есікті жап. Дескриптор Тыңдағанын қимыл арқылы көрсетеді. Рефлексия: баланың көңіл –күйі арқылы сабақты қалай түсінгендерін бақылау. |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
|
1.Зейін қойып тыңдайды,сурет арқылы айтады. 2.Қимыл арқылы көрсете алады. |
-суреттерді тақырыбымен және бастапқы бөлімімен сәйкестендіреді; -суреттерді сипаттайды; - сурет арқылы қарапайым тілде айтады. - сұраққа дұрыс жауап бере алады. |
|
Мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды.
|
|
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймыз? |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабаққа дейінгі рефлексия қаблеті қандай? 4 –дағды бойынша несі төмен |
||
|
Сабақ басталғалы аз уақыт болсада, оқушылардың тілінің дамығаны байқалды, бірақ тыңдалым мен айтылымға әлді де көп көңіл бөлу керек. |
||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия тапсырма көмектесті (тиімді, тиімсіз) 1-тапсырма бойынша өздерінің мектептегі бір күндік уақытын жасай алғандарын және қарапайым тілмен айта білгендері . Тиімді болды тақырыпқа байланысты сөздерді тоқтаусыз,қайталаусыз және қатесіз айта алады 2-тапсырма бойынша бір-біріне қойған сұраққа –жауап бере алды. 3-тапсырма.Мұғалім қойған сұраққа қимылмен көрсете алды, тақырыпты түсінгендерін байқадық. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп: Қырық құдық ауылы орта мектебі |
||||
|
Күні,айы 4-тоқсан |
Мұғалімнің аты-жөні: Айгисова С.Е. |
||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:12 |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрігерге қаралу |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
О1.1.1. Таныс сөздерді буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді. Ж2.1.1. Қарапайым,түсінікті тілмен жазады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздердің мағынасын түсінеді; суретке қарап сөздерді жаза алады. оқушылар мәтіндегі сөздерді буынға бөліп оқи алады ; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөзді,сөз тіркестерін дұрыс оқи алады; қарапайым тілмен жаза алады,таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: кейбір оқушылар мәтінді түсініп оқиды,сұраққа жауап жазады.Жаңа сөздердің мағынасын талқылайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар мәтінді оқи алады.Қарапайым тілде жаза алады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:дәрігер,дәріхана, аурухана, дәрі, емделуші,емдейді. |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жаңа термин сөздерден (дәрігер туралы) сөз тіркестерін мен сөйлем құрап жазады? |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл кім?. Бұл қандай бөлме?Мектепке кім келді? |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
Оқылымға мен жазылымға көмек. |
|||||
|
Мәтінді дұрыс түсіне оқи білуге үйрету, қарапайым тілмен жаза алады. |
|||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру. Дәрігер, дәрі,емхана |
||||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
5 мин Басы |
Ынтымақтастық ахуал. Доппен ойын Бір-біріне сәттілік тілеу, сурет бойынша бөлінеді 1-топ дәрі,қызу өлшегіш, ақ қалпақ Сабақтың мақсаты айтылады. 1.Тапсырма
|
|
|||
|
10 мин Ортасы 3 мин Табиғи әдіспен (сөздік) 10 мин 9 мин |
Мәтінді оқыңдар. (Топпен жұмыс) Дәрігер Біздің мектепте дәрігер бөлмесі бар.Дәрігер бөлмесі бірінші қабатта орналасқан. Балалар мектептің дәрігерлік бөлмесінде тұр. Дәрігер балаларды емдейді.Мектепке емханадан дәрігерлер келді. Олар балалардың денсаулығын тексерді. Дәрігер апайдың аты – Анна Васильевна. Ол – жақсы дәрігер.
Сөздік Дәрігерлік бөлме –кабинет врача, емдейді-лечит Тапсырма.Мәтінді мұқият оқып,түсінгендерін қарапайым тілмен жазу.Сөздерді дұрыс қолданып,жазғанын қадағалау(топпен жұмыс)
Мысалы : Мектепте дәрігер бөлмесі бар.Ол бірінші қабатта. Т.б Жазылым. Көп нүктенің орнына керекті әріпті жазыңдар және буынға бөліңдер. ( жұппен жұмыс) Д ...рігер,денсаулы...,б...лме,б...р...нш...,...абат, жа...сы,б...зд...ң, т...р, келд..., тексерд.... , емдед..
|
|
|||
|
8 минут Соңы |
Топпен жұмыс. Әрбір топқа сурет беріледі.Осы берілген сурет бойынша 2-3 қарапайым сөйлем құрау. У Мысалы: 1-топ «Дәрі» ( 1-сурет .Анамен дәрігерге келдім. Дәрігер мені емдеді. Ол маған дәрі берді.) 2- топ « Қызу өлшегіш» (2-сурет Мен дәрігерге келдім. Менің құлағым ауырды. Дәрігер құлағымды емдеді.) 3-топ«Ақ қалпақ» (3- сурет Бұл балабақша.Біз дәрігер болып ойнадық. Айнұр бізді емдеді.) |
|
|||
|
Дескрипторы 5мин |
- таныс емес сөздердің мағынасын аша алады; -мәтінді оқи алады; - Сурет бойынша сөйлем құрай алады. |
|
|||
|
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймыз? |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабаққа дейінгі рефлексия қаблеті қандай? 4 –дағды бойынша несі төмен |
||
|
|
||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия тапсырма көмектесті (тиімді, тиімсіз) |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз





















