41-сабақ. Қосу жəне азайту.
|
|
Тақырыбы: Мектептегі спорт алаңы |
Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМ» КММ |
|
||||
|
|
Күні: 21.11.17. |
Мұғалімнің аты-жөні:Ажибаева Ф.Б. |
|
||||
|
|
2 «А» сынып: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
|||
|
|
Оқу мақсаттары |
2.1.2.5. **Бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау. Жүздіктерді қосу жəне азайту. 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. |
|
||||
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Екі таңбалы сандарды толық ондықтарға дейін толықтыратын бір таңбалы сандарды ауызша қосуды жəне толық ондықтардан бір таңбалы сандарды азайтуды орындайды; Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін қолданады; Толық жүздіктерді қосады жəне азайтады. |
|
||||
|
|
Көпшілік оқушылар: Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін қолданады; сандық тізбекті жалғастырады. |
|
|||||
|
|
Кейбір оқушылар: Орындалған амалдарды түсіндіру үшін сандардың жаңа моделдерін ойлап табады; сандық тізбек құрастырады. |
|
|||||
|
Тірек білім |
Екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу, амалдың белгісіз компонентін табу ережесі, кесінділердің ұзындықтарын өлшеу. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
мин 10 мин |
1. Ынтымақтастық атмосферасы Қуанамын менде, Қуанасың сенде. Қуанайық достарым, Айға барған төрінде. Сабағымызды бастау үшін сынып 3 топқа бөлінеді. Өзектендіру. 63, 57,35,33,40,сандарының ондығы мен бірлігін ажырату «Алғашқы қадам». ( үй тапсырмасын орындап келген әр топ мүшесіне ұпай беру).
№1. Жұппен түсіндіре отырып ,есепте. Оқулықпен жұмыс а) 37+3 40-3 54+6 60-6 /\ /\ /\ /\ 30 7 30 10 50 4 50 10
37С7737ондықтан дене шынықтыру мектеп бағдарламасына міндетті пəн ретінде ендірілген. Оқушылар дене шынықтыру сабағы спорт алаңында өтетінін айтады. Дене шынықтыру сабағы жеңіл жəне қызықты өтуі үшін спортзал спорттық құралдармен жабдықталуы қажет. Мұғалім оқушыларға оқулықтағы суретке қарап, спортзал мен ондағы спорттық құралдар туралы айтуын ұсынады. Мұғалім оқушыларға өздерінің мектебіндегі спортзалды сипаттауды ұсынады. |
Оқулықпен жұмыс |
|||||
|
2 мин 18мин 3мин |
ә) Түсіндіре отырып,баған түрінде жаз. 35см+55см=90см 24см+36см=60см 80см-45см =35см
90см-48см=42см 90см-36см=54см 50см-23см=27см
№2 Қай баланың добы торға түсетінін анықтау. 37+23 80-17 60-23 70-13 90-14 44+26 1 2 3 4 5 6 Сергіту сәті №3 Есеп құрастыр. Қыздар-7 ШЕШУІ: 7+3=11 Ұлдар-?, 3- еуі артық Жауабы: ұлдар 11 №4 Есепті шығар. Мектеп спорт залында 22 футбол добы, ал оған қарағанда 19-ы артық теннис добы бар. Спортзалда барлығы неше доп бар? №5 Теңдеулерді шеш. 23+у = 88 х+25= 48 67-у=45 45+х = 95 у-30= 56 59-у=11 6.Кесінділерді өлше.Берілгеннен 3см қысқа кесінділер сыз. М------------------------------------------N O------------------------P №7.Заңдылықты анықта және қатарды тағы 3санға жалғастыр. «Қол футбол» ойыны 27 33 39 [] [] [] 71 61 51 [] [] [] Үй жұмысы: №8 Бағалау №3 № Математикалық диктант:
|
Тексеруге арналған үлгі. Оқулықпен жұмыс Оқулықпен жұмыс |
|||||
|
2мин |
Рефлексия. Мұғалім оқушыларға сабақтан алған әсерлерін қиықшаларға жазуды ұсынады. |
Рефлексияға арналған қиықшалар. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектептегі спорт алаңы . Қосу және азайту
Мектептегі спорт алаңы . Қосу және азайту
41-сабақ. Қосу жəне азайту.
|
|
Тақырыбы: Мектептегі спорт алаңы |
Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМ» КММ |
|
||||
|
|
Күні: 21.11.17. |
Мұғалімнің аты-жөні:Ажибаева Ф.Б. |
|
||||
|
|
2 «А» сынып: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
|||
|
|
Оқу мақсаттары |
2.1.2.5. **Бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау. Жүздіктерді қосу жəне азайту. 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. |
|
||||
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Екі таңбалы сандарды толық ондықтарға дейін толықтыратын бір таңбалы сандарды ауызша қосуды жəне толық ондықтардан бір таңбалы сандарды азайтуды орындайды; Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін қолданады; Толық жүздіктерді қосады жəне азайтады. |
|
||||
|
|
Көпшілік оқушылар: Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін қолданады; сандық тізбекті жалғастырады. |
|
|||||
|
|
Кейбір оқушылар: Орындалған амалдарды түсіндіру үшін сандардың жаңа моделдерін ойлап табады; сандық тізбек құрастырады. |
|
|||||
|
Тірек білім |
Екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу, амалдың белгісіз компонентін табу ережесі, кесінділердің ұзындықтарын өлшеу. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
мин 10 мин |
1. Ынтымақтастық атмосферасы Қуанамын менде, Қуанасың сенде. Қуанайық достарым, Айға барған төрінде. Сабағымызды бастау үшін сынып 3 топқа бөлінеді. Өзектендіру. 63, 57,35,33,40,сандарының ондығы мен бірлігін ажырату «Алғашқы қадам». ( үй тапсырмасын орындап келген әр топ мүшесіне ұпай беру).
№1. Жұппен түсіндіре отырып ,есепте. Оқулықпен жұмыс а) 37+3 40-3 54+6 60-6 /\ /\ /\ /\ 30 7 30 10 50 4 50 10
37С7737ондықтан дене шынықтыру мектеп бағдарламасына міндетті пəн ретінде ендірілген. Оқушылар дене шынықтыру сабағы спорт алаңында өтетінін айтады. Дене шынықтыру сабағы жеңіл жəне қызықты өтуі үшін спортзал спорттық құралдармен жабдықталуы қажет. Мұғалім оқушыларға оқулықтағы суретке қарап, спортзал мен ондағы спорттық құралдар туралы айтуын ұсынады. Мұғалім оқушыларға өздерінің мектебіндегі спортзалды сипаттауды ұсынады. |
Оқулықпен жұмыс |
|||||
|
2 мин 18мин 3мин |
ә) Түсіндіре отырып,баған түрінде жаз. 35см+55см=90см 24см+36см=60см 80см-45см =35см
90см-48см=42см 90см-36см=54см 50см-23см=27см
№2 Қай баланың добы торға түсетінін анықтау. 37+23 80-17 60-23 70-13 90-14 44+26 1 2 3 4 5 6 Сергіту сәті №3 Есеп құрастыр. Қыздар-7 ШЕШУІ: 7+3=11 Ұлдар-?, 3- еуі артық Жауабы: ұлдар 11 №4 Есепті шығар. Мектеп спорт залында 22 футбол добы, ал оған қарағанда 19-ы артық теннис добы бар. Спортзалда барлығы неше доп бар? №5 Теңдеулерді шеш. 23+у = 88 х+25= 48 67-у=45 45+х = 95 у-30= 56 59-у=11 6.Кесінділерді өлше.Берілгеннен 3см қысқа кесінділер сыз. М------------------------------------------N O------------------------P №7.Заңдылықты анықта және қатарды тағы 3санға жалғастыр. «Қол футбол» ойыны 27 33 39 [] [] [] 71 61 51 [] [] [] Үй жұмысы: №8 Бағалау №3 № Математикалық диктант:
|
Тексеруге арналған үлгі. Оқулықпен жұмыс Оқулықпен жұмыс |
|||||
|
2мин |
Рефлексия. Мұғалім оқушыларға сабақтан алған әсерлерін қиықшаларға жазуды ұсынады. |
Рефлексияға арналған қиықшалар. |
шағым қалдыра аласыз













