Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектептің буллинг және кибербуллингтің алдын алу бойынша жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектептің буллинг және кибербуллингтің алдын алу бойынша жұмыс жоспары
Мақсаты: мектеп ортасында қорқыту, кибербуллинг және агрессияның алдын алу, қолайлы психологиялық микроклимат құру, білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау.
Негізгі міндеттер:
-
оқушылардың эмоционалды жағдайы мен мінез-құлқын қалыпқа келтіруге ықпал ету;
-
білім алушыларға мектеп ортасында агрессивтіліктің көрінісін төмендетуге көмек көрсету;
-
жанжал мен қиын өмірлік жағдайларда сындарлы әрекет ету дағдыларын қалыптастыру;
-
білім беру процесіне қатысушылардың толеранттылығын, эмпатиясын дамытуға ықпал ету;
-
білім алушылар арасында қорқытудың алдын алу мәселелерінде педагогтар мен ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін арттыру;
-
мектептегі қорқыту мен агрессияның алдын алу бойынша сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың бірлескен қызметін үйлестіруді жүзеге асыру.
№ |
Іс-шараның атауы |
Мерзімі |
Жауапты |
Ақпараттық аймақтарды құру |
|||
1 |
Мектеп сайтында балалардың зорлық-зомбылығы мен қорқытудың алдын алу бойынша ақпараттық материал дайындау |
Тамыз, қыркүйек |
Мектеп директоры, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
2 |
Қорқытудың әртүрлі түрлерінің белгілерін тану бойынша мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсыныстардың ақпараттық базасын құру |
Тамыз, қыркүйек |
Мектеп директоры, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
3 |
Балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың болжамды және нақты жағдайлары туралы хабарлау тәсілдері, балаларды қорғау және оларға көмек көрсету шаралары туралы ата-аналарға жадынама дайындау. |
Тамыз, қыркүйек |
Мектеп директоры, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
4 |
Мектепте стенд ресімдеу (қорқыту түрлері, мәселені шешу тәсілдері туралы ақпарат, психологиялық және өзге де көмекке жүгіну мәселелері бойынша байланыс ақпараты. |
Тамыз, қыркүйек |
Мектеп директоры, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
5 |
«Сенім поштасын» және «Сенім телефонын» ұйымдастыру |
Қыркүйек |
Мектеп директоры, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
Мектепте жайлы аймақтар құру |
|||
1 |
Мектеп коворкинг аймағында демалу, үстел ойындары, қарым-қатынас үшін жағдай жасау |
Жыл ішінде |
Мектеп директоры, директордың ШЖ жөніндегі орынбасары |
2 |
Мектеп кітапханасында оқу залы мен тапсырма мен жоба мен бағдарламаны орындау үшін жайлы аймақ құру. |
Жыл ішінде |
Мектеп директоры, директордың ШЖ жөніндегі орынбасары |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
|||
1 |
Мектеп қызметкерлерінің буллингке қарсы тұруға дайындығын жедел сараптау |
Тамыз |
Педагог-психолог |
2 |
Жедел сараптама нәтижелері бойынша ұжымды буллингке қарсы әдістерге оқытуды ұйымдастыру |
Тамыз |
Педагог-психолог |
3 |
2024/2025 оқу жылына арналған білім беру ортасында буллингтің алдын алу жөніндегі жоспарларды әзірлеу және бекіту |
Тамыз, қыркүйек |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, сынып жетекшелері, педагог-психолог, дефектолог |
4 |
Қорқытудың алдын алуды ұйымдастыру мәселесін қарастыра отырып, сынып жетекшілерінің ӘБ отырысы. Мектеп медиация қызметінің жұмыс жоспарын бекіту. Бір жылға арналған жұмыс жоспарын жасау |
Тамыз, қыркүйек |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, ӘБ жетекшілері |
5 |
Агрессивті мінез-құлық көрсетуге бейім эмоционалды тұрақсыз мінез-құлық түрі бар студенттерді анықтау, мұндай мінез-құлықтың негізгі себептерін анықтау, барабар білім беру стратегиялары мен агрессияны әлеуметтік қолайлы әрекетке ауыстыру әдістерін әзірлеу |
Оқу жылы ішінде |
Сынып жетекшелері, әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
6 |
Оқушылардың сабақтан тыс жұмыстарда жоғары әлеуметтік белсенділігін қолдау, білім алушыларды бос уақыттың белсенді түрлеріне, шығармашылық, әлеуметтік маңызы бар қызметке тарту |
Оқу жылы ішінде |
Сынып жетекшелері, әлеуметтік педагог |
7 |
Білім беру процесіне қатысушылар үшін қорқытудың алдын алу бойынша әзірленген ұсыныстарды тарату |
Қыркүйек |
педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
8 |
«Сенім поштасы» және «Сенім телефоны» әрекеті туралы ақпарат |
Оқу жылы ішінде |
Сынып жетекшелері, әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
9 |
Дағдарыс жағдайына тап болған кәмелетке толмағандар мен олардың ата-аналары үшін консультациялар өткізу туралы ата-аналар мен білім алушыларды хабардар ету |
Жыл ішінде |
Сынып жетекшелері, әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
10 |
«Халықаралық буллингке қарсы күрес күні» акциясын ұйымдастыру және өткізу – 27 қаңтар – «Қорқытуға орын жоқ», – «Біз буллингқа қарсымыз!» плакатқа конкурс – «Біз – достармыз!» бейнеролик фестиваль |
Қаңтар |
Сынып жетекшелері, әлеуметтік педагог, педагог-ұйымдастырушы |
11 |
2024/2025 оқу жылындағы буллингтің алдын алу жөніндегі жұмыс жоспарын іске асырудың тиімділігін бағалау |
Мамыр |
Мектеп директоры, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
Оқушылармен жұмыс. Диагностикалық қызмет |
|||
1 |
Сыныптардағы тұлғааралық қатынастарды бақылау. Қорқытудың ерте белгілерін анықтау |
Сұрау бойынша жыл ішінде |
Педагог-психолог, сынып жетекшелері |
2 |
1, 5, 10-сыныптардағы бейімделу деңгейін зерттеу бойынша диагностика |
Қазан қараша |
Педагог-психолог, сынып жетекшелері |
3 |
«Социометрия» Дж. Морено 2, 3, 4, 6-11-сыныптарда |
Қыркүйек–қазан |
Сынып жетекшелері, психологтар |
4 |
Сыныптардағы психологиялық климат пен тұлғааралық қатынастардың диагностикасы (сұраныс бойынша) |
Қыркүйек мамыр |
Педагог-психолог |
5 |
Әлеуметтік қауіпті жағдайға тап болған кәмелетке толмағандардың жеке диагностикасы, «Мектептегі буллинг» сауалнамасы |
(сұрау бойынша) |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
6 |
Буллинг және кибербуллинг проблемалары контекстінде мониторинг жүргізу: басқа білім алушыларға қатыгездік көрсетуге бейім балаларды анықтау; топтағы өзара қарым-қатынас; жеке тұлғаның дамуындағы бұзушылықтардың алдын алу мақсатында білім алушылардың жеке дамуын зерттеу (өзін-өзі бағалау және талаптың, алаңдаушылық деңгейі) |
Жыл ішінде |
Сынып жетекшелері, әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
Оқушылармен жұмыс. Сынып ұжымдары деңгейінде қорқытудың алдын алу |
|||
1 |
Қауіпсіз интернет сабақтары Сынып сағаттары шеңберінде кибербуллингтің алдын алу жөніндегі іс-шаралар: «Интернет және менің денсаулығым» (1–4-сынып); «Интернет желісіндегі қауіпсіздік ережелері» (6–9-сынып) |
Қараша, наурыз–сәуір |
Информатика мұғалімдері, сынып жетекшелері |
2 |
Оқушыларды үзілістерде, сабақтарда бақылау, социометрия нәтижелері бойынша «қараусыз» немесе «оқшауланған» агрессивті балалар мен балаларды ерекше бақылау сынып жетекшілері болып табылады |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, кезекші мұғалімдері |
3 |
Қауіпсіздік сабақтары |
Жыл ішінде |
Сынып жетекшелері, педагог-психолог |
4 |
Тек мектепке түскен оқушыларды жеке сүйемелдеу (бақылау, білім алушылармен және ата-аналармен әңгімелесу) |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері, сынып жетекшілері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
5 |
Оқушылармен «Егер маған сыныпта жаман қараса», «Ақ қарға» және т. б. тақырып бойынша әңгіме, дөңгелек үстел |
Жыл ішінде |
Сынып жетекшісі, педагог-психолог |
6 |
Осы тақырыптағы фильмдер мен мультфильмдерді қарау (мысалы, «Чучело», «Ұсқынсыз үйрек» және т. б.) |
Жыл ішінде |
Сынып жетекшісі |
7 |
Тек мектепке түскен оқушыларды жеке сүйемелдеу (бақылау, білім алушылармен және ата-аналармен әңгімелесу): - Сезімдер мен эмоциялар әлемі; - Неге біз қақтығысамыз?; - Біз сөйлесе аламыз ба?; - Тиімді қарым-қатынас дағдылары |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог |
8 |
Агрессивті мінез-құлықтың алдын-алу бойынша дамыту сабақтарының циклі (сынып ұжымында проблема анықталған кезде): - Мен ашуды басқарамын (5–6 сынып); - Агрессияға қалай қарсы тұру керек (6–7 сынып); - Агрессиясыз өмір (8–9 сынып) |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог |
Оқушылармен жұмыс. Жеке деңгейде қорқытудың алдын алу |
|||
1 |
Қалпына келтіру медиациясы рәсімі бойынша буллинг жағдайына қатысушылармен жұмыс. |
Буллинг жағдайын анықтаған кезде |
Педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
2 |
«Агрессорлар» және буллинг «құрбандарымен». жеке психокоррециялық жұмыс. |
Буллинг жағдайын анықтаған кезде |
Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшелері |
3 |
Қорқыту жағдайына қатысушылар болып табылатын білім алушылардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) консультация беру, атаулы көмек көрсету |
Буллинг жағдайын анықтаған кезде |
Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшелері |
4 |
Агрессивті мінез-құлыққа, экстремистік көзқарастарға, басқаларға төзбеушілікке бейім студенттермен жеке профилактикалық жұмыс (немесе шағын топтарда жұмыс істеу) (сабақ циклі) |
Буллинг жағдайын анықтаған кезде |
Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшелері |
5 |
Білім алушылардың жеке консультациялары (құрдастарымен қарым-қатынас, балалар мен ата-аналар қарым-қатынасы, жанжал) |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог |
Пән мұғалімдерімен және сынып жетекшілерімен жұмыс |
|||
1 |
Мектеп мұғалімдеріне арналған дәрістер, семинарлар: «Мектеп ортасында қорқытудың алдын алу», «Қорқыту фактісін анықтаудағы мұғалім әрекеті» және т. б. |
Жыл ішінде |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психолог |
2 |
Буллингке ұшыраған балаларды қолдауға бағытталған консультативтік жұмыс |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог |
3 |
Сынып ұжымындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу, қарым-қатынас жасау, сенімсіз, қабылданбаған балаларға қолдау көрсету мәселелері бойынша педагогтердің жеке консультациялары, сәттілік жағдайын жасау |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог |
4 |
Жанжалды жағдайларды анықтау және шешу бойынша мектеп медиация қызметінің жұмысын ұйымдастыру: Оқушы–оқушы Оқушы–мұғалім Мұғалім–ата-ана |
Жыл ішінде |
Мектеп директоры |
5 |
Педагог қызметкерлердің қорқытудың алдын алу және сынып ұжымдарын біріктіру, тақырыптық консультациялар өткізу, стендтік ақпаратты орналастыру мәселелеріндегі құзыреттерін арттыру: - «Қорқыту белгілері, білім беру ортасындағы қорқыту (буллинг) жағдайларындағы әрекеттер алгоритмі»; - «Кибербуллинг деген не?»; - «Интернет кеңістігіндегі жеке қауіпсіздік»; - «Мектепте буллинг: балаға агрессияны жеңуге қалай көмектесу керек» |
Жыл ішінде |
Мектеп директоры |
Ата-аналарды жалпыға бірдей оқыту шеңберінде ата-аналармен жұмыс |
|||
1 |
Балаларды қорлаусыз және қорлаусыз тәрбиелеу |
1-тоқсан |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшелері |
2 |
Мектептегі қорқыту: балаға өзінің агрессиясын жеңуге қалай көмектесуге болады |
2-тоқсан |
Сынып жетекшелері |
3 |
Мектептегі қорқыту. Оның себептері және жойылуы |
3-тоқсан |
Сынып жетекшелері |
4 |
Мектептегі зорлық-зомбылық: агрессорлар мен аутсайдерлер |
4-тоқсан |
Сынып жетекшелері |
5 |
Дағдарыс жағдайына тап болған кәмелетке толмағандар мен ата-аналарға консультациялар өткізу туралы ата-аналар мен оқушыларды хабардар ету |
Жыл ішінде |
Директордың орынбасары, әлеуметтік педагог, 1–11 сынып жетекшелері |
6 |
«Тәуекел тобындағы» отбасыларға, есепте тұрған отбасыларға рейдтер |
Тоқсанына бір рет |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшелері |
7 |
Ата-аналарға олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру мақсатында әлеуметтік-психологиялық білім беру: ата-аналарға жасөспірім кезіндегі даму ерекшеліктері, агрессивті реакциялар мен наразылық мінез-құлқының пайда болуындағы отбасылық қатынастар мен тәрбие әдістерінің рөлі туралы кеңес беру |
Оқу жылы ішінде |
Педагог-психолог |
8 |
Ата-аналарды балалар ұжымында қорқытудың алдын алу жөніндегі жадынамалармен таныстыру |
Оқу жылы ішінде |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог, сынып жетекшелері |