мектептің даму жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

мектептің даму жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
мектептің даму жоспары. 2025 жыл
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін. Келісемін.

Мектеп директоры: Қойайдаров С.Т. «Соркөл орта мектебі» КММ

Қамқоршылық кеңесінің төрайымы: Бисенова Г.










Ақтөбе облысының білім басқармасының

Ойыл ауданы бойынша білім бөлімінің

«Соркөл орта мектебі» КММ

2024 – 2029 жылдарға арналған

дамыту бағдарламасы









1-бөлім. «Соркөл орта мектебі» КММ даму бағдарламасының паспорты


Бағдарламаның атауы

Халықаралық зерттеулер трендтерін пайдалана отырып білім сапасын арттыру, ұлттық құндылықтарға бағдарланған жайлы орта қалыптастыру

Бағдарламаны әзірлеу үшін негіздеме

  • «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы;

  • «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысы;

  • «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға бірдей білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығы (өзгерістермен және толықтырулармен ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 03 тамыздағы №348 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 4 қазандағы № 303 бұйрығы);

  • "Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы.

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 18 қыркүйекте № 24429 болып тіркелді

  • Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы № 486 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 9 желтоқсанда № 31053 болып тіркелді.

  • Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің «Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарын дамыту бағдарламасының құрылымын және оны әзірлеу қағидаларын бекіту туралы» 2023 жылғы 28 тамыздағы № 273 бұйрығы;

  • Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің «Исатай Сүйеубаев атындағы №8 жалпы білім беретін мектеп» КММ Жарғысы 2021 жыл.

Бағдарламаны әзірлеуші

«Соркөл орта мектебі» КММ әкімшілігі, педагогикалық ұжым.

Бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері

Білім беру саласындағы үздік әлемдік тәжірибелерге сүйене отырып, жеке тұлғаның сұранысы мен бейінін қанағаттандыру,білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу;

Білім алушылардың жан-жақты дамуына жағдай жасау, білім беру сапасын функционалдық сауаттылықты дамытуды камтамасыз ету факторы ретінде баскару.

Педагогтердің потенциалдық әлеуетін тәлімгерлік қызмет, көшбасшылық қызмет арқылы дамыта отырып, табысты оқытуға қол жеткізу.

Бағдарламаны іске асыру мерзімдері мен кезеңдері

2024-2025 оқу жылы – аналитикалық-диагностикалық құрал. Бағдарламаның негізгі идеяларын ресімдеу үшін жағдай жасау.

2025-2026 оқу жылы негізгі кезең.

Бағдарламаның жетекші бағыттарын іске асыру.

2026-2029 жылдар – дамытушы кезең.

Қол жеткізілген нәтижелерді талдау және одан әрі даму перспективаларын айқындау.

Қаржыландыру көздері

Ақтөбе облысының білім басқармасы, Ойыл ауданының білім бөлімі. Демеушілер.


2-бөлім. Ағымдағы ахуалды талдау


2024-2025 оқу жылының І жарты жылдығында мектепте: 11 сынып, 124 оқушы. Сыныптардың орташа толымдылығы - 11 бала. Мектепке Құмжарған ауылының балалары қамтылған.

2024-2025 оқу жылында мектебімізде 30 педагог қызмет атқарады. Оның ішінде жоғарғы кәсіптік білім бар педагог саны – (үлесі – 87,2%), магистрлік білім бар педагог саны – 0 (үлесі – 0%), арнаулы орта 6(үлесі – %) . Мектептегі шебер педагогтер саны – 0, зерттеуші педагогтер саны – 4, сарапшы педагогтер саны – 9, модератор педагог саны –8 (үлесі – 56,4%).

Біліктілік арттыру курстарынан өткен педагогтер саны – 25

Жас мамандар саны (1 жылдан 3 жылға дейінгі еңбек өтілі бар) – 10.

2024-2025 оқу жылының І жарты жылдығы бойынша үздіктер саны 62 , «4» және «5»-пен оқитындар саны – 251. Сапа – 48,9%, үлгерім - 100%.



р/с №

Бағалау өлшемшарттары

Өлшеуіштер

Балдары

1

Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі

72 педагог - 80 - 94 %


3

2

Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі

80 - 94 %


3

3

Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі

100 %

5

4

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

65 %

5

5

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

53,4%

4

6

Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы

60 %

2

7

Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу)

80 - 94 %


3

8

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі

80 - 94 %


3

9

Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде)

95 - 99 %


4

10

Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау)

Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40-64 %-ға дейін құрайды

3

11

Білім алушылардың сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттеркөрсетілетінбілімберуқызметтерініңдеңгейінеқанағаттанған

5

12

Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100% -ға дейінгіреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған

5

13

Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған


5



Кадрлық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

-Педагогикалық кадрлар біліктілігінің орта деңгейі.

- Мұғалімдердің тұрақтылығы.

- Педагогтердің жасы:

30 жасқа дейін-23

31 - 40 жас-23

41 – 60 жас-32

60 жастан жоғары-0


- Санатсыз жас мамандардың санының көп болуы.

- Зейнеткер мамандардың жоқтығы

Педагогтерге шығармашылықпен, оқушылармен жұмыс жасауға мүмкіндіктер бар. (оқушы санының аздығы, ауысымдарда оқу кабинеттерінің бостығы).

Конкурсқа құжат тапсырған арнайы мамандардың №57 бұйрыққа құжаттарының сәйкес келмеуі.

Жас мамандардың санатты көтеруге уақытымен өтініш бермеуі.


Материалдық-техникалық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

АО «Қазақтелеком» арқылы интернет желісі тартылған.

Мектепте толық 212 дана компьютер қойылған.

Мектеп оқушылары мен мүліктің қауіпсіздігін бақылау мақсатында цифрлық бейне бақылау- 44.

Кабинеттердің жаңартылуы (цифрлық, ғылыми).

Жылу құбырларының ескіруі.

Капиталдық жөндеуден 2013 жылдан бері өтпеуі.

Медиақұрылғылардың ескіруі.


Оқу кабинеттерінде ПК толық қамтамасыз етілген.

Материалдық-техникалық ресурстармен қамтамасыз ету бойынша бес оқу жылына жоспар жасақталған.


Интернет сайттарына шлюздің әлсіздігі.

Камералардың толық цифрлы болмауы; Күзет қызметінің сапасыздығы;

Материалдық техникалық базаны нығайтуға қаражаттың аз бөлінуі.

Ақпараттық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Электрондық журналының мектеп – Білімкласс порталының жұмыс жасауы; ҰБДҚ ның жұмыс жасауы; Өзі-өзіне қызмет көрсету бұрышының жұмыс жасауы; Электрондық оқулықтардың болуы;


ВЕБ сайттың тұрақсыздығы, жылдық материалдардың сақталмауы,

Өзге өңірден келген оқушылардың электрондық журнал жүйесінің әртүрлілігі; Тамақтану бойынша электронды жүйенің жүйелі жұмыс жасамауы (постамат).

Турникет карточкалардың уақытында шығарылмауы.

Білім алушылардың мәліметтері ҰБДҚ сақталуы;

Е өтініш порталының жұмыс жасауы;

Ата-аналар мен оқушылардың мектеп интернет-ресурстарын тұрақты пайдаланбауы.

Әртүрлі сайттардың қолжетімділігі;

Білім беру және инновациялық қызмет сапасын арттыруға оқу-әдістемелік шарттар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Кеңестер мен бірлестіктердің жүйелі жұмыс жасауы.

Ата – аналарды педагогикалық қолдау, қолдау орталығының жұмыс жасауы, педагогикалық –психологиялық консилиум жұмысының жолға қойылуы.

Серіктес мектептермен жұмыстың болуы.

Каникул уақытындағы мұғалімдерге әдістемелік көмектің жүйелі ұйымдастырылуы.

Шығармашыл мұғалімдердің аздығы.


Мұғалімдерге бос уақытын тиімді пайдалануға мүмкіндік жасалған;

Қауымдастықтың әдістемелік көмек бере алуы;

Тәлімгерліктің жүйелі жұмысы.

Бастауыш сынып мұғалімдеріне олимпиадалардың жеткіліксіздігі;

Марапаттардың уақытылы берілмеуі;

Өткізілетін жобаларға қолдаудың жоқтығы;

Topic.kz платформасында оқулықтардың толық қамтылмауы.

Білім алушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерінің даму шарттары, білім беру сапасы

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Ғылыми зерттеу, мектепішілік жобалармен айналысатын білім алушылардың қатарының көбеюі;

Білім алушылардың өзі – өзі басқару ұйымына белсене қатысуы.

Халықаралық зерттеулер: TALIS, ICILS ЖӘНЕ PISA, PIAAC, PIRLS білім алушылардың оқу жетістіктерін халықаралық бағалау бағдарламаларына дайындау бойынша педагогтер нұсқаулық сәйкес өздері дайындалады.



Оқушылардың аздығы, түстен кейінгі мектептің бостығы; Кітапхананың үздіксіз жұмыс жасауы. BOOKCROSSING- тің қолжетімділігі. Спортзалдың қолжетімділігі;

Мектебімізде үйірмелер санының аздығы, биге, әнге, домбыраға арналған үйірмелердің болмауы

Халықаралық зерттеулер: TALIS, ICILS ЖӘНЕ PISA, PIAAC, PIRLS білім алушылардың оқу жетістіктерін халықаралық бағалау бағдарламаларына дайындау бойынша біліктілік арттыру курстарының аз болуы.


Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен идеалдарға бағдарланған белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны қалыптастыру және өзін-өзі іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Ұлттық тәрбие бағдарламасы аясында құндылықтарға негізделген жобалар жүргізілуде. Ата – аналарды педагогикалық қолдау орталығы іске қосылып, жұмыс жоғарғы деңгейде жүргізілуде. Даналар мектебі жобасы аясында ата –аналар мен білім алушылар бірлекте жұмыс жасайды. Сынып жетекшілер құндылыққа негізделген жоспарлары құрылып, сынып сағаттары жүйелі жүргізуде. Өзін – өзі басқару ұйымы мектепішілік шараларға белсенді қатысады, мектепте ұйымдастыралатын шараны өз беттерінше өткізеді және қала, облыс деңгейінде қатысады. «Жас құтқарушылар» ұйымы қала жол инспекторларымен және құқық қоғау органдарымен рейдтерге, шараларға қатысады.

оқушыларға бос уақытын дұрыс ұйымдастыруға ата- ананың мән бермеуі. телефонды ата – ана тарапынан еркін ұстауына жол беру; үй жағдайындағы сайттардың ашық және қолжетімділігі;


Бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында мектепішілік секцияларға тарту ұйымдастырылған.

Шығармашылықпен айналысуға мектеп мүмкіндігі, ауысымдарда бос кабинеттер өзін –өзі басқару ұйымына еркіндік берілген. Мектепті басқару моделі құрылған. Ата – анамен арадағы еркіндік, қарым – қатынас, сабақтар мен шараларға белсене қатыстыру; білім алушылар мен ата –аналарға педагогика- психолгиялық көмек көрсету; сынып жетекшілермен өзара іс – тәжірибе алмасу;

Интернет желісінің ашықтығы.

Контенттік (заңсыз және әдепсіз ақпаратттар) және коммуникациялық тәуекелдердің болуы, теріс әсері. Жасөспірімдердің денсаулығын, психикасын зақымдайтын зиянды жаңа бұйымдардың қолжетімді болуы. Ата – аналардың жұмыс бастылығы; білім алушылардың қараусыз қалуы; білім алушылардың өз міндеттерін білмеуі.

Ата- аналардың жиналыстарға, ашық есік күндеріне қатысу белсенділігінің төмендігі.


Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру және іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Білім алушылармен салауатты өмір салтын қалыптастыру бағытында арнайы мекемелермен кездесу, дөңгелек үстелдер өткізу; мектеп лига жобасының ұйымдастырылуы; дұрыс тамақтану, ыстық тамақпен қамтамасыз етілу;

Оқу жоспарында үйірме сағаттарының берілмеуі;

«Қызықты үзіліс» жобасы жүргізу; кітапхананың ашықтығы; Спорт киімдерін сақтайтын шкафтардың болуы;

спорт үйірмелеріне қатысуға ата –ананың қолдамауы; спорттық инвентарлардың ескіруі.

Оқушылардың үй жағдайында дұрыс тамақтанбауы;



3-бөлім. Миссиясы мен пайымы

Мектептің миссиясы:

Жайлы мектеп, ұлттық құндылыққа бағытталған үздік ұйым ортасын құру.

Пайым:

  • Білім алушыларға сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету;

  • Мұғалімдердің «Үздік бағдарламасын» жасақтап, тарату;

  • Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында құндылықтарды негізге ала отырып, әділетті қоғам құру; ата – аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасын іске асыру, даналық мектеп жобасын жандандыру;

  • Қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасымен қамтамасыз ету;

  • Мұғалімдерді біліктілік арттыру курстарына кезең- кезеңімен оқыту;

  • Мұғалімдердің санаттарын жүйелі көтеру;

  • Халықаралық зерттеулерге қатыса отырып, жоғары білім сапасын көрсету.


4-бөлім. Нысаналы индикаторлар және күтілетін нәтижелер


Нысаналы индикаторлар

Өлшем бірлігі

Жоспарлы кезеңде

2024-2025 жыл

2025-2026 жыл

2026-2027 жыл

2027-2028 жыл

2028-2029 жыл

1-мақсат: Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1.

Модератор және сарапшылардың үлесі

%






2.

Инновациялық жобаларға қатысушы мұғалімдер үлесі

%






3.

Кәсіби шеберлік байқауларында жеңімпаз педагогтердің үлесі

%






4.

Біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтар үлесі

%






2-мақсат: Материалдық-техникалық базаның дамуы

1.

Оқыту құрал-жабдықтармен қамтамасыз етілген оқу кабинеттері, шеберхана, зертханалардың үлесі

%






2

Білім алушылардың қауіпсіздігін ұйымдастыру /камера, турнекет, постамат т.б/

%






3-мақсат. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1.

5 жылдық еңбек өтілі бар педагогтердің «педагог-модератор» біліктілік санаттарының үлесі

%






3.

«Білім берудегі өзгерістің 1000 көшбасшы» бағдарламасына қатысушы педагогтердің үлесі

%






4-мақсат. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1.

«Білім берудегі өзгерістің 1000 көшбасшы» бағдарламасына қатысушы педагогтердің үлесі

%






2

Басшы, орынбасарларының біліктілік санаты

%

100

100

100

100

100

5-мақсат. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

«Әкелер мектебі», «Аналар мектебі», «Аталар мектебі», «Әжелер мектебі» ұйымдарының үлесі

%

25

27

30

32

35

2

Оқушылардың өзін –өзі басқаруына қатысуы

%

37

40

42

45

47

6-мақсат: Білім сапасын бағалау

1.

Үлгерімі «жақсы» және «өте жақсы» оқушылар үлесі (білім сапасы)

%






2.

Жалпы білім беретін пәндер бойынша қалалық, облыстық, республикалық олимпиадалардағы жүлдегер оқушылардың үлесі

%






3.

Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми жобалар байқауындағы жеңімпаз оқушылардың үлесі

%






4

«Үздік аттестат» иегерлерінің үлесі

%






5

«Алтын белгі» үміткері

%






6

PIRLS халықаралық зерттеуіне қатысу

%




















5-бөлім. Мектептің даму бағдарламасының 2024-2029 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары


2024–2025 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Біліктілігін арттырып келген педагогтердің кері байланыс шарасын ұйымдастыруы

Курстан алған біліктілігімен бөлісу

Жыл бойы

Мұғалімдер, мектеп әкімшілігі

Жарбакиева Г.С.

Білім берудегі жаңа инновациялық жаңалықтармен қаруланады

2

Озық тәжірибесі таратылған ұстаздардың тәжірибелерімен бөлісу шарасы

Зерттеу, жинақтау кезеңіндегі педагогтерге әдістемелік көмек көрсету

Жылына екі рет

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

Жарбакиева Г.С.

Озық тәжірибе тарататын ұстаздардың саны көбейеді

3

Педагогтерге арналған олимпиадалар, жобалар мен пед. идеялар т.б байқауларының мектепішілік кезеңін ұйымдастыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, шығармашылықпен жұмыс жасауға дағдыландыру

Жыл бойы

Педагогтер

Әдістемелік кеңес, Жарбакиева Г.С.

Байқауларға, сайыстарға қатысушы және жеңімпаз мұғалімдер қатарын көбейтеді. Мектеп мұғалімінің сапасы артады. Санатты мұғалімдерді көбейту және санатсыздар қатары жойылады.

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

STEM, химия, бастауыш сыныптарға арналған заманауи парта орындықтарымен, панельдік тақта, жаңа спорт алаңы салынуға ұсыныс беру (үнемделген қаражаттан басқада керекті заттарды алу)

Мектеп мүліктерін жаңалау, білім алушылар мен мұғалімдерге қолайлы орта жасақтау

2024 жыл

Мектеп әкімшілігі, аудандық білім бөлімі

Қойайдаров С.Т..

Білім алушылар мен мұғалімдердің білім алуға, шығармашылықпен айналысуына қызығушылығы артады

2

Мектеп қабырғаларына жаңа үлгідегі стендтерді ауыстыру жұмыстары

Білім берудегі кедергілерді болдырмау, жаңалау

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Жарбакиева Г.С.

Теміржанова А.А.

Байманова А.Г.

Маусымдық жұмыстарды сапалы жүргізу, білім алуға жағдай жасау

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1.

Білім берудегі өзгерістің 1000 көшбасшы» бағдарламасы бойынша сертификатталған мұғалімдермен кездесу ұйымдастыру. (сертификатталған мамандармен біріккен жоспар құру)

Мектептің жас мамандарын көшбасшылыққа тарту

2025 ж.

1-5 жыл еңбек өтілі бар педагогтер, мектеп әкімшілігі, барлық педагогтер

Жарбакиева Г.С.

Мектептің жас мамандарын көшбасшылыққа тартады, Тәлімгерлікке дайындайды.

2.

«Жасұлан» өзін-өзі басқару ұйымына жаңа білім алушыларды тарту, мектеп президентін сайлау

/ жоғары сынып оқушыларынан құрылған топ/

Білім алушылардың белсенділігін арттыру, бірлікте жұмыс жасауға үйрету, шығармашылықпен айналасу

Жыл бойы

8-11 сынып оқушылары

Теміржанова А.А..

Білім алушылардың командада жұмыс жасай алуы, шығармашылықпен, жарыстар мен сайыстарда белсенді болады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

Білім берудегі өзгерістің «1000 көшбасшы» бағдарламасына басшы орынбасарларымен, педагогтарды қатыстыру

басшы орынбасарларымен, педагогтерден көшбасшы, менеджер, ұйымдастырушыларды анықтау

Жыл бойы

Барлық педагогтер

Мектеп басшысы

Басшы орынбасарларымен, педагогтерден көшбасшы, менеджер, ұйымдастырушыларды анықтайды

2

Нормативтік құқықтық актілермен жұмыс (толықтырулар, өзгерістермен танысып, талқылап отыру)

Нормативтік құқықтық актілерді сауатты қолдану

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Мектеп басшысы

Нормативтік құқықтық актілерді сауатты қолданады

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығын құру

Ата – аналарды мектеп өміріне белсене араластыру

Жыл бойы

Сынып жетекшілер, оқушылар, ата-аналар

Теміржанова А.А.

Педагог-оқушы-ата-ана арасындағы байланыс нығаяды

2

Даналар мектебін құру

Ата – аналар мен оқушылар арасындағы байланысты нығайту

Жыл бойы

Оқушылар, сынып жетекшілер

Теміржанова А.А.

Оқушылар уақыттарын тиімді пайдалануға дағдыланады

3

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдарына қабылдау шарасын ұйымдастыру

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдарына мүшелер санын арттыру

Қазан

Оқушылар, тәлімгер, сынып жетекші

Теміржанова А.А.

Өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігі артады

6. Білім сапасын бағалау


Мектепішілік 0-срез алу, талдау, мониторинг шығару, жоспар құру;

Тоқсандық қорытынды нәтижесі бойынша олқылықпен жұмыс жүргізу, сапасы төмен оқушылармен жұмыс жоспарын құрып, жұмыс жүргізу;

Lesson study әдісін қолдану арқылы білім сапасын көтеру жұмыстары

Білім алушылардың сапасына мониторинг жасау, мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету, жаңа инновациялық технологиялар арқылы білім сапасын арттыру

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пән мұғалімдері

Жарбакиева Г.С.

Білім сапасына мониторнинг жасалады, жоспар құрылады, осал жақтары анықталады


ББЖМ бойынша тапсырмаларын құрастыру

4,9 сынып оқушыларының білім сапасын анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Жарбакиева Г.С.

4,9 сынып оқушыларының білім сапасы анықталады


TIMS халықаралық зерттеу тапсырмаларының элементтерін пайдалана отырып ТЖБ,БЖБ тапсырмаларын құрастыру

Мақсатқа жете алмаған және қиын тапсырмаларды анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Білім алушылар мен мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі

Қиын болған мақсаттарды жояды


TALIS халықаралық зерттеуін жүргізу

Халықаралық зерттеулер жүргізе отырып әлсіз мұғалімдер тобы анықталады

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Жарбакиева Г.С..

«Самғау» жобасы жасақталып, әлсіз мұғалімдер тобы жойылады


ICILS халықаралық зерттеуін 7-8 сыныптарда жүргізу

7- 8 сынып оқушыларының ІТ құзыреттілігін анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Жарбакиева Г.С..

ІТ құзыреттілігі бар оқушылар тобын анықталады


PISA халықаралық зерттеу элементтерін қолдану

Жаңа сабақты бекітуде PISA тапсырмаларының элементтерін пайдалану

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Жарбакиева Г.С.

Оқушылармен PISA тапсырмаларының элементтерін қолданып дағдыланады


PIRLS халықаралық зерттеуін «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында жүргізу

Оқуға құштар мектеп жобасы аясында PIRLS халықаралық зерттеумен байланыстыру

Жыл бойы

Бастауыш сынып мұғалімдері және 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері

Сынып жетекшілер

Оқуға құштар мектеп жобасы аясында PIRLS халықаралық зерттеуді пайдалана отырып ертегі мәтінімен жұмыс жасай алады

7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу


«ПШО», «Өрлеу» біліктілік арттыру орталықтарымен жасалған келісім негізіндегі жоспарлы жұмыстар

PIRLS зерттеу жобасы барысында бірлескен жұмысты іске асыру

Жыл бойы

Мектеп педагогтері

Жарбакиева Г.С.

PIRLS зерттеу жобасы бойынша бірлескен жұмыстың нәтижесінде білім алушылардың сапасы артады


Мұғалімдердің каникул кезіндегі бос уақытын тиімді ұйымдастыру мақсатында семинар ұйымдастыру, серіктес мектептермен байланыс жасау

Нормативтік құжаттармен танысу, әдістемелік көмек көрсету, ұлттық тірбие құндылықтарын терең меңгеру, мемлкеттік қызмет көрсету түрлерімен танысады

Қазан 2023ж

Қаңтар 2024ж

Педагогтер, мектеп әкімшілігі

Мектеп әкімшілігі

Нормативтік құжаттар талапқа сай жүргізеді, қаулы, бұйрық, заңдармен танысады

2025-2026 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Біліктілігін арттырып келген педагогтер баспа беттеріне мақала жариялайды,

Курстан алған біліктілігін қала, облыс, республика көлемінде бөліседі

Жыл бойы

Мұғалімдер, мектеп әкімшілігі

Мектеп әдіскері

Мақаласы қала, облыс, республика көлемінде баспа беттеріне жарияланады

2

Педагогтердің әдістемелік көмекші құрал дайындайды

Біліктілік санатын көтеруге және қала көлемінде тарату

Жыл бойы

Барлық педагогтер

Мектеп әдіскері

Біліктілік санатын көтереді және мақаласы қала көлемінде таратады

3

Үздік педагог байқауына тәжірибелі ұстаздарды қатыстыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, шығармашылықпен жұмыс жасауға дағдыландыру

Жыл бойы

Педагог

Мектеп әдіскері

Үздік педагогтер қатарынан табылады.

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

10 интер тақтасы, жаңа үлгідегі парта орындықтарымен АКТ залына LED экран, музыкалық аппарат, еңбек кабинеті ұлдарға, асхана жабдықтары, математика кабинетімен қамтамасыз ету;

Мектеп мүліктерін жаңалау, білім алушылар мен мұғалімдерге қолайлы орта жасақтау

2025 жыл

Мектеп әкімшілігі, есепшілер


Білім алушылар мен мұғалімдердің білім алуға, шығармашылықпен айналысуына қызығушылығы артады

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру


«Мен көшбасшымын» жобасын құру

Көшбасшы болатын жастарды біріктіру

2025 ж.

1-5 жыл еңбек өтілі бар педагогтер, мектеп әкімшілігі, барлық педагогтер

Жарбакиева Г.С.

Ақөтенова Ш.Б..

Сертификатталған көшбасшы көру


«Жасұлан» өзін-өзі басқару ұйымына тобы аудандық, облыстық деңгейдегі шараларға қатысу

Білім алушылардың қала, облыс көлемінде белсенділігін арттыру, бірлікте жұмыс жасауға үйрету, шығармашылықпен айналасу

Жыл бойы

8-11 сынып оқушылары

Теміржанова А.А.

Білім алушылардың командада жұмыс жасай алады, шығармашылық жарыстар мен сайыс жеңімпаздары болады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1







5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Ата- аналар мектептегі сынып сағаттарына қатыстыру, өз тәжірибелерімен бөлісу

Ата – аналарды мектеп өміріне белсене араластыру

Жыл бойы

Сынып жетекшілер, оқушылар, ата-аналар

ДТЖО

Педагог-оқушы-ата-ана арасындағы байланыс нығаяды

2

«Аталар» , «Әжелер» мектебі барлық сыныптарда ұлттық салт- дәстүрді насихаттау мақсатында кездесулер ұйымдастыру

Ата – аналар мен оқушылар арасындағы байланысты нығайту

Жыл бойы

Оқушылар, сынып жетекшілер

ДТЖО

Оқушылар уақыттарын тиімді пайдалануға дағдыланады

6. Білім сапасын бағалау


Төмен сапа беріп отырып отырған 10 сыныптарда Lesson study әдісін қолданып зерттеу арқылы білім сапасын көтеру жұмыстары

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеру

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пән мұғалімдері

Әдіскер

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеріледі


Үздік ББЖМ тапсырмаларын құрастырушы пән мұғалімін анықтау шарасын ұйымдастыру

Үздік ББЖМ тапсырмаларын құрастырушы пән мұғалімін анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Оқу-ісі меңгерушісі .

Үздік ББЖМ тапсырмаларын құрастырушы пән мұғалімі анықталады


TIMS халықаралық зерттеу тапсырмаларының дайындау бойынша педагогтер біліктіліктерін арттырады

АҚ «Өрлеу»

TIMS халықаралық зерттеу тапсырмаларын дайындайтын педагогтер санын көбейту

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Білім алушылар мен мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі

TIMS халықаралық зерттеу тапсырмаларын дайындайтын педагогтер тобы анықталады


TALIS халықаралық зерттеу нәтижесінде құрылған «Самғау» жобасындағы мұғалімдер тобы ашық сабақтар береді

«Самғау» жобасындағы мұғалімдер тобы ашық сабақтары арқылы деңгейлерін анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Есенбекова Қ.Ж.

«Самғау» жобасындағы мұғалімдер тобы ашық сабақтары арқылы әлсіз тұстарын жойғандығы анықталады


ICILS халықаралық зерттеу нәтижесінде ІТ құзыреттілігін анықталған оқушыларды олимпиадаға жіберу

7- 8 сынып оқушыларын информатика пәнінен олимпиадаға қатыстыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Есенбекова Қ.Ж.

ІТ құзыреттілігі бар оқушылар тобын анықталады


PISA халықаралық зерттеулер бойынша педагогтер біліктіліктерін арттырады

АҚ «Өрлеу»

PISA зерттеу тапсырмаларын дайындайтын педагогтер санын көбейту

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Оқу- ісі жөніндегі орынбасары

PISA халықаралық зерттеу тапсырмаларын дайындайтын педагогтер тобы анықталады


«Оқуға құштар» мектеп жобасы аясында PIRLS халықаралық зерттеуді пайдалана отырып ертегі мәтініндегі кейіпкерлерді сомдайды

Сахнада өзін өзі ұстауы, сөйлеу мәнері, кейіпкерлерді шебер сомдауға үйрену

Жыл бойы

Бастауыш сынып мұғалімдері және 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері

Сынып жетекшілер

«Оқуға құштар» мектеп жобасы аясында мектепішілік шараларда өз өнерлерін көрсетеді

7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу

1

«ПШО», «Өрлеу» біліктілік арттыру орталықтарымен жасалған келісім негізіндегі жоспарлы жұмыстар

TIMS зерттеу жобасы барысында бірлескен жұмысты іске асыру

Жыл бойы

Мектеп педагогтері

Жарбакиева Г.С.

TIMS зерттеу жобасы бойынша бірлескен жұмыстың нәтижесінде білім алушылардың сапасы артады

2

«Жарқын асу» шығармашылық тобының құрамындағы мектеп тренерлерінен біліктіліктерін арттырған жас мамандар ашық сабақ береді

Жас мамандардың сабақ берудегі әдіс- тәсілдерді пайдалану деңгейін анықтау

Жыл бойы

Жас мамандар

Жарбакиева Г.С.

Жас мамандардың сабақ берудегі әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалану шеберліктері артады

2026–2027 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Педагогтердің авторлық бағдарлама дайындайды

Біліктілік санатын көтеруге және облыс көлемінде тарату

Жыл бойы

Барлық педагогтер

Мектеп әдіскері

Біліктілік санатын көтереді және авторлық бағдарлама облыс көлемінде таратады

2

Үздік педагог байқауына орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі А.Е.Турашеваны қатыстыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, шығармашылықпен жұмыс жасауға дағдыландыру

Жыл бойы

Педагог

Мектеп әдіскері

Үздік педагогтер қатарынан табылады.

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

3

Қыздарға арналған еңбек кабинеті, бастауыш сыныпқа информатика кабинеті, география, тарих, құқық кабинеттері, жаңа үлгідегі стендтер. МЕДИА мектебі жобасын енгізу (МЕДИА құрал саймандары, жабдықтар) Барлық сыныптарға гардероб шкафтары. Мұғалімнің орындығы мен үстелдері 40 дана, мектептің капиталдық ремонты, әкімшілікке принтр (көп функциялы)


Мектеп мүліктерін жаңалау, білім алушылар мен мұғалімдерге қолайлы орта жасақтау

2027 жыл

Мектеп әкімшілігі, аудандық білім бөлімі


Білім алушылар мен мұғалімдердің білім сапасы артады. Шығармашылық жетістіктер көрсетеді.

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1

«Мен көшбасшымын» жобасы аясында мектепішілік эссе байқауын ұйымдастыру

Өз ойларын жеткізе білу, көшбасшылық деңгейін анықтау

2026 ж.

1-5 жыл еңбек өтілі бар педагогтер, мектеп әкімшілігі, барлық педагогтер

Ақөтенова Ш.Б..

Өз ойларын анық жеткізе алатын көшбасшылар анықталады

2

«Жасұлан» өзін-өзі басқару ұйымына тобын аудандық, дебат турниріне қатыстыру

Білім алушылардың қала көлемінде сөз саптауы, білімділігі, ұшқыр ойын көрсету

Жыл бойы

8-11 сынып оқушылары

Теміржанова А.А.

Шыңғуов Б.Б.

Білім алушылардың дебат турнирінің жеңімпаздары болады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1







5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Ата- аналар мектептегі сынып сағаттарына өз мамандықтары туралы кездесу кешін ұйымдастырады

Оқушыларға мамандық таңдау бойынша бағдар беру

Жыл бойы

Сынып жетекшілер, оқушылар, ата-аналар

ДТЖО

Оқушылар мамандық таңдау бойынша бағыт, бағдар алады

2

«Ағалар» , «Әкелер» мектебі барлық сыныптарда патриоттық тәрбиені насихаттау мақсатында кездесулер ұйымдастыру

Оқушыларды патриоттық бағытта тәрбиелеу

Жыл бойы

Оқушылар, сынып жетекшілер

ДТЖО

Оқушыларды патриоттық бағытта құндылықтары артады

6. Білім сапасын бағалау


Төмен сапа беріп отырып отырған 7,8 сыныптарда Lesson study әдісін қолданып зерттеу арқылы білім сапасын көтеру жұмыстары

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеру

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пән мұғалімдері

Әдіскер

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеріледі


Үздік деп танылған ББЖМ тапсырмаларын мектепішілік деңгейде тарату

ББЖМ тапсырмаларын орындауда оқушылардың білім сапасы арттыру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Оқу-ісі меңгерушісі .

ББЖМ тапсырмаларын орындауда оқушылардың білім сапасы артады.


TIMS халықаралық зерттеу тапсырмалар жинағын дайындайды


TIMS халықаралық зерттеу тапсырмаларын педагогтер өздері құрып, сабақтарында пайдалану

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Білім алушылар мен мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі

TIMS халықаралық зерттеу тапсырмаларын педагогтер өздері құрады, сабақтарында пайдаланады


ICILS халықаралық зерттеу нәтижесінде ІТ құзыреттілігін анықталған оқушыларды олимпиадаға жіберу

7- 8 сынып оқушыларын информатика пәнінен ғылыми жобаға дайындау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Жарбакиева Г.С.

7- 8 сынып оқушыларын информатика пәнінен ғылыми зерттеу жобасына қатыстыру


PISA халықаралық зерттеулер тапсырмалар жинағын дайындайды

PISA зерттеу тапсырмаларын педагогтер өздері құрып, сабақтарында пайдалану

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Оқу- ісі жөніндегі орынбасары

PISA халықаралық зерттеу тапсырмаларын педагогтер өздері құрады, сабақтарында пайдаланады


«Оқуға құштар» мектеп жобасы аясында PIRLS халықаралық зерттеуді пайдалана отырып сайыстарға қатысу

Сахнада өзін өзі ұстауы, сөйлеу мәнері, кейіпкерлерді шебер сомдауға үйрену

Жыл бойы

Бастауыш сынып мұғалімдері және 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері

Сынып жетекшілер

«Оқуға құштар» мектеп жобасы аясында қалалық, облыстық деңгейде сайыстарға қатысады

7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу

1

«ПШО», «Өрлеу» біліктілік арттыру орталықтарымен жасалған келісім негізіндегі жоспарлы жұмыстар

PISA зерттеу жобасы барысында бірлескен жұмысты іске асыру

Жыл бойы

Мектеп педагогтері

Мектеп әдіскері.

PISA зерттеу жобасы бойынша бірлескен жұмыстың нәтижесінде білім алушылардың сапасы артады

2

Тәлім алушы мен Тәлімгерлерге арналған «Тағылым» сайысын ұйымдастыру

Тәлім алушы Тәлімгерімен бірлікте жұмыс жасай алуы, әдістемелік деңгейін анықтау

Сәуір

Тәлім алушы мен Тәлімгер

Мектеп әдіскері.

Тәлім алушы Тәлімгерімен бірлікте жұмыс жасай алады, әдістемелік деңгейін анықталады

2027–2028 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Педагогтер озық тәжірибелерін республика көлемінде тарату

Біліктілік санатын көтеруге және республика көлемінде тарату

Жыл бойы

Барлық педагогтер

Мектеп әдіскері

Біліктілік санатын көтереді және озық тәжірибелерін республика көлемінде таратады

2

Үздік педагог байқауына тәжірибелі ұстаздарды қатыстыру

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, шығармашылықпен жұмыс жасауға дағдыландыру

Жыл бойы

Педагог

Мектеп әдіскері

Үздік педагогтер қатарынан табылады.

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

LED экран панель, математика, орыс тілі, инклюзив кабинеті жабдықтарымен, оқу залын жөнін жөндеу.

Медицина кабинеті қамтамасыз ету.


Мектеп мүліктерін жаңалау, білім алушылар мен мұғалімдерге қолайлы орта жасақтау

2028 жыл

Мектеп әкімшілігі,

Кенжебекова Н.Г.

Есжанова А.М.

Білім алушылар мен мұғалімдердің білім сапасы артады. Шығармашылық жетістіктер көрсетеді.

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1

«Мен көшбасшымын» жобасы аясында қала көлемінде «КУИЗ» байқауын ұйымдастыру

Тапқырлық, логикалық ойлау, көрегендік деңгейлерін анықтау

2026 ж.

1-5 жыл еңбек өтілі бар педагогтер, мектеп әкімшілігі, барлық педагогтер

Жарбакиева Г.С.

Ақөтенова Ш.Б..

Жеңімпаздар анықталады

2

«Жасұлан» өзін-өзі басқару ұйымының тобы аудан мектептерінің президенттеріне семинар ұйымдастырады

Аудан мектептерінің президенттері тәжірибе алмасады

Жыл бойы

8-11 сынып оқушылары

Теміржанова А.А.

Аудан мектептерінің президенттері бір –бірімен таныстық ортасын құрады, жұмыстары жанданады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

«Мен көшбасшымын» жобасы аясында қала көлемінде «КУИЗ» байқауын ұйымдастыру

Тапқырлық, логикалық ойлау, көрегендік деңгейлерін анықтау

2027 ж.

Мектеп әкімшілігі

Мектеп басшысы.

Жеңімпаздар анықталады

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

Оқушылар ата- аналарының жұмыс орындарына саяхат жасау

Оқушыларға мамандық таңдау бойынша бағдар беру

Жыл бойы

Сынып жетекшілер, оқушылар, ата-аналар

ДТЖО

Оқушылар мамандық таңдау бойынша бағыт, бағдар алады

2

«Аналар» , «Жеңгелер» мектебі барлық сыныптарда қыз балалардың тәрбиесін насихаттау мақсатында кездесулер ұйымдастыру

Қыз балалардың тәрбиесі бойынша бағыт, бағдар беру

Жыл бойы

Оқушылар, сынып жетекшілер

ДТЖО

Қыз балалардың тәрбиесі бойынша бағыт, бағдар алады

6. Білім сапасын бағалау


Төмен сапа беріп отырып отырған 7,8,9 сыныптарда Lesson study әдісін қолданып зерттеу арқылы білім сапасын көтеру жұмыстары

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеру

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пән мұғалімдері

Әдіскер

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеріледі


«Үздік ББЖМ тапсырмаларын құрастыру тақырыбындағы» мектепішілік тренинг ұйымдастыру

Іс- тәжірибе алмасу

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Оқу-ісі меңгерушісі .

ББЖМ тапсырмаларын орындауда оқушылардың білім сапасы артады.


TIMS халықаралық зерттеу тапсырмалар жинағын қолдана отырып мектепішілік олимпиада ұйымдастыру


Аудандық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға оқушыларды анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Білім алушылар мен мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі

Қалалық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға оқушыларды қатыстыру


PISA халықаралық зерттеулер тапсырмалар жинағын дайындайды

Аудандық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға оқушыларды анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Оқу- ісі жөніндегі орынбасары

Қалалық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға оқушыларды қатыстыру


«Оқуға құштар» мектеп жобасы аясында PIRLS халықаралық зерттеуді пайдалана отырып сайыстарға қатысу

Аудандық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға оқушыларды анықтау

Жыл бойы

Бастауыш сынып мұғалімдері және 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері

Сынып жетекшілер

«Қалалық, облыстық, республикалық пәндік олимпиадаларға оқушыларды қатыстыру

7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу

1

«ПШО», «Өрлеу» біліктілік арттыру орталықтарымен жасалған келісім негізіндегі жоспарлы жұмыстар

ICILS зерттеу жобасы барысында бірлескен жұмысты іске асыру

Жыл бойы

Мектеп педагогтері

Мектеп әдіскері.

ICILS зерттеу жобасы бойынша бірлескен жұмыстың нәтижесінде білім алушылардың сапасы артады

2

Тәлім алушы Тәлімгерімен ашық сабақ береді

Тәлім алушы Тәлімгерімен бірлікте жұмыс жасай алуы, әдістемелік деңгейін анықтау

Сәуір

Тәлім алушы мен Тәлімгер

Мектеп әдіскері.

Тәлім алушы Тәлімгерімен бірлікте жұмыс жасай алады, әдістемелік деңгейін анықталады

2028–2029 оқу жылы

Іс-шаралардың атауы

Мақсаты

Мерзімі

Қатысушылар

Жауапты

Күтілетін нәтиже

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1

Педагогтер халықаралық деңгейде конференцияларға қатысу

Халықаралық деңгейде іс- тәжірибесімен бөлісу

Жыл бойы

Барлық педагогтер

Мектеп әдіскері

Халықаралық деңгейде іс- тәжірибесімен бөліседі.

2

Үздік педагогтер педагогикалық идеяларымен бөлісу

Озық тәжірибелерімен бөлісіп, ізбасарларын дайындау

Жыл бойы

Педагог

Мектеп әдіскері

Озық тәжірибелерімен бөлісіп, ізбасарларын дайындайды.

2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1

Күрделі жөндеу жүргізу

Жаңа өлшем шарттарға сай мектепті жаңалау

2029 жыл

Мектеп әкімшілігі, есепшілер

Байманова А.Г.

Жаңа үлгідегі жайлы мектеп құру

3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру

1

«Мен көшбасшымын» жобасы аясында мектепішілік үздік даму бағдарламасын құрастыру сайысын ұйымдастыру

Үздік басқару қабілеті бар жас мамандарды анықтау. Үздік деп табылған

2029 ж.

1-5 жыл еңбек өтілі бар педагогтер, мектеп әкімшілігі, барлық педагогтер

Ақөтенова Ш.Б.

Үздік деп табылған бағдарламаны мектептің даму бағдарламасына қосады

2

«Жасұлан» өзін-өзі басқару ұйымының тобы қалалық деңгейде КУИЗ сайысын ұйымдастыру

Лидерлерді анықтау

Жыл бойы

8-11 сынып оқушылары

Теміржанова А.А.

Өз ізбасарларын дайындайтын лидерлер анықталады

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1

«Мен көшбасшымын» жобасы аясында мектепішілік үздік даму бағдарламасын құрастыру сайысын ұйымдастыру

Үздік басқару қабілеті бар жас мамандарды анықтау. Үздік деп табылған

2029 ж.

мектеп әкімшілігі

Мектеп басшысы

Үздік деп табылған бағдарламаны мектептің даму бағдарламасына қосады

5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1

«Әкем, Анам және Мен» отбасылық сайысы

Отбасы құндылықтарын, ұлттық құндылықтарды насихаттау

Жыл бойы

Сынып жетекшілер, оқушылар, ата-аналар

ДТЖО

Оқушылардың отбасы құндылықтарын, ұлттық құндылықтары артады

2

Мектепішілік «Мерейлі отбасы» сайысын ұйымдастыру

Отбасы құндылықтарын, ұлттық құндылықтарды насихаттау

Жыл бойы

Оқушылар, сынып жетекшілер

ДТЖО

Оқушылардың отбасы құндылықтарын, ұлттық құндылықтары артады

6. Білім сапасын бағалау


Төмен сапа беріп отырып отырған 7,8,9,10 сыныптарда Lesson study әдісін қолданып зерттеу арқылы білім сапасын көтеру жұмыстары

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеру

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пән мұғалімдері

Әдіскер

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар

Әр тоқсанда алынған 0 срез және жылдық қорытынды нәтижесі бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардың сапасын көтеріледі


Оқушылардың ББЖМ қатысады

ББЖМ қатысуда оқушылардың білім сапасының деңгейі анықтау

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Оқу-ісі меңгерушісі .

ББЖМ қатысуда оқушылардың білім сапасының деңгейі анықталады


TIMS халықаралық зерттеуіне қатысу


Жоғары нәтиже көрсету

Жыл бойы

Пән мұғалімдері,

Білім алушылар мен мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі

Жоғары нәтиже көрсетеді


PISA халықаралық зерттеуіне қатысу

Жоғары нәтиже көрсету

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

Оқу- ісі жөніндегі орынбасары

Жоғары нәтиже көрсетеді


PIRLS халықаралық зерттеуіне қатысу

Жоғары нәтиже көрсету

Жыл бойы

Бастауыш сынып мұғалімдері және 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері

Сынып жетекшілер

Жоғары нәтиже көрсетеді


ICILS халықаралық зерттеуіне қатысу

Жоғары нәтиже көрсету

Жыл бойы

8 cынып информатика пәні мұғалімдері

Сынып жетекшілер

Жоғары нәтиже көрсетеді








7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу

1

Халықаралық зерттеулеріне қатысады

Мектептің білім сапасын анықтау

Жыл бойы

Мектеп педагогтері

Мектеп әдіскері.

Мектептің білім сапасы анықталады, артады

2

Тәлім алушы Тәлімгерімен есеп береді

Тәлім алушы Тәлімгерімен жұмыс сапасын анықтау, арттыру

Сәуір

Тәлім алушы мен Тәлімгер

Мектеп әдіскері.

Тәлім алушы Тәлімгерімен жұмыс сапасын артады


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
218
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі