Материалдар / Мемлекет және экономика.Мемлекеттік бюджет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мемлекет және экономика.Мемлекеттік бюджет

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
421
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сынып. Мемлекет және экономика.Мемлекеттік бюджет. Күні Бекітілді .Сабақтын мақсаты:-Мемлекеттін қоғам үшін атқаратын міндеттері мен таныстыру.- Мемлекеттін қандай қоғамдық игіліктерін пайдаланатына оқушылардын көзін жеткізу. -Мемлекеттін экономиканы тұрақтандыру мақсатында атқаратын міндеті туралы түсінікті оқушы жаднасына жеткізу.-Түсінікті түрде мемлекеттік бюджет түсінігін ашып көрсетіп,оған сипаттама беру танымдық. деңгейлерін кеңейту, ойлау қабілеттерін дамыту тәрбиелілігі -Оқушылардың белсенділігін арттыру,ізденуге тәрбиелеу. Сабақтың міндеті:Оқушылаордың білімін жетілдіру.Сабақтын түрі:әнгіме,диалог. Негізгі ұғымдар: Мемлекеттік бюджет. Салықтар, акциздер, кеден, кеден бажы, айыппұлдар, төлемдер, өтемақылар. Баланстағы бюджет. Бюджет дефициті мен бюджеттіңартылуы Оқушыларға қойылатын талаптар: Мемлекеттік бюджеттің не екенін білу. Мемлекеттік бюджет не үшін керек екенін түсіндіре білу және оның қалыптасу ұстанымдары туралы айта білу. Кірістер мен шығындар және оның құраушылары туралы мысалдар1.Үйымдастыру кезені.2.Жаңа сабақ. Мемлекет? Оқушыларды экономикалық теориядағы мемлекетің экономикаға араласу керек немесе керек екендігі емес туралы екі көз қараспен таныстыру.-пікір алмасу. Мемлекет экономикаға араласу керек пе?-пікір алмасу.Мемлекеттін атқаратын міндеттері:-Заңдық негіздерімен қамтамасыз ету .Шекараны қорғау ,ішкі тәртіпті сақтауын қадағалау.-Қоғамдық игіліктерді ұсыну.-Бәсекені қолдау,монополияны шектеу.(Монополия ұғымын түсіндіру,Қарағандыдағы монополист-фирмалар туралы әңгімелесу)-Жаңама эффектерді түзету.(Коршаған ортаны қорғау)-Трансферттік төлемдер.(халықтын кедей бөлігіне көмектесу)Экономиканы тұрақтандыру.(Дүние жүзілік кризистің мемлекетімізге тигізген әсерін азайту мақсатына үйымдастырылған іс-шаралар мен оқушыларды таныстыру,ерекше азық-түлік қауысыздыққа назар бөлінуін көрсету.)3.Ситуациялық тапсырмаларды талдау. Қоғамдық игіліктерге жататын:Қорғаныс.Ішкі тәртіпті қамтамасыз ету.Өрт қауіпінен сақтау.Білім.денсалық сақтау.Автомобиль жолдары және темір жолдары.Теңіз және өзен портары.Әуежайлар.Мұражайлар,кітапханаларға баруды қол жеткізу. Мемлекеттін қаржысы қалай жұмсалады?(Әлеуметтік-мәдени шаралар;төтенше жағдайлар бойынша шығындар;сыртқы экономикалық қызмет;елді басқару;қорғаныс;білім және деңсаулық сақтау) .Бюджет түрлеріне тоқтау. 4.Жұмыс дәптері: №34 беттермен жұмыс жасау5.Практикалық тапсырма. №1 «А» қаласында көшеде,саябақтар мен парктерде жатқан қоқыстар мөлшері көбейіп кетті.Қалыптасқан жағдайды түзету үшін қала өкіметіне не ұсынар едіндер?№2 «А» қаласында қала тарихын бейнелейтін мұражай бар.Мұражайға көп адамдар келеді.Мұражай билеті арзан және осы мұражайды ұстауға жұмсалған шығынының орнын толтырмайды.6.Қортынды,бағалау.7.Үй тапсырмасы:№34-36 бет,сөздікпен жұмыс жасау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!