Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Құқық негіздері

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мемлекет және құқық

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.1.1.1 құқық белгілерін қорытындылай отырып, ұғымын түсіндіру


    Сабақ мақсаттары

    Құқықтың мәні, белгілері және функциялары туралы түсініктерді қалыптастыру

    Жетістік критерийлері

    Қолдану

    Құқық түсінігін түсіндіреді, құқық белгілерін біріктіреді

    Сыни ойлау

    Құқық мәнін куәландыратын дәлелдер келтіреді.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар біледі:

    Құқықтық салаларды және құқықтың негізгі белгілерін жіктеу (оқу және сөйлеу дағдылары).

    Пәндік лексика және терминология

    Құқық

    Мемлекет

    Құқықтық жүйе

    Құқық саласы

    Диалог / хат үшін пайдалы сөз тіркестерінің сериясы

    Құқық бұл ...

    Менің ойымша ...

    Құндылықтарды дарыту



    • Топтық жұмысты орындау кезінде бір-біріне сыйластық көрсету;

    • Мәселелерді талқылау кезіндегі ашықтық;

    • Өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихымен пәнаралық интеграция

    АКТ қолдану дағдылары

    Берілген Интернет ресурстармен қажетті ақпаратты іздеу және өңдеу дағдылары, презентацияны және электрондық ақпаратты қолдана білу.

    Бастапқы білім


    Күнделікті өмірде алған дағдыларын пайдаланылады, сондай-ақ БАҚ-тан алынған ақпаратты және 9 сынып үшін негізгі мектеп бойынша алған білімдерін қолданады.

    Қазақстандағы қазіргі кездегі құқықтық және саяси-әлеуметтік оқиғалардан хабардар болуы керек. Алдыңғы тақырыптардағы негізгі ұғымдарды біледі


    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Коллабораторлық ортаны құру. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысу.

    Тақта, суреттер

    http://kiwi.kz/watch/1m1g6ugv7rsj/

    Ата заңымыздың құрылымы мен тарихы.

    Жұмағали А, Қыдырқожаева Н, Жайлин Ғ. Құқық негіздері. Оқулық. - Алматы: «Мектеп».

    Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі.

    Сабақтың ортасы






    Қазіргі заманның адамнына құқық өмірінде қажет. Егер заңдардар болмаса, әркім ойына келген әрекет жасайтын болады. Құқық әрдайым болған жоқ. Алғашқы қауымдық қоғамда өмір негізінен әдет-ғұрып арқылы реттелді. Қоғамның таптарға бөлінуіне және мемлекеттің пайда болуына байланысты әдет-гұрыптар өмірдің талаптарына сәйкес келмейтін болды. Әрине, құқық бір күнде емес, біртіндеп пайда болды. Ол мемлекетпен тығыз байланысты. Құқық ұғымы неғұрлым күрделі және бір мағыналы емес ұғымдар топтарына жатады.

    "Құқық" ұғымына сәйкес біз оның белгілері мен функцияларын анықтаймыз.

    Shape1 Shape2 Сипаты Функциясы



    Белгісі қызмет бағыты

    (ТЖ) Тақтада тәртіпсіздікте құқықтың белгілері мен функциялары жазылған немесе парақшаларда жазылып ілініп тұрады, оқушылар топтарда оларды реттейді.

    Тақтадағы тізім:

    1. Нормативтік сипаты.

    2. Қоғамдық қатынастардың реттеушісі болып табылады.

    3. Орындау міндеттілігі.

    4. Бірнеше рет қолдану.

    5. Қоғам мен мемлекетке әсер етеді.

    6. Қоғамда қалыптасқан экономикалық, қоғамдық және басқа да қатынастарды бекітеді.

    3.Құқық «торы», оның "кірпіші" болып құқық нормасы табылады.

    Құқық нормасы - мемлекет қорғайтын міндетті мінез-құлық ережесі.

    ҚҰҚЫҚ НОРМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

    Гипотеза (болжау)

    диспозиция

    санкция




    Топтарға тапсырма: құқық нормаларының мысалдарын келтіріңіз.

    Құқық саласы

    норма

    Азаматтық құқық


    Еңбек құқығы


    Отбасы құқығы


    Қылымыстық құқық


    Тапсырманы орындауға дескрипторлар:

    1. Гипотезаны бөліп шығару. Кімге жолданған немесе жағдайлар.

    2. Мінез-құлық ережесі.

    3. Мемлекеттік мәжбүрлеу шаралары.

    Барлық топтар қалған топтардың мысалдарымен танысып, оларды жалпысыныптың қарауына шығарады және қорытынды жасайды.

    Заңдар әдет-ғұрыптан пайда болады деген пікір бар. Әдет-ғұрыптар туындаған заңдардың мысалдарын келтіреді.



    http://adilet.zan.kz

    Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты.

    http://www.akorda.kz/






    Әбсаттаров Р., Құқықтық мемлекеттің негізгі принциптері қандай? / Р. Әбсаттаров//Ақиқат.- 2004.- N12.-30-36б.

    А. Ибраева, Г. Әлібаева, Қ. Айтхожин. «Құқықтану».–Алматы: Мектеп, 2006 жыл .







    Е. Қуандықов, Ш. Маликова, С. Есетова. «Құқықтану». – Алматы: Дәуір, 2007 жыл.


    Жоламан Қ.Д. «Мемлекет және құқық теориясы». – Алматы: Нұр-пресс, 2007.


    Сабақтың соңы

    5 мин

    Рефлексия: " Үлкен саусақ» әдісі

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет


    Саралау

    Сабақта визуалдар мен аудиалдар үшін жеткілікті материалдар дайындалған. Тапсырманы оқушылардың өздеріне дауыстап оқыту және тақтада презентация ретінде көрсету қамтамасыз етілген. Топтық жұмыста қабілетті оқушылар басқа оқушыларға кейбір терминдер мен ұғымдарды түсіндіру, жағдаяттарды талдау жұмыстарын жүргізеді.

    Бағалау

    Жетістік критерийі бойынша өзара бағалау және өзін-өзі бағалау.

    Сабақ барысында басымдық берілетін ең маңызды критерий – ғылыми тілді пайдалану

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Компьютермен және басқа да техника түрлерімен жұмыс жасау ережелері

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Тексерген:

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    ӘБ жетекшісінің АЖТ _____________(қолы) _______


    Пән:Құқық негіздері

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Дата:

    Класс:10(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

    Оқушы саны:


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

    Мемлекет және құқық



    Сабақтың тақырыбы

    Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы


    Бастапқы білім

    Мектеп бағдарламасы көлемінде гуманитарлық пәндер бойынша алған білімдері мен күнделікті өмірдегі әлеуметтік тәжірибелерін,сондай-ақ БАҚ көздерінен берілетін ақпараттарды қолданады. Сонымен қатар Қазақстандағы қазіргі кездегі құқықтық және саяси-әлеуметтік оқиғалардан хабардар болуы керек.


    Оқыту мақсаттары

    10.1.1.1 құқық белгілерін қорытындылай отырып, ұғымын түсіндіру

    10.1.1.2 құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу


    Сабақтың мақсаттары

    • Құқық белгілерін қорытындылау, ұғымын түсіндіру.

    • Құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу


    Бағалау

    критерийлері

    • Құқық белгілерін анықтайды, нақты мысалдармен дәлелдейді.

    • Құқықтың мəнін талдайды.

    • Қағидаттарды жағдаяттармен түсіндіреді.



    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • Құқықтық нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін түсіндіреді (оқылым және айтылым дағдылары).

    • мораль

    • әлеуметтік норма

    • құқықтық норма

    • заң

    құқықтық мәдениетҚұқық дегеніміз...

    Мен...деп ойлаймын

    Құқықтық норманың моральдық нормалардан айырмашылығы/ұқсастығы Құқықтық мәдениетті қалыптастыру маңызды, себебі...


    Құндылықтарды

    дарыту

    Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

    Құндылықтарды дарыту серіктестік, адалдық топтық жұмыс арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті немесе/және тақырытың мазмұнын сипаттау).

    Жаһандық азаматтық

    Жаһандық азамат қауіпсіздігі.


    Пәнаралық

    байланыстар

    Пән


    Пәнаралық

    байланыстар

    Дифференциация

    Дүниежүзі тарихы

    Кезең


    Әр топқа берілген тапсырма арқылы оқушы деңгейі анықталады.

    1-топ. Постер қорғау

    2-топ. Жоба /макет/ жасау


    3-топ. Рөлдік ойын.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қырықбай Ардақ Мұхаметжанқызы
    30 Қырқүйек 2020
    875
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мемлекет және құқық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мемлекет және құқық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Құқық негіздері

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мемлекет және құқық

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.1.1.1 құқық белгілерін қорытындылай отырып, ұғымын түсіндіру


    Сабақ мақсаттары

    Құқықтың мәні, белгілері және функциялары туралы түсініктерді қалыптастыру

    Жетістік критерийлері

    Қолдану

    Құқық түсінігін түсіндіреді, құқық белгілерін біріктіреді

    Сыни ойлау

    Құқық мәнін куәландыратын дәлелдер келтіреді.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар біледі:

    Құқықтық салаларды және құқықтың негізгі белгілерін жіктеу (оқу және сөйлеу дағдылары).

    Пәндік лексика және терминология

    Құқық

    Мемлекет

    Құқықтық жүйе

    Құқық саласы

    Диалог / хат үшін пайдалы сөз тіркестерінің сериясы

    Құқық бұл ...

    Менің ойымша ...

    Құндылықтарды дарыту



    • Топтық жұмысты орындау кезінде бір-біріне сыйластық көрсету;

    • Мәселелерді талқылау кезіндегі ашықтық;

    • Өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихымен пәнаралық интеграция

    АКТ қолдану дағдылары

    Берілген Интернет ресурстармен қажетті ақпаратты іздеу және өңдеу дағдылары, презентацияны және электрондық ақпаратты қолдана білу.

    Бастапқы білім


    Күнделікті өмірде алған дағдыларын пайдаланылады, сондай-ақ БАҚ-тан алынған ақпаратты және 9 сынып үшін негізгі мектеп бойынша алған білімдерін қолданады.

    Қазақстандағы қазіргі кездегі құқықтық және саяси-әлеуметтік оқиғалардан хабардар болуы керек. Алдыңғы тақырыптардағы негізгі ұғымдарды біледі


    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Коллабораторлық ортаны құру. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысу.

    Тақта, суреттер

    http://kiwi.kz/watch/1m1g6ugv7rsj/

    Ата заңымыздың құрылымы мен тарихы.

    Жұмағали А, Қыдырқожаева Н, Жайлин Ғ. Құқық негіздері. Оқулық. - Алматы: «Мектеп».

    Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі.

    Сабақтың ортасы






    Қазіргі заманның адамнына құқық өмірінде қажет. Егер заңдардар болмаса, әркім ойына келген әрекет жасайтын болады. Құқық әрдайым болған жоқ. Алғашқы қауымдық қоғамда өмір негізінен әдет-ғұрып арқылы реттелді. Қоғамның таптарға бөлінуіне және мемлекеттің пайда болуына байланысты әдет-гұрыптар өмірдің талаптарына сәйкес келмейтін болды. Әрине, құқық бір күнде емес, біртіндеп пайда болды. Ол мемлекетпен тығыз байланысты. Құқық ұғымы неғұрлым күрделі және бір мағыналы емес ұғымдар топтарына жатады.

    "Құқық" ұғымына сәйкес біз оның белгілері мен функцияларын анықтаймыз.

    Shape1 Shape2 Сипаты Функциясы



    Белгісі қызмет бағыты

    (ТЖ) Тақтада тәртіпсіздікте құқықтың белгілері мен функциялары жазылған немесе парақшаларда жазылып ілініп тұрады, оқушылар топтарда оларды реттейді.

    Тақтадағы тізім:

    1. Нормативтік сипаты.

    2. Қоғамдық қатынастардың реттеушісі болып табылады.

    3. Орындау міндеттілігі.

    4. Бірнеше рет қолдану.

    5. Қоғам мен мемлекетке әсер етеді.

    6. Қоғамда қалыптасқан экономикалық, қоғамдық және басқа да қатынастарды бекітеді.

    3.Құқық «торы», оның "кірпіші" болып құқық нормасы табылады.

    Құқық нормасы - мемлекет қорғайтын міндетті мінез-құлық ережесі.

    ҚҰҚЫҚ НОРМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

    Гипотеза (болжау)

    диспозиция

    санкция




    Топтарға тапсырма: құқық нормаларының мысалдарын келтіріңіз.

    Құқық саласы

    норма

    Азаматтық құқық


    Еңбек құқығы


    Отбасы құқығы


    Қылымыстық құқық


    Тапсырманы орындауға дескрипторлар:

    1. Гипотезаны бөліп шығару. Кімге жолданған немесе жағдайлар.

    2. Мінез-құлық ережесі.

    3. Мемлекеттік мәжбүрлеу шаралары.

    Барлық топтар қалған топтардың мысалдарымен танысып, оларды жалпысыныптың қарауына шығарады және қорытынды жасайды.

    Заңдар әдет-ғұрыптан пайда болады деген пікір бар. Әдет-ғұрыптар туындаған заңдардың мысалдарын келтіреді.



    http://adilet.zan.kz

    Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты.

    http://www.akorda.kz/






    Әбсаттаров Р., Құқықтық мемлекеттің негізгі принциптері қандай? / Р. Әбсаттаров//Ақиқат.- 2004.- N12.-30-36б.

    А. Ибраева, Г. Әлібаева, Қ. Айтхожин. «Құқықтану».–Алматы: Мектеп, 2006 жыл .







    Е. Қуандықов, Ш. Маликова, С. Есетова. «Құқықтану». – Алматы: Дәуір, 2007 жыл.


    Жоламан Қ.Д. «Мемлекет және құқық теориясы». – Алматы: Нұр-пресс, 2007.


    Сабақтың соңы

    5 мин

    Рефлексия: " Үлкен саусақ» әдісі

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет


    Саралау

    Сабақта визуалдар мен аудиалдар үшін жеткілікті материалдар дайындалған. Тапсырманы оқушылардың өздеріне дауыстап оқыту және тақтада презентация ретінде көрсету қамтамасыз етілген. Топтық жұмыста қабілетті оқушылар басқа оқушыларға кейбір терминдер мен ұғымдарды түсіндіру, жағдаяттарды талдау жұмыстарын жүргізеді.

    Бағалау

    Жетістік критерийі бойынша өзара бағалау және өзін-өзі бағалау.

    Сабақ барысында басымдық берілетін ең маңызды критерий – ғылыми тілді пайдалану

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Компьютермен және басқа да техника түрлерімен жұмыс жасау ережелері

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Тексерген:

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    ӘБ жетекшісінің АЖТ _____________(қолы) _______


    Пән:Құқық негіздері

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Дата:

    Класс:10(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

    Оқушы саны:


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

    Мемлекет және құқық



    Сабақтың тақырыбы

    Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы


    Бастапқы білім

    Мектеп бағдарламасы көлемінде гуманитарлық пәндер бойынша алған білімдері мен күнделікті өмірдегі әлеуметтік тәжірибелерін,сондай-ақ БАҚ көздерінен берілетін ақпараттарды қолданады. Сонымен қатар Қазақстандағы қазіргі кездегі құқықтық және саяси-әлеуметтік оқиғалардан хабардар болуы керек.


    Оқыту мақсаттары

    10.1.1.1 құқық белгілерін қорытындылай отырып, ұғымын түсіндіру

    10.1.1.2 құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу


    Сабақтың мақсаттары

    • Құқық белгілерін қорытындылау, ұғымын түсіндіру.

    • Құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу


    Бағалау

    критерийлері

    • Құқық белгілерін анықтайды, нақты мысалдармен дәлелдейді.

    • Құқықтың мəнін талдайды.

    • Қағидаттарды жағдаяттармен түсіндіреді.



    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • Құқықтық нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін түсіндіреді (оқылым және айтылым дағдылары).

    • мораль

    • әлеуметтік норма

    • құқықтық норма

    • заң

    құқықтық мәдениетҚұқық дегеніміз...

    Мен...деп ойлаймын

    Құқықтық норманың моральдық нормалардан айырмашылығы/ұқсастығы Құқықтық мәдениетті қалыптастыру маңызды, себебі...


    Құндылықтарды

    дарыту

    Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

    Құндылықтарды дарыту серіктестік, адалдық топтық жұмыс арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті немесе/және тақырытың мазмұнын сипаттау).

    Жаһандық азаматтық

    Жаһандық азамат қауіпсіздігі.


    Пәнаралық

    байланыстар

    Пән


    Пәнаралық

    байланыстар

    Дифференциация

    Дүниежүзі тарихы

    Кезең


    Әр топқа берілген тапсырма арқылы оқушы деңгейі анықталады.

    1-топ. Постер қорғау

    2-топ. Жоба /макет/ жасау


    3-топ. Рөлдік ойын.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Құқық негіздері Сабақ жоспары 10 сынып
    30.00.2020
    875
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қырықбай Ардақ Мұхаметжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации