Күні: 02.09.2017ж
Тәрбие сағатының тақырыбы: Мен - өз Отанымның патриотымын!
Мұғалімі: Ахатаева Г.О.
Сыныбы 4 «Б»
Мақсаты:
Қоғамда өздерін көрсете және
өз еліне пайдалы бола алатын, Жаңа Қазақстандық Патриотизмнің
құндылықтары мен мұраттары жүйесін иеленетін білім алушы -патриот
тәрбиелеу.
Міндеттері:
-
Білім алушылардың жаңа білімді, ақпараттық ресурстарға сүйене отырып зияткерлік қажеттіліктерін меңгеруін қамтамасыз ету.
-
Білім алушылардың ұлттық рәміздер, негізгі құндылықтар, жаңа қазақстандық патриотизм, «Мәңгілік Ел», бәсекеге қабілеттілік ұғымдарын меңгеруге көмектесу
-
Білім алушылардың зерттеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту
-
Жастардың бойында жоғары патриоттық сананы қалыптастыру.
Ресурстар: мемлекеттік рәміздер бейнеленген суреттер, Қазақстанның картасы, аудиожазба, компьютер, нақыл сөздер.
Әдіс-тәсілдер: Болжау әдісі, Синквейн жазу, кластер құру, Тегтер бұлты
|
Барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс әрекеті |
|
Ынталандыру Білу Түсіну |
- балалармен амандасып, түгелдеу.
Аспаны ашық
еліміздің, Топқа бөлу: Астана- бәйтерек, Жаңатас- фосфор, Алматы – мұз айдыны қалаларының суреттері бойынша топқа бөлінеді Болжау әдісі «Жылдар сөйлейді» (Әр топ жылдардың мағынасын ашып өтеді) 1991 жыл 16 желтоқсан 1992 жылдың 4 маусымы -1992 жылы ҚР мемлекеттік рәміздері қабылданды. Олар:ту,елтаңба,әнұран.Тудың түсі-көк.Көк түс бейбітшіліктің, тыныштық пен жарқын болашақтың белгісі.Авторы- суретші Шәкен Ниязбеков.Тудың ортасында күн орналасқан.Күннің астында қалықтап ұшқан қыран құс бейнеленген. Ені-1 метр,ұзындығы-2 метр. Елтаңбаның авторлары: Шот Аман Уәлихан және Жандарбек Мәлібеков. Елтаңбаның реңдік бейнесі алтын және көгілдір түсті.Мемлекеттік елтаңбамыздың басты белгісі- шаңырақ.Шаңырақтың айналасында уықтар. Оны пырақтар қанаты қоршап тұр.Елтаңбаның жоғары жағында бесбұрышты жұлдыз , астыңғы жағында «Қазақстан»жазуы орналасқан. 2006 жылдың 6 қаңтарында жаңа әнұран қабылданды.Әнұранның сазын,яғни әуенін жазған «қазақ вальсінің королі» атанған атақты қазақ композиторы Шәмші Қалдаяқов,ал сөзін жазған көрнекті ақын Жұмекен Нәжімеденов және Нұрсұлтан Назарбаев. 1993 жыл 15 қараша 1995 жыл 30 тамыз 2017 жыл 10 маусым мен 10 қыркүйек аралығы.
Көрме жайлы видео үзінді көрсетіледі. - Азамат дегенді қалай түсінесіңдер?
Патриот деген кім?
Бес жолды өлең СИНКВЕЙН құрайды. Әр топқа патриот, отан, бала, адам, туған жер т. бсөздер беріледі. Патриот Аса өнегелі, жауапты Еңбектенеді, жасайды, күреседі, Өз Отанын сүйеді, Азамат. Картамен жұмыс Жамбыл облысы, он ауданның аты жөндеримен таныстыру
|
-Тәуелсіздік алған күн. - рәміздер - төл теңгеміз айналымға түсті - Конституция күні EXPO 2017 көрмесі ұйымдастырылуда. 5 минуттық видео көреді. Өз жазғандарын талдайды. |
|
|
|
|
|
Шығармашылық тапсырма Талдау |
Көрме ұйымдастыру Менің қалам кеше-бүгін- болашақта Ұжымдық шығармашылық іс «Менің қаламның, ауылымның тарихын жазамыз»
|
Үш топ суреттерден көрме ұйымдастырады. |
|
|
-Міне,
балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді,
яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Белгілі ақын
атамыз Ж. Молдағалиев: |
|
|
Рефлексия |
Тегтер бұлты Мен ...................таныстым. Маған ........................оңай болған жоқ Мен ......................................қол жеткіздім. Мен ........................істей алдым. ............................болса жақсы болар еді. Менің................ есімде қалды. Мен ........................................істеп көремін |
Балалар кестені толтырып, кері байланыс жасайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен - өз Отанымның патриотымын!
Мен - өз Отанымның патриотымын!
Күні: 02.09.2017ж
Тәрбие сағатының тақырыбы: Мен - өз Отанымның патриотымын!
Мұғалімі: Ахатаева Г.О.
Сыныбы 4 «Б»
Мақсаты:
Қоғамда өздерін көрсете және
өз еліне пайдалы бола алатын, Жаңа Қазақстандық Патриотизмнің
құндылықтары мен мұраттары жүйесін иеленетін білім алушы -патриот
тәрбиелеу.
Міндеттері:
-
Білім алушылардың жаңа білімді, ақпараттық ресурстарға сүйене отырып зияткерлік қажеттіліктерін меңгеруін қамтамасыз ету.
-
Білім алушылардың ұлттық рәміздер, негізгі құндылықтар, жаңа қазақстандық патриотизм, «Мәңгілік Ел», бәсекеге қабілеттілік ұғымдарын меңгеруге көмектесу
-
Білім алушылардың зерттеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту
-
Жастардың бойында жоғары патриоттық сананы қалыптастыру.
Ресурстар: мемлекеттік рәміздер бейнеленген суреттер, Қазақстанның картасы, аудиожазба, компьютер, нақыл сөздер.
Әдіс-тәсілдер: Болжау әдісі, Синквейн жазу, кластер құру, Тегтер бұлты
|
Барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс әрекеті |
|
Ынталандыру Білу Түсіну |
- балалармен амандасып, түгелдеу.
Аспаны ашық
еліміздің, Топқа бөлу: Астана- бәйтерек, Жаңатас- фосфор, Алматы – мұз айдыны қалаларының суреттері бойынша топқа бөлінеді Болжау әдісі «Жылдар сөйлейді» (Әр топ жылдардың мағынасын ашып өтеді) 1991 жыл 16 желтоқсан 1992 жылдың 4 маусымы -1992 жылы ҚР мемлекеттік рәміздері қабылданды. Олар:ту,елтаңба,әнұран.Тудың түсі-көк.Көк түс бейбітшіліктің, тыныштық пен жарқын болашақтың белгісі.Авторы- суретші Шәкен Ниязбеков.Тудың ортасында күн орналасқан.Күннің астында қалықтап ұшқан қыран құс бейнеленген. Ені-1 метр,ұзындығы-2 метр. Елтаңбаның авторлары: Шот Аман Уәлихан және Жандарбек Мәлібеков. Елтаңбаның реңдік бейнесі алтын және көгілдір түсті.Мемлекеттік елтаңбамыздың басты белгісі- шаңырақ.Шаңырақтың айналасында уықтар. Оны пырақтар қанаты қоршап тұр.Елтаңбаның жоғары жағында бесбұрышты жұлдыз , астыңғы жағында «Қазақстан»жазуы орналасқан. 2006 жылдың 6 қаңтарында жаңа әнұран қабылданды.Әнұранның сазын,яғни әуенін жазған «қазақ вальсінің королі» атанған атақты қазақ композиторы Шәмші Қалдаяқов,ал сөзін жазған көрнекті ақын Жұмекен Нәжімеденов және Нұрсұлтан Назарбаев. 1993 жыл 15 қараша 1995 жыл 30 тамыз 2017 жыл 10 маусым мен 10 қыркүйек аралығы.
Көрме жайлы видео үзінді көрсетіледі. - Азамат дегенді қалай түсінесіңдер?
Патриот деген кім?
Бес жолды өлең СИНКВЕЙН құрайды. Әр топқа патриот, отан, бала, адам, туған жер т. бсөздер беріледі. Патриот Аса өнегелі, жауапты Еңбектенеді, жасайды, күреседі, Өз Отанын сүйеді, Азамат. Картамен жұмыс Жамбыл облысы, он ауданның аты жөндеримен таныстыру
|
-Тәуелсіздік алған күн. - рәміздер - төл теңгеміз айналымға түсті - Конституция күні EXPO 2017 көрмесі ұйымдастырылуда. 5 минуттық видео көреді. Өз жазғандарын талдайды. |
|
|
|
|
|
Шығармашылық тапсырма Талдау |
Көрме ұйымдастыру Менің қалам кеше-бүгін- болашақта Ұжымдық шығармашылық іс «Менің қаламның, ауылымның тарихын жазамыз»
|
Үш топ суреттерден көрме ұйымдастырады. |
|
|
-Міне,
балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді,
яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Белгілі ақын
атамыз Ж. Молдағалиев: |
|
|
Рефлексия |
Тегтер бұлты Мен ...................таныстым. Маған ........................оңай болған жоқ Мен ......................................қол жеткіздім. Мен ........................істей алдым. ............................болса жақсы болар еді. Менің................ есімде қалды. Мен ........................................істеп көремін |
Балалар кестені толтырып, кері байланыс жасайды. |
шағым қалдыра аласыз














