Бөлім:
|
Тағам және
сусын
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
№3 ЖОББМ қазақ тілі
мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі
Байзакова Айкерим
Бакытовна
|
Күні:
|
15 сәуір 2022
жыл
|
Сынып: 4
«Б»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Мен алма
жеймін.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен
тыңдалған материал не туралы екенін
түсіну;
1.5.1.2. Сөйлеу барысында
жіктік/көптік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша
қолдану;
1.5.2.1. Әріп пен дыбысты
ажырата білу, дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескере отырып,
сөздерді дұрыс жазу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
Мәтінді тыңдайды;
тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді; жаңа сөздерді
анықтайды.
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Тыңдалған мәтін
бойынша үлгіні пайдаланып, сөйлем құрайды; өз пікірін
білдіреді.
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Тыңдаған мәтіндегі ақпаратқа
баға береді; жаңа сөздерді дұрыс жазуда сыныптастарының жіберген
қателерін талдайды.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
Мәтін бойынша
сұрақтарға сенімді, еркін жауап
береді.
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер: же, жеймін,
жемеймін.
Диалог құруға, шығарма
жазуға арналған пайдалы тіркестер:
алма жеймін, алмұрт
жемеймін.
|
Бағалау
критерийлері
|
Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді
анықтайды.
Тақырыпқа байланысты жіктік,
көптік жалғауларын үлгі бойынша
қолданады.
|
Ойлау дағдысының
деңгейлері
|
Білу, түсіну,
қолдану.
|
|
|
Сабақ
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ-тың
басы.
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Сыныптың сабаққа дайындығын
тексеріп, түгелдеу. Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мұғаліммен
амандасып, сабаққа
дайындалады.
|
«Жарайсың!», «Керемет!»,
«Тамаша!» деген секілді сөздермен
мадақтау.
|
|
|
Қызығушылықты
ояту.
«Миға шабуыл»
әдісі.
-Балалар, берілген
суреттерді қандай топқа
жатқызамыз?
-Өздеріңе қандай
жемістер таныс?
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді. Берілген суреттер бойынша сабақтың тақырыбын
болжайды.
|
Мұғалімнің марапаты
«Жарайсыңдар!»
|
Оқулық, тақырыптық суреттер
(алма, алмұрт, өрік, жүзім, шие
суреттері)
|
Сабақ-тың
ортасы
|
Сөздікпен
жұмыс.
-же
-жеймін
-жемеймін.
Мәтінмен
жұмыс.
Оқушыларға тыңдалымға жемістер
туралы мәтін ұсынылады.
|
Жаңа сөздерді
тыңдайды, айтады.
Дескриптор:
-
Мәтінді
тыңдайды.
-
Жемістерді
анықтайды.
-
Оларды
атайды.
|
«Бас
бармақ»
ө те
жақсы
|
|
Жақсы
|
түсінбедім
|
|
|
Сөз көрнекіліктері,
оқулық
|
Білімленд
платформасында берілген бейнеролик
тамашаланады.
|
Бейнероликте
айтылатын жемісті анықтап, аудармасын
береді.
|
Мұғалімнің марапаты
«Жарайсыңдар!»
|
Білімленд
|
Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма.
116-бет.
Тапсырма шарты
бойынша ауызша орындалады. Жемістерді оқып, үлгі бойынша
айтады.
|
Дескриптор:
-
Сөздерді
оқиды.
-
Үлгі бойынша
айтады.
-
Жаңа сөздерді
қолданады.
|
Өзара
бағалау.
Ө те
жақсы-
Ж
ақсы-
Н
ашар-
|
Түрлі пішіндегі қима
қағаздар
|
Дәптермен
жұмыс.
Жеміс атауларын
көшіріп жазу.
|
Оқушылар жұмыс
дәптерлерінде берілген жеміс атауларын
жазады.
|
Мұғалімнің марапаты
«Жарайсыңдар!»
|
Жұмыс
дәптерлері
|
Ойнайық та
ойлайық.
Бейнероликтегі
жемістерді атау.
|
Білім алушылар
бейнероликте берілген жемістерді атап, білімдерін
тексереді.
|
Сенім білдіру.
Мадақтау.
|
Интербелсенді
тақта.
|
Сергіту
сәті.
«Жемістер»
биі
|
Оқушылар
интербелсенді тақта арқылы әуенді тыңдап, би қимылдарын
қайталайды.
|
|
Интербелсенді
тақта.
|
|
|
|
|
Сабақ
соңы.
|
Рефлексия.
|
Оқушылар смайликтің
бірін таңдау арқылы сабақ соңындағы көңіл-күйлерін
көрсетеді.
|
|
Стикерлер
|
|
-
Сабақ
аяқталды!
-
Сау
болыңыздар!
|