Материалдар / Мен алма жеймін. 1-сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен алма жеймін. 1-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тағам және сусын" бөлімінің "Мен алма жеймін" тақырыбы бойынша жасалған ҚМЖ. 1-сынып білім алушыларына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2022
2398
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар. Қазақ тілі пәні

Бөлім:

Тағам және сусын

Педагогтің аты-жөні:

3 ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Байзакова Айкерим Бакытовна

Күні:

15 сәуір 2022 жыл

Сынып: 4 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен алма жеймін.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну;

1.5.1.2. Сөйлеу барысында жіктік/көптік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша қолдану;

1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескере отырып, сөздерді дұрыс жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді тыңдайды; тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді; жаңа сөздерді анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тыңдалған мәтін бойынша үлгіні пайдаланып, сөйлем құрайды; өз пікірін білдіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тыңдаған мәтіндегі ақпаратқа баға береді; жаңа сөздерді дұрыс жазуда сыныптастарының жіберген қателерін талдайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Мәтін бойынша сұрақтарға сенімді, еркін жауап береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: же, жеймін, жемеймін.

Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: алма жеймін, алмұрт жемеймін.

Бағалау критерийлері

Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді анықтайды.

Тақырыпқа байланысты жіктік, көптік жалғауларын үлгі бойынша қолданады.

Ойлау дағдысының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану.




Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ-тың басы.


Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеріп, түгелдеу. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.


Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалады.




«Жарайсың!», «Керемет!», «Тамаша!» деген секілді сөздермен мадақтау.



Қызығушылықты ояту.


«Миға шабуыл» әдісі.

-Балалар, берілген суреттерді қандай топқа жатқызамыз?

-Өздеріңе қандай жемістер таныс?


Оқушылар сұраққа жауап береді. Берілген суреттер бойынша сабақтың тақырыбын болжайды.

Мұғалімнің марапаты «Жарайсыңдар!»

Оқулық, тақырыптық суреттер (алма, алмұрт, өрік, жүзім, шие суреттері)

Сабақ-тың ортасы

Сөздікпен жұмыс.

-же

-жеймін

-жемеймін.

Мәтінмен жұмыс.

Оқушыларға тыңдалымға жемістер туралы мәтін ұсынылады.

Жаңа сөздерді тыңдайды, айтады.



Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдайды.

  • Жемістерді анықтайды.

  • Оларды атайды.


«Бас бармақ»

ө те жақсы



Жақсы


түсінбедім



Сөз көрнекіліктері, оқулық

Білімленд платформасында берілген бейнеролик тамашаланады.

Бейнероликте айтылатын жемісті анықтап, аудармасын береді.

Мұғалімнің марапаты «Жарайсыңдар!»

Білімленд

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. 116-бет.

Тапсырма шарты бойынша ауызша орындалады. Жемістерді оқып, үлгі бойынша айтады.

Дескриптор:

  • Сөздерді оқиды.

  • Үлгі бойынша айтады.

  • Жаңа сөздерді қолданады.

Өзара бағалау.

ӨShape1 те жақсы-


ЖShape2 ақсы-


НShape3 ашар-


Түрлі пішіндегі қима қағаздар

Дәптермен жұмыс.

Жеміс атауларын көшіріп жазу.

Оқушылар жұмыс дәптерлерінде берілген жеміс атауларын жазады.

Мұғалімнің марапаты «Жарайсыңдар!»

Жұмыс дәптерлері

Ойнайық та ойлайық.

Бейнероликтегі жемістерді атау.

Білім алушылар бейнероликте берілген жемістерді атап, білімдерін тексереді.

Сенім білдіру. Мадақтау.

Интербелсенді тақта.

Сергіту сәті.

«Жемістер» биі

Оқушылар интербелсенді тақта арқылы әуенді тыңдап, би қимылдарын қайталайды.


Интербелсенді тақта.





Сабақ соңы.

Рефлексия.

Оқушылар смайликтің бірін таңдау арқылы сабақ соңындағы көңіл-күйлерін көрсетеді.


Стикерлер



  • Сабақ аяқталды!

  • Сау болыңыздар!



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!