Материалдар / Мен анама көмектесемін
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен анама көмектесемін

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
1230
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Мен анама көмектесемін.

Күні, айы:25.10.2017

Сыныбы: 4

Мұғалімнің аты-жөні:Енсегенова А.А.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

Мәтін бойынша сұраққа дұрыс жауап беруге үйрету.Сөздерді септеу.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар:

  • Отбасы мүшелерін атай алады, өзінің қандай да бір жерге (дүкенге, саябаққа, мектепке, үйге, тауға) кіммен баратынын және анасына көмектесетінін айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Өзінің мектепке/үйге кіммен баратынын,анасына қалай көмектесетінін айта алады. Мұғалімнің көмегімен көмектес септігінің жалғауын дұрыс қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

  • Сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы

(6-35 минут)

(МК,Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1-тапсырмада берілген суретке назар аударады. Сурет бойынша мұғалім балалардың мектепке кіммен баратынын түсіндіреді. Оқушылар ата, әже, ана деген сөздерді қайталайды, балалардың қайда баратынын айта алуға жаттығады.

(МК,Ұ) 2-тапсырма арқылы қайда сұрағы қайталанады. «Сен қайда барасың?» деген сұраққа оқушылар кесте бойынша жауап береді. Мұғалім суреттер бойынша оқушылардың есіне мектеп, тау, саябақ, дүкен сөздерін түсіреді. Сондай-ақ екінші кесте бойынша мұғалім кіммен? деген сұрақты түсіндіреді. Бұл сұраққа да кесте бойынша жауап беру үлгілерін көрсетеді. Мысалы: Мен анаммен барамын. Мен анама көмектесемін. Осы тапсырма арқылы оқушылар қайда баратынын және кіммен баратынын айта алуға жаттығады.

(Ж) 3-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Бірінші оқушы сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. Екінші бала сұрақтарға өз қалауы бойынша жауап береді. Мысалы:

Сен қайда барасың?Мен мектепке барамын.

Сен кіммен барасың?Мен анаммен барамын.

Сен кімге көмектесесің? Мен анама көмектесемін.

(МК,Ұ) «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім барамын етістігінің түрін түсіндіреді. Оны еркін қолдануға жаттықтырады.

(Ұ) 4-тапсырмада оқушылар барамын, бармаймын етістігінің қолданысын берілген сөйлемдерді толықтырып айту арқылы қайталайды. Сөйлемнің қасында қойылған белгі бойынша (-, +) оқушылар барамын, бармаймын сөздерін қолданады. Осы тапсырмада берілген «Сен қайда барасың? Сен кіммен барасың?» деген сұрақтарға жауап беру арқылы бару етістігін I жақта қолдануды бекіте түседі.

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.



Оқулық



















































жұмыс дәптері





Қосымша тапсырмалар

Сабақтың соңы

(36-40 минут)

(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Сұрақ-жауап

1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

1.Сабақ барысында өзгертулер енгізбедим,себебі бұл құрылған жоспар оқушыларға өте қызықты,әрі жеңіл.

2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды.

2.жүргізілген жұмыс түрлері өте тиімді болды,себебі оқушылар жұмысты қызығушылықпен орындады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!