Білім
беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: Мен анамды жақсы
көремін
Мақсаты: отбасы мүшелері атауларын
үйрету. Сөзік қорларын ана,әке,ата,әже, аға, әпке, іні, сіңлі,
қарындас сөздерімен толықтыру. Қарындас, сіңлі сөздерінің
айырмашылығын түсіндіру. Қолданылатын көрнекі
құралдар: балалардың өз отбасы
суреттері
Қажетті құрал – жабдықтар: жұмыс –дәптері,
үлестірмелі материал, түрлі – түсті қарындаштар
Әдіс –
тәсілдері:түсіндірме, сұрақ – жауап,
ойын,практикалық ж\с, қайталау, әңгімелеу.
Іс – әрекет
кезеңдері
|
Педагогтің іс -
әрекеті
|
Балалардың іс -
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Педагог отбасы мүшелерін
қайталайды.
-
мен анамды жақсы
көремін
-
мен әкемді жақсы
көремін
мен атамды(әжемді) жақсы
көремін.
2. суретпен жұмыс: - мынау
менің анам. Мен анамды жақсы көремін
Балалар осы сөйлемдерді
қайталайды. Бір –біріне айтады. Өз ата-аналары, ата-әжелері туралы
айтуға жаттығады. Осылай өз отбасы мүшелерін атап
шығады.
|
Мынау-менің әкем. Мынау-менің
анам. Мынау- менің ағам т.с.с
|
Ұйымдастырушылық –
ізденістік
Рефлексиялық -
түзетушілік
|
Педагог балаларды жұмыс
дәптердегі «Менің
қарындасым» тақырыбына арналған оқу іс –
әрекетінің үлгісімен таныстырады. Балаларды
№ 1
тапсырма-дағы 2 сурет бойынша отбасы
мүшелерін қайталатады. Педагог № 2
тапсырмадағы сурет бойынша қарындас, сіңлі
сөздерінің айырмашылығын түсіндіреді. Үлестірмелі материал-дағы
тапсырманы орындату арқылы педагог белсенді лексиканы балаларға
тағы бір қайталатып, бекіте түседі. Тапсырманы ұқыпты әрі тиянақты
орындау арқылы балалардың ұсақ қол қимылы дағдыларын дамытуға,
шығармашылық түрде жұмыс істеу арқылы бейнелі ойлауын,
зейінін,қиялын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Педагог балалардан бүгінгі оқу
іс-әрекеті барысынан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін, немен
айналысқандарын, не үйренген-дерін сұрайды. Жаңа материалды еске
түсіріп, хормен қайталатады
|
Балалар үлестірмелі
материалдағы тапсырманы орындайды.
Балалар белсенді сөздік қорды
хормен қайталайды
|