"Мен анамды жақсы көремін"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Мен анамды жақсы көремін"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мұғалімдеріне керек конспект тақырыбы " мен анамды жақсы көремін"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің түрі: «Қазақ тілі»

Тақырыбы: Мен анамды жақсы көремін

Мақсаты: отбасы мүшелері атауларын үйрету. Сөзік қорларын ана,әке,ата,әже, аға, әпке, іні, сіңлі, қарындас сөздерімен толықтыру. Қарындас, сіңлі сөздерінің айырмашылығын түсіндіру. Қолданылатын көрнекі құралдар: балалардың өз отбасы суреттері

Қажетті құрал – жабдықтар: жұмыс –дәптері, үлестірмелі материал, түрлі – түсті қарындаштар

Әдіс – тәсілдері:түсіндірме, сұрақ – жауап, ойын,практикалық ж\с, қайталау, әңгімелеу.

Іс – әрекет кезеңдері

Педагогтің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Педагог отбасы мүшелерін қайталайды.

  • мен анамды жақсы көремін

  • мен әкемді жақсы көремін

мен атамды(әжемді) жақсы көремін.

2. суретпен жұмыс: - мынау менің анам. Мен анамды жақсы көремін

Балалар осы сөйлемдерді қайталайды. Бір –біріне айтады. Өз ата-аналары, ата-әжелері туралы айтуға жаттығады. Осылай өз отбасы мүшелерін атап шығады.


Мынау-менің әкем. Мынау-менің анам. Мынау- менің ағам т.с.с

Ұйымдастырушылық – ізденістік



















Рефлексиялық - түзетушілік

Педагог балаларды жұмыс дәптердегі «Менің қарындасым» тақырыбына арналған оқу іс – әрекетінің үлгісімен таныстырады. Балаларды № 1 тапсырма-дағы 2 сурет бойынша отбасы мүшелерін қайталатады. Педагог № 2 тапсырмадағы сурет бойынша қарындас, сіңлі сөздерінің айырмашылығын түсіндіреді. Үлестірмелі материал-дағы тапсырманы орындату арқылы педагог белсенді лексиканы балаларға тағы бір қайталатып, бекіте түседі. Тапсырманы ұқыпты әрі тиянақты орындау арқылы балалардың ұсақ қол қимылы дағдыларын дамытуға, шығармашылық түрде жұмыс істеу арқылы бейнелі ойлауын, зейінін,қиялын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.


Педагог балалардан бүгінгі оқу іс-әрекеті барысынан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренген-дерін сұрайды. Жаңа материалды еске түсіріп, хормен қайталатады












Балалар үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындайды.








Балалар белсенді сөздік қорды хормен қайталайды


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
798
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі