Материалдар / Мен азаматпын 4 сынып Өзін-өзі тану пәні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен азаматпын 4 сынып Өзін-өзі тану пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін -өзі тану пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2021
582
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзін-өзі тану сабағының жоспары

Пән: Өзін – өзі тану

Мектебі Подстепный жалпы орта білім беретін мектебі

Мерзімі: 2021

Мұғалімі: Жунусова Гулзада Тыныштыбаевна

Сыныбы: 4 «в»

Оқушылардың саны: 15

Тақырыбы: №: 24 Мен азаматпын

Құндылығы: Ақиқат

Қасиеттері: әділдік, адалдық, шыншылдық.

Мақсаты: Оқушыларға азаматтық парыз туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

  1. Білімділік: Оқушыларға әділдік ұғымы туралы түсінік беру.

  2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік: Оқушыларды адал болуға тәрбиелеу.

Ресурстар:

(материалдар, дереккөздер)

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Т – ережесі:

  1. Тәртіп.

  2. Талап.

  3. Тыныштық.

  4. Тазалық.

  5. Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

 Тыныс алуға зейін қою. Жағымды күйге келу

Баяу музыка қойылады.

Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.

Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...

Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет

2. Үй тапсырмасы.

. №24 – сабақ, «Азамат» мәтінін оқып келу

Сұрақтар:

Серіктің азамат бола бастағанын неден байқауға болады?

Нағыз азамат болу қандай іс-әрекеттерден бастау алады деп ойлайсыңдар? Неліктен?

«Азаматтық парызды дұрыс орындау» дегенді қалай түсінесіңдер?

Азаматтық парызын дұрыс орындап жүрген қандай адамдарды білесің? Айтып бер.

Өзіңді азаматпын деп санайсың ба? Неліктен? Айтып бер.


3. Сабақтың дәйексөзі.

Әлемде парыздан артық қуатты қозғаушы күш жоқ әрі болмайды да

Бауыржан Момышұлы

Сұрақтар:

  1. Өзіңіз парыздарыңызды орындап жүрсіздер ме?

  2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Сендер Тәуелсіз Қазақстанда өмір сүріп жатырсыңдар.

Сондықтан әрқайсың өз отанымызды сүйіп адал қызмет етулерің қажет. Отанға адал қызмет ету сендердің парыздарың. Ол үшін жақсы оқып, тиянақты білім алуларың керек. Балалар

- елінің беделін көтеретін;

- елінің атын шығаратын;

- елінің қамын ойлайтын;

- елі үшін еңбек ететін;

- елі үшін өмір сүретін - нағыз АЗАМАТ Сендерсіңдер. Мен сендерге сенемін.


4. Әңгімелеу. Бала Бұлбұл


Бұлбұлдың ерекше әншiлiк қабiлетiн таныған ұстазы:

- Бұлбұл, ержеткен соң кiм боласың? – деп сұрады.

Шәкiрт ойланбастан:

Әншi болам, – дедi езуiне тәттi күлкi үйiрiлiп.

О-о! Әншi болу үлкен арман, әрi үлкен өнер. Әншi болу үшiн ұстаздың талаптарынашыдасаң, сенi үлкен жол адастырмай арманыңа жеткiзедi,– дедi ұстазы.

Ол қандай талап? Мен бәрiне де төземiн, – деген Бұлбұлдың даусынан сенiмдiлiктi аңғару қиын емес.

Асықпа, оны әлi-ақ сезiнесiң, - деп, ұстазы шәкiртiн ойландырып тастады.
Әншi болудан басқа ойы жоқ балауса Бұлбұл ұстаз сөзiнен ешнәрсе түсiне алмады.Ертесiне ата-аналар жиналысы болды. Оған оқушылар да қатысты. Барлық ата-анамен жеке сөйлескен ұстаз кезегi келгенде Бұлбұлдың анасына:

- Балаңыз туралы айтыңызшы. Бала жас шыбық секiлдi. Қисық өскен бұтағын кесiп, түзеп отыру керек. Бүгiн оның мiнезi мен iс-әрекетiндегi кемшiлiктi жасырамын деп, ертең үлкен қателiкке ұрынып жүрмейiк, – дедi.Ұстаздың көкейiндегiсiн түсiнген ана:

- Бұлбұлдың балалығы болар, – деп, сөзiн жұмсақ бастады. Онысы баланың көңiлiн ойлай сөйлесейiк дегендi меңзегенi едi.

-Көп ұйықтайды, арманшыл. Үлкен мақсатына тек қиялмен жетем дей ме деп қорқамын. Еңбектенуi де аз. Бала ширақ болу керек емес пе?! Ата-анаға қазiр қолғабыс тигiзбегенде, қашан тигiзбек? Әйтпесе…

Анасының сөзiн естiп отырған Бұлбұл қып-қызыл боп кеттi. Жиналыс соңында Бұлбұл мен ұстаз оңаша қалды. Ұстаз тағы да жұмбақтап:

  • Әншi болу үшiн ұстаздың талаптарына шыдау керек демеп пе едiм. Қалай, шыдайтын түрiң бар ма?–дедi.

Әлi де болса сөздiң мәнiсiн толық түсiнбеген шәкiрт:

Мұғалiм, ендi ерте тұратын боламын, – дедi балалық мiнез танытып.

  • Тек ерте тұру ғана емес, ата-ана алдындағы балалық парызды ақтау бар. Тәртiпке өз-өзiңдi көндiруiң керек. Келесi жиналыста анаңның саған деген алаңдаушылығын қуанышқа айналдырарыңа сенемiн, – дедi.

Бұлбұл үнсiз басын изедi.

Шынында да ол осы оқиғадан соң, ата-анасын таң қалдырды. Ерте тұрып, барлық шаруаға үлгердi. Сабақты да жақсы оқыды. Сахнада ән де салды.


  • Ұстаз шәкіртіне қандай талаптар қоюымүмкін?

  • Оларды орындау тәрбие жағынан қандай нәтиже береді?

  • Осы мәтіннен қандай құндылықтарды байқадыңыздар?

  • Сендер болашақта қандай кәсіп иесі болғыларың келеді?

  • Ата-аналарының айтқан ақылдарын тыңдап ой түйесіңдер ме?Отбасында кімді үлгі тұтасыңдар? Әңгімелеп берсеңдер.



5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.

6-тапсырма.

Мәтінді оқыңдар. Рөлдерге бөлініп, сахналап көрсетіңдер


  1. Топпен ән айту.

Байқоңыр

Өлеңін жазған Әбжан Омарқұлұлы

Әнін жазған Мэлс Керейбаев

Байқоңыр, Байқоңыр,

Бұл – ғарыш алаңы.

Ғажайып сонда өмір,

Паш еткен даламды.

Қайырмасы:

Ұшамыз алысқа,

Шолпанға, Марсқа.

Құс жолы құпия,

Жетеміз ғарышқа!

Боламын ғарышкер

Тоқтар мен Талғаттай.

Көк жүзі күлімдеп,

Ер ұлын тапқандай.

Қайырмасы:

Ұшамыз алысқа,

Шолпанға, Марсқа.

Құс жолы құпия,

Жетеміз ғарышқа!


7. Үй тапсырмасы.

1. №24 – сабақ. 5 – тапсырманы орындау.

2. Келесі сабақ. №25 – сабақ, «Құмды дала қызығы» мәтінін оқып келу

8. Сабақтың қорытынды сәті.

Тыныс алуға зейін қою.

Баяу музыка қойылады.

Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.

Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...

Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет!

Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!