Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мен азаматпын 4 сынып Өзін-өзі тану пәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзін-өзі тану сабағының жоспары
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі Подстепный жалпы орта білім беретін мектебі
Мерзімі: 2021
Мұғалімі: Жунусова Гулзада Тыныштыбаевна
Сыныбы: 4 «в»
Оқушылардың саны: 15
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: әділдік, адалдық, шыншылдық.
Мақсаты: Оқушыларға азаматтық парыз туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)
|
Сабақтың барысы:
Тыныс алуға зейін қою. Жағымды күйге келу Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет 2. Үй тапсырмасы. . №24 – сабақ, «Азамат» мәтінін оқып келу Сұрақтар: • Серіктің азамат бола бастағанын неден байқауға болады? • Нағыз азамат болу қандай іс-әрекеттерден бастау алады деп ойлайсыңдар? Неліктен? • «Азаматтық парызды дұрыс орындау» дегенді қалай түсінесіңдер? • Азаматтық парызын дұрыс орындап жүрген қандай адамдарды білесің? Айтып бер. • Өзіңді азаматпын деп санайсың ба? Неліктен? Айтып бер. |
|
3. Сабақтың дәйексөзі. Әлемде парыздан артық қуатты қозғаушы күш жоқ әрі болмайды да Бауыржан Момышұлы Сұрақтар:
Сендер Тәуелсіз Қазақстанда өмір сүріп жатырсыңдар. Сондықтан әрқайсың өз отанымызды сүйіп адал қызмет етулерің қажет. Отанға адал қызмет ету сендердің парыздарың. Ол үшін жақсы оқып, тиянақты білім алуларың керек. Балалар - елінің беделін көтеретін; - елінің атын шығаратын; - елінің қамын ойлайтын; - елі үшін еңбек ететін; - елі үшін өмір сүретін - нағыз АЗАМАТ Сендерсіңдер. Мен сендерге сенемін. |
|
4. Әңгімелеу. Бала Бұлбұл Бұлбұлдың ерекше әншiлiк қабiлетiн таныған ұстазы: - Бұлбұл, ержеткен соң кiм боласың? – деп сұрады. Шәкiрт ойланбастан: – Әншi болам, – дедi езуiне тәттi күлкi үйiрiлiп. – О-о! Әншi болу үлкен арман, әрi үлкен өнер. Әншi болу үшiн ұстаздың талаптарынашыдасаң, сенi үлкен жол адастырмай арманыңа жеткiзедi,– дедi ұстазы. – Ол қандай талап? Мен бәрiне де төземiн, – деген Бұлбұлдың даусынан сенiмдiлiктi аңғару қиын емес.
– Асықпа, оны әлi-ақ сезiнесiң,
- деп, ұстазы шәкiртiн ойландырып тастады. - Балаңыз туралы айтыңызшы. Бала жас шыбық секiлдi. Қисық өскен бұтағын кесiп, түзеп отыру керек. Бүгiн оның мiнезi мен iс-әрекетiндегi кемшiлiктi жасырамын деп, ертең үлкен қателiкке ұрынып жүрмейiк, – дедi.Ұстаздың көкейiндегiсiн түсiнген ана: - Бұлбұлдың балалығы болар, – деп, сөзiн жұмсақ бастады. Онысы баланың көңiлiн ойлай сөйлесейiк дегендi меңзегенi едi. -Көп ұйықтайды, арманшыл. Үлкен мақсатына тек қиялмен жетем дей ме деп қорқамын. Еңбектенуi де аз. Бала ширақ болу керек емес пе?! Ата-анаға қазiр қолғабыс тигiзбегенде, қашан тигiзбек? Әйтпесе… Анасының сөзiн естiп отырған Бұлбұл қып-қызыл боп кеттi. Жиналыс соңында Бұлбұл мен ұстаз оңаша қалды. Ұстаз тағы да жұмбақтап:
Әлi де болса сөздiң мәнiсiн толық түсiнбеген шәкiрт: – Мұғалiм, ендi ерте тұратын боламын, – дедi балалық мiнез танытып.
Бұлбұл үнсiз басын изедi. Шынында да ол осы оқиғадан соң, ата-анасын таң қалдырды. Ерте тұрып, барлық шаруаға үлгердi. Сабақты да жақсы оқыды. Сахнада ән де салды.
|
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. 6-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Рөлдерге бөлініп, сахналап көрсетіңдер |
|
Байқоңыр Өлеңін жазған Әбжан Омарқұлұлы Әнін жазған Мэлс Керейбаев Байқоңыр, Байқоңыр, Бұл – ғарыш алаңы. Ғажайып сонда өмір, Паш еткен даламды. Қайырмасы: Ұшамыз алысқа, Шолпанға, Марсқа. Құс жолы құпия, Жетеміз ғарышқа! Боламын ғарышкер Тоқтар мен Талғаттай. Көк жүзі күлімдеп, Ер ұлын тапқандай. Қайырмасы: Ұшамыз алысқа, Шолпанға, Марсқа. Құс жолы құпия, Жетеміз ғарышқа! |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №24 – сабақ. 5 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №25 – сабақ, «Құмды дала қызығы» мәтінін оқып келу |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|