Материалдар / Мен демалдым лагерде

Мен демалдым лагерде

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен демалдым лагерде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2018
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-сабақ. 0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100 саны
Тақырыбы: Мен лагерде демалдым Мектеп: №3Явленка орта мектебі
Күні: 03.09.Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары 2.1.1.1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар үшін: 20-ға дейінгі сандарды ретімен жəне кері ретпен, толық ондықтармен санау, натурал сандар тізбегін анықтау


Бірқатар оқушылар үшін: толық ондықтармен санау


Кейбір оқушылар үшін: 20 дейінгі сандардың түрлі моделін білу
Тілдік мақсаттар Пəндік лексика жəне терминология:20-ға дейінгі сандардың аталуы, толық ондықтар, бірліктер, артық, кем, ерте, кеш, алдыңғы, артқы аралықтағы сандар


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Аралықтағы санды айта аласың ба? ... 10 жəне 20, 0 жəне 10 сандары арасындағыларды қалай анықтауға болады? Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба? Санның моделін қалай көрсетуге болады? 16 санының моделін көрсете аласың ба?
Тірек білімдер, білік, дағдылар 20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Қоры
0–3 Ынталандыру. Каникул кезінде санаудың қандай жағдайда қажет болғанын, математикалық білім мен дағдыларын қалай пайдаланғандары туралы əңгімелеседі.


Санаудың, дұрыс санай білудің маңызды екендігі туралы қорытындыға мұғалім оқушыларды жетектейді.

4–6 Белсендіру. Сыныптағы ұлдар мен қыздар санын есептеуге болады. "Санды тап" ойыны ойналады. Алдын ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Оқушылар командаға бөлінеді. Əрбір команда 20-ға дейінгі сандарды тауып, дұрыс айта білулері керек. Аз уақытта көп сан тапқан, барлық мүшелері бірдей жақсы жұмыс жасаған топ жеңіске жетеді. 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың қиықшалары
7–11 Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар). Сабақтың мақсатын бекіту: – Осы сабақта алдымызда қандай мақсат тұр? (тура жəне кері санауды, сандардың «көршілерін» атауға жаттығу,1-сыныпта өтілгендерді еске түсіру)
12–29 Оқушылар №1 тапсырманың материалдары негізінде «Лагерьдегі жазғы демалыс» лексикалық тақырыбын түсіндіріп талдау. Оқушылар жазда достарымен қандай ойындар ойнағанын, қандай спорттық үйірмелереге барғанын əңгімелейді. Мұғалім оқулықтағы №1, а, ə, б тапсырмалармен жұмысты ұйымдастырады. Өздік жұмыс. Оқушылар 15, 20, 11, 9 сандарының моделін құрайды, одан соң жұмыс дəптерінен 2,3-тапсырмаларды өз бетінше тексеру арқылы орындайды. Қатені түзету. Сабақта жасалған əрбір жұмыс талданады. Өздік жұмысын дұрыс орындамағандар,түзету жұмысымен айналысады. Мұғалім мына сұрақтарға жауап алады:
  • Аралықтағы санды айта аласың ба? ...
  • 10 жəне 20, 0 жəне 10 сандары арасындағыларды қалай анықтауға болады?
  • Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба?
  • Санның моделін қалай көрсетуге болады?
  • 16 санының моделін көрсете аласың ба?.
  • Санның моделін көрсетуде оқушылар жұппен немесе топпен жұмыс жасайды.
    Дəптер, оқулық, санның моделін көрсететін үлкен жəне кіші дөңгелектер, шаршылар не жолақтар
    30–40 Өткенді қорытындылау. Оқулықтағы №2,3 тапсырмалар 1-сыныпта өткендерді қайталау жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, сандар туралы білімдерді бекітеді. №3 тапсырманы орындауға берілген уақытты есепке алу мұғалім үшін өтілген материалдардың есте қалғанынан не қалмағанынан мəлімет береді. Өздік жұмыс Жұмыс дəптерінен 1-ші жəне 4-тапсырмалар беріледі. №1 тапсырма критерий бойынша тексеріледі. Оқушылар №4 тапсырмаға табыс критерийін өз бетінше қолданып көреді. №4 тапсырма арқылы 20-ға дейінгі сандар туралы білімін қайталауға көмектеседі.жұмысты үлгі бойынша өзара тексерумен жұпта ұйымдастыруға болады. Мұғалім орындалған жұмысқа формативті бағалау жүргізеді. Дəптер, оқулық
    41–45 Рефлексия. Рефлекцияны жүргізу үшін оқушыларға өз біліктерін мақсатқа сай екенін салыстыруды ұсынады: кім сабақта түсінді, ол нені біледі: 20-ға дейінгі сандарды, толық ондықтарды тура жəне кері ретпен санау, санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;
  • 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың құрылу жолын түсіндіру;
  • 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың əртүрлі моделдерін ұсыну.
  • Жетістіктер жолағы


































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ