«Мен елімнің
ертеңімін»
(Тренинг)
Мақсаты:
логикалық
тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық
қабілетін дамыту;
Білімділік: өскелен ұрпақтың психикасын
даму заңдылықтары түралы
білімдерін қалыптастыру
;
Дамытушылық комуникативтік қабілеттерін
дамыту.психикалық процестер
туралы түсініктер
(қиял,ақыл,ойлау,ес,зейін,сана) беру,ой-
өрісін кеңейту.Икемділік пен шеберлікке
баулу;
Тәрбиелік: балалардың моралдық,
адамгершілік қасиеттерін арттыру.
Ереже:
1
Балаларға пайдалы нәрселерді беру;
2 Достарымен жақсы қарым-қатынаста
болу;
3 Балаларды өздерін еркін ұстауға үйрету
;
4 Өз ойларын ашық айта білуге үйрету ;
5 Белсенділік таныту ;
6 Көңілді бөлу:
Барысы:
1.Танысу жаттығуы: Әркім өз есімдерінің алдына
сын есім қойып айтады.
Хоббиіңізді айту.
2 «Көңіл-күй суреті» атты жаттығу.
Қызыл гүл-керемет, сары
гүл-жарқын деген мағынаны білдіреді.
Балалар! Сіздер коктемнің жайма шуақ күнінде
жайқалып өскен жауқазын
сияқтысындар.Ендеше осы гүлдің
сабағына әрқайсыларыңның аттарында
және жапыраққа өз
көңіл-күйлеріңді жазасыздар.
Балалар көңіл күйлерің қандай ? Сендерде толқу
,уялу,қорқу сезімдері болды ма ?
Жарайсындар,ендеше ары қарай
жалғастырамыз.
Балалар біз жақсы оқып білім алу ушын бізге есте
сақтау ,ойлау сөйлеу,қиялдау,бейнелеу,дарындылық, шығармашылық
қабілеттері қажет
Балалар осы жерде бір аңыз есіме түсіп тұрғаны
,соны тындайық.
Бірде жас жігіт пен бойжеткен
өздері дарынлды болуы үшін түрлі қасиет сататын базарға барып
өздеріне керек қасиеттерін алғысы келеді .Бірақ ол жерде есте
сақтау ,ойлау ,сөйлеу, қиялдау бейнелеу,шығармашылық
сияқты
қасиеттерді қөріп.қайсысын аларын білмей дал
болады .Осы кезде бір қария
келіп жігіт пен бойжеткенге
«Сендер дарынды болам десеңдер ,бір ғана қабілетті таңдап
алындар,бірақ жоғарыда айтылған қасиеттердің бәрі сол қабілеттен
табылатын болсын» дейді Бойжеткен мен жігіт қарияның ақылымен
шығармашылық қабілетті алады.Шығармашылық қабілеттің ішінде есте
сақтау да,ойлау да қиялдау да,елестету де болады
екен.
Шығармашылық қабілеттің арқасында жас жігіт пен
бойжеткен дарынды жас
ұрпақ
болады.
Талдау: Аңыз оте қызықпа ? Бойжеткен және жігіт
қандай қасиетті алды?
Сызныңше олар не үшін сол қасиетті алды
?
Оқи алмайтын бала болу мүмкін бе?
Дарынды бала болу үшін не істеу қажет?
Әр балаға парақтар
таратылады,сол парақтарға әр бала өзінің оң қолының сүретін салып
,алақанына жауаптар жазады (еңбектену,ерінбеу,ақылды зейінді,есте
сақтау,ашық сойлеу,терең ойлау,мақсат қою,коп оқу) Бір
бірлеп
сөздерді оқыйды
Балалар казір менсіздерге бір бейне корініс
корсетемін «Китайская балетная
пара».
Сіз бол коріністі коргенден
кейін қандай сезімде болдыңыз?
Оқушылар казір мен сіздерді сынап
коремен:
Кітап,ақыл,әдеп,зейін сөздерін
қатыстырып өлен шығаруға әрекет жасап
коріңіздерші.
Талдау:Өлен шығару қиын болды ма?Өлен шығарарда
қандай сезімде болдыңдар?
Жайлап түрамыз және көзімізді
жұмамыз .2-3рет демімізді шығарамыз.Терең тыныс аламыз Балалар біз
баріміз енді өсіп келе жатқан гулдерміз Бірақ жай гул емес әрбірің
шығармашылыққа дарындылыққа,талантылыққа тұла бойы тұнып түрған
гүлміз деп елестетіңіздер.Гүлдің түрі ,түсі,аты күн шықты.Гүлдер
жайлап ашылып өсіп келеді .(Қолдарын созады)
Тілек айту: Балалар жылы создер айтып өз
тілектерін бір-біріне гүл беріп білдіріп шығады
Пед психолог: Эльмира Нишанбаева