Материалдар / Мен істейтін жұмыс Қадыр Мырза Али. Жұмыстың жылуы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен істейтін жұмыс Қадыр Мырза Али. Жұмыстың жылуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
1256
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Күні:Сынып:Мұғалім:Әдебиеттік оқу №3 30.01.2019ж2 «Ә»Серикбаева А.
Сабақтың такырыбы:Мен істейтін жұмыс Қадыр Мырза Али. Жұмыстың жылуы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді
Сабақ мақсаттары

Барлығы: мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыссалт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтай аладыКөбі: өлеңдердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере аладыКейбірі: мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтай алады
Бағалау критерийлері Өлеңді іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқи аладымұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтай аладымұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді таба алады
Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар:оқылым, тыңдалым, айтылым


Терминалогия: Сен қандай спорт түрін ұнатасың?


Сөз тіркестер: қонышыңа, омбы
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу.түсіну,қолдану
Құндылықтарды дарытуЖұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, жарқындылық. Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыс дене шынықтыру
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым


Сабақтың жоспарлаған кезеңдері Сабақ барысы Бағалау түрлері
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.Үй тапсырмасын сурау«Аққала жасаймыз»Дескриптор: суреттегі сұрақтарға жауап береді





«Аялы алақан»















Ойын ойнату

Сабақтың ортасы27 минут







Білу және түсіну1.Қысқы еңбек түрлерін ауызша ата. Дескриптор:Қысқы еңбек түрлерін ауызша атайдыӨз ойларын білдіреді2. Өлеңді дұрыс, түсініп оқы Дескриптор:өлеңді түсініп оқидыІштей оқидыТүсінгендерін айтады

Ой қозғауКері байланыс жасату

Оқулықпен жұмыс

Ортасы 10 минут

Қолдану. Дәптермен жұмысСөздікті дәптерге көшіру3. Өлеңге сүйеніп, оның мазмұнын өз сөзіңмен әңгімелеДескриптор:Өлеңге сүйеніп, оның мазмұнын өз сөзіңмен әңгімелейдіТалдау4. Өзің қыста қандай жұмыстар атқарасың? Әңгімелеп жаз.

5. Суретке қарап,суреттегі еңбек түрі туралы әңгіме құрастырДескриптор:Суретке қарап,суреттегі еңбек түрі туралы әңгіме құрастырады






Топтық жұмыс







Суретпен жұмыс
Сергіту сәті2 минутСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»



Кері байланыс



Кері байланыс парағы. «Желкенді қайық»
Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу

Дифференциация-қолдау көрсету. Деңгейлік тапсырма беру

Бағалау – «Гүл күлтешесі»Пәнаралық байланыс: дүниетану- жан-жануарлар туралы әңгімелейді







Рефлексия











Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!