Пән:Күні:Сынып:Мұғалім: | Әдебиеттік оқу №3 30.01.2019ж2 «Ә»Серикбаева А. |
Сабақтың такырыбы: | Мен істейтін жұмыс Қадыр Мырза Али. Жұмыстың жылуы. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді |
Сабақ мақсаттары
| Барлығы: мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыссалт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтай аладыКөбі: өлеңдердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере аладыКейбірі: мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтай алады |
Бағалау критерийлері | Өлеңді іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқи аладымұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтай аладымұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді таба алады |
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар:оқылым, тыңдалым, айтылым |
| Терминалогия: Сен қандай спорт түрін ұнатасың? |
| Сөз тіркестер: қонышыңа, омбы |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу.түсіну,қолдану |
Құндылықтарды дарыту | Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, жарқындылық. Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
Пәнаралық байланыс | дене шынықтыру |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым |
|
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері | Сабақ барысы | Бағалау түрлері |
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.Үй тапсырмасын сурау«Аққала жасаймыз»Дескриптор: суреттегі сұрақтарға жауап береді
|
«Аялы алақан»
Ойын ойнату
|
Сабақтың ортасы27 минут
| Білу және түсіну1.Қысқы еңбек түрлерін ауызша ата. Дескриптор:Қысқы еңбек түрлерін ауызша атайдыӨз ойларын білдіреді2. Өлеңді дұрыс, түсініп оқы Дескриптор:өлеңді түсініп оқидыІштей оқидыТүсінгендерін айтады
| Ой қозғауКері байланыс жасату
Оқулықпен жұмыс
|
Ортасы 10 минут
| Қолдану. Дәптермен жұмысСөздікті дәптерге көшіру3. Өлеңге сүйеніп, оның мазмұнын өз сөзіңмен әңгімелеДескриптор:Өлеңге сүйеніп, оның мазмұнын өз сөзіңмен әңгімелейдіТалдау4. Өзің қыста қандай жұмыстар атқарасың? Әңгімелеп жаз.
5. Суретке қарап,суреттегі еңбек түрі туралы әңгіме құрастырДескриптор:Суретке қарап,суреттегі еңбек түрі туралы әңгіме құрастырады |
Топтық жұмыс
Суретпен жұмыс |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» |
|
Кері байланыс
|
| Кері байланыс парағы. «Желкенді қайық» |
Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу |
|
Дифференциация-қолдау көрсету. Деңгейлік тапсырма беру
| Бағалау – «Гүл күлтешесі» | Пәнаралық байланыс: дүниетану- жан-жануарлар туралы әңгімелейді
|
|
|
|
Рефлексия
|