Материалдар / Мен және мен түсінігін қалптастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен және мен түсінігін қалптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
мен туралы түсінігі қалыптасады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2020
404
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жеке түзету сабақ жоспары



Тақырыбы

Мақсаты

Түзету жұмысының барысы

Сабақ саны


«Мен және мен түсінігін қалыптастыру»


өзінің есімін, жасын, дұрыс айтуға үйрету, өзін-өзі тануды жан-жақты дамыту;
















еріннің қозғалу қабілетін дамыту;

сөздік қорын молайту;












ритмикалы әуен арқылы сөздік қорын молайту;


тыныс алуын дамыту;


ұсақ қол моторикасын дамыту;






Сабақтың түрі: жеке сабақ

Әдіс-тәсіл: ойын, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап


І. Ұйымдастыру барысы: Логопед баламен айна алдында отырады, өзін таныстырады.

Сәлемдесу (үш тілде)

ІІ. Негізгі бөлім

- Менің атым – Жанат. Мен апаймын. Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін сұау.

- Мына айнадан сен кімді көріп тұрсың?

- Сенің атың кім? Жасың неше де?

Бала сөздің мағынасын түсінбеуіне байланысты, балаға өзінің суретін көрсетіп, мынау – сен, сенің атың – Манас, ал мынау – мен, менің атым – Жанат, сенің жасың – 7 де, деп қайталап айту арқылы түсіндіру.

Ойын: «Өзіңді тап».

Ойын мақсаты: баланың ойлау қабілетін дамыта отырып, сөйлеу тілін түсінуін қалыптастыру.

Ойын шарты: бірнеше суреттер ішінен бала өзінің суретін тауып көрсету.

1 - тапсырма: Артикуляциялық жаттығулар

«Тоқаш» - еріндер біріктірілмеген, дөңгеленіп тұрады.

«Керней» - еріндер біріктірілмеген, алға қарай созылады.

«Пілдің тұмсығы» - еріндер біріктірілген және алға қарай қатты созылады.

«Үйректің тұмсығы» - еріндер біріктірілген алға қарай созылады, жоғарғы ерін жоғары қарай көтерілген, ал төменгі ерін төмен қарай түсірілген.

«Терезе»

- ыстық – ауыз үлкен болып ашылады, - суық - ауызды жабу.

«Шар» - ұртты толтыру, ауаның бәрін шығарып ұртты жинау.


2 – тапсырма: Логоритмика

«Балақан» әні



3 – тапсырма: «Қарды ұшыр»

Шарты: Мұрынмен терең дем алып, ауызбен дем шығару арқылы қарды үрлеп ұшыру.


4-тапсырма: Мақтаны қолмен дөңгелетіп қарлар жасау.



ІІІ. Қоштасу. (үш тілде) Мақтау. Мадақтау. Бағалау.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!