«Мен және мен
түсінігін қалыптастыру»
|
өзінің есімін, жасын, дұрыс
айтуға үйрету, өзін-өзі тануды жан-жақты
дамыту;
еріннің қозғалу қабілетін
дамыту;
сөздік қорын
молайту;
ритмикалы әуен арқылы сөздік
қорын молайту;
тыныс алуын
дамыту;
ұсақ қол моторикасын
дамыту;
|
Сабақтың
түрі: жеке
сабақ
Әдіс-тәсіл: ойын, түсіндіру, көрсету,
сұрақ-жауап
І. Ұйымдастыру
барысы: Логопед баламен айна алдында
отырады, өзін таныстырады.
Сәлемдесу (үш
тілде)
ІІ. Негізгі
бөлім
- Менің атым – Жанат. Мен
апаймын. Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету.
Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін
сұау.
- Мына айнадан сен кімді көріп
тұрсың?
- Сенің атың кім? Жасың неше
де?
Бала сөздің мағынасын
түсінбеуіне байланысты, балаға өзінің суретін көрсетіп, мынау –
сен, сенің атың – Манас, ал мынау – мен, менің атым – Жанат, сенің
жасың – 7 де, деп қайталап айту арқылы
түсіндіру.
Ойын: «Өзіңді
тап».
Ойын
мақсаты: баланың ойлау қабілетін дамыта
отырып, сөйлеу тілін түсінуін
қалыптастыру.
Ойын
шарты: бірнеше суреттер ішінен бала
өзінің суретін тауып көрсету.
1 -
тапсырма: Артикуляциялық
жаттығулар
«Тоқаш» - еріндер біріктірілмеген,
дөңгеленіп тұрады.
«Керней» - еріндер біріктірілмеген,
алға қарай созылады.
«Пілдің
тұмсығы» - еріндер біріктірілген және
алға қарай қатты созылады.
«Үйректің
тұмсығы» - еріндер біріктірілген алға
қарай созылады, жоғарғы ерін жоғары қарай көтерілген, ал төменгі
ерін төмен қарай түсірілген.
«Терезе»
- ыстық – ауыз үлкен болып
ашылады, - суық - ауызды жабу.
«Шар» - ұртты толтыру, ауаның бәрін
шығарып ұртты жинау.
2 –
тапсырма: Логоритмика
«Балақан»
әні
3 –
тапсырма: «Қарды
ұшыр»
Шарты: Мұрынмен терең дем алып,
ауызбен дем шығару арқылы қарды үрлеп
ұшыру.
4-тапсырма: Мақтаны қолмен дөңгелетіп
қарлар жасау.
ІІІ. Қоштасу. (үш тілде)
Мақтау. Мадақтау. Бағалау.
|
|