"Мен және менің достарым" ашық оқу қызметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Мен және менің достарым" ашық оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.

Тақырыбы: Мен және менің достарым!

Мақсаты: 1. Өзінің есімін, тегін атай білуге жаттықтыру.

2. Топтағы балаларды атымен атауды үйрету; «ұл», «қыз» ұғымдары туралы түсініктерін бекіту.

3. Адамдармен өзара түсінісіп, қарым-қатынас жасай білуге үйрету.

Қолданылатын көрнекі құралдар: ойыншық тышқан, доп, бала-лардың суреттері, үлестірмелі материалдар.

Сөздік жұмыс: достық, ынтымақ.

Билингвальды компонент: дос – друг, ұл – мальчик, қыз – девочка.


Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Қандай ғажайып таң! Бәріміз шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімізге игі тілектерімізді айтайық.


Бізге қонаққа келіп тұр. Кім болды екен? (Тышқан жылап кіріп келеді).

Педагог тышқанның даусына салып:

Сәлеметсіңдер ме, балалар! Менің көңіл күйім түсіп кетті, өйткені менің достарым жоқ. Қарап тұрсам, сендер өте көңілдісіңдер, сендер көпсіңдер. Мен достардың қандай болатынын да білмеймін.

Балалар, алдымен танысып алайық. Шеңбер бойымен өз есімдеріңді атап шықсаңдар жақсы болар еді.








Шаттық шеңберіне тұрады, бір-біріне игі тілектерін білдіреді, тышқанға әрқайсысы аттарын айтады.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

1. Білімді өзектендіру:

Тышқанға көмектесіп, достың қандай болатынын және достық туралы айтып берейік.

Сендердің достарың бар ма?

Достық дегенді қалай түсінесіңдер?

2. Билингвальды компонент: дос – друг, ұл – мальчик, қыз – девочка.

3. Достық тақырыбында әңгіме өткізу.

Достық (дружба) – адамдардың бір-бірімен жақсы ниетпен араласуы, бірге ойнауы. Балалар, нағыз достың қандай болатынын білесіңдер ме?

Ынтымақ (содружество) – адамдар арасындағы ұйымшылдық, бірлік.

4. Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіреді, қалай орындағандарын қадағалайды.

Жеке жұмыс жүргізеді.

«Иә немесе жоқ» ойыны. Шарты: педагог сөйлемдерді айтады, балалар келісетіндерін немесе келіспейтіндерін «иә», «жоқ» деген жауаптармен білдіреді.

Ұзақ дос боламыз.

Достықты біз бағалаймыз.

Бірге ойнаймыз.

Бір-бірімізге көмек көрсетеміз.

Достарды ренжітеміз.

Сұрақтарға жауап беріп, өз білімдерімен бөліседі.





Қайталайды.



Педагогті мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.





Тапсырманы орындайды.




Сұрақтарға жауап бере отырып, ойынға қатысады.


Иә.

Иә.

Иә.

Иә.

Жоқ.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

Досымның қолындағы ойыншығын тартып аламын.

5. Саусаққа арналған жаттығу:

Достық

Қыздар менен ұлдар

Дос қой біздің топта.

Ұсынса біреу қолын,

Ешқашан бас тартпа.

6. «Досың туралы айт» жаттығуы

.

Досыңның есімі кім?

Сенің досың ұл ма, әлде қыз бала ма?

Досың ызақор ма, әлде мейірімді ме?

Жоқ.


Саусаққа арналған жаттығуды орындайды. Мәтін мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыс жасайды.


Өз достарын сипаттайды.


Менің досымның аты – Айша.

Ол – қыз бала.

Ол мейірімді.

Рефлек-сиялық- түзетушілік

Тышқан: Балалар, сендерге көп рақмет. Менің кетуім керек. Енді мен дос табатыныма сенімдімін, өйткені мен дос және достықтың не екенін түсіндім.

Балалармен қоштасады.

Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды.



Тышқанмен қоштасады.



Күтілетін нәтиже:

орындайды: заттарды сипаттап айтуға және басқа да ойыншық-тардың неден жасалғанын ажыратуға арналған тапсырмаларды.

түсінеді: металл және ағаштан жасалатын ойыншық түрлері туралы мәліметтерді тыңдап.

қолданады: заттардың қандай материалдардан жасалғанын анықтап, оларды топтастыра білу дағдыларын.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.08.2018
1805
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі