Мен және табиғат. К дыбысымен әріпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен және табиғат. К дыбысымен әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Алған білімді өмірде қолдана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: сауат ашу

Тақырыбы: Мен және табиғат.

Кк дыбысы мен әрпі

Мектеп: №26 мектеп-гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Сауле Саттаровна

Сынып:1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар білуге тиісті:

К дыбысы мен әрпін ажырата алады, әріпті дыбыспен сәйкестендіре біледі.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Сөздерді буынға бөледі, сөйлем құрастырады.

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Суреттің көмегімен мәтінді баяндай, дәлелдеулер жасай алады.

Тілдік мақсат:

Табиғат – природа - nature

Құндылықтарды дарыту

Білімге деген құштарлықтарын арттыру, қоршаған ортаға деген төзімділігін тәрбиелеу, байқағыштық қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыстар

Сауат аш, дүниетану,

АҚТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

Алдыңғы білімдер:

Оқушылар тыңдалған материал бойынша өз пікірін айта алады.

Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айта алады.

Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айта алады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Дереккөздер







Сабақтың басы

5 минут






























Сабақтың ортасы

20 минут





























Таңғы шеңбер:

Қайырлы таң, достым!

Қайырлы күн болсын!

Бүгінгі күн міне

Сәттілікке толсын!


І тапсырма:

Жаңа тақырыпқа шығу.

(МК;Ұ) «Ұйқасын тап» ойыны (Ұ)-Балалар, сендер ойын ойнағанды жақсы көресіңдер ме?

-Ендеше қазір сендермен ойын ойнаймыз. Мен сендерге басын айтамын, ал сендер ұйқас сөзді тауып аяқтау керексіңдер..

-Ра,ра,ра оқулыққа .....

Қы,қы,қы мәтінді ......

Аз,аз,аз, дәптеріңе .....

Ер, ер, ер, сұраққа жауап .....

Қы,қы,қы сабағыңды ....

Ол, ол, ол-жақсы бала .....

Оқушының іс-әрекеті:

Мақсаты. Тілдік емес амалдарды (интонация, мимика, қол қимылдары, дене қимылдары) ауызша сөйлесуде қолдануы.

Дескриптор: оқиды, ұйқасын табады. Өлең екенін айтады. Хормен, әндетіп те оқиды.

Бағалау: «Фейерверк» әдісі арқылы қолдаймын.

-Жарайсыңдар, балалар. Балалар, бүгін біз К,к дыбысы мен әрпімен танысамыз.

ІІ. «Галлерея әдісі арқылы К,к дыбысы мен әрпімен таныстырам.

Топқа бөлу:стикерлердің түстеріне байланысты. Оқушыларға сұрақ қойылады. Осы сөздерде қандай әріп және дыбыс кездеседі? Балалар, қарап тұрсақ К әріпі мен к дыбысы сөздін басында, сөздің ортасында, сөздің соныңда кездеседі екен. Әр топ «планшет» арқылы жұмыс жасайды.

1 топ –К әріпі сөздін басында тұрған сөздерді планшетқа буындап жазасыңдар.

ІІ топ - К әріпі сөздін ортасында тұрған сөздерді планшетқа буындап жазасыңдар.

ІІІ топ - К әріпі сөздін сонында

тұрған сөздерді планшетқа буындап жазасыңдар.

Шығармашылық тапсырма: әр екі сөзбен сөйлем құрастыру.


Мақсаты:тіл бірліктері (дыбыс, буын, сөз, сөйлем) туралы ұғымдары мен түсініктерін кеңейту.

Дескриптор: дыбыстарды ажыратады, буынға бөліп жазады, сөйлем құрастырады..

Бағалау: Топтар бірін-бірі бағалайды.








АҚТ
































А ҚТ, әртүрлі стикерлер, суреттер (күшік, елік, кеме, етік, кекілік, кісі, кесе, терек, текемет, етікші, стикер), стикерлер.



Picture 3


2 минут




«Көңілді күн»




Тыңдалым және айтылым


(МК; Т) ІІІ тапсырма: С.Мәуленовтің «Ата ақылы» өлеңін тыңдату. Аудиожазбасы Өлең мазмұнымен жұмыс: Мақсаты:Мұғалім мен оқушылардың сөйлеуін тыңдыуы, естігенінің мәнісін түсінуі, сұраққа дұрыс және нақты жауап беру.

1 Топ тапсырмалары

«Кім үлкен болған кезінде сыйлы болмақ?» сұрағына оқушылардан жауап алу.

2 –топ тапсырмалары:Мағынасы қарама-қарсы мағыналы сөздерді табу

3-топ тапсырмалары:Еркіннің хатын тыңдап, сұрағына жауап іздеу.

-Сен неше күн сабақ оқисың?

-Демалыс күні немен айналысасың?

4-топ тапсырмасы:Көп мағыналы сөздерді ажырата алу, қолдану білігін ұйымдастыра алу. Дескриптор: Сұрақтарға нақты және дұрыс жауап береді.

Мағынасы қарама-қарсы мағыналы сөздерді табады.

Көп мағыналы сөздерді ажырата алады, қолданады.

Бағалау: Смайлик арқылы мадақтаймын.«Шапалақ ұру» арқылы мадақтаймын.





АҚТ

















Қорытынды бөлім


«Ішкі, сыртқы» әдісі арқылы кім? сұрағына жауап беретің сөздерде ыдыс ішіне салады, не? сұрағына жауап беретің сөздерде ыдыс сыртына салады


Рефлексия











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
403
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі