Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 03.05.2018 ж.
Білім беру саласы:«Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:Мен жауынгер боламын
Мақсаты:
Білімділік: Балаларға 9 – мамыр мерекесі туралы түсініктерін кеңейту. Патриоттық сезімдерін ояту..
Дамытушылық: Әскер туралы балалардың білімін қалыптастыру. Ұлы Отан соғысының ардагеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.
Тәрбиелілік: Ержүрек, батыр, күшті болуға тәрбиелеу.
Алдын-ала жұргізілетін жұмыстар:Түстер бойынша ойын ойнау
Әдіс -тәсілдері: сурет көрсету,түсіндіру,ойын,сұрақ-жауап.
Көрнекілік: бөлме гүлдері, дала гүлдері, бақша гүлдерінің суреттері.
Билингвальды компонент: жеңіс -победа
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Баланың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері Бақтағы гүлдер балбырап, Кернеді шаттық жер үстін, |
Балалар өлең жолдарын мұқият, қызығушылықпен тыңдайды. |
|
Ұйымдастыру - іздестіру |
Презентация көрсету. Назарларын презентацияға аударады. |
|
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Сұрақ-жауап арқылы ұйымдастырылған
оқу қызметін бекіту. |
|
Күтілетін нәтеже:
Нені біледі: Соғыс ардагерлерін туралы
Қандай түсініктерді игерді: Жеңіс күні туралы түсініктерінің
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Саппен солдаттарша жүру
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен жауынгер боламын
Мен жауынгер боламын
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 03.05.2018 ж.
Білім беру саласы:«Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:Мен жауынгер боламын
Мақсаты:
Білімділік: Балаларға 9 – мамыр мерекесі туралы түсініктерін кеңейту. Патриоттық сезімдерін ояту..
Дамытушылық: Әскер туралы балалардың білімін қалыптастыру. Ұлы Отан соғысының ардагеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.
Тәрбиелілік: Ержүрек, батыр, күшті болуға тәрбиелеу.
Алдын-ала жұргізілетін жұмыстар:Түстер бойынша ойын ойнау
Әдіс -тәсілдері: сурет көрсету,түсіндіру,ойын,сұрақ-жауап.
Көрнекілік: бөлме гүлдері, дала гүлдері, бақша гүлдерінің суреттері.
Билингвальды компонент: жеңіс -победа
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Баланың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері Бақтағы гүлдер балбырап, Кернеді шаттық жер үстін, |
Балалар өлең жолдарын мұқият, қызығушылықпен тыңдайды. |
|
Ұйымдастыру - іздестіру |
Презентация көрсету. Назарларын презентацияға аударады. |
|
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Сұрақ-жауап арқылы ұйымдастырылған
оқу қызметін бекіту. |
|
Күтілетін нәтеже:
Нені біледі: Соғыс ардагерлерін туралы
Қандай түсініктерді игерді: Жеңіс күні туралы түсініктерінің
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Саппен солдаттарша жүру
шағым қалдыра аласыз













